Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 115

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 115 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 111 112 113 114 115 116 117 118 119 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste
Viser resultater 2,281 til 2,300 av 5026
    Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har funnet ut hvilke høyttalere du kommer til å kjøpe:

Proson med 2, 15" basselement og forsterker | FINN torget

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg har funnet ut hvilke høyttalere du kommer til å kjøpe:

Proson med 2, 15" basselement og forsterker | FINN torget
    hahaha genialt! Kjøpt de og lagt de på gulvet med toppen vendt imot hverandre og brukt de som en *******s center!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stay horn-y!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Stay horn-y!!
    noe anna ville ha vært imot mine fundamentale prinsipper

edit: Karla; du har ikke vurdert ett par array1400 bak og en center du da?
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hahaha genialt! Kjøpt de og lagt de på gulvet med toppen vendt imot hverandre og brukt de som en *******s center!
    Noe slik som dette da? :: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/tunlid

(senteren er den lille saken oppå!)

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nudiebear
    Noe slik som dette da? :: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/tunlid

(senteren er den lille saken oppå!)
    hehe, jupz, noe sånt.

Stilig løsning det der. Skjønner poenget hans veldig godt med at en god subb koster en hel haug og at dette var en god løsning. Tror på at 4x12t slår likk
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som noen kanskje har fått med seg har jeg tidligere uttalt at jeg måtte opp på array 1400 for å finne noe som var nevneverdig bedre enn rf7 med samme lydfilosofi. Og nå har jeg klipsch kommet sin palladium serie.
    Akkurat å høre Palladium serien til Klipsch, er noe jeg gleder meg aller mest til i Horten :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Akkurat å høre Palladium serien til Klipsch, er noe jeg gleder meg aller mest til i Horten :-D
    gleder meg faktisk mer til å høre Trio med hornsubbs Men palladium blir også en høydare. Uten tvil om det. Er så keen på å dra på den messa at jeg har begynt å masa på eksen for å få med meg noe
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gleder meg faktisk mer til å høre Trio med hornsubbs Men palladium blir også en høydare. Uten tvil om det. Er så keen på å dra på den messa at jeg har begynt å masa på eksen for å få med meg noe
    DA ER VI TO!!! fytti, den helga blir en ren drøm! Har aldri vært på noe sånn før, jeg gleder meg i hel! Jeg reiser opp alene, og har eget hotell rom. Du vil ikke dele seng med meg da? ahahha neida!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DA ER VI TO!!! fytti, den helga blir en ren drøm! Har aldri vært på noe sånn før, jeg gleder meg i hel! Jeg reiser opp alene, og har eget hotell rom.
    Sett av nok tid og bruk den der du føler for så er disse messene veldig interessante. Sist jeg var i Horten hadde jeg med en kompis. Han er passe interessert i hifi, men det var ingen tvil om at interessen vår lå på forskjellig nivå når vi ruslet rundt. Hver gang jeg ville høre på noe sto han å stresset for å gå videre. Ikke en gang til........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DA ER VI TO!!! fytti, den helga blir en ren drøm! Har aldri vært på noe sånn før, jeg gleder meg i hel! Jeg reiser opp alene, og har eget hotell rom. Du vil ikke dele seng med meg da? ahahha neida!
    eh, blei nå veldig skeptisk til å dra overhodet men.....
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff... Nå var vi nesten tilbake til min litt kreative lese måte med høn(n)a... Ai Ai Ai... ops:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Uff... Nå var vi nesten tilbake til min litt kreative lese måte med høn(n)a... Ai Ai Ai... ops:
    crap! jeg så det når du påpekte det nå! Det beviser bare en ting; er det ett folkeslag som tenker mer koffert enn trøxasfolk så er det vel de frå bjørkelangen
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    crap! jeg så det når du påpekte det nå! Det beviser bare en ting; er det ett folkeslag som tenker mer koffert enn trøxasfolk så er det vel de frå bjørkelangen
    Her oppe for vi det ikke mer gøy enn vi lager selv. Feks var en luring som foreslo elgsafari som en fint subsitutt til kulturhus...... Eeehhh... "Skal vi se siste James Bond nede på kinoen i dag eller skal vi dra opp på Mangen Skauen å se på den elgkua der oppe i dag?" Er det rart vi tar en liten i helga og drar noen groviser....:shock:

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Sett av nok tid og bruk den der du føler for så er disse messene veldig interessante. Sist jeg var i Horten hadde jeg med en kompis. Han er passe interessert i hifi, men det var ingen tvil om at interessen vår lå på forskjellig nivå når vi ruslet rundt. Hver gang jeg ville høre på noe sto han å stresset for å gå videre. Ikke en gang til........
    Helt enig med deg devilej. Jeg hadde en kamerat som også ville være med å se hva dette var for noe, men jeg sa faktisk at jeg ville reise alene. Jeg kan bare tenke meg hva som hadde skjedd viss vi to hadde reist opp der. Det hadde hvertfall blitt lite hifi

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha. Jeg bare fleipa, slapp av

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Samma her også, når vi var på messa i tr.heim, endte med at jeg parkerte de en stund på kringlyd rommet

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Messer er aldri lurt med venner som ikke brenner like mye som deg. De kan bli frelst men ofte blir det mas om du vil bruke tid rundt en utstilling din venn ikke orker å bruke tid på siden man blir veldig sliten utover dagen... Den entusiastiske løper rundt og er gira, reisefølgen vil bare dra hjem :razz:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Her oppe for vi det ikke mer gøy enn vi lager selv. Feks var en luring som foreslo elgsafari som en fint subsitutt til kulturhus...... Eeehhh... "Skal vi se siste James Bond nede på kinoen i dag eller skal vi dra opp på Mangen Skauen å se på den elgkua der oppe i dag?" Er det rart vi tar en liten i helga og drar noen groviser....:shock:
    øy, det er greit dere har lite å gjøre, men dere trenger å ikke å stjæle konseptet vårt med elgsafari da? båstad vet du, de hadde nok ette for mye å gjøre når de fant ut at de skulle markedsføre seg med elgsafari nei. hehehhehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    øy, det er greit dere har lite å gjøre, men dere trenger å ikke å stjæle konseptet vårt med elgsafari da? båstad vet du, de hadde nok ette for mye å gjøre når de fant ut at de skulle markedsføre seg med elgsafari nei. hehehhehe.
    Det er BÅSTAD da.. haha

Side 115 av 252 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 111 112 113 114 115 116 117 118 119 125 135 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •