Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 119

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 119 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 115 116 117 118 119 120 121 122 123 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste
Viser resultater 2,361 til 2,380 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Grattis!

Håper alt går i orden, da JEG vet hva du skal kjøpe Har hørt et slikt oppsett og det låter "helt greit" :wink:
    hehe, ja jeg nevnte vel noe om detta når du var hos meg ja. Av alt jeg har hørt er nok disse de eneste som er enda mer livat enn arrayene. Det er selvfølgelig litt synd at jeg ikke har råd til å kjøpe en matchende effektforsterker med en gang, men på en annen side har jeg god tid med å teste ut og finne my new baby.

Helt greit du liksom, og folk sier jeg er kravstor!!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    håpa nesten det var en sort bås med fire damer, men fire skjermer ække dårlig det heller
    Det blir som nevnt en tur på søndag, så jeg skal prøve å finne frem og hilse på

Er nesten så vi på avforum burde ha gått med navnskilt, er jo ikke så ofte man møtes face to face her inne.... (vurderte å la skjegget og håret gro, og gå med t-skjorte med "skrotnisse" både foran og bak)
    Har dere ikke ordna dere en AVForum t-skjorte med navn på enda?

Kommer til å gå med min, selv om det er litt "Harry", så kan folk hilse på hvis de vil

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja jeg nevnte vel noe om detta når du var hos meg ja. Av alt jeg har hørt er nok disse de eneste som er enda mer livat enn arrayene. Det er selvfølgelig litt synd at jeg ikke har råd til å kjøpe en matchende effektforsterker med en gang, men på en annen side har jeg god tid med å teste ut og finne my new baby.

Helt greit du liksom, og folk sier jeg er kravstor!!
    Er nok litt mer enn "Helt Greit" ja

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joda, rett ca vest (eller var det øst), igjennom bakkar og dalar, over ett vann og så straks åt venster
    Hehehe.. Tulljk*k

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere ikke ordna dere en AVForum t-skjorte med navn på enda?
    Hvor ordner vi oss en sånn?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med å selge her inne har som regel vært noe herk, har merka det med salg jeg har hatt som jeg synes har vært normale. De har i hvertfall blitt solgt på Finn.no og kjøperne har vært fornøyd. Jeg synes det er bedre av en kjøper å få kloa i penger til det man vil ha, istedenfor å klage på priser. De som gjør det er som oftest ikke villige til å kjøpe noe som helst, for meg synes jeg de er kun for å ødelegge evt salg man prøver å få til. Er veldig trist for de som prøver å selge noe her inne, som jeg har merka over tid er dette en veldig fin gjeng som tar vare på tingene sine. Håper at det kan bli litt mer skjerpa omstendigheter i kommentarfeltene fremover.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Hvor ordner vi oss en sånn?
    Her: http://avforum.no/forum/butikk.php

Spørs om de blir ferdige til messa, men det går vel an å bruke de senere?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Håper at det kan bli litt mer skjerpa omstendigheter i kommentarfeltene fremover.
    ja det er jo snakk om "avtorget v2", selv om det lar vente på seg. Dette vil nok hjelpe med tanke på salg på avforum, men man er nesten nødt til å legge ut varene på andre sider også om jeg vil nå ut til et mest mulig bredt spekter av potensielle kjøpere. Men, alt man kan minimere av idiotiske hendvendelser er helt topp!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med å selge her inne har som regel vært noe herk, har merka det med salg jeg har hatt som jeg synes har vært normale. De har i hvertfall blitt solgt på Finn.no og kjøperne har vært fornøyd. Jeg synes det er bedre av en kjøper å få kloa i penger til det man vil ha, istedenfor å klage på priser. De som gjør det er som oftest ikke villige til å kjøpe noe som helst, for meg synes jeg de er kun for å ødelegge evt salg man prøver å få til. Er veldig trist for de som prøver å selge noe her inne, som jeg har merka over tid er dette en veldig fin gjeng som tar vare på tingene sine. Håper at det kan bli litt mer skjerpa omstendigheter i kommentarfeltene fremover.
    I topicen står det jo om salg, så vi er ikke helt off topic?

Jeg vil bare si noen ord om det du nevner Roger W.

Etter å hatt både cd-spiller og høyttaler tilsalgs både her og HFS, har jeg enda ikke fått noen skikkelig tilbud. Så jeg kasta for noen dager siden høyttaler anonnsen ut på Finn. Idag fikk jeg faktisk en selger på tråden som sendte meg mail. Men var han seriøs??!! HAH! Kan ikke akkurat si det. " Jeg tilbyr deg 30k for dine høyttaler" Gadd bare rett og slett ikke å svare på den mailen der

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her: http://avforum.no/forum/butikk.php

Spørs om de blir ferdige til messa, men det går vel an å bruke de senere?
    Helt klart :-D KULT!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I topicen står det jo om salg, så vi er ikke helt off topic?

Jeg vil bare si noen ord om det du nevner Roger W.

Etter å hatt både cd-spiller og høyttaler tilsalgs både her og HFS, har jeg enda ikke fått noen skikkelig tilbud. Så jeg kasta for noen dager siden høyttaler anonnsen ut på Finn. Idag fikk jeg faktisk en selger på tråden som sendte meg mail. Men var han seriøs??!! HAH! Kan ikke akkurat si det. " Jeg tilbyr deg 30k for dine høyttaler" Gadd bare rett og slett ikke å svare på den mailen der
    Det er litt off topic, men ville bare komme med et innspill og det er flere her som kjenner til det ja. Jeg kan ikke fatte og begripe det gitt, får du ikke solgt dem til noen sjappe som vil selge de videre eller ?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt off topic, men ville bare komme med et innspill og det er flere her som kjenner til det ja. Jeg kan ikke fatte og begripe det gitt, får du ikke solgt dem til noen sjappe som vil selge de videre eller ?
    jeg tror det er hovedsakelig 1 hovedårsak og 1 medvirkende årsak til at han ikke har fått solgt enda:

Hovedårsak: Det å selge ett par cw høytalerer går fint siden det er rimelig mange som er i markedet etter disse høytalerne, men når man har ett par ht til 60 høvdinger snevres den potensielle kundegruppen inn og da blir det plutselig langt mellom kjøperne. Her må man også tenke på at mange av de seriøse kjøperne ikke er innom avforum hver eneste dag og da kan det fort ta litt tid før de oppdager annonsen. Pluss så på en relativt ustabil landsøkonomi hvor renta stiger og pengepungene til normale folk krymper, så blir det fort vanskelig å selga dyre ht nå om dagen.

Medvirkende: Ærlighet varer uten tvil lengst, men det kan nok hende Kent Ove var litt for tidlig ute med sin ærlig om disse høytalerne. Det er ikke til å legge skjul på at han kanskje har kritisert de litt vel mye, og i.o.m at han blitt en av de mer profilerte forumbrukerne er det uten tvil mange som har lest dette og dermed har skepsisen til disse høytalerne økt.

Det er hovedsakelig to ting som kan få gjennomført dette salget:

1: dump prisen så det blir idiotisk billig. Ikke spesielt smart for ens egen lommebok, men da forsvinner iallefall produktet.

2: ha tålmodighet, en dag vil den riktige kjøperen dukke opp.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det virkelig sannsynlig det du skriver Skrotnisse.

En mulig kjøper må huske at disse høyttalerne har bare fått fantastiske omtaler på forskjellige steder. Det er ikke fordi KentOve har ikke fått dem til å låte bra i sitt rom at de er dårlige.

For eksempel:
    http://www.pioneer.no/files/no/SV1EX...ildemars06.pdf
    Stereophile: Pioneer S-1EX loudspeaker

Og når dette er skrevet i Stereophile så synes jeg at er lovende:
    If you've read this far, you know that I love the Pioneer S-1EX. It is a full-range speaker with great transparency, dynamic potency, and truly neutral tonality. The speaker's ease of placement and setup are aided by its ability to immediately and easily reveal how it is affected by changes in position—when the Pioneers are in the right places, you'll know it. Then you'll stop thinking about the S-1EX and all its technological features, because you'll be listening to the music. Ladies and gentlemen, we have a winner.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Ja, det virkelig sannsynlig det du skriver Skrotnisse.

En mulig kjøper må huske at disse høyttalerne har bare fått fantastiske omtaler på forskjellige steder. Det er ikke fordi KentOve har ikke fått dem til å låte bra i sitt rom at de er dårlige.
    selv om det høres søkt ut er det nok sannsynelig. Tenk deg selv hvis en kanskje litt uerfaren person i dette miljøet endelig har spart opp nok cash og endelig skal investere i så dyre høytalere. Først leser han masse bra tester, men har hele tiden i bakhodet at skribenter ofte har optimaliserte rom og heftig kringutstyr, og så leser han inne på et forum at en vanlig person er dønn bøtte misfornøyd med de i sitt rom. Lett å tenke at "den høytaleren er nok ikke noe for meg". Dette er nok ikke hovedårsaken til at Kent Ove ikke har fått solgt, men at det kan ha vært en årsak for potensiell kjøpere så absolutt... desverre...
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår dere fullt og helt, når dere sier at jeg har pratet en del negativt rundt og om mine Pioneer høyttalere. Jeg syns ikke dette skal tas som negativt, men en ærlig sannhet for meg, mitt utstyr og rom. Jeg har aldri sagt at ikke dette kan låte helt hinsides kanon en annen plass, i ett annet rom og noe annet elektronikk. Viss folk som leser her, er keen på en slik høyttaler men velger å ikke kjøpe den pga det jeg skriver sier det vel mer om den aktuelle kjøperen, eller det gjør om meg ?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått solgt alt du hadde enda eller?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    J Viss folk som leser her, er keen på en slik høyttaler men velger å ikke kjøpe den pga det jeg skriver sier det vel mer om den aktuelle kjøperen, eller det gjør om meg ?
    så absolutt! det var ikke ment som kritikk mot deg eller noe sånt, men man må ta forbehold om at det er "sånne folk" der ute
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått solgt alt du hadde enda eller?
    nesten. Jc1 blokkene avleverte jeg på horten messa og høytalera blir plukket opp på onsdag. de skulle egentlig forsvinne på lørdagen, men kjøperen måtte jobbe og jeg fikk heller inn et betydelig depositum. så han er iallefall seriøs. Så nå blir det å de ut av huset på onsdag, og ringe eieren av mine neste høytalere så fort som mulig og finne ut når jeg kan få de i hus
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kjempe bra, er det bare å ringe Akto for kjøp av Avantgarde? Må vel røpe litt til oss som ikke er så "Inside" personer.

Vi ser frem til at Trøgstads store sønn blir 1'ern i "byen"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kjempe bra, er det bare å ringe Akto for kjøp av Avantgarde? Må vel røpe litt til oss som ikke er så "Inside" personer.
    hahahahaha. Desverre begynner det å bli endel som veit hva som skal inn (desverre). Ble nok noen på horten messa som overhørte litt også. Men nå skal jeg få unna høytalera på onsdag og når de er offisielt ute av kåken blir det nok en liten avsløring her på forummet au.

Vi ser frem til at Trøgstads store sønn blir 1'ern i "byen"
    hehe, ja det gleder jeg meg til au. Det som er litt ergelig er at det er ytterst få trøxtinger på avforum, det er vel bare meg så vidt jeg har registert. Og på bøgda snakkes det traktorer, himkok og tøser, så jeg er litt usikker på hvilke anlegg gamle ærverdige Trøxas har å by på. Men hvis jeg ikke havner i toppsjiktet innad i bøgda med nye høytalere nå, vel, da blir det høgganes mye overtid fremmover... eller et inbrudd eller to....
    -------
    Mvh
    Rune

Side 119 av 252 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 99 109 115 116 117 118 119 120 121 122 123 129 139 149 159 169 179 189 199 209 219 229 239 249 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •