Hansy`s stereoanlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hansy`s stereoanlegg

Heisann

Er ny på forumet,men det vil ikke si at jeg er ny lydfreak

Har alltids vært intresert i musikk,og hatt lyst på noe skikkelige greier,etter 2 elkjøp "hifi"-anlegg og et Logitech z5500.
    Men da jeg drog til Tromsø etter julen,den andre januar faktisk,så tok jeg med julegave-pengene,og tok et lite "lån" og gikk rett til Hifiklubben.Der ble et komplett anlegg innkjøpt,og en fornøyd Hans gikk utderifra (med 5 lapper mindre i lommeboken)..

Det jeg kjøpte var altså en Denon AVR 1507,Cerwin Vega VE-8,4 meter monster THX-kabler,og en photo-aux kabel for pc.Tilsammen kom dette på 5500,-.Noe som er en grei sum for en borteboende stipend på vgs

Er meget fornøyd hittil,og gir meg lydopplevelser jeg kunne drømme om før,det er herlig.

Men nå har jeg gått til tanken å koble til 2 høytalere på frontkanalen (i tillegg til CV`ene),og sette de bak meg når jeg sitter på pcen,for å få "mini-surround" for billig penge.
    Høytalerne som mest sannsynligvis blir kobla til er eldre Technics SB 3110,funker greit i første omgang.Om jeg blir å koble til noe senter-høytaler til settet er enda uklart siden jeg sitter på pc med kun 1 minijack-utgang.

Og her er et dårlig bilde av settet oppsatt for å teste,egentlig sjemmes jeg litt av bildene da jeg er hobbyfotograf og har et speilreflekskamera,men dårlig tid og stress pga. flytting har skapet litt kaos.Nye bilder kommer KANSKJE i morgen.

MVH

Hans Einan

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er noen skikkelige bilder som lovet,bedre sent enn aldri

Og noen dårlige mobilbilder

Newcomer Lefse sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sånne høyttalere! Jeg driver de med en Cambridge P500 effektforsterker.

Hissige småtasser det der, hehe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •