Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 122

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 122 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 118 119 120 121 122 123 124 125 126 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste
Viser resultater 2,421 til 2,440 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe, jeg har da ette noe problem med å bli lagt inn. Bare jeg får et relativt stort enkeltrom hvor hønna får plass er jeg fornøyd jeg vet du..

Adam høytalerne veit jeg ikke prisen på, det er nok noe du må spørre Akto om.

Men du, kan du ikke brenne ned detta leillighetskomplekset da? Har sabla lyst til å selge detta og kjøpe hus, men dagens boligmarked er jo ikke noe man skryter sånn veldig hardt av. Så det hadde jo forenkla saken mye om du satt fyr på sjiten, bare si ifra på forhånd så jeg får ut anlegget, sofaen og oppvaskmaskinen!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    100k?

Frontene med spesiallakk koster 14k Euro, og senteren (solo - 1 stykk) koster ca 4k Euro ...

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Mye ligger høytalerne til Akto på nå da? Disse Adam høytalerne, tror folket har klikka her jeg gitt.
    Fronter: 24.000 Euro
    Senter: 6.000 Euro
    Frakt: 500 Euro :sad:

Dette er i Tyskland med 19 % VAT.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akto: jeg håper inderlig ikke at bankdama mi er innom denne tråden akkurat nå!!

På en annen side er det vel på plass å gratulere deg med salg av høytalera

Dog fikk jeg en litt lei følelse istad. Det fikk meg til å tenke litt. Nå satt jeg med array 1400 og jc1. Det ække verst sånn egentlig. Men en demo hos deg for en god stund tilbake gjorde at jeg ikke klarte å slå meg til ro med oppsettet mitt. Nå får jeg endelig tak i duo og solo, og det skulle ha vært interresant å få hørt ADAM høytalera, men i frykt for å komme opp i en situasjon lik den jeg har hatt det siste året vet jeg ikke om jeg tørr å legga turen om Fetsund når du får de i hus. hehe
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    100k?

Frontene med spesiallakk koster 14k Euro, og senteren (solo - 1 stykk) koster ca 4k Euro ...
    Jeg fikk ett ark med priser på Avantgarde produkter av Tor i Horten, og ifølge det arket koster Solo senteren 7900 euro.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Jeg fikk ett ark med priser på Avantgarde produkter av Tor i Horten, og ifølge det arket koster Solo senteren 7900 euro.
    da må det ha vært en durabelig skrivefeil på det arket. Husk at solo kommer i par og er i utgangspunktet ment som stereohøytalere. Om prisen på 7900EURO for en er riktig, så vil et stereopar av disse koste mer enn Duo. I så fall snakker vi vel om tidenes mest overprisede produkt
    -------
    Mvh
    Rune

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er for et par. Det kan jo hende at prisene er anerledes nå enn når jeg kjøpte, men spesiallakk koster ca 600 Euro som må legges på prisen.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min feil. Trodde Solo var ment som en senter, og kom som en stk, ikke i par Sorry!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KentOve: avantgarde profilerer Solo som deres hometheatre løsning, om det var prisen pr stk ville det ha blitt en sabla dyr hjemmekino for å si det mildt!! Fant ett par bilder av et komplett surround oppsett med solo:

-------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg helt klart med! Så bare at Atle skrev ca 4000euro, og det stusset jeg litt på, siden jeg sitter her med komplett pris liste, og Avantgarde katalog. Men, det var jo før jeg visste om at Solo kom i par heheh

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, han presiserte jo at det for 1 stykk

Sitat Opprinnelig postet av akto
    senteren (solo - 1 stykk) koster ca 4k Euro ...
    når det er sagt, så må jeg jo innrømme at jeg gleder meg som en unge til å teste ut detta himme. Men det betyr også det blir noen utskiftninger:

1: mest trolig er ht kabla mine for korte og da blir det nok ett bytte.
    2: stereobenken min er slettes ikke laget med tanke på en center av solo sitt kaliber, så denne må vrækes til fordel for noe anna så fort som overhodet mulig.
    3: Hønna er breie som fy, det blir spennende å se hvordan disse tar seg ut ved siden av lerretet. I verste fall tar de opp for mye av synsfeltet, men her krysser jeg fingrene for at målingene mine er korrekte. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, han presiserte jo at det for 1 stykk
    Det trodde jeg han gjorde for at det ikke skulle være noen tvil om at det var snakk om en senter. Men men, nok om det da. Vi har nå fått oppklart det

når det er sagt, så må jeg jo innrømme at jeg gleder meg som en unge til å teste ut detta himme. Men det betyr også det blir noen utskiftninger:

1: mest trolig er ht kabla mine for korte og da blir det nok ett bytte.
    2: stereobenken min er slettes ikke laget med tanke på en center av solo sitt kaliber, så denne må vrækes til fordel for noe anna så fort som overhodet mulig.
    3: Hønna er breie som fy, det blir spennende å se hvordan disse tar seg ut ved siden av lerretet. I verste fall tar de opp for mye av synsfeltet, men her krysser jeg fingrene for at målingene mine er korrekte. hehe
    Jeg hadde også gleda meg hadde jeg venta på at Duo skulle flytte inn Håper du blir fornøyd med resultatet da, så får du bare holde oss oppdatert her i tråden, og snarest få ut noen bilder av herlighetene!

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, du rakk å poste innlegget før jeg fikk posta mitt ja. Satt og lurte på hvor lenge det gikk før noen skreiv her når jeg leste at akto i sin tråd sa han hadde sett sin siste film på avantgardene
    First of all: Gratulerer med veldig spennende høyttalere!

Second of all: mitt mellom-nick er Lightnin' :-)

Fant ett par bilder av et komplett surround oppsett med solo:
    I disse Yamaha Z-11 dager vil et "komplett surroundoppsett med Avantgarde Solo" bestå av 11 stykker, ikke usle 5 :-)

Hønna er breie som fy
    [Rødvinsmodus] Her er det utrolig viktig at det er to n'er i hønna! [/Rødvinsmodus]

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    First of all: Gratulerer med veldig spennende høyttalere!

Second of all: mitt mellom-nick er Lightnin' :-)
    Takker og bukker

I disse Yamaha Z-11 dager vil et "komplett surroundoppsett med Avantgarde Solo" bestå av 11 stykker, ikke usle 5 :-)
    der har du selvfølgelig et udiskutabelt poeng. Lurer på om det eksisterer en eller anna spinngærn sjeik som har ett 11.2 oppsett med trio... hm...

[Rødvinsmodus] Her er det utrolig viktig at det er to n'er i hønna! [/Rødvinsmodus]
    næsj, her i trøxas er alt svært veittu
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får noe som jeg har sikklet på en god stund nå i din stue!! Kjenner det kribler i magen for et oppsett som det der, men det er vel på tide å roe ned litt for min del.

Gratulerer med enormt flotte høyttalere. Det er deg vel undt!

A.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeje, gratulerer!

Hva med å kjøre Klipschene som bakhøyttalere når du får dem fikset??

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Du får noe som jeg har sikklet på en god stund nå i din stue!! Kjenner det kribler i magen for et oppsett som det der, men det er vel på tide å roe ned litt for min del.

Gratulerer med enormt flotte høyttalere. Det er deg vel undt!

A.
    Hehe, lett for blitt litt sånn "mye vil ha mer, fanden vil ha fler, og den jævelen skal jeg for fxxn overgå lett" Men nå har jo du iløpet av det siste året anskaffet deg et rimelig heftig oppsett selv for å si det mildt. Men joda, jeg veit hvordan det er å sitta med high end høytaler og drømme om noe annet. hehe.

Sitat Opprinnelig postet av Marsboer
    Jeje, gratulerer!

Hva med å kjøre Klipschene som bakhøyttalere når du får dem fikset??
    Jeg har faktisk tenkt tanken. Det eneste problemet er at disse kassene er så himla dype og jeg er vel litt redd for at om jeg putter de bak, så må jeg flytte sofaen såpass frem at jeg kommer for nærme duoene. På en annen side kommer jeg nok garantert til å prøve.
    Når vi først er inne på bakhøytalere var det nesten så jeg håpa på at jeg ikke fikk solgt arrayene. Da måtte jeg ha tydd til litt mellomfinansiering hos banken. Lurer fælt på hvordan det ville ha blitt med array1400 bak se
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nye høyttalere!

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, lett for blitt litt sånn "mye vil ha mer, fanden vil ha fler, og den jævelen skal jeg for fxxn overgå lett" Men nå har jo du iløpet av det siste året anskaffet deg et rimelig heftig oppsett selv for å si det mildt. Men joda, jeg veit hvordan det er å sitta med high end høytaler og drømme om noe annet

Har faktisk tre høyttaler par innenfor rimelighetens grenser jeg drømmer om og det er Duo, 39F, og vr5sr.

Men slik som ting er nå, har jeg klart å ro noe vanskelige høyttalere i havn, og må nok utsette disse drømmene for en stund.

Blir gøy å se bildene fra oppsettet ditt.

A.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Har faktisk tre høyttaler par innenfor rimelighetens grenser jeg drømmer om og det er Duo, 39F, og vr5sr.
    Response Grand D må med på den lista.

Side 122 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 118 119 120 121 122 123 124 125 126 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •