erikk sin heimekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer erikk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

erikk sin heimekino

Etter å ha hatt 5 diskrete kanalar (gjennom sinnrik kabling, fleire forsterkarar, eit sammensurium av høgtalarar og DD/DTS-dekodar i DVD-spelaren), fekk eg eit kjempetilbud på ny forsterkar i oktober 2003. Fekk klar beskjed frå selgaren om å oppgradere høgtalarane (det var forøvring same mann som solgte dei brukt til meg ), og det har eg brukt tida sidan til. Begynte med eit budsjett på høgtalarar på rundt 7-8000, men endte opp med:

Forsterkar: Yamaha RX-V1400 (NY, likar eg særs godt)
    DVD-spelar: Pioneer DVD 626D (snart moden for utskiftning...)
    CD-spelar: Technics 770 (også moden....)
    Vinyl: Marantz-sak, halvautomatisk (kjøpt brukt då alle selde sine på 90-talet)

Høgtalarar:
    Front: B&W DM604 S3
    Center: B&W LCR600 S3
    Surround: B&W DM602 S3
    Sub: B&W ASW 650
    + en liten Gale som center bak (heng igjen frå det gamle rusket... ops: )

Ser diverre på 29'' Telefunken TV, men lurer på prosjektor, ja...

Budsjettet sprakk desverre ganske ettertrykkeleg!

Er særs nøgd med ny forsterkar og høgtalarar, og lurer vel på å først skaffe meg prosjektor og evt. et par 602'er som Surround Back, før drivverket for CD og DVD skiftast ut.

endring 02.02.2004 - Nokre bilete.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen, erikk. Hvordan synes du Yamahaen og B&W spiller sammen, og hva med 650-sub'en? Skulle gjerne hatt den sub'en i min HK

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen erikk!
    Ramlet inn med nye medlemmer nå. Flotte greier! Digger forresten høyttalerene dine :wink:

Får du opp noen bilder også?

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen!blir mer moro med en projektor ja

Active uncle sid sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    erikk skrev
    Budsjettet sprakk desverre ganske ettertrykkeleg!
    He he, du er ikke alene om det. Det er vel heller ikke siste gang det gjør det. :lol:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Velkommen, erikk. Hvordan synes du Yamahaen og B&W spiller sammen, og hva med 650-sub'en? Skulle gjerne hatt den sub'en i min HK
    Vel, hører jo at andre rundt omkring synes at Yamaha er litt skarp, og at det difor ikkje høyres heilt bra ut med B&W sin diskant, men mi oppleving er at det nøytrale biletet Yamaha produserer stemmer fint med detaljane i B&W, og sjølv med kvinnelege vokalistar som Silje Neergaard og Diana Krall unngår ein tydelege ssss-lydar (sibilantar, som det visstnok heiter på fint) som forstyrrer.
    Er meir ute etter detaljar enn peisvarme (det kan eg visstnok få uansett igjennom platespelaren ifølge andre her på forumet...), og likar difor svært godt kombinasjonen. Forsterkaren kom då fyrst, så i etterhand har eg jo lurt på å høyre på nokre Rotel-forsterkarar som jo skal vere særskilt tilpassa B&W, men har utsett dette grunna Yamaha sin DSP (som eg likar svært bra), og frykta for at eg likar Rotel betre (det er jo ikkje pengar att på kontoen.... :cry: )

Suben flyttar eg på nesten kvar dag, og er nøgd med lydtrykket stort sett, men det er jo artig å eksperimentere.... les stadig om anbefalingar som:
    sett den mellom front-høgtalarane, nei - sett den i eit hjørne, nei - sett den så nært som mogleg lytteposisjonen, eller - du treng minst TO subbar for å få god lyd.... vel, førebels er den i "nærleiken" av eit hjørne

Elles, takk for tilbakemeldingar, og ja... eg skal prøve å få nokre bilete ut...
    ____
    erikk

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Budjetter er til for å brytes, er de ikke? :P

Ser veldig bra ut det her. Har du noen bilder? Vil alltid se bilder.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott å høre at du liker RX-V1400. Har vurdet denne selv som Pre Amp.

Hva syns du om menyen. Hører mange klager over at den er elendig.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm vet ikke hvor mange endringer Yamaha har gjort med menyen på 1300/1400, men den er litt knotete i starten... Men når man blir kjent med den så synes jeg ikke det er noe problem! Hadde ikke lagt for stor vekt på dette! Er litt lettere med OSD for da har man helheten i menysystemet! (Rx-v640 har vel ikke osd f eks.)

Mvh

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Menyen er heilt grei. Det einaste som manglar er ei stadfesting av at dei endringane du har gjort, verkeleg er lagra når du går ut av menyen. Det er litt som å trykke "Esc" fire gonger for å komme ut av menyen, og så lurer ein jo på om endringane er lagra, så då må ein inn att å sjekke Men, ein lærer jo seg å stole på det etterkvart!

Elles kan det jo vere interessant å høyre kva DSP-program dykk andre som har Yamaha nyttar under film og evt. stereo. Sjølv likar eg godt DPLIIx for 2ch kjelder som TV, då det her er mykje lyd overalt (men lite i subben diverre), og Direct Stereo eller Straight under lytting til musikk. Brukar ikkje sub til musikklytting, då eg er godt nøgd med lyden frå front-høgtalarane. Til film er det litt verre; finn ofte at eg brukar dei fyrste fem-ti minutta med å lytte i THX-Ex, DD-Enhanced/Standard og Movie Theater modus for å finne det rette for akkurat den filmen eg ser på. Movie - Adventure er ofte foretrukke, men dette gjev ofte meir "flat" lyd mellom dei 3 høgtalarane i front, og meir fokus på lydbiletet i front. Synes både THX og DD/DTS kanskje gjev eit klarare lydbilete, men kanskje meir fokusert i dei ulike kanalane i høve til Cinema DSP-modus som har ein meir kontinuerleg overgang frå front - surruound - surround back panoreringar.

Ein liten ting; har lese at dersom ein har THX-merka høgtalarar skal desse setjast opp som "Small" menyen (for å dirigere bass til subben). Mine høgtalarar er satt opp som "Large", men om eg nyttar THX-innstillinga for DSP'en, vil surround høgtalarane då motta signala under crossover (80Hz)?
    Kan jo sjølvsagt springe rundt og kontroll-lytte, men det er ikkje blitt gjort enno ops:, så er takknemleg for svar på dette.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nokre bilete

Lagt til nokre bilete, sidan det jo blir oppfordra kraftig til dette her på forumet

Newcomer Frink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice oppsett. Ønsker meg B&W til neste hjemmekinoanlegg

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes spesielt fronthøyttalerene dine var kule 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT, men får man progressive scan i PAL med Denon DVD-2800mkII?

Går og lukter på en til min x1, ser du.

edit: oioi, bomma fælt på hvor jeg la denne posten, sorry ops:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sakset fra hi-fi chice isn test av 2800mkII:
    The original 2800 offered progressive scan through component video outputs, and the MkII version does likewise, only with an improved Silicon Image DVDO PureProgressive Sil504 decoding engine. This delivers a progressive scan output even better than that offered by the previous 2800. Some suppliers will offer a tweaked model that outputs PAL progressive scan as well as the usual NTSC. Check with your local dealer.
    mao sjekk med hifiklubben om de kan modde den til å ta pal progressive. muligheten er tilstede teknisk.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine