Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 120

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 120 av 252 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 116 117 118 119 120 121 122 123 124 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste
Viser resultater 2,381 til 2,400 av 5026
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du må vel nesten bytte nick snart med nivået du holder i kinoen på sikt - skrot kan det vel neppe kalles.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    næsj, synes det passer jeg

Er litt ironisk; veldig mange av de som har tatt kontakt vedrørende jc1 eller arrayene har spurt iløpet av kommunikasjonens gang om hvorfor i huleste jeg kaller meg for skrotnisse. Litt selvironisk må man jo være
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja og hvor var du på messa ?? så ikke noe til deg

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det nærmer seg at de hønna du har hatt i panna blir virklighet i stua:?:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Ja og hvor var du på messa ?? så ikke noe til deg
    oh shit.. Jeg glømte jo helt bort at jeg lovte å stikke innom deg! I det jeg satt foten innafor døra og så trio var jeg mer eller mindre lost in my egne verden sort of sagt

Beklager den....
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Når du snakker om Trøgstad og spesielle mennekser.... Hver eneste gang jeg kjører gjennom Trøgstad (er faktisk en del ganger jeg gjør det i løpet av året), ser jeg en eldre kar som går langs veien hver eneste gang! Holdt på å kjøre på han midt mellom grensa mot o store Høland og Skjønnhaug City i det han krysset veien i sitt meget trege tempo rett rundt en sving. Holdt på å få hjertinfarkt av det.... Han ser meget trist ut og uten mål. Og det er hver eneste gang jeg kjører ned til deres kjære bygd at jeg ser han! Var to turer nede på NM i rallycross på Momarken i helga - lørdag og søndag. Begge veiene, begge dagene gikk han langs veien.... Syntes litt synd på han karen også :sad:
    kan vi ikke bare si det slik at om vi to en dag møtes utenfor forummet skal jeg gi deg historien hans. Den er noe av det mest tragiske jeg vært borti, og derfor vil jeg ikke fortelle den her.
    Sitat Opprinnelig postet av Msport

Det nærmer seg at de hønna du har hatt i panna blir virklighet i stua:?:
    eh, hønn i panna? Den var faktisk ny! Alltid forfriskende med et nytt kompliment

Det hadde jo ikke vært noe morro å kjøpt hønna til akto da, alle forventer det og mange har hørt de. hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    eh, hønn i panna? Den var faktisk ny! Alltid forfriskende med et nytt kompliment

Det hadde jo ikke vært noe morro å kjøpt hønna til akto da, alle forventer det og mange har hørt de. hehe
    Har du aldri hatt hønn i panna? Når jeg kjørte rallycross kom dem til og med ut av panna....

Han kompisen lar vi gå forbi i stillhet.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ikke snakke så mye kødd om Trøgstad folket da, har faktisk en Mormor der oppe som er Schizofren. Det er ikke lett å være menneske blant de normale oppi der, sånn er det rmed eldre folk. De går og sturer hele dagen, så du får arrangere din egen kino på Folkvang. Og få de eldre på et annet spor her i Trøgstad, kanskje dem får noen andre gleder her i livet.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror vi stopper alt snakk om eldre i trøgstad her.

på forhånd hjertelig takk
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært hos Rune på demo noen ganger, og jeg er sikker på jeg så hornene vokse mer og mere ut etterhvert som bassen bygde seg opp. Naboene må jo tro det er jordskjelv
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er rart vet du, når man sitter med Array 1400 og JC1 blokker fra Parasound.... Om ikke det gir lyd fra seg er jeg virkelig døv, men å bytte ut dette for å bli råere i klassen. Jaja, spent hvor lenge han holder seg til neste utskifting, pleier som regel å gå ganske fort her inne.

Trøgstad kongen, nye navnet ditt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk du ikke solgt utstyret ditt som avtalt i helgen?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Devilej: har du ikke sett hellboy? jeg filer for harde livet!!

Roger Waters: det høytalerbyttet jeg nå kommer til å gjennomføre går ikke direkte på å få noe råere enn array og jc1, men heller noe som har et langt bedre potensial iforhold til hva jeg er ute

sommer1976: Jc1 blokkene forsvant på horten messa, men han som skulle hente høytalera måtte desverre jobbe på lørdag, men han hentet de idag, så nå er alt borte. Da er det bare å få orden på logistikken rundt de neste
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bare å få orden på logistikken rundt de neste [/QUOTE]

Gratulerer er det ikke på tide å bekrefte hva som kommer inn i ditt hjem nå?? Jeg er 99% sikker på at jeg har tippet riktig, men føler det er på tide at du HYLER det ut nå

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.

jeg skal ringe eieren av de neste iløpet av helgen og høre med han hvordan vi gjør det. Jeg må nesten få bekreftet at han klarer å løsrive seg fra høytalera, de fire har utivklet et relativt kjærlighetsforhold

dessuten, alle mener på at det er akto sine som flytter fra fetsund til trøxas.

Må innrømme at jeg har tittet på mye fett i det siste. B&W 801d er jo en snasen høytaler, mcintosh har noen rimelige heftige, og ikke minst Katana som låt pokker så godt. På hornsiden har man jo f.eks. klipsch palladium (litt keen på disse siden jeg er en gammel klipsch fan), oris horn er jo alltids noe, avantgarde er snaxy og så var det jo et merke til som jeg aldri husker navnet på, de var stilt ut på horten messa...
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg skal vel si at jeg muligens trodde det selv
    jeg er også en gammel Klipsch fan, gikk bort fra det for ca to år siden, men vurderer kraftig å gå over til Palladium om dagen, men i disse rente tider tør jeg f.... ikke før jeg har solgt den ene leilgheten... sitter om dagen med to og det koster en arm og minst en fot...

Det er ikke tvil om at det er utrolig mye flott på markedet når det kommer til høtttallere Blir spennede å se hva som ender opp hos deg. Ha en strålende kveld

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mm, kommer aldri til å glemme tiden med rf7. Herlige høytalere! Har også ett par la scala stående i gangen som jeg skal få putta inn ett par nye diskanter på nå snart. Må innrømme at palladium er ekstremt fristende høytaler. Men må i så fall få hørt de hjemme, ble en anelse skuffet på horten messa desverre...
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var lettere å selge høytalerne på Trøgstad torv ja, grattis at du fikk solgt disse. Om du ikke er fornøyd med neste høytaler du skal dra inn, så skal jeg ringe kona di å be a helle vann i elektronikken din.

Men jeg ser fremdeles frem til hva som skjer i heimen din, hadde jeg hatt peng skulle jeg tatt de på flekken. Det er sånn det er oss dødlige, 40k er ikke noe man drar frem på dagen. Hva som skal inn her nå er et stort spørsmål, blir moro å resultatet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men må i så fall få hørt de hjemme, ble en anelse skuffet på horten messa desverre...[/QUOTE]

jeg er helt enig, rf-7 tiden glemmer jeg aldri!! Angrer egentlig på at jeg var så dum å selge de!! Palladium skuffet? var de ikke så bra som jeg håper? Er veldig sugen på å få prøvd de hjemme hos meg

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jc1 blokkene forsvant på horten messa, men han som skulle hente høytalera måtte desverre jobbe på lørdag, men han hentet de idag, så nå er alt borte. Da er det bare å få orden på logistikken rundt de neste
    Tok han med seg centeren også?

Side 120 av 252 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 116 117 118 119 120 121 122 123 124 130 140 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240 250 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •