Gammel tråd - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 49 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 963

Tråd: Gammel tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face

Sitat Opprinnelig postet av ashild
    Slett ikke verst, slett ikke verst. Jeg kunne jo selvfølgelig rangert opplevelsen på en skala fra 1-5 som ellers på AV forum, men tror jeg skal bremse litt før denne tråden utarter seg fra "definitivt ikke Stavangers beste hjemmekino" til en nær slektning av "lesernes beste sexhistorier". Du får heller sende meg en PM dersom du vil ha ytterligere skriftlige kommentarer :-D :-D :-D
    PM sent...

Newcomer Anima sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skikkelig flott kino dere har her! må nesten si at du er heldig Henning.. av alle fiskene uti havet fikk du en du kan dele AV entusiasmen med :-D

Veldig bra lese materiale her inne gitt.. lo godt av diskusjonene deres :-D

Newcomer ashild sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anima
    Skikkelig flott kino dere har her! må nesten si at du er heldig Henning.. av alle fiskene uti havet fikk du en du kan dele AV entusiasmen med :-D

Takk skal du ha vi er ikke så verst fornøyd selv heller selv om Henning får jevne anfall av oppgraderingslyst :-)
    Det fører også til endel diskusjoner som du ser- men litt temperatur i heimen er jo ikke å forakte!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anima

Er fornøyd med fangsten ja ingen tvil om det... Jeg tror til og med jeg har fått overtalt henne om at en JVC RS1 er en nødvendig investering... Sliter litt med HTM1D og 802D men en gang så får jeg vel som fortjent : - D

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Er fornøyd med fangsten ja ingen tvil om det... Jeg tror til og med jeg har fått overtalt henne om at en JVC RS1 er en nødvendig investering... Sliter litt med HTM1D og 802D men en gang så får jeg vel som fortjent : - D
    Litt sakte i svingene nå, ellers får du som fortjent allerede i løpet av kvelden, og jeg tror ikke det bare blir en fornøyelse for å si det sånn :evil: .....

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er nok Stavangers fineste hjemmekino!

Hører mye misunnelse her Henning! Du har nok en av dem fineste om ikke den fineste hjemmekinoene her på forumet..... noen slår deg på ustyret, men ikke på rommet! Er veldig spennt på resultatet på Rolf sin kino, den ser ut til å bli veldig bra den også....

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Hører mye misunnelse her Henning! Du har nok en av dem fineste om ikke den fineste hjemmekinoene her på forumet..... noen slår deg på ustyret, men ikke på rommet! Er veldig spennt på resultatet på Rolf sin kino, den ser ut til å bli veldig bra den også....
    Takk for godord!

Rolf sitt nybygg blir i en annen divisjon enn min (det blir defintitivt Norges flotteste kino rom), men når det er sagt så er vi ikke så aller verst fornøyd. Vi skal på sikt bygge ut huset, prøver å overtale Å til å bygge en sal 2 i kjelleren på nybygget: - ) Men av alle planer så skjønner selv jeg at det kan være vanskelig å overtale henne til et lokalt cineplex...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt sakte i svingene nå, ellers får du som fortjent allerede i løpet av kvelden, og jeg tror ikke det bare blir en fornøyelse for å si det sånn :evil: .....
    Sitter dere i samme hus og på samme PC og skriver disse kommentarene til hverandre, eller ? Litt kinky, men jeg små si jeg liker det. Når jeg spør min kone om oppgraderinger så får hun samme uttrykket i fjeset som sikkert jeg får når hun spør meg om jeg vil være med henne på klesshopping. Dette er egentlig hypotetisk, ettersom dette er aldri spørsmål vi stiller hverandre. Stilltiende forståelse om at den andre part ikke er interessert !

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke fått "noe annet å finne på" enda?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Sitter dere i samme hus og på samme PC og skriver disse kommentarene til hverandre, eller ? Litt kinky, men jeg små si jeg liker det. !
    Hehe, jada, vi liker å sitte litt oppå hverandre :-)

Neida, vi har hver vår bærbare - så anledningen til å kommentere usett er definitivt til stede - det blir jo ikke mer moro enn vi lager selv! Har forresten oppdaget at min bedre halvdel har begynt å ta med pcen på do, så det er vel der han får inspirasjonen til de kinky kommentarene antakelig :-)

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Har du ikke fått "noe annet å finne på" enda?
    Nei, uheldigvis for oss alle må jeg få tiden til å gå på AV forum en stund til ser det ut som. Men før eller senere kommer vel den ungen ut håper jeg!!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Når Aashild skriver: "Nei, nå MÅ eg gå....." som siste ord i innlegg, blir ny AV entusiast unfanget på norsk av-forum!

Nå, DET må vel være tidenes lykkelige nyhet m.t.p internet samfunnet vi har her?

Lykke til skal du (dere) ha når den tid er inne da!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolf Hult
    Når Aashild skriver: "Nei, nå MÅ eg gå....." som siste ord i innlegg, blir ny AV entusiast unfanget på norsk av-forum!

Nå, DET må vel være tidenes lykkelige nyhet m.t.p internet samfunnet vi har her?

Konge kommentar Rolf. Vi har allerede preppet den ufødte med mange timer med kino lyd i uken, dvs at den er primet som AV entusiast!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk Rolf, i et øyeblikk av sjelden selvinnsikt: det hender jo jeg blir litt over-engasjert, så muligheten for at vannet går uten at jeg går- og Henning må dra meg ut etter bena mens jeg skriver de siste kommentarene jeg bare MÅ få ut - er definitivt til stede :-D

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk Rolf, i et øyeblikk av sjelden selvinnsikt: det hender jo jeg blir litt over-engasjert, så muligheten for at vannet går uten at jeg går- og Henning må dra meg ut etter bena mens jeg skriver de siste kommentarene jeg bare MÅ få ut - er definitivt til stede :-D
    :lol:

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten historie......

På vei til sykehuset etter at vannet hadde gått i fjor når vi fikk Henrik var vi innom og plukket opp en brukt DVD-spiller jeg et par dager tidligere hadde gjort avtale om å hente den kvelden. Før noen hever blikket og begynner å snakke om prioriteringer vil jeg bare nevne at det ikke var jeg som insisterte på at vi hadde tid til å hente spilleren, og at det ikke var noen grunn til å droppe avtalen.

Fikk noen rare blikk fra selgeren når jeg forklarte at vannet var gått og kona satt i bilen og ventet, så jeg hadde ikke tid til å teste spilleren før jeg tok den med megops:

Men alt gikk bra. Henrik er en kjempefin gutt som snart har blitt et år, og spilleren står fortsatt i anlegget.

Gøran

p.s.
    Ja, jeg er glad som har en kone som er like glad i film som meg. Vi er kanskje ikke like opptatt av tekniske "dingser", men hun er veldig glad i resultatet

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Har Henrik mellomnavn som rimer på Pioneer, Primare, Denon...o.l ?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøran
    En liten historie......

På vei til sykehuset etter at vannet hadde gått i fjor når vi fikk Henrik var vi innom og plukket opp en brukt DVD-spiller jeg et par dager tidligere hadde gjort avtale om å hente den kvelden. Før noen hever blikket og begynner å snakke om prioriteringer vil jeg bare nevne at det ikke var jeg som insisterte på at vi hadde tid til å hente spilleren, og at det ikke var noen grunn til å droppe avtalen.

Fikk noen rare blikk fra selgeren når jeg forklarte at vannet var gått og kona satt i bilen og ventet, så jeg hadde ikke tid til å teste spilleren før jeg tok den med megops:

Men alt gikk bra. Henrik er en kjempefin gutt som snart har blitt et år, og spilleren står fortsatt i anlegget.

Gøran

p.s.
    Ja, jeg er glad som har en kone som er like glad i film som meg. Vi er kanskje ikke like opptatt av tekniske "dingser", men hun er veldig glad i resultatet
    Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Hils masse til fruen!!:-D

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Henrik mellomnavn som rimer på Pioneer, Primare, Denon...o.l ?
    Her hos oss insisterer Henning på at han skal bestemme navn denne gangen. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor, skrekk og gru. Tror det er en jente når hun endelig peller seg ut, så da blir det vel Denona.......

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her hos oss insisterer Henning på at han skal bestemme navn denne gangen. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor, skrekk og gru. Tror det er en jente når hun endelig peller seg ut, så da blir det vel Denona.......
    Fathoma eller Nautilussa er jo eller kombinasjonen Fathoma Nautilussa er faktisk veldig høyt på listen for ikke si på topp....

Side 9 av 49 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •