Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 124

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 124 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 ... SisteSiste
Viser resultater 2,461 til 2,480 av 5026
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    L E K K E R T!

Gratulerer med noen helt hysteriske høyttalere Skrotnisse

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Hiv eksen ut og fyll på med flere bilder

Gratulerer
    takk takk Men jeg kan nesten ikke hive hu ut heller. Husk at jeg begynner å dra på årene, og da kommer også frykten for å bli aleine. (her på bygda har vi ett litt anna forhold til detta med å slå opp enn andre steder tydeligvis)

Sitat Opprinnelig postet av RogerWaters
    Pokkers smakeløse dame det da, dette er jo selve tyskertøsene selv. Dette er ikke noe man kaster ut for en WAF faktor. Her er det hold kjeft og aksepter og nyt lyden.
    det var a som pokkern. Stakk ut og tok en røyk med naboen, imens leste hu kommentaren din, så detta blir nok ei livat natt--- NOT!! så takk ska'ru ha! hehehehe.

Sitat Opprinnelig postet av sommer1976
    gratulerer... dette ser meget bra ut Kan ikke skjønne annet enn at du kommer til å bli utrolig fornøyd. Hvordan klarer rxv 1800 seg? Hadde jeg hatt plass vill jeg vurdert å gå for disse høytt. selv, men det har jeg ikke. Så får se om det ikke kommer noen Palledium isteden
    hehe, 1800 klarer seg overraskende bra enn så lenge. Men dette er høytalere som krever mye jobb. Ikke bare kan man vri på en lang rekke brytere på baksiden, men man må også jobbe mye med plassering og justering av hønna i høyden, så jeg har mye igjen, ingen tvil om det, men da blir det iallefall interresant fremmover.

Palladium er uten tvil en interresant høytaler. Vurderte de selv, men har forelska meg såpass i avantgarde at det føltes helt feil å få inn de til test. Nå? nå har jeg iallefall ikke noe ønske om å teste ut noen andre ht. Dæggern detta er mojjjjjjo!!!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye ht! Det var vel ikke så vanskelig å finne ut...

Snart kommer vel en kar fra Fetsund for å lage HjemmeHos reportasje eller?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Å herre....
    Vel vel....GRATULERER!
    takk takk..

Å herre? hehe, å herre min skrotnisse!

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    L E K K E R T!

Gratulerer med noen helt hysteriske høyttalere Skrotnisse
    De er K O N G E L E K R E!!!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fett... Rett å slett!

Fargen på de er meget kledelig også.. Porsche farge om jeg ikke husker helt feil??

A.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Gratulerer med nye ht! Det var vel ikke så vanskelig å finne ut...

Snart kommer vel en kar fra Fetsund for å lage HjemmeHos reportasje eller?
    Takker, bukker og eksen neier

Det blir garantert ingen hjemme hos reportasje hos meg. Jeg bor i ei helt normal leillighet hvor begrensningene er mange. Og bakhøytalere har jeg ikke, demping har jeg ikke, kort sagt er det ikke mye å rapportere hjem om enn så lenge. Så både jeg og Atle er nok rimelig enige at det blir uaktuelt med en reportasje hos meg. Men en gang!!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, Norge er full av blide damer så dette blir nok bra, er bare å vifte med visakortet så er de rolige igjen. Da er dem som tiggende barn etter sjokolade, den waf faktoren er ikke på tale her. Dem får si hva dem vil, bestem åssen gardiner de vil ha så tar jeg elektronikken.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Fett... Rett å slett!

Fargen på de er meget kledelig også.. Porsche farge om jeg ikke husker helt feil??

A.
    De er helt råe! Elsker fargen for å si det mildt. Tror det muligens var porsche ja, men dette kan akto svare på bedre enn meg.

Den dagen det blir hus må jeg prøve å få tak i noen soloer som bakhøytalere også, men dette er langt frem i tid
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Skrotnisse, og velkommen i "høytalere med tut"-klubben.
    Nå kan du glede deg til noen uker med justeringer, riving i håret, glede, frykt osv. Men når det sitter...........

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Haha, Norge er full av blide damer så dette blir nok bra, er bare å vifte med visakortet så er de rolige igjen. Da er dem som tiggende barn etter sjokolade, den waf faktoren er ikke på tale her. Dem får si hva dem vil, bestem åssen gardiner de vil ha så tar jeg elektronikken.
    det visakortet ække mye å vifte med om dagen. Jeg er nå en fattig mann som lever på nudler, ris og overskudds-boller fra det lokale bakeriet. hehe.

Gardiner? nei du, det velger jeg selv, er ganske særegen på design på alt mulig. Gruer meg til den dagen jeg må kjøpe et bosted sammen med ei dame, da blir det nok mange koslige samtaler over middagsbordet ja. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Necroth
    Gratulerer Skrotnisse, og velkommen i "høytalere med tut"-klubben.
    Nå kan du glede deg til noen uker med justeringer, riving i håret, glede, frykt osv. Men når det sitter...........
    takk takk. kan vi kalle oss "tuterne"? hehe.

Riving i håret blir det nok ikke, er ganske tålmodig når det gjelder hifi.

Tror jeg står for en stooor del av visningene på profilen din, har sikla på både dine tuter og akto sine i en laaaaaaaaaaang periode nå. Blei litt skadeskutt når soundgarden dumpa prisene på demopara til arrayene. Satt og tenkte stille for meg selv at "ja duoene blir nok mine en gang i 2009", men detta gikk fortere enn planlagt. Gleder meg som en unge til å få justert de, men det blir også rimelig interresant å få testa ut noe rørgreier på de fremmover.

Rogue, mcintosh, vtl, utrolig mye interresant på markedet nå.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fargen er Porsche Atlas Gray Metallic. Det igjen vil si at horn-kongen fra Trøxas har litt å gå på når det gjelder hvitbalansejustering av kameraet sitt

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VTL har jeg STOR tro på. Jeg fikk aldri somla meg til å sjekke det ut. Fordelen er at elektronikk ikke trenger å koste skjorta, siden det ikke er mange wattene som skal til for å få det til å trykke hinsides.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    takk takk. kan vi kalle oss "tuterne"? hehe.

Riving i håret blir det nok ikke, er ganske tålmodig når det gjelder hifi.

Tror jeg står for en stooor del av visningene på profilen din, har sikla på både dine tuter og akto sine i en laaaaaaaaaaang periode nå. Blei litt skadeskutt når soundgarden dumpa prisene på demopara til arrayene. Satt og tenkte stille for meg selv at "ja duoene blir nok mine en gang i 2009", men detta gikk fortere enn planlagt. Gleder meg som en unge til å få justert de, men det blir også rimelig interresant å få testa ut noe rørgreier på de fremmover.

Rogue, mcintosh, vtl, utrolig mye interresant på markedet nå.

Duo er nok (i mine ører) aller best på rør. Gjerne i triodefamilien om det lar seg gjøre. Men de rokker som pokker på transistor også. Fordelen med dine nye samboere er at du er ferdig med og kikke på effekt når du skal kjøpe forsterker. Om du har 3, 8, 40, 80 har lite og si, bare de låter bra :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akto: akkurat som om ikke nissen har nok å henge fingra i. Tror nesten jeg må ta et fotokurs eller noe. Morro med fotografering, men lurer på om jeg mangler det genet...
    -------
    Mvh
    Rune

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet! Ser ut som de passer ypperlig i stua di (ikke ironi)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    VTL har jeg STOR tro på. Jeg fikk aldri somla meg til å sjekke det ut. Fordelen er at elektronikk ikke trenger å koste skjorta, siden det ikke er mange wattene som skal til for å få det til å trykke hinsides.
    Jupz, blir litt digg å sleppa unna monstrøse blokker som drekker strøm i samme takt som en nervøs russisk politiker pimper vodka

VTL har jeg faktisk aldri fått hørt selv, kun lest mye skryt om de.

Tenkte jeg skulle få spurt Nølle om han kan ta med seg sine rogue m150 en tur igjen. Elska stereo90 på arrayene, og 150 var enda bedre! Kunne ha vært interresant å kjørt en test mellom rogue og vtl. Så har må det nok smiskes med både Nølle og en forhandler av vtl

Sitat Opprinnelig postet av Necroth
    Duo er nok (i mine ører) aller best på rør. Gjerne i triodefamilien om det lar seg gjøre. Men de rokker som pokker på transistor også. Fordelen med dine nye samboere er at du er ferdig med og kikke på effekt når du skal kjøpe forsterker. Om du har 3, 8, 40, 80 har lite og si, bare de låter bra
    Mm, akkurat det var et satans problem med arrayene. selv om de låt bra på stereo90 krevde de perverst mye krefter for å låte bortimot optimalt og det var et dyrt slit å leite etter noen som hadde nok krefter og låt godt nok. Noe sier meg at hønn og rør kommer til å følge meg resten av livet
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Sweet! Ser ut som de passer ypperlig i stua di (ikke ironi)
    hehe, de gjør faktisk overraskende nok det. Skal få bytta ut stereobenken i nærmeste fremtid også. Men fargen på de passa godt inn med fargen på sofaen og mot jul blir det nok en sånn pall i samme farge. Bordet som er her nå er en sånn midlertidelig sak som har stått her altfor lenge. hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VTL er gode greier, min har overlevd veldig mange andre kandidater som har vært innom til test i det siste året. Nå har jeg en 300B forsterker også som låter veldig bra, men jeg klarer fortsatt ikke bestemme meg
    Hadde det ikke vært fordi du bodde så lang borte, og VTL'en er så tung og dyr og sende skulle du fått lånt min

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mm, det er vel den eneste bakdelen med vtl; det er ikke blitt helt stuerent enda og dermed er det langt mellom eierne kontra hva det er med produkter som f.eks. mcintosh og rogue.

Har sittet og lest ganske så mye på hfs om avantgarde, og det er jo utrolig mye snasent som blir omtalt der.

Men, av rein nysgjerrighet; du har ikke testet vtl opp mot rogue og mcintosh?
    -------
    Mvh
    Rune

Side 124 av 252 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •