Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 112

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 112 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 108 109 110 111 112 113 114 115 116 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste
Viser resultater 2,221 til 2,240 av 5026
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    jupz, forandring fryder veittu. Og nå har jeg jo hatt de nesten to uker eller noe sånt. Vil jo ha litt rotasjon i utstyrsparken
    Tror det er noe som går i indre østfold :twisted:

Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Pøh - legge ned kino - lage stuekino - bygge garasjekino - med tilhørende utstyrsbytter? Du ligger en runde foran alle andre :-)
    Kansje garasjekino.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Ja, nå er vi jaggu meg nysgjerrig her
    Hører snakk om at Akto har planer om å kvitte seg med Avantgardene sine, så ikke tenkt å bli enda mere "horny"?
    hahahah. Jeg tror det hotteste temaet om dagen er hvem som skal kjøpe akto sine hønn. Jeg så Kenti fikk det samme spørsmålet, og innboxen min begynenr å bli stappings med pm av typen "jeg lover å ikke skrive det på forummet men kan jeg få vite det?"

Frem til ting blir solgt sier jeg ette det piiiip desverre. Men som sagt, dette oppsettet SKAL ut!! så ved andre ord SKAL noe nytt inn, håper bare det skjer før jul jeg
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Større rotasjon på "varelagret" her, enn på bakeriet i Trøgstad :!: Jeg må le litt av deg nå...

Men skal JBL'ene ut også? Hva forventes inn nå?

en god latter forlenger livet, så om du får noen min ekstra foran anlegget kan jeg mer enn gjerne være årsaken

For å si det slik; dette var slettes ikke planlagt. Hadde jeg visst at dette tilbudet ville komme min vei hadde jeg aldri verda kjøpt jc1. Greit jeg til tider kan ta noen raske valg og sikkert fremstå som en stut uten kontroll på penga, men litt kontakt med virkeligheta har jeg enda. Så hele denne situsjonen skyldes nok mer ett uheldig sammentreff. Først får jeg endelig tak i forsterkere som driver arrayene slik jeg har ønsket, og så kommer drømmetilbudet min vei. sånt skjer ette hvert år!! hehehehe
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Tror det er noe som går i indre østfold :twisted:
    vi gjør som vanlig vi når det er no muffins i detta distriktet; vi skylder på boregaard om det så er fugleinfluensa eller hifigalskap
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahahah. Jeg tror det hotteste temaet om dagen er hvem som skal kjøpe akto sine hønn. Jeg så Kenti fikk det samme spørsmålet, og innboxen min begynenr å bli stappings med pm av typen "jeg lover å ikke skrive det på forummet men kan jeg få vite det?"

Frem til ting blir solgt sier jeg ette det piiiip desverre. Men som sagt, dette oppsettet SKAL ut!! så ved andre ord SKAL noe nytt inn, håper bare det skjer før jul jeg
    Hehehe...
    Aner jeg at du har for plan å kuppe både prisen for "årets rundbrenner" og "årets luremus"?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe...
    Aner jeg at du har for plan å kuppe både prisen for "årets rundbrenner" og "årets luremus"?
    hahaha, greit de titlene er litt småkule, men jeg er nok interressert i å investere så mye penger og tid for å få de to. Men genialt sagt!!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først får jeg endelig tak i forsterkere som driver arrayene slik jeg har ønsket, og så kommer drømmetilbudet min vei. sånt skjer ette hvert år!! hehehehe
    Klipschene ble byttet ut med Array... i fjol? :-)

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg det ikke! Der var vi igang. Haha Du er verre enn meg. JC1 dine ble lagt ut på brukten fortere enn mine Pioneer Jeg gleder meg nesten like mye til å se hva som skjer hos deg, som hva som kommer til å skje hos meg!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Klipschene ble byttet ut med Array... i fjol? :-)
    eh, pokker, godt poeng...

men jeg kan unnskylde meg med at klipschene står her enda pga at det har vært litt småkinkig å få tak i nye diskanter desverre...
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en god latter forlenger livet, så om du får noen min ekstra foran anlegget kan jeg mer enn gjerne være årsaken
    Det er ikke en kynisk latter, men litt pga ene dagen er du i himmelen over siste oppdatering og neste dag skal dem ut En ting er sikkert - du viser virkelig glede over nye produkter!

For å si det slik; dette var slettes ikke planlagt. Hadde jeg visst at dette tilbudet ville komme min vei hadde jeg aldri verda kjøpt jc1. Greit jeg til tider kan ta noen raske valg og sikkert fremstå som en stut uten kontroll på penga, men litt kontakt med virkeligheta har jeg enda. Så hele denne situsjonen skyldes nok mer ett uheldig sammentreff. Først får jeg endelig tak i forsterkere som driver arrayene slik jeg har ønsket, og så kommer drømmetilbudet min vei. sånt skjer ette hvert år!! hehehehe
    Stut? Det er dine egne ord Jeg er helt sikker på at du har styr på ting og tang :lol:

Hva drømmetilbudet er? Tja... Man har jo sine tanker. Gleder meg til å se hva det er!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

men jeg kan unnskylde meg med at klipschene står her enda pga at det har vært litt småkinkig å få tak i nye diskanter desverre...
    Ikke hørt direkte med kundeservicen til Klipsch?
    Meget serviceinnstilte

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Tenkte jeg det ikke! Der var vi igang. Haha Du er verre enn meg. JC1 dine ble lagt ut på brukten fortere enn mine Pioneer Jeg gleder meg nesten like mye til å se hva som skjer hos deg, som hva som kommer til å skje hos meg!
    haha, verre enn deg faktisk. jo, du har jo et poeng, tar det som et twisted kompliment jeg

Det her kom veldig brått på for meg au for å være ærlig, men livet handler om å ta kjangser og oppfylle sine drømmer. Jeg vil ikke sitte på gamlehjemmet og angre på at jeg ikke greip muligheten når jeg hadde den
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke en kynisk latter, men litt pga ene dagen er du i himmelen over siste oppdatering og neste dag skal dem ut En ting er sikkert - du viser virkelig glede over nye produkter!
    ja, jeg skal love deg nyter hele greia! En småbarnslig glede egentlig, men fytti katta å morro når man får tak i dødsråe produkter og plutselig står drømmen å banker på døra.. tjohei!

Stut? Det er dine egne ord Jeg er helt sikker på at du har styr på ting og tang :lol:
    hehe, jupz, det er mine egne ord, var ikke meningen å gi inntrykk av at de kom fra noen andre på avforum, så hvis noen tolket det sånn beklager jeg dette.

En viss kontroll oppi kaoset har jeg faktisk, og det digger meg så grønnforjævelig egentlig Egentlig burde jeg hatt en viss nervøsitet nå, men det finnes bare ikke, og det er en deilig følelse!

Hva drømmetilbudet er? Tja... Man har jo sine tanker. Gleder meg til å se hva det er!
    hehe, time will show
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke hørt direkte med kundeservicen til Klipsch?
    Meget serviceinnstilte

desverre er nok dette en lang historie, og akkurat nå er det nok for seint å høre med de. Men jeg har trua på at diskantene snart dukker opp. Fikk kvitteringa her forrige uke, så de bør være rett rundt hjørnet.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, jeg skal love deg nyter hele greia! En småbarnslig glede egentlig, men fytti katta å morro når man får tak i dødsråe produkter og plutselig står drømmen å banker på døra.. tjohei!
    Nye produkter er alltid gøy. Kona synes jeg er håpløst barnslig.....

desverre er nok dette en lang historie, og akkurat nå er det nok for seint å høre med de. Men jeg har trua på at diskantene snart dukker opp. Fikk kvitteringa her forrige uke, så de bør være rett rundt hjørnet.
    Er det et års tid siden du hadde bestilt diskanter? Eller var det noe jeg ikke fikk med meg her?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye produkter er alltid gøy. Kona synes jeg er håpløst barnslig.....
    hehe, noe annet ville vel ha vært unaturlig.

Er få av oss som har like flaks som Devilej med damene; det å få tak i ei som faktisk tar denne hobbyen til seg er en sjelden vare.

Er det et års tid siden du hadde bestilt diskanter? Eller var det noe jeg ikke fikk med meg her?
    ett år siden jeg kontakt med noe om det ja. Men jeg vil ikke si noe mer om det her på forummet. Dette firmaet er kjent for sin gode kundeservice og jeg vil ikke at en liten filleting skal blåses ut av proposjoner...
    -------
    Mvh
    Rune

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,416
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi da, dette gikk fort. Nå ble til og med jeg en kvart centimeter overrasket.

Vi får la være å si noe som helst angående hønna som alle snakker om, så får de lure litt

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrot: er det noe du egentlig ønsker deg til jul? det som blir solgt her kan de "fleste" bare drømme om. Syns du skal røpe litt jeg altså, eller er dette en bygdehemmelighet?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Oi da, dette gikk fort. Nå ble til og med jeg en kvart centimeter overrasket.
    hehe, godt å høre, overraskelse er alltid mojjo

Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Vi får la være å si noe som helst angående hønna som alle snakker om, så får de lure litt
    jupz, de har bare godt av å lure litt. Atle har jo gitt noen gode hint om man har lest mer enn en tråd de siste dagene. Men "profilert bruker" innvolverer jo endel her inne.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Passet dårlig at Array1400 kom til salgs nå da. Har vært sugen på ett slikt par lenge, men passer dårlig økonomisk nå med tanke på jeg rev i stykker hele girkassen på bilen igår i en litt for brutal giring fra 2. til 3. gir........... :-(
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Side 112 av 252 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 108 109 110 111 112 113 114 115 116 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 242 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •