Kommersielle hjemmekino/stereo-oppsett. Info

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kommersielle hjemmekino/stereo-oppsett. Info

Jeg siterer Lygren fra en annen tråd:

Sitat Opprinnelig postet av Lygren
    Retningslinjene for kommersielle kinoer er som følger:

"Kryss av her hvis din presentasjon representerer en kommersiell part. NB! Alle presentasjoner som avkrysses som kommersielle skal opprettes av en bruker med samme navn som den aktuelle kommersielle part, f.eks. "HiFi Klubben Grensen".

Din private presentasjon skal IKKE krysses av her selv om du jobber for en kommersiell aktør innen AV eller tilknyttet bransje, med mindre dette er den "offisielle" presentasjonen til det aktuelle firmaet (da du i så fall oppretter en egen bruker for det aktuelle firmaet for presentasjonen). Hvis din presentasjon inneholder mye demoprodukter og tilsvarende som følge av en tett kommersiell link (f.eks. ansatt som journalist o.l.) kan du velge å ikke motta karakterer for å gjøre det mer "fair" for de øvrige. Det er imidlertid absolutt ingen automatikk i at tilgang til produkter til en noe lavere pris diskvalifiserer for å legge ut en presentasjon med karakter, men noe enhver bruker selv må vurdere og ta en avgjørelse rundt.

Hvis din presentasjon krysses av som kommersiell kan ikke brukere legge inn karakter."

Du skal f.eks. som journalist ikke velge at kinoen din er kommersiell, men du kan ev. velge å ikke motta karakter (noe du må vurdere selv, jeg mener din kino på ingen måte diskvalifiserer bare fordi du kanskje får noen prosenter på litt av utstyret, det er de mange hundre timene med innsats som er det definerer innholdet i din kino, og det har du egenhendig foretatt deg!).
    Er dette klart? Jeg finner ingen slike valg under min presentasjon.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg siterer Lygren fra en annen tråd:

Er dette klart? Jeg finner ingen slike valg under min presentasjon.

-> Oppsett

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Gå inn på "oppsett", der skal de nye opsjonene foreligge. Du skal altså ikke på din private kino velge å krysse av for at den er kommersiell, men kan velge å ikke motta karakterer hvis det er ønskelig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •