marsboers stereo (nye bilder #1465) - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 43 av 74 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 1478
    Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Forstår, litt kjedelig det da, men du får sjekke ut litt hva du kan finne deg av saker. Har du enda JL Fathom? (Beklager mye ??? men har ikke helt hatt tid til å holde meg ajour for tiden)
    Jupp, fathomen er her enda.

Har i grunn ikke skjedd så mye som all forvirringen min har gitt inntrykk av.

Parasound JC-2 - Solgt
    Electrocompaniet AW 3x120-M - kjøpt (effekt til kommende center og bakkanaler)
    Blue Jeans signalkabler til hele oppsettet (fantastisk bra forresten, og utrolig billig)

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Blue Jeans signalkabler til hele oppsettet (fantastisk bra forresten, og utrolig billig)
    Skal til å trykke på kjøpeknappen på noen av disse jeg også. Kjøpte du fra UK siden?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Skal til å trykke på kjøpeknappen på noen av disse jeg også. Kjøpte du fra UK siden?
    Jepp. Husk at de ordner mva og toll for deg slik at summen du blir belastet er summen du faktisk betaler totalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du legge ut noen bilder av kablene dine? synes det er vanskelig å finne gode bilder av kablene.

Mvh Thekiller

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Må kjøpe fra UK, US koster mye mer faktisk.

Moro at det er enda flere som opplever disse som veldig gode til pengene. Fikk akkurat mer høyttalerkabel i hus også. Gikk for 12 AWG denne gang da 10 AWG hadde så tykk leder at jeg måtte tynne den ut for å få inn i tilkoplingene.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thekiller
    Kan du legge ut noen bilder av kablene dine? synes det er vanskelig å finne gode bilder av kablene.

Mvh Thekiller
    Skal se hva jeg får til, men det blir nok ikke i kveld.

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har forresten gpt33 og Jørntoffe vært "innom" (hvis man kan kalle tur-retur Trondheim for det) og henta centeren. Et par meget trivelige karer, slik det ofte viser seg at avforumere er!
    De fikk også en liten runde i anlegget med musikk og film som jeg håper falt i smak, til tross for at det er snakk om et relativt "pinglete" anlegg rent høyttalerstørrelsemessig.

Jeg håper Jørntoffe blir fornøyd med sin nye fantastiske center!

Hei igjen

Takk for kaffe og trivelig demo.
    Altid morro og besøke andre avforumere.
    Praten i bilen hjem gikk mest på hvordan 805s kunne spille
    så bra som dem gjør i ditt rom.
    Helt utrolig.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig at det ikke bare er jeg som er mektig imponert over hva 805S presterer her hjemme.
    Dessverre er det ikke så mange som får høre hva denne høyttaleren egentlig er god for siden demoene på Hi-Fi Klubben pleier å være rimelig tamme greier i forhold, noe du også var inne på (og faktisk også forrigemann som var og hørte på 805S her hjemme)

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at det blir en unormalt bra filmtid fremover:

Først kommer følgende på blu-ray:
    Transformers 2
    Istid 3
    Hangover
    Terminator Salvation
    Star Trek XI (11)
    Inglourious Basterds
    G.I. Joe

Deretter ser det ut til at det blir mange kule filmer fremover:

District 9
    Trailere - Filmweb

Gamer
    Trailere - Filmweb

Ninja Assassin
    Trailere - Filmweb

The Wolfman (uventet gode skuespillere til en slik film!)
    Trailere - Filmweb

Trailere - Filmweb

Surrogates
    Trailere - Filmweb

2012
    Trailere - Filmweb

Og jammen meg en ny Peter Jackson film som også må sees:

Alle mine kjære
    Trailere - Filmweb

Det jeg legger merke til er at det ser ut til å bli skikkelig driv i den klassiske Sci-Fi kategorien igjen, med romskip og hele pakka (Star Trek leverte virkelig!) - fantastiske nyheter siden dette er en av mine favorittsjangere som dessverre har vært sultefôret på godfilmer de siste årene. Gleder meg som en unge til å se District 9 og Avatar!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inglourious Basterds er en film jeg virkelig gleder meg til. Har dessverre noen knær som stivner helt etter en stund, så kino er utelukket. Holdt knapt nok ut på siste filmen om "Byggmester Bob" som gikk på kino. Nei, jeg var faktisk sammen med Jr. og kona

Har du sett "Menn som hater kvinner"? Så den på BD i går sammen med kona. Positivt overrasket. Mange gode skuespillere.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    District 9 kan absolutt anbefales! Definitvt en av tidenes beste Sci-fi filmer! 8)

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Inglourious Basterds er en film jeg virkelig gleder meg til. Har dessverre noen knær som stivner helt etter en stund, så kino er utelukket. Holdt knapt nok ut på siste filmen om "Byggmester Bob" som gikk på kino. Nei, jeg var faktisk sammen med Jr. og kona

Har du sett "Menn som hater kvinner"? Så den på BD i går sammen med kona. Positivt overrasket. Mange gode skuespillere.
    Har hatt Menn som hater kvinner på BD siden lanseringen - men samboer ville lese ferdig boka først. Men nå er hun ferdig! Har gledet meg til å se filmen. Blir nok sett i løpet av de nærmeste dagene!

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    District 9 kan absolutt anbefales! Definitvt en av tidenes beste Sci-fi filmer! 8)
    Det er dette jeg har skjønt også! Utrolig artig med lavbudsjettfilmer som holder superkvalitet og dukker opp helt ut av det blå!

Men Lillehammer kino har ikke satt den opp i planene sine - kanskje jeg må vente helt til lansering på BD?
    Har SÅÅÅ lyst til å se den!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Menn som hater kvinner på BD siden lanseringen - men samboer ville lese ferdig boka først. Men nå er hun ferdig! Har gledet meg til å se filmen. Blir nok sett i løpet av de nærmeste dagene!
    Jeg har som mål å få lest alle tre bøkene i høst. Kona skryter veldig av dem.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avatar ble brukt som demomateriale på endel stand på IFA messen. Gleder meg til den slippes :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jippi. Da ser det ut til at District 9 settes opp på Lillehammer også!

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har phatbull og et par andre entusiaster (hvis avforum navn, om det eksisterer, er ukjent) vært her en tur. Som vanlig en meget hyggelig affære!

Her var det også en entusiast hvis anlegg jeg gleder meg til å få høre om muligheten skulle by seg. Vi snakker 100% puristisk kjede fra første bit leses via minst mulig elektronikkomponenter (med DIY rør seff..) ut til Avantgarde Duo.
    Radikalt forskjellig fra min tilnærming, selv om det dreier seg om PC-basert avlesning i begge tilfeller.

Ser frem til fortsettelsen! Phatbull og jeg har vel også en subsammenligning på gang muligens.

Håper forøvrig at lyd og bilde ikke forårsaket alt for stor vantrivsel.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har phatbull og et par andre entusiaster (hvis avforum navn, om det eksisterer, er ukjent) vært her en tur. Som vanlig en meget hyggelig affære!

Her var det også en entusiast hvis anlegg jeg gleder meg til å få høre om muligheten skulle by seg. Vi snakker 100% puristisk kjede fra første bit leses via minst mulig elektronikkomponenter (med DIY rør seff..) ut til Avantgarde Duo.
    Radikalt forskjellig fra min tilnærming, selv om det dreier seg om PC-basert avlesning i begge tilfeller.

Ser frem til fortsettelsen! Phatbull og jeg har vel også en subsammenligning på gang muligens.

Håper forøvrig at lyd og bilde ikke forårsaket alt for stor vantrivsel.
    Den ene av disse entusiastene må vel være meg det da Takk for en hyggelig dag. For en som er i startgropen på å bygge noe litt mer seriøst er det gull verd å komme rundt for å se og høre hvordan andre tenker ting skal være. I det selskapet jeg var i i dag ser jeg vel hvor galt det kan gå men det er vel der vi ender alle en dag.

Håper jeg og får med meg Avantgarde opplevelsen, noe slikt har jeg bare hørt om og sett på bilde. Det blir nok knall!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hercules
    Den ene av disse entusiastene må vel være meg det da Takk for en hyggelig dag. For en som er i startgropen på å bygge noe litt mer seriøst er det gull verd å komme rundt for å se og høre hvordan andre tenker ting skal være. I det selskapet jeg var i i dag ser jeg vel hvor galt det kan gå men det er vel der vi ender alle en dag.

Håper jeg og får med meg Avantgarde opplevelsen, noe slikt har jeg bare hørt om og sett på bilde. Det blir nok knall!!
    Ja, det er bare å begynne! Er jo alltid spennende med et nytt hus å boltre seg i. For din del er det vel bare å "peise" på.. haha

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hoi

Jau, moro å møte likesinnede! Kult oppsett Marsboer! Og ja, jeg er litt radikal på de fleste områder og trives med det... 8)
    Vi får ta en session hjo meg etterhvert; Driver å spiller inn noen sølv kabler nå. Sneiks!

Side 43 av 74 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •