Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 108

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 108 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 104 105 106 107 108 109 110 111 112 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste
Viser resultater 2,141 til 2,160 av 5026
    Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Tro meg. JC1 spiller mye bedre på B&W 802 enn Classè, så det kompaniskapet har jeg alltid fundert over......
    hehe, ja sist gang jeg hørte vanlig 802 på noe dyrere classe elektronikk var det bøtte kjedelig. Skulle egentlig ha vært morro å hørt jc1 på 802d siden de grisebanker arrayene.. eller 801d for den saks skyld
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det er ikke bare å stikke innom, nærmeste HFK for meg er i Stavanger. Men, viss de ikke er så vanskelige av seg bør det jo la gjøres
    oh, jo du har vel skjønt hvordan det ligger an med mine geografi kunnskaper. hehehe. Men ta en tlf til de først og hør litt, du kan jo ha flaks å komme i kontakt med en som skjønner hva god kundeservice er
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    oh, jo du har vel skjønt hvordan det ligger an med mine geografi kunnskaper. hehehe. Men ta en tlf til de først og hør litt, du kan jo ha flaks å komme i kontakt med en som skjønner hva god kundeservice er
    Fikk du ikke med deg at vi pratet om HFK? Haha Neida! Det skader jo ikke, så det kan jo prøves!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Fikk du ikke med deg at vi pratet om HFK? Haha Neida! Det skader jo ikke, så det kan jo prøves!
    joda, derav ordet "flaks".
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huhu

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planen var å publisere del 1 av jc1 testen igår kveld, det skeit seg siden jeg hadde 35t i våken tilstand når jeg kom hjem fra jobb igår, altså jeg stupa i sengs Så var planen å publisere den ikveld, men tlf ringte for ca 10 min sida, og jeg kan love dere en ting, ikveld blir det ikke mye tid foran skjermen:

ROGUE AUDIO M150 KOMMER PÅ BESØK!!!

For de av dere som lurer på hvorfor jeg er så himla begeistra nå går forklaringa som følger:

For endel måneder tilbake fikk jeg den store gleden av å låne Devilej's fantastiske rouge stereo 90 i ett par uker, noe som gjorde at jeg falt hodestups. Var i samme periode å hørte på en mcintosh mc2275 og ble inderlig skuffet, det låt ikke like bra som roguen. Ikke helt uventet kjøpte meg en rogue stereo90 i god tro på at jeg kunne leve med litt mindre krefter på array 1400.. det kunne jeg ikke.. Til tross for superb lydkvalitet måtte jeg ta et valg: enten selge arrayene eller roguen - det ble sistnevnte. Fra den dagen har det vært et lite hull i hjertet mitt, et desperat ønske om en sterke rogue har hele tiden vært der, det ønsket blir neppe noe svakere ikveld når Nølle tar med seg sine m150 blokker til test.
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er alltid veldig moro å lese dine minireviews Skrotnisse Nå blir det jo ikke mindre gøy!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Det er alltid veldig moro å lese dine minireviews Skrotnisse Nå blir det jo ikke mindre gøy!
    takker og bukker Kan iallefall love en ting, jc1 omtalen blir ingen mini-omtale for å si det mildt Men det blir det nok av rogue m150. Noe sier meg at det kommer til å være hyggeligere å spinne plater enn å ta notater og formulere ned en komplett testet. Men en ting er sikkert, disse blokkene skal fotograferes!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir en spennende test.

Selv hadde jeg disse blokkene til test på mine Usher CP 8871, det ble det total krasj. Array 1400 er kanskje noe letter å ha med å gjøre. :-) Så dette kan bli en fin match.

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva bruker du som kilde i disse testene?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Dette blir en spennende test.

Selv hadde jeg disse blokkene til test på mine Usher CP 8871, det ble det total krasj. Array 1400 er kanskje noe letter å ha med å gjøre. :-) Så dette kan bli en fin match.

A.
    hehe, ja "spennende" er nok nøkkelordet her. Stereo90 låt som nevnt rørende bra på arrayene, iallefall helt frem til undertegnede gikk amokk med volumkontrollen og roguen pælma inn hanskene.

Men jeg tror nok ikke jeg vil si at arrayene er direkte lettere å ha med å gjøre enn usher cp 8871. Fikk en gang leike meg litt med disse på jc1 og jc2, men selv om det låt forsåvidt bra på endel musikk låt det i mine ører helt rævva på endel annen musikk. Så jeg heller nok mer mot komboen av forskjellig utstyr enn letthet, og selvfølgelig en dose smak og behag
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva bruker du som kilde i disse testene?
    når cinenovaen var på besøk brukte vi hovedsakelig mor10 sitt utstyr: marantz cd spiller og teac dac med volumkontroll.

På jc1 bruker yamahaen til film og parasound p3 til musikk.

For m150 skal jeg sjekke ut p3, og nølle tar med seg forforsterkeren sin, mener det var en cary om jeg ikke husker helt feil. Var litt mye leven rundt meg på jobb når han ringte istad.

Savner dog mc'en. Bomsikker på at den ville ha dratt ut langt mer av potensialet til effektrinna jeg tester ut.... men hej, iallefall jc1 har en fin funksjon hvor man har både rca og xlr innganger med en kjekk vippebryter som velger hvilken inngang som er i bruk. Skal visstnok gå greit å kjøre rca fra reciever og xlr fra stereopre, og så bare vippe over bryteren etterhva man skal bruke anlegget til. Og vips, så øynet jeg et lite håp om en dag å sitte med en c220 igjen, eller eventuelt oppfølgeren dens, helt avhengig av når jeg får spart opp nok riksdaler.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på cd-spiller. Samsungen suger på musikk, så du har litt å gå på her om du bruker den. En dvd-spiller med både RCA og XLR utganger ville jo vært ypperlig til anlegget ditt om du bruker begge inngangene på JC1
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på cd-spiller. Samsungen suger på musikk, så du har litt å gå på her om du bruker den. En dvd-spiller med både RCA og XLR utganger ville jo vært ypperlig til anlegget ditt om du bruker begge inngangene på JC1
    crap, leste litt feil her. Driver å rydder au se hehe.

Under testingen av jc1 er det desverre samsungen som spinner platene. Skulle egentlig ha fått tilbake en phillips dvd spiller - som var overraskende god som cdspiller prisen tatt i betraktning - men den ligger fortsatt i biter i oslo en stand.

Nølle skulle imidlertid ta med cdspilleren sin så vidt jeg forsto på han, litt usikker på hva det er men.

Det jeg ser på som en fordel oppi alt det her er at om effektrinnet - hva det enn er - kontrollerer høytalera på en godkjent måte og attpåtil tilfører nok i lydbildet til at det låter godt selv med en samsung spiller og en middelklasse pre, så vet jeg at jeg har gørrmye å gå på når ting skal oppgraderes neste gang.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rogue M150 - Et rørende vakkert besøk.

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-3-rogue-jc1-jpg

Klokken begynte å dra seg mot atten null null. Det var ikke lenge igjen. En bekjent skulle snart ringe på og med seg i bagasjen skulle han ha cdspiller og forforsterker fra cary, og de lovprisede Rogue M150 blokkene. Det var i all hovedsak disse blokkene som var årsaken til kveldens lille soaré. Tidligere var jeg den halvveis lykkelige eier av Rogue Stereo 90. Halvveis fordi den låt helt fantastisk samtidig som den hadde alt for lite krefter til å drive arrayene mine. Jeg prøvde, jeg gjorde virkelig det. Jeg ville så gjerne bli voksen og legga fra meg ønsket om å virkelig guffe på. Men jeg klarte det ikke. Ikke overhodet. Lenge har jeg hatt en drøm, en drøm om rør, en drøm om 2x150 rørwatt servert meg av Rogue M150. Blokkene koster den nette sum av 44 000 riksdaler og i nyeste Fidelity gikk skribent Vidar Mørch helt bananas i sin test; han kjøpte de! Selv sitter jeg med ett par snasne Parasound jc1 blokker som fremsto som den perfekte match med sine tilsynelatende utømmelige krefter og særdeles vellydene lydsignatur. Derfor nervøsiteten. Hva om Rogue M150 låt like bra som – eller bedre enn – Rogue Stereo 90 samtidig som de hadde nok krefter til å drifte Arrayene på sinnsvake volum? Hva om de bare låt bedre, sterkere men allikevel ikke klarte å makse høytalera, ville jeg da kunne slå meg til ro med litt lavere volum men bedre lydkvalitet? Lettelsen var stor når vi endelig hadde fått bært opp alt utstyret, alle mine spørsmål skulle bli behøvelig besvart iløpet av denne kvelden... trodde jeg...

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-2-cary-cd-jpg

Som seg hør og bør ved slike anledninger har mann altfor lite tid til rådighet. Det å sitte å ta notater er totalt utelukket og man har også veldig lett for å skippe den tekniske praten. Det blir også dårlig med seriøs fotografering. Dermed vil jeg nøye meg med å si at cdspiller og forforsterker var fra cary uten jeg vet noe spesielt mer enn de. Rogue M150 skal yte 150w pr blokk, og som vi alle har hørt skal rørwatt være langt kraftigere enn Transistorwatt. HiFiSkribent Håkon Rognlien gikk da også helt kokko når han testet 2 stk mcintosh mc275 i brokobla utgave. Hans ene uttalelse gikk noe i retning av "brokobla yter disse rundt 150rørwatt, og da er vi oppe på 400 krellwatt ikke sant, mer enn nok til å filleriste enhver høyttaler". Det var nettopp dette utsagnet som festet seg i skallen min, men for å finne ut hvor mye hver komponent hadde å si for totalopplevelsen begynte vi med å bytte ut min samsung bdp1400 (en bortimot sugandes elendig cdspiller) med Nølles cary. Det hersket ingen tvil om at det hadde skjedd noe. Ikke bare ble lydbildet noen prosent større i alle mulig retninger, men det ble også langt mer oppløst selv om jeg vet at Parasound P3 er noe begrenset på akkurat dette området. Den berømte saksofonen fra Ole Paus' Som en Storm slo enda litt hardere og stemmen hans ble enda litt klarere. Diskanten ble også en del luftigere, og dermed også en del roligere. Supert, da var vi på riktig spor. Ut med Parasound P3 og inn med Cary sin forforsterker.

Nå begynner vi å snakke. Med 2xCary og Parasound JC1 vokste ikke bare lydbildet litt, det ble helt abnormt stort kontra hva p3 og samsungen vartet opp med. Tendensene vi merket med cdspilleren ble ytterligere forsterket når vi introduserte pre'en i systemet. Lydbildet fortsatt å vokse, bakgrunnen ble enda svartere og det var enda mer sting i transientene. Men det ble også enda roligere helt der oppe i toppen, til tross for et ekstra sting i øvre mellomtone – klart, rent og pent – så mangla plutselig en del av krispheten denne saksofonen i Som En Storm serverer oss. Den ble ikke den samme knyttenevaen den var med p3 som pre. Penere men litt kjedligere, kan vi kalle det et lydmessig dilemma?

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-1-cary-pre-jpg

Vi blåste igjennom spor som Nils Lofgren – Keith Don't Go. Paperboys, W.A.S.P – Trail of Tears, og Ole Paus – Som En Storm. Det låt pent og klart åkke som, men som jeg også påpekte ovenfor Nølle så er jeg forelsket i litt mer live lyd, litt mer trøkk, litt mer rocka lydbilde, kall det gjerne litt mer møkkete lyd. Når Ole Paus synger pur reint detter jeg dessverre litt ut. Overdrevent pen lyd hører ikke hjemme hos meg på min type musikk, hej, min type musikk – her måtte Yello – Planet DaDa og Infected Mushroom – Viscious Delicious testes ut, og vips, der satt lyden som ei kule. I låter med hvor det vokale blir nedprioritert til fordel for heftige synth lyder kom cary settet til sin rett. Å herre jävlar som det trøkka. Bassen satt som et skudd i hjertet, lyden omga oss på alle kanter og drivet var helt spinnvilt!

Jeg så bort på Nølle, smilet var der, flott, selv ville jeg bare gå igjennom en hel drøss med technoplater jeg har liggende – et minne om en litt mer vilter ungdomstid. Men klokken var imot oss, det var så absolutt på tide å komme til kveldens indrefilet. Rogue Stereo m150 ble koblet til, et kvarter senere var de passelig godt varmet opp og to nysgjerrige herrer – vel, en herre og en bygdepjokk – var så klare som de kunne bli.

I og med at tiden var begrenset valgte vi å kjøre samme rutine som tidligere. Først ut var Nils Lofgren's nært utspilte Keith Don't Go. Allerede etter det første grepet på strengene var jeg solgt – forelskelsen som oppsto med stereo90 blusset opp igjen. En utrolig varme slo imot oss, endelig fikk vi høre hvor feite noen av strengene er og Nils som tidligere sto litt langt fra oss ble dratt lenger frem i lydbildet. Men samtidig som han åpenbart hadde byttet strenger mellom jc1 og m150 hadde mannen også trent opp stemmen sin til å bli kraftig, mandig og full av nyanser. Når mannen satt i gang sin spinnville gitarsolo på denne låten satt jeg og Nølle å bare glisa rund baut. Stinget, attacket og sjelen i musikken var til å ta og føle på. Volumet måtte bare opp. Vi var ikke lenger i gamle ærverdige Trøxas, nei, nå var vi på konsert med euforisk atmosfære rundt oss. Og hva kan være bedre enn når Ole Paus avløser Nils Lofgren? Fint lite! Plutselig satt vi midt i Trøgstad domkirke, koret hadde uten tvil rekruttert en del nye medlemmer siden avspillingen med jc1 blokkene. Ole Paus fremsto ikke lenger som en høflige, edrue typen som cary og jc1 presenterte han som, nå var mannen akkurat like rusten i stemmen som jeg foretrekker å høre han. Saksofonen satt som et skudd – bokstavelig talt – og i alle fall jeg ble bare sittende og nyte musikken uten å tenke en tanke om hva som serverte denne supre lyden.

[u]En liten refleksjon:](u]
    Til tross for at jeg kom tilbake til rørland og lydkarakteren ble slik jeg har savnet siden tiden med stereo 90 var det ikke bare fryd og gammen. Rør er en artig ting, man kan tune lyden i alle mulig retninger og dermed kan man matche enda bedre enn hva man kan med et transistorbasert effekttrinn. JC1 har sin klangkarakter åkke som. Jeg har nevnt den ekstra varmen og fylden Rogue tilførte, jeg har nevnt hvordan stemmer fikk langt mer pondus og hvordan det låt så himla forførende. Men det betyr dessverre ikke at de med akkurat disse rørene er helt uten lyter. Det hele låt langt mørkere og en anelse innestengt kontra jc1 som heller mer mot det nøytrale og ufargede i forhold til disse rørbeista. Hva som er best? Alt til sin tid, musikk og ører – noe som ble klinkende klart ved neste økt.

På'n igjen med Yello og Infected Mushroom. På dette tidspunket hadde jeg allerede mottatt sms fra noen naboer som hadde sitt å si om den høye lyden, men hej, om man skal bruke hele livet til å tilfredstille andre går man jo glipp av sabla mye moro, så disse meldingene valgte jeg elegant å glemme, her skulle det spellast. For når det kommer til å teste forsterkerens kraftreserver er disse to låtene helt fantastiske. De fleste trinna jeg har testa ut har flata helt ut når Yello og dophusene i Infected herjer løs.
    Haka hang på knæra.
    Overraskelsen var til å ta og føle på.
    Rogue m150 holdt en overraskende god kontroll på de digre arrayene selv på et volum man neppe benytter seg av til vanlig – så sant man ette er stokk dauhørt! Selv om jc1 hadde langt mere krefter var ikke M150 så utrolig langt bak faktisk. Mens musikken sto på som verst mumlet jeg i min stille villfarelse noe om å ta m150 i stedet for jc1. Farlig tanke.

Takk og pris hadde Nølle med seg ei live plate med Kari Bremnes, spor 8 byr på et fantastisk slagverk parti hvor vi virkelig guffa på. Rogue fulgte med, de rørende vakre monotrinna sto nærmest og smilte sleskt mot oss mens de ba om å bli presset enda mer. Men nok var nok. Ingen av oss ville ødelegge hørselen så vi lot volummet være hvor det var, altså rimelig høyt men ikke idiotisk høyt. Men så, det store slag-cresendioet var over, resten av instrumentene kom på banen og lydbildet blei en salig lappskaus. Jeg nærmest kastet meg på volumkontrollen for å få skrudd ned før noe røyk. Det gikk bra. Takk og pris. Det var ikke akkurat elkjøp utstyr vi leiket oss med. Og takk og pris for at det fortsatt finnes noe logikk her i verda; til tross for at M150 var farlig nære jc1 på Yello og Infected når det gjaldt volum og slagkraft ble de altfor svake på mer komplekse partier i musikken når volumet var så høyt.

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)-4-rogue-jpg

Det blei en særdeles hyggelig kveld det her, ikke bare for at samtalene var mange og gode, men også fordi vi begge fikk en del nye erfaringer. Ved å bytte ut komponent for komponent fikk jeg en stadig voksende forståelse for hva jeg mangler og hva som kan gjøres noe med. Nølle på sin side fikk høre hvordan komponent for komponent resulterte i hans eget anlegg dog med mine høytalere. For hans del var en ting sikkert; nye høytalere er et must. Om det blir arrayene vites dog ikke på nåværende tidspunkt, men jeg aner en del "mann-kone" samtaler og veldig mye husarbeid for Nølle i tiden som kommer.

Selv hadde jeg en viss nervøsitet før vi begynte kvelden, når alt var pakket ned og Nølle hadde dratt satt jeg igjen med veldig mange svar, både på spørsmål jeg hadde stilt meg og ikke stilt meg. Er M150 bedre eller dårligere enn JC1? Skal jeg gå ut fra match med arrayene eller generelt sett? Hvem av de to skal bli mine nye forsterkere? Hva med velge m150 og leike seg med tuning iform av rørbytte? For å være ærlig vet jeg ikke akkurat nå, jeg TROR ikke at jeg vil bli helt lykkelig med m150 på arrayene takket være en viss mangel på krefter selv om de gruset stereo90, men på en annen side har ikke jc1 den samme forførende rørklangen som rogue har. Dog kan det argumenteres med at jc1 har såpass mange gode sider som gjør at jeg savner rørklangen mindre og mindre enn tidligere. Og på toppen av det hele er det mulig å selge arrayene og kanskje kjøpe lettdrevene hornhøytalere med aktive bassmoduler slik at rørforsterkere blir en himmelsk match. Eller hva om jeg kobler en rørforforsterker til jc1; vil jeg da få det beste av to verdener? Tiden fremmover blir uten tvil en tid for å tenke, en tid for å lure, en tid for å bruke penger, og forhåpentligvis en tid for å nyte musikken.
    -------
    Mvh
    Rune

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så neste blir vel å låne en CJ rørforforsterker regner jeg med?

Mtp den positive erfaringen med den integrerte Cary CD'n er vel fristelsen stor for en dedikert cd-spiller?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Så neste blir vel å låne en CJ rørforforsterker regner jeg med?
    kjenner desverre ingen som har cj rørpre lenger, devilej har vel solgt sin så vidt jeg har registert... desverre... men en eller annen rørpre skal iallefall testes ut etterhvert.

Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Mtp den positive erfaringen med den integrerte Cary CD'n er vel fristelsen stor for en dedikert cd-spiller?
    hehe, så absolutt. Men jeg er mer fristet til å kjøpe en dedikert dac, gjerne med usb siden jeg har en sånn liten visjon om å få rippa inn hele cdsamlinga looseless på pc1 og dermed slippe å leike russisk rullett med cd cover og plater hver gang jeg skal høre på noe
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som vanlig fra din side, engasjerende skrevet og godt lesestoff :-)

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke bare blir ferdig med hele greia og kjøpe deg Rogue Zeus???

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Som vanlig fra din side, engasjerende skrevet og godt lesestoff :-)
    takk takk
    -------
    Mvh
    Rune

Side 108 av 252 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 104 105 106 107 108 109 110 111 112 118 128 138 148 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •