Gammel tråd - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 49 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 963

Tråd: Gammel tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg skummet igjennom innleggene dine og det ser mer ut som du er opptatt av på følge med på din "kjæres" innvesteringer og oppdateringer.

Hvis du er opptatt av AV synes jeg det er rart at du ikke du nevner et eller annet produktmerke, type e.l i noen av innleggene dine. Du begynte vel forsåvidt greit med å hive deg inn i 6.1 tråden. Men etter det har det blitt mye "kjære"..... ? Noe tråden til din kjære vil være meget godt foruten.....Den hadde riktignok "bare" vært halvparten i lengde/størrelse.

Newcomer ashild sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja Konrad, at du faktisk har brukt tid på å gå gjennom innleggene mine for å vurdere om jeg er genuint interessert i AV sier vel mer om deg enn om meg. Og hvis AV interesse defineres av hvor mange produkter man namedropper i innleggene sine faller jeg nok sørgelig gjennom i dine øyne. For meg personlig har det alltid handlet mest om å nyte sluttresultatet av et godt balansert anlegg, selv om jeg også har mine produktfavoritter, eksempelvis Denon.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi det minste en ting til felles. Ikke værst bare det.

Det er min tur til å stå opp tidlig i dag så mens "vælpen" ser på tv2 junior og spiser har jeg god tid....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var litt morsomt i førsten, men til tider synes jeg det heller mot patetisk..... Jeg synes du burde holde deg til barnimagen.com o.l

Greit nok at kona er "snill" og nytt utstyr kan handles. Så lenge de andre regningene betales er det vel ingen problemer antar jeg......

Bare mine to rubler....
    ALLE er like velkomne her, Konrad, husk det ! Du burde holde deg for god til å be folk holde seg borte. La dette bli første og siste gang.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt, men poenget mitt er at innleggene bør ha noe med AV å gjøre.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Eller plasseres i den kategori de faktisk hører hjemme:

Generell chitchat

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp! Men siden hun står trådstarter såpass nære, er det grunn til å tro at det er OK?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lite tips til de som eventuelt lar seg irritere, det er ingen tvang å hverken lese eller poste i denne tråden... : - ) Ha en god helg hele gjengen!

Så kan jeg fortsatt anbefale på det sterkeste å ha en kone som deler interessen, det gjør jo at diskusjonene om prioritering blir litt enklere (selv om jeg jo må inrømme at jeg er vel hakket galerere an Å)

Når det er sagt så har vi ikke fått napp enda på en JVC RS1 til en pris som gjør komplikasjonen med å importere den fra USA er verd det. Men det nærmer seg. Den har vært solgt til 4500 dollar ett par steder men ingen av dem vil sende til Norge desverre. Vi må under 5000 med frakt før det blir aktuellt (hvis da ikke det kommer et pris dropp i Norge snart, RS2 eller HD2 er vel ikke mange mnd unna å bli lansert??? og jeg forstår at nå er det ikke underskudd på JVC projektorerer i markedet lenger).

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (hvis da ikke det kommer et pris dropp i Norge snart, RS2 eller HD2 er vel ikke mange mnd unna å bli lansert??? og jeg forstår at nå er det ikke underskudd på JVC projektorerer i markedet lenger).
    En arvtager til HD1/RS1 må du nok vente rimelig lenge på, og den kommer ikke i år. Forøvrig kommer JVC til å lansere en 2.35:1 pakke, men anamorfisk linse og ekstern videoprosessor. Om den pakken blir forbehold USA, eller om den også komme til Europa, vet jeg ikke.

Et prisdropp kan nok komme, men det kommer neppe til å bli veldig stort.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    En arvtager til HD1/RS1 må du nok vente rimelig lenge på, og den kommer ikke i år. Forøvrig kommer JVC til å lansere en 2.35:1 pakke, men anamorfisk linse og ekstern videoprosessor. Om den pakken blir forbehold USA, eller om den også komme til Europa, vet jeg ikke.

Et prisdropp kan nok komme, men det kommer neppe til å bli veldig stort.
    Takkfor info du pleier jo å være meget godt informert! Det blir spennende ser bra med linse og prosessor, men faren er vel at de skal ha seg betalt for det også... Bildet jeg har sett hos Stølen er jeg sikker på at jeg kan leve med lenge... Har du fått satt noe farge filter på din enda AK?

Du får forøvrig ta turen over mog beskue vår lokale hule, Stølen planlegger en tur uken etter den 15.07. det er bare å slenge deg med (du klarer sikkert å få en viss magi ut av en Z4 også tenker jeg : -)

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Så kan jeg fortsatt anbefale på det sterkeste å ha en kone som deler interessen, det gjør jo at diskusjonene om prioritering blir litt enklere.....
    Livet er noe helt annet med slike "koner" - måtte alle AVhengige oppleve det - en gang...........

Vi vet hva dere går glipp av...........

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at jeg er litt misunnelig på min mann som har opplevd JVC'en live hos Stølen. Etter inntrykket hans og diskusjonene i den 23 sider lange offisielle tråden skjønner jeg jo at jeg har noe å glede meg til :-D.

Målet er fremdeles USA import, jeg må bare finne noen som for det første vil levere utenfor USA og deretter er forhandlingsvillige nok til at det blir en pris vi kan leve med.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått satt noe farge filter på din enda AK?
    Jeg har ikke kommet meg så langt enda. Skorter på tiden. Regner med det bedrer seg til høsten.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Livet er noe helt annet med slike "koner" - måtte alle AVhengige oppleve det - en gang...........

Vi vet hva dere går glipp av...........
    Jeg prøver å lure ho til å bli med på å ta opp personallån på jobben (12.000.- nedbetales rentefritt over 1 år) samtidig som meg alik at vi kan oppgradere til full HD proj. Men det er vist ikke så aktuelt..... :cry:

Uansett ikke i den klassen det her refereres til. Men lykke til med vanlget av pj til en av landets kanskje fineste hjemmekinoer.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ashild
    Må innrømme at jeg er litt misunnelig på min mann som har opplevd JVC'en live hos Stølen. Etter inntrykket hans og diskusjonene i den 23 sider lange offisielle tråden skjønner jeg jo at jeg har noe å glede meg til :-D.

Målet er fremdeles USA import, jeg må bare finne noen som for det første vil levere utenfor USA og deretter er forhandlingsvillige nok til at det blir en pris vi kan leve med.
    Se her ja, et innlegg uten "kjærepjatt"....

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her ja, et innlegg uten "kjærepjatt"....
    Jeg liker kjærepjatt : - ))))

Fortsett Å

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, jeg skjønte det ikke før nå. Det er din / deres fetish. Sorry for at jeg er så treg.... Jeg skal love å ikke "forstyrre" dere mer.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I denne tråden er det ingen som "forstyrrer" :-D

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ashild
    I denne tråden er det ingen som "forstyrrer" ........... :-D
    Bortsett fra meg da.......... :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere liker "tilskuere" m.a.o

Side 13 av 49 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •