Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 118

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 118 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 114 115 116 117 118 119 120 121 122 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste
Viser resultater 2,341 til 2,360 av 5026
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    desverre går det mildt sagt dårlig.

Går og venter på en tlf fra en meget seriøs type som var rimelig sikker, men måtte ta en endelig beslutning. Får håpe han tar de, eller så begynner detta å bli litt vell vanskelig for å si det sånn.....

Har også mottatt den sedvanlige mengden med spam-mail om produktene. Mange som vil ha de, men som ikke har penger og skal forhandle om det meste. Det toppa seg imidlertid når en fyr tok kontakt og påstå at jeg hadde null erfaring med bruktmarkedet for AV siden jeg krevde kr 40k for 1400 når soundgarden tok kr 50k i nypris. Høflig som jeg var forklarte jeg han at det var prisen for et demopar og nyprisen var fortsatt kr 80k. Da fikk jeg heller ei klage på 40k ikke var fantastisk billig og at jeg fortsatt ikke forsto meg på markedet. Prøvde å si at det var prisen jeg tar og enten betaler man den eller ikke, enkelt og greit ikke sant? Neida, da fikk jeg nok en mail hvor jeg blei kritisert fordi at høytalera hadde så dårlig waf og de kan jeg aldri forvente å få solgt
    Trasig at det skal være slik. Er nok av slike :neutral:

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    desverre går det mildt sagt dårlig.

Går og venter på en tlf fra en meget seriøs type som var rimelig sikker, men måtte ta en endelig beslutning. Får håpe han tar de, eller så begynner detta å bli litt vell vanskelig for å si det sånn.....

Har også mottatt den sedvanlige mengden med spam-mail om produktene. Mange som vil ha de, men som ikke har penger og skal forhandle om det meste. Det toppa seg imidlertid når en fyr tok kontakt og påstå at jeg hadde null erfaring med bruktmarkedet for AV siden jeg krevde kr 40k for 1400 når soundgarden tok kr 50k i nypris. Høflig som jeg var forklarte jeg han at det var prisen for et demopar og nyprisen var fortsatt kr 80k. Da fikk jeg heller ei klage på 40k ikke var fantastisk billig og at jeg fortsatt ikke forsto meg på markedet. Prøvde å si at det var prisen jeg tar og enten betaler man den eller ikke, enkelt og greit ikke sant? Neida, da fikk jeg nok en mail hvor jeg blei kritisert fordi at høytalera hadde så dårlig waf og de kan jeg aldri forvente å få solgt

Egentlig er det litt komisk.. Det finnes mannge orginaler der ute, og jeg tror de fleste befiner seg på finn.no?? Jeg skulle selge min Jungson Moonharbor spiller. La den ut på auksjon her på forumet med startpris på 1500,- Ingen bud. Auksjon slutt la jeg den ut på finn.no da fikk jeg mail fra en som hadde sett auksjon og klaget på prisen var høyere på finn kontra avforum. Forklarte det var start pris og jeg ikke ønsket å gå ned på pris. Fikk da et bud på 800,- fra samme kar, takket nei til budet og fortalte at spilleren var solgt ( og det var den fem min før jeg leste mailen fra han ).
    Fikk ny mail fra vedkomende hvor han sjelte meg ut og sa at jeg drev med falsk anonnsering og at jeg må fjærne anonnsen fra nettet osv osv.. Jeg orket ikke å svare noe mere på mail fra denne personen og valgte da å overse mailer fra denne e-mail adr.
    Det er noen som skal ha alt gratis og bare vil diskutere bare for å diskutere.

A.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Egentlig er det litt komisk.. Det finnes mannge orginaler der ute, og jeg tror de fleste befiner seg på finn.no?? Jeg skulle selge min Jungson Moonharbor spiller. La den ut på auksjon her på forumet med startpris på 1500,- Ingen bud. Auksjon slutt la jeg den ut på finn.no da fikk jeg mail fra en som hadde sett auksjon og klaget på prisen var høyere på finn kontra avforum. Forklarte det var start pris og jeg ikke ønsket å gå ned på pris. Fikk da et bud på 800,- fra samme kar, takket nei til budet og fortalte at spilleren var solgt ( og det var den fem min før jeg leste mailen fra han ).
    Fikk ny mail fra vedkomende hvor han sjelte meg ut og sa at jeg drev med falsk anonnsering og at jeg må fjærne anonnsen fra nettet osv osv.. Jeg orket ikke å svare noe mere på mail fra denne personen og valgte da å overse mailer fra denne e-mail adr.
    Det er noen som skal ha alt gratis og bare vil diskutere bare for å diskutere.

A.
    jupz, det mest positive med sånne personer gjør at man blir enda litt mer glad for at man selv jobber, tjener penger og er i stand for å betale for seg selv uten å gå igjennom livet med å være en drittsekk.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det begynner å bli endel dager siden jeg la ut parasound jc1, array 1400 og array880 for salg. Jeg har mistet tellingen på hvor mange idiotiske hendvendelser jeg har fått. Noen har ment på at 35k for front og center en grei pris, en har kjefta klaga på meg fordi arrayene i hans øyne hadde rævva waf, noen ville bytte ut cervin wega osv.. Men nå bør alt være klart.

JC1 avleveres på horten messa på søndag, og nå for noen minutter sida gjorde jeg en avtale med en avforum-bruker om salg av arrayene på lørdag. Så om ingenting drastisk trist skjer, så bør jeg være foruten forsterkere og høytalere på søndag.

Men, lommeboka, ja den vil være småtjukk..

Og hva gjør man med så mye penger?

Jo, MAN MÅ SELVFØLGELIG ANSKAFFE NYE HØYTALERE!!!!

(i tilfelle noen mener dette innlegget er unødvendig og småbarnslig, i know, men det er så utrolig deilig å endelig kunne oppfylle en gammel drøm!!!!)
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gratulerer

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Humm, er det bare JEG som synes at det er merkelig at Akto gratulerer deg for et salg?

Kom igjen, fortell oss dine planer NÅ!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Humm, er det bare JEG som synes at det er merkelig at Akto gratulerer deg for et salg?

Kom igjen, fortell oss dine planer NÅ!

ser ikke helt merkeligheten i det.

Selv om akto ikke er den som har deltatt mest i denne tråden (jeg er heller ikke den mest aktive i hans tråd) så betyr jo ikke det at det er merkelig om vi deltar i hverandres tråder. Har også vært hos en gang på demo, og skal nok inn til han en gang før han selger duoene sine. Har også fått mange gode råd fra Akto når det gjelder anlegg, noe jeg setter stor pris på, så du skal kanskje ikke tolke dette noe sted (desverre)
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    gratulerer
    takk takk.

har planenen klare, penga i helga, ta kontakt med eieren av mine neste høytalere i starten av neste uke for å avtale overtakelse.

Men jeg har erfart at ting kan skje, så om en av de - eller ingen av de - overholder avtalene i helga skal jeg leie meg en torpedo og ta han\hun med på en norge rundt tur og banke på ett par dører
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Minner meg om en radiokanalreklame jeg hørte for noen år siden, som gikk noe slik som:

"Hei, jeg heter Espen Lie, og du hører på Kanal X. Det bør du fortsette med, for jeg vet hvor du bor."

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Minner meg om en radiokanalreklame jeg hørte for noen år siden, som gikk noe slik som:

"Hei, jeg heter Espen Lie, og du hører på Kanal X. Det bør du fortsette med, for jeg vet hvor du bor."
    hahaha! genialt!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med salg! Får håpe alt går i orden nå. Har en kraftig mistanke om hva som skal inn her nå

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dem ikke herlige?

Solgte en Denon 2930 for en god stund siden. De første annonsene gikk ikke spesielt bra, men det var alltid en som bøy meg kr 1 000 under prisforlangende. Det toppet seg helt for meg, når samme fyren bøy meg kr 1 000 under hva jeg faktisk var bydd på auksjonen som pågikk - var bydd kr 3 500 i auksjonen, men han bøy meg kr 2 500 pr PM Han var til og med frekk nok til å påstå at hans bud var meget godt - jeg måtte godta det. Skjønte ikke hvordan han fikk kr 2 500 til å bli bedre enn kr 3 500..... Herlig fyr

På din side, synes jeg det som tok kransekaka var at han til slutt skjelte deg ut for dårlig WAF...... Det er bare så bra!

PS: sikkert skrevet mye feil - men er i en sterkt tablett rus etter å ha fjernet mandlene i dag. Morfin river virkelig!

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre at det går bra for deg, med tanke på salg. Det gjør det bare rett og slett ikke her! Jævla kjipt egentligt!

Jeg føler meg rimelig sikker på hva som ramler inn dørene hos deg de nærmeste dagene

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer,det var jaggu på tide

Du får komme og presantere deg på messa,jeg kommer til og stå i en sort bås med fire skjermer på storerommet :-D

Og det skal bli spennende og se hva du ender opp med :-D

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du har enda ikke bestemt deg for hvilken vei du skal gå?

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis!

Håper alt går i orden, da JEG vet hva du skal kjøpe Har hørt et slikt oppsett og det låter "helt greit" :wink:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Gratulerer med salg! Får håpe alt går i orden nå. Har en kraftig mistanke om hva som skal inn her nå
    hehe, tror det er mange som begynner å få en følelse av det.

Hvis det her nå går i boks sleppes nok katta ut av sekken iløpet av neste uke
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Er dem ikke herlige?

Solgte en Denon 2930 for en god stund siden. De første annonsene gikk ikke spesielt bra, men det var alltid en som bøy meg kr 1 000 under prisforlangende. Det toppet seg helt for meg, når samme fyren bøy meg kr 1 000 under hva jeg faktisk var bydd på auksjonen som pågikk - var bydd kr 3 500 i auksjonen, men han bøy meg kr 2 500 pr PM Han var til og med frekk nok til å påstå at hans bud var meget godt - jeg måtte godta det. Skjønte ikke hvordan han fikk kr 2 500 til å bli bedre enn kr 3 500..... Herlig fyr

På din side, synes jeg det som tok kransekaka var at han til slutt skjelte deg ut for dårlig WAF...... Det er bare så bra!

PS: sikkert skrevet mye feil - men er i en sterkt tablett rus etter å ha fjernet mandlene i dag. Morfin river virkelig!
    haha, jo men 2500 er jo en langt mer solidarisk pris enn 3500, kan hende han tenkte at du fikk belønningen din i himmelen eller noe sånt!

Nei, han waf-karen tok kaka. Ikke visste han hva de lå på nye, ikke likte han prisen og så klager på meg som person pga utseendet for høytalera. Akkurat som om jeg skulle ha designa og bygga de liksom. jaja, underholdning blei det. Egentlig synd han ga seg så fort, for jeg var virkelig i siget med gode kommentarer på de maila!

Skrivefeil på bakgrunn av morfin kan godtaes. Prøvde å få tak i noe sånt noe selv når jeg fikk et lite papirkutt her om dagen, men det funka dårlig. Prøvde å argumentere med at jeg aldri kommer utfor noen seriøse ulykker eller må fjerne mandler eller andre kroppsdeler, men det argumentet hjalp ikke. Verda er urettferdig!!!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Gratulerer,det var jaggu på tide

Du får komme og presantere deg på messa,jeg kommer til og stå i en sort bås med fire skjermer på storerommet :-D

Og det skal bli spennende og se hva du ender opp med :-D
    håpa nesten det var en sort bås med fire damer, men fire skjermer ække dårlig det heller
    Det blir som nevnt en tur på søndag, så jeg skal prøve å finne frem og hilse på

Er nesten så vi på avforum burde ha gått med navnskilt, er jo ikke så ofte man møtes face to face her inne.... (vurderte å la skjegget og håret gro, og gå med t-skjorte med "skrotnisse" både foran og bak)
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Så du har enda ikke bestemt deg for hvilken vei du skal gå?
    joda, rett ca vest (eller var det øst), igjennom bakkar og dalar, over ett vann og så straks åt venster
    -------
    Mvh
    Rune

Side 118 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 114 115 116 117 118 119 120 121 122 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •