NAD-masters hifi.. PS3 i hus!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD-masters hifi.. PS3 i hus!

Nå syntes jeg det var på tide og lage min egen tråd siden det snart er bursdag og lønning!

Litt om meg selv: jeg er en gutt på 15 (16 i slutten av april ) som har fått hifi/AV på hjernen. Kjøpte nåverende stereo oppsett på Hifiklubben etter konfirmasjonen i fjor. Ved en tilfeldighet (lette etter tester av forsterkeren min på google) havnet jeg her på AVforum i august i fjor. Siden det har jeg blitt mer opplyst om andre merker og butikker, og jeg har lært masse. Noe jeg er veldig takknemlig for!

Elektronikk:
    NAD C352
    NAD C521
    PS3 (kommer bilder)

Høyttalere:
    B&W 603 S3

Jeg har også to subber med èn 10" hver som ligger under senga og vungerer som rumperister på film. IKKE musikk! De blir drevet av en NAD 3020i. Jeg ser sjelden på film, men når jeg gjør det flytter jeg dataskjermen (som har TV-tuner og scart-inngang) som vist på bilde.

Rommet
    Rommet her er bittelite og dermed ikke idealt for 'store' høyttalere som B&W 603, men jeg har fått det til veldig bra og alt sitter som det skal. Stereoperspektivet er bredt og dypt og bassen er meget god!

Planer fremover: (i prioritert rekkefølge)

-LCD Tv (veldig billig)

-Flytte B&W/NAD til nytt og større rom!

-Forsterker og nye (små) høyttalere. Har veldig lyst på en Sony STR DA 1200ES og SVS SBS 01 for å få surround med HDMI til en grei pris.

Setter veldig pris på tilbakemeldinger på planene mine, positivt og negativt og gjerne flere/andre forslag!

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann Nad-master. Flott at du lager deg en egen tråd.

Bursdag og lønning, dette blir nok å ta helt av :-)

NAD + B&W er jo en SVÆRT god start da. Det kan fort bli heftig kostbart for deg dette om du skal holde Stereo1 og 2 på samme nivå?!

Er det PS3 som nå skal inn?

Jeg abonnerer nå på tråden din, så jeg skal følge med :-)

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og takk for "abonnent"!

Ja det kan bli litt dyrt, men der hvor stereo 1 er nå har jeg fått så mye naboklager at jeg må ha noe som er litt mindre. Altså skal det ikke oppgraderes så mye, men det kommer nok inn en senter og bakhøyttalere i samme serie etterhvert NAD og B&W er jeg også veldig fornøyd med, så kan ta tid før det blir oppgradering der..

Men det store nå er PS3 og en billig LCD TV ja:-D Hadde PowerBuy'et på Tatungen vært om 2 uker hadde det vært flott!

Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som dere ser over har PS3 kommet i hus. Er veldig fornøyd med den! God lyd og bildekvalitet, og Resistance er konge! Anbefales til alle

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •