marsboers stereo (nye bilder #1465) - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 74 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 61 71 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 1478
    Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Say what? =)
    oles@aegis:~$ uptime
    04:12:03 up 324 days, 17:10, 4 users

Jeg oppgraderte nylig kjerna på filserveren min:
    tyr - ~ % uptime
    03:55:54 up 15 days, 12:43, men den har jo noen andre morsomme tall:
    tyr - ~ % df -h /raid2
    Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on
    /dev/md1 6.8T 2.7T 4.2T 40% /raid2

Som du sier Marsboer, linux software raid(mdadm) er genialt. Jeg er også begrenset til fysisk plass i server for øyeblikket, men jeg har et nytt kabinett stående med plass til tolv 3.5" og fem-seks 5.25" enheter, jeg må riktignok utvide med kontroller(e) for å benytte den fysiske plassen.

Cisco er solide greier ja, på jobben min har vi kjøpt Nortel, som også er veldig gode produkter, i den siste tiden, så vi krysser fingrene for at dem holder seg flytende.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har i lengre tid drømt om å få rackmontert pc-parken hjemme. Problemet har hele tiden vært at dette koster flesk uten å tilsynelatende gi noen umiddelbar gevinst utover det organisatoriske og visuelle.
    I tillegg blir det jo ekstra dyrt siden jeg må ha rackkabinetter til mine to eksisterende servere, og da med hot swap bays til filserveren.
    Men da kommer heldigvis amentio to the rescue!
    Dermed er følgende bestilt:

Kabinett til filserveren:
    AMENTIO / CHIEFTEC 19" 4U UNC-410F-B-500, 500W ATX/EPS PSU, For EATX Hovedkort

Kabinett til brannmuren (kjører 4U pga pris og at jeg har mistet low profile bracketen til mitt dual gigabit Intel server NIC. I tillegg ser håndtakene mye barskere ut enn på 3 og 2U modellene!):
    AMENTIO / CHIEFTEC 19" 4U UNC-410S-B-460 ATX

2 stk 3 i 2 SAS/S-ATA hot swap bays i skikkelig alu (hater plastræl!):
    AMENTIO / CHIEFTEC 2 x 5.25" bays for 3 SAS or S-ATA HDD, Hot-Swap, full aluminium
    (bildet viser den "gamle" s-ata modellen noe som er feil, de ser egentlig slik ut: Komplett.no - Chieftec 2 x 5.25" bays for 3 SAS or

2 sett CHIEFTEC Skinner til 19" kabinett 66cm (RSR-260):
    AMENTIO / CHIEFTEC Skinner til 19" kabinett 66cm

OEM Serverskap 22U:
    AMENTIO / OEM Serverskap 22U, 1166x600x800mm (HxBxD) Komplett med perforerte dører, foran/bak

Skruesett for rackmontering (50 stk):
    AMENTIO / OEM Skruesett for 19" rack, 50 stk. skruer Komplett: Skrue plastikk skive og mutter

Totalt: 13 707,75 og det er inklusive frakt.
    Ikke verst synes jeg med tanke på alt jeg får, og dette blir jo kun en engangsinvestering som virkelig løfter nivået rent profesjonelt sett!

Fra før har jeg selvfølgelig en fullt remote administrerbar og rackmonterbar gigabitswitch fra 3com (den kostet 800,- mindre da jeg kjøpte den):
    AMENTIO / 3COM Baseline Switch 2916-SFP Plus, 12P gigabit + 4 gigabit TP/SFP

Planen er å sette en 19" LCD skjerm jeg har til overs på toppen av racket sammen med et tastatur og en mus. Kanskje jeg investerer i en KVM-switch etterhvert, men det er egentlig så sjelden at jeg har behov for lokal mus og administrasjon at jeg overlever å flytte et par kontakter.
    Dette blir som å få oppfylt en våt drøm for en nerd som meg

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå driver jeg å gjør klar til å tre inn igjen i HTPC-verdenen etter et par års pause grunnet mangelfull blu-ray støtte. Jeg har dermed bestilt et Asus P5N7A-VM kort siden det er det billigste jeg fant med 9300 chipset. Har en E8400 CPU, 4GB RAM (bestilte 4GB til fordi det var så billig, totalen blir dermed 8GB) og en liten harddisk fra før, i tillegg til et rackmounted 4U chassis med PSU.
    Denne PCen skal få kjøre HTPC funksjonen, samtidig som den nok også skal kjøre girder og AV-styring av mest mulig på lengre sikt. Den vil også kjøre torrents, og generelt alle applikasjoner jeg kan komme på som bruker Windows-plattformen. Da kan jeg kaste ut vmware fra Linux-filserveren slik at jeg da blir kvitt det eneste som kjører på filserveren som jeg ikke stoler på (og som opptar verdifull diskcache RAM). VMware blir da kjørende på Windows-maskina om jeg skulle få behov for dette siden denne uansett får all "dritten".
    Alt av filer blir liggende på filserveren i samme rack.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, nice. Et rack er et must i ethvert seriøst hjemmenettverk

Skal montere opp alt teknisk utstyr i rack selv når jeg flytter i august. Dessverre er det rimelig dårlig utvalg her i Norge, både på selve rackene og tilleggsutstyret, og prisene er alt annet enn hyggelige. Mulig jeg tar sats på import av et par 42u-skap pluss diverse fra USA, om man ikke er så heldig å komme over noe egnet på bruktmarkedet (det hender jo at bedrifter kvitter seg med slike til en slikk og ingenting).

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Ah, nice. Et rack er et must i ethvert seriøst hjemmenettverk

Skal montere opp alt teknisk utstyr i rack selv når jeg flytter i august. Dessverre er det rimelig dårlig utvalg her i Norge, både på selve rackene og tilleggsutstyret, og prisene er alt annet enn hyggelige. Mulig jeg tar sats på import av et par 42u-skap pluss diverse fra USA, om man ikke er så heldig å komme over noe egnet på bruktmarkedet (det hender jo at bedrifter kvitter seg med slike til en slikk og ingenting).
    Jupp, et velkjent problem!
    Det hjelper heller ikke at mange av de skapene som selges ikke er laget for servere. Skap av typen 60cm dype eller med glassdører/tette dører foran og bak er helt uegnet så lenge det skal maskiner og ikke bare nettverksutstyr inni.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jupp, et velkjent problem!
    Det hjelper heller ikke at mange av de skapene som selges ikke er laget for servere. Skap av typen 60cm dype eller med glassdører/tette dører foran og bak er helt uegnet så lenge det skal maskiner og ikke bare nettverksutstyr inni.
    Sånn som dette

Kom vel på omtrent det samme som skapet ditt ( uten utstyr, ca 6000 ) varme er ikke noe problem siden det er klargjort for vifter i toppen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kom endelig racket med utstyr!

Racket var mye penere enn bildet på amentio så jeg er meget fornøyd!
    Men jeg klarte selvfølgelig å bestille for lange rack-skinner fant jeg ut, etter å ha knotet i 5 timer i går og prøvd alle muligheter. Jeg må derfor returnere disse for deretter å kjøpe en kortere versjon.

Filserver-chassiset til Chieftech var forøvrig meget solide saker med voldsomt god plass. Tror dette blir bra til slutt, selv om jeg rev meg bra i håret i går når jeg sleit med rack-skinnene.

I dag ligger det nok en pakke til meg på posten, så da kan jo nerderommet bli ytterlige preget av kaos (skruer, kabinetter, deler, rack, embalasje osv er "sprengt" utover hele rommet om dagen)

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legg gjerne ut mange bilder slik at vi kan følge progressjonen. Jeg har selv bestilt et 29U 19'' Slim 5 equipment racks fra USA som jeg skal ha mitt hjemmekino-utstyr i. Ikke umulig at jeg også forsøker meg på en HTPC-løsning som plasseres i racket. Det skal bli spennende å følge prosjektet ditt.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ryddet unna det verste på rommet og tok noen kjappe bilder med blitz grunnet dårlig belysning i rommet

Trengte et par nye disker og fant ut at jeg da kunne bruke pci-e 1x porten i serveren min til noe nyttig (adaptec ble valgt fordi de er støttet out-of-the-box i linux)
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4051-jpg

Dette er deler jeg tok fra en annen pc etter noe omstokking av utstyr. Dette skal inn i HTPCen/Windows-serveren, minus hovedkortet som blir erstattet med et HDMI-vennlig Asus P5N7A-VM kort. Det er en E8400, med totalt 8GB DDR2 PC6400 (4x2GB brikker) RAM som ligger der, pluss en 160GB Samsung disk som skal ha rollen som OS-disk og en S-ATA DVD-brenner. Kun hovedkort blir kjøpt nytt, resten frigjorde jeg etter omstokkingen.
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4052-jpg

Dette er chassiset jeg skal bruke til HTPCen. Det var relativt rimelig, mye rimeligere enn det mye lengre filserver chassiset jeg kjøpte.
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4055-jpg

Med døra åpen..
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4056-jpg

Her er chieftec kabinettet som filserveren var satt opp i før. Jeg har to av disse kabinettene i tillegg, én til den "vanlige" pcen min, og en til backupserveren min på jobb. Et meget godt og praktisk kabinett!
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4057-jpg

Her har vi racket! Alt utstyr ligger provisorisk i påvente av skinner som passer... Serveren er i drift på toppen.
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4076-jpg

Her er filserveren. Har bare fått 1 av de 2 hotswap boksene jeg bestilte, så her blir det 6 og ikke 3 som på bildet. 3Com switchen er jeg forøvrig svært fornøyd med! Tøft ser det også ut der den står i toppen av racket..
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4069-jpg

Siden jeg har 3 disker mer som jeg foreløpig ikke har fått hotswap-boksen til, har jeg lagt dem provisorisk slik at jeg får opp serveren. Man får egentlig ikke inntrykk av hvor stort dette kabinettet er, siden det nå går kabler på kryss og tvers, men det blir nok veldig romslig når alt er ordentlig installert. Jeg driver med mye rart parallelt om dagen, så her driver serveren å extender RAID5 arrayet fra 3 1TB disker til å inkludere de to nye som ligger på toppen. Dette skjer mens alt er online, noe som er gull siden operasjonen ser ut til å ta rundt 22 timer!

Så om dagen driver jeg faktisk med å montere alt i rack, bygge HTPC, bytte og reinstallere backupserver, samt utvide RAID-arrayet på filserveren min.
    Dette forårsaker en del rot midt oppi det hele for å si det slik..
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4063-jpg

marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4059-jpg

Holder meg til 1TB siden resten av arrayet består av denne størrelsen, samtidig som 1.5TB diskene har hatt en del problemer med firmware, og 2GB diskene er for dyre per GB om dagen. Jeg har uansett nok av plass. Chassiset kan ta 15 disker i hotswapbays pluss to interne!
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-img_4061-jpg

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice

Hvordan er førsteinntrykket av rackskapet? Toten?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Nice

Hvordan er førsteinntrykket av rackskapet? Toten?
    Det er meget bra faktisk! Utseendemessig var det penere enn jeg forestilte meg, selv om det ikke kommer frem på bildene i særlig grad. Det har gode løsninger og den fleksibiliteten jeg trenger. Det medfulgte også rackfester og skruer til komponenter, samt hjul og alternativt fete justerbare skrueben for de som ikke har behov for å dytte på racket.
    Alle dører kan enkelt tas av, og det er avskrubare småplater i topp og bunn for å få hull til gjennomføring av kabling.

Meget fornøyd med tanke på at dette var et rimelig rack etter norsk prisnivå.

Edit: Amentio selger racket som OEM... Hadde det stått Toten så vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt

Newcomer Score sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig flott rack du har fått deg her ja Veldig kjekk måte å få stablet bort alt utstyret på. Må nok tenke på en slik løsning etterhvert selv, da det blir bare mer og mer rackutstyr i heimen her iallefall. Følger spent med videre:-D

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Kjører trådløst til den ja. Rett og slett fordi jeg ikke har hatt noen problemer. Signalstyrken er på 78% så det er nok derfor det går helt fint selv om det hovedsaklig er flac i cd-kvalitet eller høyere som spilles.
    Hvor store plass i MB sånn ca. blir en CD rippet i flac? Ca. hvor mange CD-plater får jeg plass på en 1,5 TB disk? Har rundt 950 CDer og skulle helst hatt plass til alle med best mulig kvalitet. Er ganske blank på nettverk/ripping/lagring, men vurderer å hoppe på bølgen.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Hvor store plass i MB sånn ca. blir en CD rippet i flac? Ca. hvor mange CD-plater får jeg plass på en 1,5 TB disk? Har rundt 950 CDer og skulle helst hatt plass til alle med best mulig kvalitet. Er ganske blank på nettverk/ripping/lagring, men vurderer å hoppe på bølgen.
    Du kan regne et gjennomsnitt på rundt 500MB per CD-plate når de rippes i losslessformatet FLAC som jeg anbefaler, pluss 100 minus opp mot 200MB avhengig av antall låter og oppfyllingsgrad på plata.
    Med andre ord er det intet problem med 1.5TB disk. Du kommer til å ha maaasse plass til overs.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten nerdeoppdatering her:

I dag har jeg eksperimentert litt med jumboframes, dvs en funksjon man har på gigabitnett om nettverkskort og switch støtter det. Jumboframes vil si at man i mitt tilfelle kan plassere 9000 byte nyttedata per ethernetheader mot 1500byte som standard. Dette er også kjent som MTU-størrelsen.

Dette barberte bort enda litt unødvendig overhead så nå gikk jeg fra rundt 940 Mb/s med MTU=1500 til 989Mb/s med MTU=9000 (fikk 990 neste gang jeg kjørte)!

marsboers stereo (nye bilder #1465)-untitled-jpg

Kommando som ble kjørt på iperf server (Brukspcen, Windows 7 RC med et innebygget nvidia nettverkskort):
    iperf -s -i 3 -w 256k

Kommando som ble kjørt på iperf klient (Filserveren, Debian GNU/Linux 5.01 (Lenny) med et dual port server NIC fra Intel):
    iperf -c 10.0.0.7 -i 3 -t 30000 -w 256k

Switch: 3Com Baseline Switch 2916 SFP Plus (rackmontért og managebar seff )

Og her har vi en test som skiller menn fra gutter - full duplex, dvs at det genereres trafikk begge veier samtidig!:

Kommando på klient: iperf -c 10.0.0.7 -i 3 -t 30000 -w 256k -d (-d er ny i forhold til forrige, og står for dual)
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-untitled2-jpg

[284] er fra Windows-maskina til Linux-server
    [232] er fra Linux-server til Windows-maskina

981Mb/s én vei og rundt 700Mb/s andre veien samtidig er svært bra. Før jeg satte inn Intel server NICet i linux-serveren klarte jeg bare 920Mb/s én vei og 280Mb/s den andre veien når jeg kjørte full-duplex-testen. Om dette skyldes linux-driveren til det innebyggede NICet (nvidia-kort med forcedeth driver) eller ei vet jeg ikke. Det ble i hvertfall banket ned i støvlene når det ble belastet hardt, selv om det makset gigabiten dersom jeg bare kjører en vei.

En annen gledelig nyhet jeg har funnet ut også!
    Windows 7 RC bruker bare omlag 40% CPU når gigabiten makses, mens vista x64 på samme maskin bruker rundt 70% CPU (Intel Core 2 Duo E8400@3,5Ghz). Med andre ord, way to go Microsoft!

For morro skyld satte jeg inn Intel server kortet i Windows 7 maskina, og belastningen gikk fra rundt 40% i snitt til 17-26% i på samme iperf-test! Da er vi på Linux nivå faktisk!
    Så selv om nvidia kortene klarer seg bra mtp throughput og latency så er det ingen tvil om hvem som fungerer best under last, selv på en så kraftig maskin som det jeg har.

Overføring av DVD-image o.l til og fra (dvs både lese og skrive) filserveren gå nå nesten utelukkende i 100+ MB/s, gjerne opp mot 110-120MB/s, så det går unna. Filserveren er en Debian GNU/Linux maskin med en Intel Core 2 Duo E8400 (3Ghz), 8GB DDR2 800mhz RAM og filene ligger på et Linux software (mdadm) RAID5 array med 5 TB disker hovedsaklig black edition fra Western Digital. Har en samsung også men den skal nok byttes ut med en WD Black edition disk siden disse yter mye bedre enn Samsungen og så godt som alle andre 1TB disker på real-life og mer eller mindre tilfeldig trafikk noe som kommer veldig godt med i RAID5. Jeg føler at Samsungen kanskje ødelegger litt for helheten siden det er fire andre WD BE disker. WD diskene har også flere reliability funksjoner innebygget fra de seriøse server-seriene de har og kommer med 5 års garanti. Samsungen min har allerede rukket å gjøre filsystemet mitt korrupt en gang helt uten grunn, men jeg finner ingen feil med den, og den har funket helt fint etter at jeg repartisjonerte og formaterte den og sklir igjennom alle S.M.A.R.T tester jeg kaster på den uten å mukke.

Jeg synes også det er mystisk når jeg ser på jobb-lampene på hotswap bayene. De fire andre diskene i RAIDet lyser nærmest kontinuerlig og synkronisert, mens Samsung F1 disken lyser i puljer, dvs ikke synkronisert med resten av diskene. Dette kan jo bare være at samsungen gjør ting annerledes mtp caching osv, men det er ikke noe jeg har sett i andre RAID5. Det gjør meg i hvertfall nervøs siden jeg ikke stoler på Samsung F1 disken for fem øre etter at den tilsynelatende kødda til filsystemet (har ingen bevis.. men WD-disken jeg hadde i samme maskin fungerte helt problemfritt) før jeg kjørte RAID5, og spesielt ikke etter firmware fadesen med 1.5TB diskene de selger.
    Men det er jo litt surt å bytte bare fordi jeg ikke stoler på Samsung...
    Da er det jo bra at WD-diskene er bedre og mer pålitelige i tillegg slik at jeg kan rettferdiggjøre litt

Neste steg er å gå over til EXT4 siden dette filsystemet yter vesentlig bedre enn EXT3, men jeg vet ikke om jeg tør siden det er så ferskt enda. I debian så kalles det ext4dev (developer) og det gjør det ikke akkurat bedre, selv om jeg ser også Debian sin noe eldre kernel har fått EXT4 patcher som i utgangspunktet kom med nyere kernels (Debian har 2.6.26 mens EXT4 ble offisielt stable i 2.6.28 ) slik at det neppe har så mye å si i forhold til at Debian ikke har nyeste kernel. Men så er det jo dette med resizing osv da. Er nok best å vente litt selv om det frister, fsck av raidet tar en eeeeeevighet, og dette går MYE fortere med ext4.

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke dårlig
    Har bestilt meg Intel NICs (dog Desktop-utgaven) til alle mine maskiner, ytelsen rapportert av iperf var ikke helt tilfredsstillende, selv om det er diskene som uansett blir flaskehalsen i mitt system (kjører ingen form for RAID i mitt oppsett).

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter at jeg satte inn Intel NIC i den andre serveren min også (et Desktop adapter) så får jeg faktisk 930Mbit/s en vei og 890Mbit/s den andre veien med full-duplex testen. Dette er UTEN jumboframes som viste seg å forårsake problemer med resten av nettverket (som ikke kjører gigabit).

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig tatt meg bryet med å dokumentere hva slags hardware jeg har i maskinene mine. Greit å ha som oppslagsverk, siden dette går fort i glemmeboka. Det viser seg at det i grunn er snakk om ganske mye stæsj når man ser alt samlet.
    Så her er "dokumentasjonen" på maskinene mine hjemme (dama har en laptop også, men den har jeg ikke tatt med)

Arbeidsstasjon:
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-mars-jpg

Filserver:
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-jupiter-jpg

Firewall:
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-firewall-jpg

Backupserver:
    marsboers stereo (nye bilder #1465)-uranus-jpg

Det verste er at jeg er helt avhengig av å ha alle sammen. Jeg ser ikke at en eneste av dem kunne vært fjernet eller kombinert på noe vis.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Må bare si at jeg er misunnelig på maskin parken din ja....

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ARgh, jeg klarer ikke å slå fra meg tanken om å få inn igjen en EC 4.8 for å igjen nyte et fullbalansert oppsett og høre hvordan det låter vs RX-V1800 som forforsterker.

Herved er en Electrocompaniet EC 4.8 og 2 sett balanserte Kimber Silver Streak oppført på ønskelista.

Side 31 av 74 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 51 61 71 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •