Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 121

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 121 av 252 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 117 118 119 120 121 122 123 124 125 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 ... SisteSiste
Viser resultater 2,401 til 2,420 av 5026
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Spørs om ikke 801D blir i tungste laget for 1800en nå som du har solgt blokkene
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje på tide og starte noen veddemål her :-D

Jeg setter en tier på en hornbasert høytaler, noen som vedder imot ?

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Egentlig ikke Loffen68 :-D

Jeg føler meg også ganske sikker på at det er horn høyttaler som flytter inn til Skrotnisse. Allerede fra første dag det ble offentlig gjort her i tråden at Arrayene skulle ut, har jeg holdt en knapp på akto sine Duo. Men, nå de siste dagene er det noe som sier at det ikke er det... Jeg er SPENT!

Og, hvorfor skal du bestille noe på lørdag? Når du også skal ringe eieren av dine neste høyttaler? Skal du bestille hos eieren kanskje?

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du er veldig nærme en inner tier der KentOve

Blir nok litt skuffet hvis det ikke er Duo :cry:

Les litt i tråden her så er det nok av hint,men den godeste skrotnissen er jo en luring da :-D

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg meldet litt med Skrotnisse i stad og fikk vite hans store hemmelighet av kjøp..... Proson sier jeg bare, trenger jeg å si mer?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kent ove: han tok med centeren også. Her snakker vi full pakke veittu. Mangler bare jenny!

devilej: nja, 1800 fikk jo drive 1400 og 880, dog ikke helt uten pusteproblemer. Skulle nesten ha vært interresant å latt den prøve seg på 801d just for the fun of it...

loffen68: selvfølgelig er det hornbasert! Puh, endelig en bastant opplysning

Roger Waters: jeg har faktisk tittet litt på proson, hvis overtida fortsetter som nå - gud\buddha\hare krishna forby - så lurer jeg litt på å sette opp et mine anlegg på soverommet og ett på gjesterommet som skal bli et slags minikontor. Ikke umulig at proson blir en grei kandidat.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Skrotnisse]Kent ove: han tok med centeren også. Her snakker vi full pakke veittu. Mangler bare jenny!

Dersom Jenny hadde kjøpt ht dine, hadde vel rabatten vært så stor at du ikke fikk råd til nye:lol:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    [Sherlock Holmes-modus]

1. Skrotnisse ble inkontinent (i positiv forstand) av aktos horn.

2. Skrotnisse elsker rørmagi.

3. Fra aktos tråd: "Opprinnelig skrevet av akto
    Det er fortsatt mulighet for å høre på Duo og Audiopax før de fyker ut døra. Den nye kjøperen må selge litt utstyr først ..."

4. http://avforum.no/avtorget/showprodu...=36069&cat=all + http://avforum.no/avtorget/showprodu...=36067&cat=all

Elementær konklusjon: Skrotnisse = busted / :twisted: /

[/Sherlock Holmes-modus]
    [Sherlock Holmes-modus]

5. Akto har i dag sett The Bank Job som sin "siste film på Avantgarde Duo".

6. Skrotnisse erklærer at i morgen ankommer "tyskerbasunene".

Elementær konklusjon: Skrotnisse = busted og må kjøpe seg bleier for ikke å tisse i tøyet og stolen.

[/Sherlock Holmes-modus]

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trådtittelen sier vel alt?

ved andre ord er det på tide å sleppe kattekreket ut av sekken, eller hønna ut av fetsund for å si det på en annen måte.

Det er ingen hemmelighet at jeg i lengre tid har drømt om avantgarde duo, demoen jeg fikk hos atle for en goooooooooooood stund tilbake var av det minneverdige slaget og uansett hvor mye fett utstyr jeg har hatt i hus har jeg ikke kommet over disse overdimensjonerte hønna.

Den siste perioden har vært preget av desperate forsøk på å selge unna utstyret jeg hadde og endelig lyktes det. Jeg og Akto har hatt endel kontakt de siste månedene og jeg har spurt endel om han ikke skulle selga, men forståelig nok har ikke dette vært spesielt ønskelig fra hans side. Forståelig fordi høytalera er midlt sagt dauråe. Planen min var egentlig å vente med å selga unna ting til soundgarden fikk solgt ut sine demopar slik at det i teorien skulle være mulig å få en god pris for mine arrayer, men når akto først bestemte seg for å selge var det bare å legga ut både arrayer og jc1 for salg. Mange tenker nok at jeg må ha tapt noen kroner på detta, vel, det er bare en ting å si: dere som har handlet av meg bør være genuint fornøyd med handelene!!

Så imorgen - bare min sjåfør våkner - er det å komma seg rundt svingene på riksvei 22 og få henta Avantgarde Duo og Avantgarde Solo. Det eneste aberet er at ht kablene mine muligens blir altfor korte så det kan i verste fall bety at det går noen dager før jeg kan blåse ut litt støv av disse dommedagsbasunene, men hej, da er de iallefall i hus!!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med turbo tuba!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    [Sherlock Holmes-modus]

5. Akto har i dag sett The Bank Job som sin "siste film på Avantgarde Duo".

6. Skrotnisse erklærer at i morgen ankommer "tyskerbasunene".

Elementær konklusjon: Skrotnisse = busted og må kjøpe seg bleier for ikke å tisse i tøyet og stolen.

[/Sherlock Holmes-modus]
    haha, du rakk å poste innlegget før jeg fikk posta mitt ja. Satt og lurte på hvor lenge det gikk før noen skreiv her når jeg leste at akto i sin tråd sa han hadde sett sin siste film på avantgardene
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Trådtittelen sier vel alt?

ved andre ord er det på tide å sleppe kattekreket ut av sekken, eller hønna ut av fetsund for å si det på en annen måte.

Det er ingen hemmelighet at jeg i lengre tid har drømt om avantgarde duo, demoen jeg fikk hos atle for en goooooooooooood stund tilbake var av det minneverdige slaget og uansett hvor mye fett utstyr jeg har hatt i hus har jeg ikke kommet over disse overdimensjonerte hønna.

Den siste perioden har vært preget av desperate forsøk på å selge unna utstyret jeg hadde og endelig lyktes det. Jeg og Akto har hatt endel kontakt de siste månedene og jeg har spurt endel om han ikke skulle selga, men forståelig nok har ikke dette vært spesielt ønskelig fra hans side. Forståelig fordi høytalera er midlt sagt dauråe. Planen min var egentlig å vente med å selga unna ting til soundgarden fikk solgt ut sine demopar slik at det i teorien skulle være mulig å få en god pris for mine arrayer, men når akto først bestemte seg for å selge var det bare å legga ut både arrayer og jc1 for salg. Mange tenker nok at jeg må ha tapt noen kroner på detta, vel, det er bare en ting å si: dere som har handlet av meg bør være genuint fornøyd med handelene!!

Så imorgen - bare min sjåfør våkner - er det å komma seg rundt svingene på riksvei 22 og få henta Avantgarde Duo og Avantgarde Solo. Det eneste aberet er at ht kablene mine muligens blir altfor korte så det kan i verste fall bety at det går noen dager før jeg kan blåse ut litt støv av disse dommedagsbasunene, men hej, da er de iallefall i hus!!
    Gratulerer så mye Skrotnisse, dette kommer nok til å kicke rimelig godt ass

Hvordan ble det med Audiopaxen? Tar du med denne også? Eller hva er planen på effekt fronten?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Gratulerer så mye Skrotnisse, dette kommer nok til å kicke rimelig godt ass

Hvordan ble det med Audiopaxen? Tar du med denne også? Eller hva er planen på effekt fronten?
    takk takk, sånn med det første kommer nok ikke dette til å kicke sånn altfor mye rompe desverre. Jeg vurderte å ta med audiopaxen - tviler ikke på at den låter krutegodt - men jeg veit med meg selv at jeg elsker å teste ut nye produkter og jeg har en sabla lei tendens til å bytte utstyr litt for ofte. Audiopaxen er desverre ikke et direkte lettsolgt produkt og med det som grunnlag valgte jeg å ikke ta den med.

Sånn i starten vil yamaha 1800 få drifte frontrekka, men det skal i teorien ikke gå lange tida før det kommer inn ett effektrinn til teste. Sånn ca neste lørdag om jeg ikke tar helt feil...
    -------
    Mvh
    Rune

Active Sphinx sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulera med nye høttalera.. Eg er storfornøyd med handelen eg:-)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn i starten vil yamaha 1800 få drifte frontrekka, men det skal i teorien ikke gå lange tida før det kommer inn ett effektrinn til teste. Sånn ca neste lørdag om jeg ikke tar helt feil...
    Toppers :-D Du har allerede en plan på det også, så da kommer det nok til å gå ganske på skinner fremover kjenner jeg deg rett!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oooiiii.... Dette var ei sikkelig bombo - hvem kunne ha tenkt at det var hønna til Akto som skulle til Østfolds perle

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det tysk hornmusikk fremover, dette var ikke akkurat noen hemmelighet. Nå sitter du med høytalere til 100k, blir du fornøyd tror du?

Grattis... DU ER SJUK I HUE!!!!!!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sphinx
    Gratulera med nye høttalera.. Eg er storfornøyd med handelen eg:-)
    hehe, var meninga å svare på mlda di, men det har vært litt kaotisk de siste dagene med 20t skift på jobb, ødelagte pc'er og litt anna styr. Men det er godt å høre at du er fornøyd. De ække dumma de der altså!!

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Toppers Du har allerede en plan på det også, så da kommer det nok til å gå ganske på skinner fremover kjenner jeg deg rett!
    Nja, på skinner kommer det nok ikke til å gå, men fremmover får jeg da inderlig håpe at det går. Det som kommer inn neste lørdag er ikke et high end trinn, men det bør i teorien fungere bedre enn yamahaen.

Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Oooiiii.... Dette var ei sikkelig bombo - hvem kunne ha tenkt at det var hønna til Akto som skulle til Østfolds perle
    ja det kom litt overraskende gjordet ikke? hehe. Årsaken til at jeg ikke har villet sagt noe er at det har vært så mye usikkerhet rundt salget av jc1 og arrayene. Mange toskete potensielle kjøpere for å si det mildt. Og hadde det gått for lang tid å få solgt de så måtte jeg ha latt akto selge hønna til noen andre. Men hej, det ordna seg, gjør alltid det for bygdekrek vet du
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Da blir det tysk hornmusikk fremover, dette var ikke akkurat noen hemmelighet. Nå sitter du med høytalere til 100k, blir du fornøyd tror du?

Grattis... DU ER SJUK I HUE!!!!!!!
    jupz, her blir det ompa tel krampa tar naboene!

100k? det er da ingen sum (100% spøk). Det var jo en liten periode hvor jeg satt med ht til 100k når soundgarden gikk amokk og satt opp prisen på array1400 til kr 100k. Men verdifallet kom like fort økninga kom!

Sjuk i huet? Næsj, jeg vil bare ha noen hønn jeg, akto skal jo oppgradere fra disse igjen!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupz, her blir det ompa tel krampa tar naboene!

100k? det er da ingen sum (100% spøk). Det var jo en liten periode hvor jeg satt med ht til 100k når soundgarden gikk amokk og satt opp prisen på array1400 til kr 100k. Men verdifallet kom like fort økninga kom!

Sjuk i huet? Næsj, jeg vil bare ha noen hønn jeg, akto skal jo oppgradere fra disse igjen!!
    Haha, jeg sitter med høytalere til 15k og da er det lenge til galskapen kommer på dør da gitt, men sånn er det med syke folk. Man vet ikke når det klikker, plutselig er man lagt inn og aner ikke noe.

AVFORUM MENTAL INSTITUTION

Mye ligger høytalerne til Akto på nå da? Disse Adam høytalerne, tror folket har klikka her jeg gitt. Det er vel sånn det skal være, er du ikke fornøyd nå skal jeg brenne ned huset ditt. Jeg kommer til trøgstad ved juletider, så da har jeg med bensin så jeg håper virkelig du er fornøyd.

Side 121 av 252 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 117 118 119 120 121 122 123 124 125 131 141 151 161 171 181 191 201 211 221 231 241 251 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •