Gammel tråd - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 49 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 963

Tråd: Gammel tråd

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Slik er dessverre misunnelse og tilbedingen av janteloven som Norge er så kjent for. Det er dessverre ikke "tillatt" i dette landet å stikke hodet litt frem. Klar femmer fra meg i allefall
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Kjemperigg dette. Skikkelig morsomt å konstatere at Stavanger regionen ikke bare er norges oljehovedstad, men også hovedsete for norges beste hjemmekinoer! (ypper ypper)

Nei, alvorlig ment: Det er en kjempefin kino du her har fått i stand Henning. Rommet er jo ypperlig til formålet, og virkelig innbyr til kinofølelse dette.

Gode nyttårs hilsener fra Hommersåk!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper virkelig ikke dere tror jeg er misunelig å har gitt dere dårlig poeng Kinoen er som nevnt tidligere flott.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolf Hult
    Kjemperigg dette. Skikkelig morsomt å konstatere at Stavanger regionen ikke bare er norges oljehovedstad, men også hovedsete for norges beste hjemmekinoer! (ypper ypper)

Nei, alvorlig ment: Det er en kjempefin kino du her har fått i stand Henning. Rommet er jo ypperlig til formålet, og virkelig innbyr til kinofølelse dette.

Gode nyttårs hilsener fra Hommersåk!
    Hei Rolf

Verden går vel ikke videre uten litt sunn konkurranse...

Jeg ser at jeg ikke er helt på topp i Stavanger (og i Hommersåk har jeg ikke en sjans når din nye kino står klar Rolf (og for meg så er det faktisk ikke viktig (men det var litt gøy å få en tråd med litt futt i))) så utfordrer jeg alle i regionen til å kose seg med, planlegging, bygging og nyte film i dedikerte hjemme kinoer. Det er en morsom og av alle hobbyer så er det vel ikke den mest usunne og en av de mer sosiale.

Skal love dere at matine forestillingene med Finding Nemo (eller Nemo fisken som vår 2 åring sier) er umåtelige popære. I morgen kveld skal jeg og gutta ha en liten Swordfish (på HD-DVD) aften når minsten ha lagt seg, og i kveld har jeg og fruen sett "Snakes on a Plane" (filmen var vel godt under frysepunktet men morrro var det lell...).

Henning

Newcomer ashild sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sommer1976
    håper virkelig ikke dere tror jeg er misunelig å har gitt dere dårlig poeng Kinoen er som nevnt tidligere flott.
    Hyggelig at du liker den - vi er i alle fall veldig fornøyd og bruker den mange kvelder i uken :-)

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ashild
    Igjen helt objektivt sett burde du etter min mening ialle fall klare å holde deg på topp 15 - men ser du synker som en stein på rankingen nå, så det er tydelig at selvtillit ikke alltid lønner seg - i alle fall ikke her på forumet :razz:
    Mmmmm...
    Har den erfaringen at hvis man gjør en flåsete kommentar som fører til reaksjoner på forumet, så går det ikke lange tia før man faller på rankingen;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått lånt hjem et par midgard Oberion 6.1 fra resonans i dag. Har koblet dem opp men ikke hatt tid til å høre noe serlig annet enn å kalibrere opp nivåene og et par klipp fra DTS sampler nummer 7. Skal si det var kontroll i bassen ja, absolutt gjerngrep og Nad 218 som drevbassene før var ikke så verst den heller. Gleder meg til å høre mer, hvis det blir suksess så blir det tre stk til frontrekka. Så skal Nad en få drive fire rumperistere i stedet, på sikt.

Har også fått meget lyst til å prøved en SVS PB12-Plus/2 men er litt usikker på hvordan jeg skal få plass til den, det er bare mellom senter og 801 ene med langsiden inn mot lærret siden som er mulighet og selv der blir den diger...

Noen som har tips/anbefalinger kommentarer?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel en utfordring å argumentere overfor sin (definitivt) bedre halvdel slå til på tre Midgard (hvis resultatet av litt mer kritisk lytting bra) og en SVS PB12-Plus/2 på en uke... Jeg har jo en fantastisk god kone og det er jo hun som med god grunn holder meg litt i ørene... Jeg får prøve å godsnakke litt med henne.... Kanskje det er noen andre på fornumet som har noen gode argumenter jeg kan bruke overfor henne i forhold til at dette er fornuftige investeringer.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Det er vel en utfordring å argumentere overfor sin (definitivt) bedre halvdel slå til på tre Midgard (hvis resultatet av litt mer kritisk lytting bra) og en SVS PB12-Plus/2 på en uke... Jeg har jo en fantastisk god kone og det er jo hun som med god grunn holder meg litt i ørene... Jeg får prøve å godsnakke litt med henne.... Kanskje det er noen andre på fornumet som har noen gode argumenter jeg kan bruke overfor henne i forhold til at dette er fornuftige investeringer.
    Glemmer du ikke nå at din kone faktisk er inne og studerer AV forum grundig daglig? Nå skal jeg ikke eksplodere offentlig, men som et klart hovedprinsipp vil jeg minne om at det IKKE er hverken bedre (eller for den del enklere) å få tilgivelse enn tillatelse .-)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face Tllatelse mulig?

Glemmer du ikke nå at din kone faktisk er inne og studerer AV forum grundig daglig? Nå skal jeg ikke eksplodere offentlig, men som et klart hovedprinsipp vil jeg minne om at det IKKE er hverken bedre (eller for den del enklere) å få tilgivelse enn tillatelse .-)
    Det er jo derfor jeg legger det åpen ut på forumet kjære... Jeg kjøper selvsagt ingenting lenger uten å ha konferert grundig med deg, det har vel skjedd litt for mange ganger før... Men som den fantastiske damen du er så skjønner du vel hvorfor vi bare må ha en slik subwofer. Du har vel sett kommentarene fra Flageborg som har to slike småtasser hos seg http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Flageborg og Dag johnnsen http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/dag%20johnsen har også etpar i sin lille hule.

Suss!

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Det er jo derfor jeg legger det åpen ut på forumet kjære... Jeg kjøper selvsagt ingenting lenger uten å ha konferert grundig med deg, det har vel skjedd litt for mange ganger før... Men som den fantastiske damen du er så skjønner du vel hvorfor vi bare må ha en slik subwofer. Du har vel sett kommentarene fra Flageborg som har to slike småtasser hos seg http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Flageborg og Dag johnnsen http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/dag%20johnsen har også etpar i sin lille hule.

Suss!
    Tja, sist jeg sjekket snakker vi jo muntlig sammen hjemme også, ikke bare skriftlig via forumet. Som forståelsesfull (og interessert) kone skal jeg ta det opp til vurdering. Konklusjon vil komme :-)

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Herr og Fru blitt inspirert av denne tråden :Hifisentralen - God DVD/CD spiller

Lykke til med videre forhandlinger Henning! :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fingertrøbbel

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, sist jeg sjekket snakker vi jo muntlig sammen hjemme også, ikke bare skriftlig via forumet. Som forståelsesfull (og interessert) kone skal jeg ta det opp til vurdering. Konklusjon vil komme :-)

Ja da det er jo en mulighet å snakke også.... Det var en god idee...

Da venter jeg utåmodig i spenning på ditt fantastisk svar...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ny HFS-tråd?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du skal revurdere signaturen din Henning:

Forslag:

"If I want your opinion,
    I'll beg for it: - D"

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da det er jo en mulighet å snakke også.... Det var en god idee...

Da venter jeg utåmodig i spenning på ditt fantastisk svar...
    Dette blir så pinlig for deg kjære at jeg må vel bare si ja før du skjemmer deg helt ut og mister all kred :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Tror du skal revurdere signaturen din Henning:

Forslag:

"If I want your opinion,
    I'll beg for it: - D"

Hmm, jeg må nok gå i meg selv, eller det er kanskje det jeg har gjort.... Det er befriende så se at humoren er fantastisk her på forumet. Det var en konge komentar Globe...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    En ny HFS-tråd?
    HFS????

Har en anelse om at når jeg får forklaringen så er det ikke til min fordel...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg våger meg til å oversette Tigers forkortelse HFS til å være denne tråden : HFS :-)

Side 3 av 49 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •