Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012) - Side 106

Sponsorer:
Takk Takk:  6
Like Like:  42
Side 106 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste
Viser resultater 2,101 til 2,120 av 5026
    Newcomer YingYong sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Skrabbis md nye effekter. Håper du blir like fornøyd som jeg:-D

Enjoy

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YingYong
    Hei

Skrabbis md nye effekter. Håper du blir like fornøyd som jeg:-D

Enjoy
    Gooooooooood morgen.

Det oppsettet ditt har jo blitt rimelig snasent! Jeg har sett mang gang på de to bildene hvor du har 2xA21 og 2xJC1 på klipsch oppsettet, tenkte bare stille for meg selv at naboene mine ikke bør klage så mye!!

De står og varmer seg, planen var egenlig å få lagt meg tidlig igår, men når jeg kom hjem ved halv tolv tida skulle jeg bare høre en låt. nå få jeg søttern meg få alle dessa cd coverne tilbake i cd hylla
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Newcomer YingYong sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen

Gøy å høre. Ja, finner en et oppsett en liker kan det fort bli vanedannende.:-D

Hva synes du om JBL horna kontra Klipsch?

Nyt dagen videre. Nå bærer det avgårde på jobb for min del

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YingYong
    Hei igjen

Gøy å høre. Ja, finner en et oppsett en liker kan det fort bli vanedannende.:-D

Hva synes du om JBL horna kontra Klipsch?

Nyt dagen videre. Nå bærer det avgårde på jobb for min del
    Og finner man ett oppsett man virkelig liker er det nesten garantert at man etter å ha punga ut for dette finner et anna produkt man faller like mye for. hehe.

Nå føler jeg vel at det blir litt feil å sammenligne array og rf83 med tanke på prisklassen, men noen inntrykk har jeg da alltids skaffet meg

Etter å ha sprengt endel jallahøytalere fra svinesund og komplett var klipsch rf7 min første seriøse høytaler. En høytaler jeg til dags dato savner. Når klipsch lanserte sin nye generasjon med rf83 som toppmodell skjønte jeg egentlig fint lite. Det var så annerledes enn rf7, klipsch forandra litt for mye på lydsignaturen til at det falt meg helt i smak. Men som filmhøytaler er jo rf83 helt sjef for å si det mildt. Det var også dette problemet som sendte meg opp på array 1400. Jeg solgte rf7 for å kjøpe la scala. Men selv om la scala overgikk rf7 på nesten alle paramtere var fortsat rf7 sjef nedover. Når jeg møtte arrayene var det kjærlighet ved første tone, for meg føltes de som en ekstrem videreutvikling av klipsch rf7, dog med langt mer high end preg. Hvor jeg følte at hønna til klipsch hadde en liten tendens til å påpeke at de er der tar hønna til arrayene det helt med ro, de står der de, litt anonyme mens de lar lytteren konsentrere seg helt og holdent om tonene som kommer ut uten at han eller hun tenker "nais hønn"

Du får kose deg på jobb. Planen var å jobbe idag selv, men det fiksa forkjølelsen, så da blir det dag med jc1 og en kveld med flaska
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Samsung UBD-K8500 | Yamaha cx-a5100 | ATI AT18005 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S | Sony Playstation 4

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen lytteinntrykk enda?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Noen lytteinntrykk enda?
    en helg haug for å være ærlig Har brukt omtrent hele dagen så langt med disse blokkene. Driver å skribler ned en form for ei test, så skal ikke avsløre så veldig mye enn så lenge.

Men:

- endelig har jeg funnet ett par blokker som takler arrayene med tanke på krefter.

- bassen er E N O R M!

- mellomtonen er til å for!

- Lenge sida jeg har smilt så mye når jeg har hørt på musikk
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt og høre at du har funnet noe liker? Oddsen for at disse drar hjem igjen da? Ikke noe jeg ville satt penger på ihvertfall

Btw, når jeg først så overskriften trodde jeg du hadde fått inn noe (Cv)elden

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    en helg haug for å være ærlig Har brukt omtrent hele dagen så langt med disse blokkene. Driver å skribler ned en form for ei test, så skal ikke avsløre så veldig mye enn så lenge.
    Med denne "teasinga" så er det vel noe å se fram til

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Godt og høre at du har funnet noe liker? Oddsen for at disse drar hjem igjen da? Ikke noe jeg ville satt penger på ihvertfall
    Hehe, vi får se da vettu

Har endel ildprøver til som de må igjennom før det valget blir tatt. Men det lover så absolutt godt. Så var det penga da, de ække billig!

Btw, når jeg først så overskriften trodde jeg du hadde fått inn noe (Cv)elden
    oooops. Om jeg en dag enten kommer i ei økonomisk krise eller blir mæla til i skallen med fire slegger slik at arrayene blir bytta ut med cv tror jeg neppe det blir nevnt her på forummet, da ligger jeg nok pent ikledd ei tvangstrøye på et eller anna hjem før det skjer!
    -------
    Mvh
    Rune

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke ofte du er i så stor "ekstase" over ett produkt Gleder meg til full test blir lagt ut!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Med denne "teasinga" så er det vel noe å se fram til
    nja, for å være ærlig frister det å få lygren til å slette meg fra avforum og slette det jeg har skrevet av omtalen så langt. Det gjør rett og slett vondt å måppe sitte med pc1 på fanget når det fortsatt er et berg med cd'er som nærmest skriker om å spilles samtidig som de lekre jc1 blokkene står der og nærmest skriker om å nytes til det fulle
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Ikke ofte du er i så stor "ekstase" over ett produkt Gleder meg til full test blir lagt ut!
    hehe. nei det hører nok med til sjeldenhetene.. off.. jeg bruker en p3 og en samsung 1400 som kringutstyr, og enn så lenge har det låti helt biiiipings bra. Hvordan disse blokkene låter med skikkelig kringutstyr? Desverre, det tror jeg ikke at jeg får lov av banken min å tenke på!
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vi får se da vettu

Har endel ildprøver til som de må igjennom før det valget blir tatt. Men det lover så absolutt godt. Så var det penga da, de ække billig!
    Sant nok, men hvis du måler oppimot hvor fornøyd du vil bli og hvor lenge de står så kan vel disse pengene fort få fart på seg

oooops. Om jeg en dag enten kommer i ei økonomisk krise eller blir mæla til i skallen med fire slegger slik at arrayene blir bytta ut med cv tror jeg neppe det blir nevnt her på forummet, da ligger jeg nok pent ikledd ei tvangstrøye på et eller anna hjem før det skjer!
    Hehe, samme beskrivelse som jeg ville brukt om CV, litt ot, men en morsom historie, vi var på bøgdafest og fant oss noen redneck's som skulle kjøre oss hjem, naturlig nok ble det snakk om lyd siden alt i vraket rista og jamra, så jeg spurte hva som var favoritten? "CV CV CV", Da så kameraten på meg strengt og sa "Nå holder du kjeft, er enig med sjåføren hvis ikke blir vi kasta av midt uti ingenmannsland" Så da måtte jeg tenke lenge og hardt for å finne en pen måte og fortelle sjåffisen at'n antageligvis hadde like god smak som en halvdød grevling på e6,uten at'n ble fornærma:twisted: men men...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. nei det hører nok med til sjeldenhetene.. off.. jeg bruker en p3 og en samsung 1400 som kringutstyr, og enn så lenge har det låti helt biiiipings bra. Hvordan disse blokkene låter med skikkelig kringutstyr? Desverre, det tror jeg ikke at jeg får lov av banken min å tenke på!
    Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Sparing er det eneste som gjelder

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok, men hvis du måler oppimot hvor fornøyd du vil bli og hvor lenge de står så kan vel disse pengene fort få fart på seg
    selvfølgelig. et slikt sitat går det jo ikke ann å argumentere imot

Hehe, samme beskrivelse som jeg ville brukt om CV, litt ot, men en morsom historie, vi var på bøgdafest og fant oss noen redneck's som skulle kjøre oss hjem, naturlig nok ble det snakk om lyd siden alt i vraket rista og jamra, så jeg spurte hva som var favoritten? "CV CV CV", Da så kameraten på meg strengt og sa "Nå holder du kjeft, er enig med sjåføren hvis ikke blir vi kasta av midt uti ingenmannsland" Så da måtte jeg tenke lenge og hardt for å finne en pen måte og fortelle sjåffisen at'n antageligvis hadde like god smak som en halvdød grevling på e6,uten at'n ble fornærma:twisted: men men...
    hahaha. genialt! men si meg, fikk du fortalt detta på en pen måte a? Selv liker jeg å leike med ord, spesielt ovenfor tåkedotter, men akkurat å si "du har like god smak som en halvdau grevling på e6" på en pen måte, det tror jeg neimen ette jeg klarer. hehehehehheheheh

Endel av mine verste fyllekuler har faktisk vært på tilstelninger med CV høytalere; eneste kuren mot piggtrådlydsjiiiten var å drekka mer!
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Sparing er det eneste som gjelder
    ja hva sier du kentove, hadde det ikke vært bedre med penga på bok enn å ha brukt de på hegel riggen og pioneerene? hehehehe. Men er helt enig med deg, det beste er bare å spare til man får råd til "drømmeproduktet", men på en annen side er det litt morro å teste endel og gå stegaen opp mot drømmen.. Men, hvis jc1 blir stående så har allerede ideene for neste oppgradering begynt å ta form... lurer på om jeg noen gang kan slå meg til ro med det jeg...
    -------
    Mvh
    Rune

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    selvfølgelig. et slikt sitat går det jo ikke ann å argumentere imot

hahaha. genialt! men si meg, fikk du fortalt detta på en pen måte a? Selv liker jeg å leike med ord, spesielt ovenfor tåkedotter, men akkurat å si "du har like god smak som en halvdau grevling på e6" på en pen måte, det tror jeg neimen ette jeg klarer. hehehehehheheheh

Endel av mine verste fyllekuler har faktisk vært på tilstelninger med CV høytalere; eneste kuren mot piggtrådlydsjiiiten var å drekka mer!
    Tja, pen og pen måte, når vi var fremme så spurte han meg hva jeg likte, og siden vi ikke kunne bli kasta av mere, ga jeg vel inntrykk av hva jeg mente var bra lyd, og hva jeg mente ikke var betegnet som bra lyd. Det kom vel en del adjektiv i løpet av de setningene for å si det slik Kompisen har cv og jeg er like glad hver gang sikringene går

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, pen og pen måte, når vi var fremme så spurte han meg hva jeg likte, og siden vi ikke kunne bli kasta av mere, ga jeg vel inntrykk av hva jeg mente var bra lyd, og hva jeg mente ikke var betegnet som bra lyd. Det kom vel en del adjektiv i løpet av de setningene for å si det slik Kompisen har cv og jeg er like glad hver gang sikringene går
    hehehe, godt å høre at trøndere ette er noe bedre enn trøxtinger! Syns jeg har merka detta på bønda der oppe når jeg har besøkt slekta au.

Hadde en liten disputt med et tilsynelatende innavla eksemplar av sorten "bøgde-bonde-frå-bjørkelangen" en gang. Og som seg hør og bør er det ofte at det er høytalera som er den store snakkisen, kringutstyret glemmer vi. Han var også (en selvskreven) cv fanatiker. Begynte å legga ut om hvor mange cv høytalere han hadde osv.. og lurte selvfølgelig på om jeg hadde hørt et sånt oppsett før. Høflig som jeg var forklarte jeg nei det hadde jeg ikke, og at jeg egentlig var sjeleglad for akkurat det siden det holdt med to cv høytalere, er ikke noe vits i å gjøre torturen enda verre med enda flere ht. Dette eksemplaret var kanskje noe mer avblansert enn mange av hans likesinnede og jeg fikk så vidt snurten av intelligens. Det varte helt frem til han spurte hva jeg brukte som ht, jeg svarte jbl array, og han svarte at jbl var bare møkka kontra cv.. Da slang jeg inn hånkledet og gikk videre....
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja hva sier du kentove, hadde det ikke vært bedre med penga på bok enn å ha brukt de på hegel riggen og pioneerene? hehehehe.
    Njæ! Egentlig ikke? Utenom leiligheten kan jeg ikke komme på stort mye mer som hadde vært lurere å satt pengene inn i. Jeg er veldig tilfreds med hva jeg har brukt pengene på, og nå spares det for fulle mugger til leilighet

Men er helt enig med deg, det beste er bare å spare til man får råd til "drømmeproduktet", men på en annen side er det litt morro å teste endel og gå stegaen opp mot drømmen.. Men, hvis jc1 blir stående så har allerede ideene for neste oppgradering begynt å ta form... lurer på om jeg noen gang kan slå meg til ro med det jeg...
    Nå har ikke jeg valgt meg ut ett spesielt drømme produkt, men jeg både føler, og er ganske sikker på at i tiden etter at jeg har kommet meg i gang i den nye leiligheten kommer det til å bli testet mange høyttalere der Jeg har mangen fristende navn på "test" lista mi!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Njæ! Egentlig ikke? Utenom leiligheten kan jeg ikke komme på stort mye mer som hadde vært lurere å satt pengene inn i. Jeg er veldig tilfreds med hva jeg har brukt pengene på, og nå spares det for fulle mugger til leilighet
    hehe, nettopp, sparing uten mål er som å hoppe ut av et fly i fallskjerm men utsløseren ligger igjen på flyet!

Nå har ikke jeg valgt meg ut ett spesielt drømme produkt, men jeg både føler, og er ganske sikker på at i tiden etter at jeg har kommet meg i gang i den nye leiligheten kommer det til å bli testet mange høyttalere der Jeg har mangen fristende navn på "test" lista mi!

nei, drømmeproduktet er iallefall for en slags vag beskrivele produktet jeg kan leve lenge med egentlig.
    Har registertet at du desverre ikke er helt fornøyd med pioneerene, men har du tatt et valg om du selger nå eller venter til den nye kåken står klar`?
    -------
    Mvh
    Rune

Side 106 av 252 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 126 136 146 156 166 176 186 196 206 216 226 236 246 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •