Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 107

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 107 av 252 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 103 104 105 106 107 108 109 110 111 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 2,121 til 2,140 av 5026
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    hehe, nettopp, sparing uten mål er som å hoppe ut av et fly i fallskjerm men utsløseren ligger igjen på flyet!
    Ikke skrem meg da? Du vet ikke hva jeg skal til med i morra

Har registertet at du desverre ikke er helt fornøyd med pioneerene, men har du tatt et valg om du selger nå eller venter til den nye kåken står klar`?
    Ikke helt desverre. Det veier veldig mye over på å selge nå, å kjøpe Klipsch RB81 stativ høyttalere, så kan jeg bruke disse som lydformildere på soverommet hvor plasmaen kan henge. Disse har jo en prislapp på 6k nye, men jeg har jo litt kontakter her og der, så får en grei pris. Gidder liksom ikke å prøve meg på ett stunt med å kjøpe nye "svære" høyttalere i dette mini rommet her nå, da får det holde meg de små Klipschene som også skriker godt i fra seg inntil videre!

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hai, og takk for sist.
    Kameraet fungerer utmerket, og Canon fikset pinnen på garantien.

Blir spennende å høre hva du velger.
    regner med at du har sett denne linken.
    Parasound Halo JC1 selges | FINN torget

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ikke skrem meg da? Du vet ikke hva jeg skal til med i morra
    hehe, i så fall får du se på mine ord som en huskeregel! hehehehehe.

Ikke helt desverre. Det veier veldig mye over på å selge nå, å kjøpe Klipsch RB81 stativ høyttalere, så kan jeg bruke disse som lydformildere på soverommet hvor plasmaen kan henge. Disse har jo en prislapp på 6k nye, men jeg har jo litt kontakter her og der, så får en grei pris. Gidder liksom ikke å prøve meg på ett stunt med å kjøpe nye "svære" høyttalere i dette mini rommet her nå, da får det holde meg de små Klipschene som også skriker godt i fra seg inntil videre!
    mm, er forsåvidt enig meg deg i at greieste i dette tilfellet blir å pælme ut pioneerene og heller gå for rb81 siden du er garantert ny leillighet om et år. Selvfølgelig hadde det jo vært interresant om du hadde jobba mer med saken og prøvd å finne feilkilden. Men som sagt, forstår deg veldig godt. Sabla surt å sitta med komplett hegel rigg og pio s1-ex og ikke få det til å låte skikkelig bra. Men du får se det positive i det, du er en erfaring rikere og pio'ene er garantert lettsolgte
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Hai, og takk for sist.
    Kameraet fungerer utmerket, og Canon fikset pinnen på garantien.
    hei du.

puh det var godt å høre. Ble litt nervøs når du fortalte om hva som hadde skjedd, men helt konge at det ordna seg.

Blir spennende å høre hva du velger.
    regner med at du har sett denne linken.
    Parasound Halo JC1 selges | FINN torget
    jupz, har sett den
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du får sjekke med g-h som skal selge en Dynaco ST-70MKII.
    Knallmatch med Klipsch

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, i så fall får du se på mine ord som en huskeregel! hehehehehe.
    Vær du sikker :-D

mm, er forsåvidt enig meg deg i at greieste i dette tilfellet blir å pælme ut pioneerene og heller gå for rb81 siden du er garantert ny leillighet om et år. Selvfølgelig hadde det jo vært interresant om du hadde jobba mer med saken og prøvd å finne feilkilden.
    Det er da ikke så lenge som ett år til? Men ca 6-7 mnd! Blir helt stressa når du skrev 1 år, det fikk meg jammen til å tenke! Hehehe!

Jeg er helt enig med deg at det hadde vært helt sjefs å fått Pioneerene til å låte "fett" med litt arbeid på å finne problemet. Det er bare det at når jeg er realtivt ny i gamet, ikke så veldig gammel vettu, og når noen sier det har med Nordost kablene og gjøre, andre babler om elektronikken, mens andre igjen står fast ved at det er rommet! Jeg blir helt tullete, når alle mener forskjellig! Min egen mening er at rommet er for lite for disse beista, de skremmer meg nesten, og kanskje det blir litt vel mye når hele elektronikken består av Hegel.

Men som sagt, forstår deg veldig godt. Sabla surt å sitta med komplett hegel rigg og pio s1-ex og ikke få det til å låte skikkelig bra. Men du får se det positive i det, du er en erfaring rikere og pio'ene er garantert lettsolgte
    Kanskje jeg bryter det med komplett Hegel rigg, har vurdert å bytte kilde, slik at jeg får et avbrekk i den rene Hegel sounden! Dette blir ikke gjort NÅ, men sånn ca litt på sikt. Har sett meg ut 2-3 kilder jeg vil prøve nærmere ut!

Dette er veldig surt, men jeg ser det egentlig slik du sier! Jeg tar dette som lærdom, og håper på at jeg lærer noe av dette! Og viss du har rett med at Pio er garantert lettsolgt, ja da gjør det jo hverdagen min bare enda lettere

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Du får sjekke med g-h som skal selge en Dynaco ST-70MKII.
    Knallmatch med Klipsch
    Takk for tipset BGuarden

Men, jeg tror ikke førsteprioritet er å bytte elektronikken med det samme. Nå vil jeg først få ut Pioneerene viss dette blir aktuelt, og spille på Klipschene viss de overtar med Hegel riggen. Klipsch + Hegel skal viss være en killer kombo viss du er ute etter trøkk og dynamikk Det er jo litt av mitt hovedfokus, når det gjelder mine lydpreferanser !

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vær du sikker :-D

Det er da ikke så lenge som ett år til? Men ca 6-7 mnd! Blir helt stressa når du skrev 1 år, det fikk meg jammen til å tenke! Hehehe!
    satan å fort tida har gått. Synes ikke det er lenge sida vi snakket om at du akkurat hadde kjøpt leilligheta og at det var ca ett år igen. yaiks!

Jeg er helt enig med deg at det hadde vært helt sjefs å fått Pioneerene til å låte "fett" med litt arbeid på å finne problemet. Det er bare det at når jeg er realtivt ny i gamet, ikke så veldig gammel vettu, og når noen sier det har med Nordost kablene og gjøre, andre babler om elektronikken, mens andre igjen står fast ved at det er rommet! Jeg blir helt tullete, når alle mener forskjellig! Min egen mening er at rommet er for lite for disse beista, de skremmer meg nesten, og kanskje det blir litt vel mye når hele elektronikken består av Hegel.
    hehe, har lest litt i tråden din men holdt meg litt uttafor nettopp grunnet at det hersker så utrolig mange oppfattelser. Har dog tenkt litt på detta på bakgrunn av mine erfaringer:

- Rommet ditt: Uten tvil en synder, men jeg sitter selv med ei litta leillighet med bare vegger og langt fra optimal layout. Hva med å prøve ut litt demping? Man må ikke kjøpe inn store bassfeller og paneler i huet og rævva med en gang, prøv å tull sammen ett par tjukke dyner og sett de i hjørnene bak høytalera, eller legg de rundt på gulvet. Om du merker en effekt så kan det kanskje være verdt å høre med en forhandler om det er mulig å teste ut noen profesjonelle løsninger. Lån også med deg noen tepper fra moren din og leik litt med plasseringa. Enkelt og billig

- Kabler: Personlig tror jeg ikke nordost er noen optimal match med oppsettet ditt slik det er idag, ikke rund baut iallefall. Fikk hørt endel på s3ex, og har endel erfaring med nordost kabler. Jeg mener på at de to har litt for mye av det samme klangidealet. Hva med å kontakte paul på pmaudio? Deres black magic kabler har fått mye skryt og de har en genial deal med at om man ikke er fornøyd innen en viss periode, så får man penga tilbake, så lenge man har spilt på kablene et visst antall timer. Forklarer du situasjonen ovenfor Paul er jeg sikker på at han mer enn gjerne hjelper til litt med å la deg låne noen kabler. Det er iallefall kabler som står på lista mi over produkter jeg har lyst til å teste ut.

- Elektronikken: hegel h4se er nok en passende forsterker for pioneerene etter hva jeg har hørt av s3ex på h4se. Men pre'en og cd spiller synes jeg har litt for mye av den gamle hegel sounden slik at totalen blir litt feil i mine ører. Føler at pre og cd spiller på en måte nuller ut mye av herligheten ved h4se. Men dette er selvfølgelig en subjektiv mening og ikke en absolutt sannhet. Uansett hvilke forslag du mottar så er det dine ører som bestemmer hva som er riktig for deg

Har man et problem i anlegget er det sjelden at det skyldes bare en ting, som regel er det summen av flere små detaljer som ikke sitter helt på plass.

Dette er veldig surt, men jeg ser det egentlig slik du sier! Jeg tar dette som lærdom, og håper på at jeg lærer noe av dette! Og viss du har rett med at Pio er garantert lettsolgt, ja da gjør det jo hverdagen min bare enda lettere
    Jupz, lærdom er fint. Men hvis du har lyst til å lære mest mulig av situasjonen vil jeg nok anbefalle deg å ta kontakt med forskjellige forhandlere, forklare situasjonen og se om du får lånt med deg produkter de tror kan hjelpe. For som sagt så tror jeg virkelig ikke at det er høytalera dine som er synderen her
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Skrotnisse]hei du.

puh det var godt å høre. Ble litt nervøs når du fortalte om hva som hadde skjedd, men helt konge at det ordna seg.

Ække dårlig service av Canon, at de fikser den gratis innenfor 2 år. Det var jo jeg som knakk den.

Er klar over at du har mye lyd i huet om dagen, men regner med at du fikk tatt endel bilder med det nye 40d kamerat ditt. Syntes du bildene ble merkbart bedre enn med 400d?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Kriller]
    hei du.

Ække dårlig service av Canon, at de fikser den gratis innenfor 2 år. Det var jo jeg som knakk den.
    det er jo helt konge! Jeg passa iallefall på å tegne sånn idiotforsikring når jeg kjøpte 40d. Kanskje ikke så dumt siden 50d kommer om ikke så lenge. hehe.
    Er klar over at du har mye lyd i huet om dagen, men regner med at du fikk tatt endel bilder med det nye 40d kamerat ditt. Syntes du bildene ble merkbart bedre enn med 400d?
    nå om dagen er det nok kun lyd i skallen på meg, hehe, altfor morro med jc1 til å gjøre noe stort anna. Men ja, jeg synes 40d gir merkbart bedre bilder enn 400d. Nå har jeg ikke sammenligna de to opp mot hverandre. Men føler at det er langt mer fargesmell og dynamikk i bildene nå enn hva jeg fikk før. Pluss at det er enda noen innstillinger - der har jeg fortsatt endel å leike med før jeg skjønner noe. hehe.

Kommer nok til å beholde 40d en god periode. Selv om det selvfølgelig frister å gå opp til 50d føler jeg at det egentlig ikke har noe for seg. Kommer nok istedet til å kjøpe meg et ordentlig zoomobjektiv på nyåret. Mulig det blir en liten nederlandstur med offroad treff i mars, og jeg begynner å bli dritt lei av nå nesten bli kjørt på ute i skauen fordi jeg må litt vell nærme til tider
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    satan å fort tida har gått. Synes ikke det er lenge sida vi snakket om at du akkurat hadde kjøpt leilligheta og at det var ca ett år igen. yaiks!
    Hehe! Det kan vel muligens stemme når du nevner det! Tiden går fort når vi har det kjekt vettu

hehe, har lest litt i tråden din men holdt meg litt uttafor nettopp grunnet at det hersker så utrolig mange oppfattelser. Har dog tenkt litt på detta på bakgrunn av mine erfaringer:

- Rommet ditt: Uten tvil en synder, men jeg sitter selv med ei litta leillighet med bare vegger og langt fra optimal layout. Hva med å prøve ut litt demping? Man må ikke kjøpe inn store bassfeller og paneler i huet og rævva med en gang, prøv å tull sammen ett par tjukke dyner og sett de i hjørnene bak høytalera, eller legg de rundt på gulvet. Om du merker en effekt så kan det kanskje være verdt å høre med en forhandler om det er mulig å teste ut noen profesjonelle løsninger. Lån også med deg noen tepper fra moren din og leik litt med plasseringa. Enkelt og billig
    Viss du mener dette også kan være med på å forbedre ett resultat, så skader det slettes ikke å prøve ut det. Dyner er noe vi har plenti nok av

- Kabler: Personlig tror jeg ikke nordost er noen optimal match med oppsettet ditt slik det er idag, ikke rund baut iallefall. Fikk hørt endel på s3ex, og har endel erfaring med nordost kabler. Jeg mener på at de to har litt for mye av det samme klangidealet. Hva med å kontakte paul på pmaudio? Deres black magic kabler har fått mye skryt og de har en genial deal med at om man ikke er fornøyd innen en viss periode, så får man penga tilbake, så lenge man har spilt på kablene et visst antall timer. Forklarer du situasjonen ovenfor Paul er jeg sikker på at han mer enn gjerne hjelper til litt med å la deg låne noen kabler. Det er iallefall kabler som står på lista mi over produkter jeg har lyst til å teste ut.
    Jeg hørte selv S-3EX hos kakehode, og han har eksakt de samme signal, og høyttaler kablene som meg. Der låt det sinnsykt rått? Han har også Hegel effekt, Jungson kilde og jeg huske ikke hvilken pre han brukte. Det jeg mener er, det kan være kilden? For kenti brukte jo S-1EX sammen med eksakt det samme forsterkersettet som jeg selv sitter inne med.

Jeg tror ikke det er rett å først finne feilen med kablene, men jeg kan selvsagt ta feil. Og det bør ikke være noe problem å få lånt hjem noen Black Magic kabler heller. Audiofil har disse, og de holder jo til på Karmøy, så det blir litt enklere enn å ta det gjennom PmAudio og Paul der.

Andre kabler som kanskje kunne vært noe for meg? Jeg har tidligere blitt tipset om Cardas. Hva med Kimber? AudioQuest? For å være ærlig så har jeg ikke hørt så mange andre kabler enn Nordost selv, så jeg vet ikke hva forskjellige andre kabler er kjent for.

- Elektronikken: hegel h4se er nok en passende forsterker for pioneerene etter hva jeg har hørt av s3ex på h4se. Men pre'en og cd spiller synes jeg har litt for mye av den gamle hegel sounden slik at totalen blir litt feil i mine ører. Føler at pre og cd spiller på en måte nuller ut mye av herligheten ved h4se. Men dette er selvfølgelig en subjektiv mening og ikke en absolutt sannhet. Uansett hvilke forslag du mottar så er det dine ører som bestemmer hva som er riktig for deg

Har man et problem i anlegget er det sjelden at det skyldes bare en ting, som regel er det summen av flere små detaljer som ikke sitter helt på plass.
    Jeg er enig med deg i at H4SE har en smule varmere klang enn preen og kilden har. Men dette bør ikke ha noen avgjørende resultater. Jeg har lyst til å ha P4A og H4SE sammen som ett sett, men jeg er veldig åpen for å bytte kilden. Og som nevnt tidligere, dette settet har blitt brukt før meg med kjempe resultater! Så igjen, kilden? kablene? .. og som vi alle nesten vet, rommet ødelegger mye!

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset BGuarden

Men, jeg tror ikke førsteprioritet er å bytte elektronikken med det samme. Nå vil jeg først få ut Pioneerene viss dette blir aktuelt, og spille på Klipschene viss de overtar med Hegel riggen. Klipsch + Hegel skal viss være en killer kombo viss du er ute etter trøkk og dynamikk Det er jo litt av mitt hovedfokus, når det gjelder mine lydpreferanser !
    Ja, men synes jeg på mange måter har fått i pose og sekk da med mitt oppsett.
    Med styrken til rør oppover og stålkontrollen til transistor i bassen.
    Heldigvis har det ikke kosta meg så mye heller Takket være filter i bassområdet som ikke er like kilent få slik filtrering.
    ...men håper å få til litt oppgraderinger etterhvert da

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Ja, men synes jeg på mange måter har fått i pose og sekk da med mitt oppsett.
    Med styrken til rør oppover og stålkontrollen til transistor i bassen.
    Heldigvis har det ikke kosta meg så mye heller Takket være filter i bassområdet som ikke er like kilent få slik filtrering.
    ...men håper å få til litt oppgraderinger etterhvert da
    Den eneste rør komponenten jeg har og har hatt, er hodetelefonforsterkeren jeg fikk i Posten idag. Så langt kan jeg si at denne ilag med AKG K701 gjør en knakende god jobb

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den eneste rør komponenten jeg har og har hatt, er hodetelefonforsterkeren jeg fikk i Posten idag. Så langt kan jeg si at denne ilag med AKG K701 gjør en knakende god jobb
    Nei K701 er ikke til å kimse av!!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke det er rett å først finne feilen med kablene, men jeg kan selvsagt ta feil. Og det bør ikke være noe problem å få lånt hjem noen Black Magic kabler heller. Audiofil har disse, og de holder jo til på Karmøy, så det blir litt enklere enn å ta det gjennom PmAudio og Paul der.
    Nei har du mulighet til å låne med deg hjem fra ei sjappe på karmøy er det jo helt konge! Om det blir bedre, dårligere eller om du ikke opplever noen forandring overhodet så har du iallefall prøvd uten at det har kosta deg mer enn litt tid med anleget

Jeg er enig med deg i at H4SE har en smule varmere klang enn preen og kilden har. Men dette bør ikke ha noen avgjørende resultater. Jeg har lyst til å ha P4A og H4SE sammen som ett sett, men jeg er veldig åpen for å bytte kilden. Og som nevnt tidligere, dette settet har blitt brukt før meg med kjempe resultater! Så igjen, kilden? kablene? .. og som vi alle nesten vet, rommet ødelegger mye!
    Hm, kom til å tenke på en ting. Hva med å stikke innom hfk og høre om du kan låne med deg en lyngdorf roomperfect dpa1? Stereopre med romkorreksjon av den omfattende sorten? Har hørt folk snakka varmt om dette tidligere.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan går det med testingen Rune.
    Jeg har veldig gode erfaringer med JC1 fra før og er spent på hvordan du opplever dem mot Array 1400. Da disse er ganske tørre og tighte i bassen burde de kunne hamle bra opp med Arrayene
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hvordan går det med testingen Rune.
    Jeg har veldig gode erfaringer med JC1 fra før og er spent på hvordan du opplever dem mot Array 1400. Da disse er ganske tørre og tighte i bassen burde de kunne hamle bra opp med Arrayene
    hei du.

Det går veldig veldig bra for å si det meget moderat.

Satt og tenkte litt på detta, og dro litt på smilebåndet. Vet ikke om du husker jeg, men det var vel ikke så lenge etter at jeg fikk arrayene i hus du var innom en tur og vi preika litt om forsterkervalg. Hvor vi begge holdt en knapp på forsterkere som jc1, nemo osv, men begge var enig at det var perverst mye penger legga på bordet. Og nå står jc1 og smiler sleskt i racket

Du hvordan b&w bruker classe under utviklingen av sine høytalere? jeg er nesten sikker på at jbl har lånt seg ett par jc1 når de utvikla arrayene. Den tørre og tighte bassen er slettes ikke oppskrytt, den er helt spinnvill herlig! Tenkte jeg skulle publisere iallefall del 1 av testen utover ettermiddagen imorgen, planen var å ta det idag, men det ble plutselig kvinnlig besøk og kinotur så... hehe.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tro meg. JC1 spiller mye bedre på B&W 802 enn Classè, så det kompaniskapet har jeg alltid fundert over......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei har du mulighet til å låne med deg hjem fra ei sjappe på karmøy er det jo helt konge! Om det blir bedre, dårligere eller om du ikke opplever noen forandring overhodet så har du iallefall prøvd uten at det har kosta deg mer enn litt tid med anleget

Hm, kom til å tenke på en ting. Hva med å stikke innom hfk og høre om du kan låne med deg en lyngdorf roomperfect dpa1? Stereopre med romkorreksjon av den omfattende sorten? Har hørt folk snakka varmt om dette tidligere.
    Det er ikke bare å stikke innom, nærmeste HFK for meg er i Stavanger. Men, viss de ikke er så vanskelige av seg bør det jo la gjøres

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Fjernet at åpenbare grunner.......

Side 107 av 252 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 103 104 105 106 107 108 109 110 111 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •