Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 117

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 117 av 252 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 113 114 115 116 117 118 119 120 121 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 2,321 til 2,340 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    takk takk

Arrayene tror jeg faktisk det blir verre å få solgt..... desverre..... selvfølgelig ville neste logiske steg ha vært å senke prisen ytterligere, men det ville også ha vært totalt rein idioti fra et økonomisk standpunkt, så prisene blir stående. Skal iallefall gjøre mitt for å holde annonsene aktuelle på nettet for å si det slik
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo prøve FINN.no - Mulighetenes marked. Annonser for kjøp og salg av nytt og brukt, eller ledige stillinger., da får du ganske god dekning på salget i hvertfall. Det må være en eller annen som skulle hatt de Array'ene, synd jeg ikke har stort rom og masse gryn da. Har hørt dem og likte det jeg hørte, dette er skikkelig bøllefrø høytalere som smeller til deg når dem spiller på sitt beste.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De trenger faktisk ikke noe megadigert rom for å låte godt. Men prisen er desverre litt høyere enn hva som er normalt å betale for ett par høytalere for mannen i gata.

Jeg har lagt ut på:

avtorget
    hfs
    dvdarkivet
    hjemmekino.no
    gratisannonser
    norgesannonser
    rubrikk
    audiophile
    finn.no.

Bør være sikra sånn sett
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanske du kan få en svensk på kroken:

Hifimagasinet - för dig som är intresserad av hifi och musik

Tror inte Array växer på träd här i öster. Kanske tom
    jag är den enda ägaren här??

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Kanske du kan få en svensk på kroken:

Hifimagasinet - för dig som är intresserad av hifi och musik

Tror inte Array växer på träd här i öster. Kanske tom
    jag är den enda ägaren här??
    er ikke det en vanlig butikk du linka til?

Virker ikke som om array er en "vanlig" høytaler i sverige nei, kanskje verdt å prøve å legge de ut i svenskeland.... takker for tipset
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte å fristet en kompis i Spydeberg med centern din. Han bruker TL260 i front og har lett etter en erstatter til LC1 en stund nå. Han måtte likevel snakke med kona først........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,032
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    takk takk

Arrayene tror jeg faktisk det blir verre å få solgt..... desverre..... selvfølgelig ville neste logiske steg ha vært å senke prisen ytterligere, men det ville også ha vært totalt rein idioti fra et økonomisk standpunkt, så prisene blir stående.
    He he he - fra et økonomisk standpunkt er vel HiFi i den klassen du opererer i uansett ikke noe direkte sjakktrekk ;-)

(Skulle gjerne ha tatt over frontrekka di jeg, men den er dessverre utenfor økonomisk og WAF-messig rekkevidde.)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Ringte å fristet en kompis i Spydeberg med centern din. Han bruker TL260 i front og har lett etter en erstatter til LC1 en stund nå. Han måtte likevel snakke med kona først........
    helt konge å få hjelp! Så får vi håpe kona hans er i det medgjørlige hjørnet
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjekt at du fikk solgt den Para'en

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Kjekt at du fikk solgt den Para'en
    tror det beroliget meg like mye som eieren av de speakera jeg vil ha!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke det en vanlig butikk du linka til?

Virker ikke som om array er en "vanlig" høytaler i sverige nei, kanskje verdt å prøve å legge de ut i svenskeland.... takker for tipset
    Nei, dette er en av de beste plassene for brukt HIFI i Sverige. Mange norske annonser her også. Oppe til høyre står det "sök blant annonserna" Skriv inn f.eks JBL og se hva som skjer.

Her kan du også legge ut en annonse:
    Minhembio.com - Marknaden - Köp & Sälj hemelektronik gratis
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Nei, dette er en av de beste plassene for brukt HIFI i Sverige. Mange norske annonser her også. Oppe til høyre står det "sök blant annonserna" Skriv inn f.eks JBL og se hva som skjer.
    aha. der se, det hjalp litt. Der har jeg faktisk hatt jc1 ute så jeg. Får legge ut arrayene enten senere ikveld eller imorgo, litt avhengig av når jeg får dratt liket mitt himmat frå jobb. har en liten snasen boks som dumpet inn døra igår som det klør i fingra etter å teste ut også...

Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    takker for tipset
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det beroliget meg like mye som eieren av de speakera jeg vil ha!
    Fortelle mere?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har virkelig sansen for cd som format hva distribusjon av musikk angår, men jeg har lenge vært pur bøtte møkk lei cd cdcoverne i hylla, situasjoner hvor cover blir knust, fettmerker på platene, skader på platene etter en og annen fest osv.. Det siste halve året har jeg blitt mer og mer gira på å teste ut en ordentlig dac koblet opp mot min (wannabe)htpc hvor musikken er lagret i looseless. Som noen av dere kanskje har registrert så har det vært mye utstyr innom det siste året og hele tanken om dac\pc har blitt lagt litt på is.

Helt frem til Devilej tok kontakt og lurte på om jeg ville låne hans splitter nye Lite Dac 60 Modified. Selvfølgelig sa jeg! Etter tre dager med relativt lange og harde arb.økter er dac'en endelig koblet, både og jc1 har fått varmet seg og nå skal det bare bråsjekkes litt før det blir nok en tidlig kveld grunnet nok en tidlig start på arb.dagen imorgo.

Helgen derimot, den vil garantert bli brukt til å teste ut dac\pc kontra samsung bdp1400 - sistnevnte bør tape greit for å si det slik!
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter tre dager med relativt lange og harde arb.økter er dac'en endelig koblet, både og jc1 har fått varmet seg og nå skal det bare bråsjekkes litt før det blir nok en tidlig kveld grunnet nok en tidlig start på arb.dagen imorgo.
    Husk at rørene er helt nye og trenger noen dagers innbrenning for å spille optimalt. Når jeg byttet rør i min tidligere CJ pre var det stor forskjell etter 3-4 dager med strøm

helt konge å få hjelp! Så får vi håpe kona hans er i det medgjørlige hjørnet
    Hørte ikke mer fra han, så det er nok et dårlig tegn dessverre. Kona hans er overhode ikke medgjørlig på riktige dager.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at rørene er helt nye og trenger noen dagers innbrenning for å spille optimalt. Når jeg byttet rør i min tidligere CJ pre var det stor forskjell etter 3-4 dager med strøm
    mm, tenkte å sette den på etter jobb idag og la den spille konstant ca halvannet døgn så den løsner litt.

Merka det meget godt når jeg fyrte opp anlegget på onsdagen. I helt kald tilstand låt det hele bortimot pjuk. Jc1 blokkene liker også å bli varmet opp endel før de spiller musikk. Men etter en times tid begynte det å hjelpe litt. Det var også tydelig at røra var nye, lyden satt ikke helt og den herlig sjarmerende rørklangen jeg liker så godt var ikke helt til stede. Men allikevel gruset den samsugen så det ljoma etter. Og brukervenneligheten? absolutt helt konge!!

Hørte ikke mer fra han, så det er nok et dårlig tegn dessverre. Kona hans er overhode ikke medgjørlig på riktige dager.........
    hm, nå pleier jo damer å ha ei god uke og tre dårlige pr mnd, hm, eller var det omvendt, åkke som så er det jo lov å håpe. Utrolig nok hagler det inn med hendvendelser om 1400, men når det gjelder centeren har det kommet bare en enkelt stusselig mail.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det med salget i Trøgstad city?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Hvordan går det med salget i Trøgstad city?
    desverre går det mildt sagt dårlig.

Går og venter på en tlf fra en meget seriøs type som var rimelig sikker, men måtte ta en endelig beslutning. Får håpe han tar de, eller så begynner detta å bli litt vell vanskelig for å si det sånn.....

Har også mottatt den sedvanlige mengden med spam-mail om produktene. Mange som vil ha de, men som ikke har penger og skal forhandle om det meste. Det toppa seg imidlertid når en fyr tok kontakt og påstå at jeg hadde null erfaring med bruktmarkedet for AV siden jeg krevde kr 40k for 1400 når soundgarden tok kr 50k i nypris. Høflig som jeg var forklarte jeg han at det var prisen for et demopar og nyprisen var fortsatt kr 80k. Da fikk jeg heller ei klage på 40k ikke var fantastisk billig og at jeg fortsatt ikke forsto meg på markedet. Prøvde å si at det var prisen jeg tar og enten betaler man den eller ikke, enkelt og greit ikke sant? Neida, da fikk jeg nok en mail hvor jeg blei kritisert fordi at høytalera hadde så dårlig waf og de kan jeg aldri forvente å få solgt
    -------
    Mvh
    Rune

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange luringer som tråler bruktmarkedet. Jeg fikk en telefon fra en kar som var svært interessert i høyttalerene mine. Jeg hadde bestemt meg for en pris, og denne hadde jeg ikke tenkt å fire på uansett. Budet hans lå 5k under, for som han sa; han bodde langt unna, og frakten ville bli såpass dyr. Etter at jeg poengterte for han at det ikke var min feil at han bodde usentralt hørte jeg ikke noe mer til karen.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Det er mange luringer som tråler bruktmarkedet. Jeg fikk en telefon fra en kar som var svært interessert i høyttalerene mine. Jeg hadde bestemt meg for en pris, og denne hadde jeg ikke tenkt å fire på uansett. Budet hans lå 5k under, for som han sa; han bodde langt unna, og frakten ville bli såpass dyr. Etter at jeg poengterte for han at det ikke var min feil at han bodde usentralt hørte jeg ikke noe mer til karen.
    hehe, det er jo en klasikker det der. Jeg har fått den i forbindelse med en fyr som bodde i oslo, en time unna. Han ville ha avslag for hele bensinprisen, når jeg sa nei foreslo han at vi kunne spleise, altså at han betalta bensinen ene veien og jeg den andre. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan folk kan være så frekke jeg men...

Går å venter på tlf fra han som ringte meg igår, skal prøve å ringe han i matpausa etterpå å høre litt hva han har bestemt seg for. Hvis han sier nei har jeg en annen potensiell løsning. Alt tilsier at dette bør gå min vei.

Er "nesten" så jeg håper på at det må bli en mellomfinansiering, for om det blir det, så må jeg bare putte arrayene bak og se hvordan det blir!!
    -------
    Mvh
    Rune

Side 117 av 252 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 113 114 115 116 117 118 119 120 121 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •