Gammel tråd - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 49 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 963

Tråd: Gammel tråd

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ...er alle "diskusjoner" flyttet til U-tube?

Jeg har forsøkt å holde meg unna det spøkelse frem til nå, men det ser ut til at de er nytteløst - får vell bare kapitulere og melde meg inn jeg også...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye Quinten filmer

Noen her (dumt spørsmål kanskje...) som allerede har sett de to nye explotation filmene til Quinten og Rodrigues som kommer på kino 6 juni?

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cherly
    Noen her (dumt spørsmål kanskje...) som allerede har sett de to nye explotation filmene til Quinten og Rodrigues som kommer på kino 6 juni?

Navn?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Necroth
    Navn?
    1. Planet Terror
    2. Death Proof

Det er vist egentlig EN film som distribusjonsselskapet splitter i to for å tjene mere penger... I USA heter vist sjangeren Grindhouse.

Grindhouse (2007)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som dere ser så tar famillie livet litt litt overhand for tiden, men jeg fikk meg en opptur her på torsdag så en JVC HD1 live under kontrollerte former og det var gøy. Batman Begins i HD-DVD var det flotteste bildet jeg har sett noen gang, punktum. Habegjæret skriker i kroppen! Vi får se om det kan stilles om ikke så lenge...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cherly
    ...er alle "diskusjoner" flyttet til U-tube?

Jeg har forsøkt å holde meg unna det spøkelse frem til nå, men det ser ut til at de er nytteløst - får vell bare kapitulere og melde meg inn jeg også...
    Den har nok ikke det, men det er vel noget mer intenst med 2 barn enn 1, så skal en jo ha tid til en liten film eller to også. Så Dejavu i går kveld, ikke verst.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som dere ser så tar famillie livet litt litt overhand for tiden, men jeg fikk meg en opptur her på torsdag så en JVC HD1 live under kontrollerte former og det var gøy. Batman Begins i HD-DVD var det flotteste bildet jeg har sett noen gang, punktum. Habegjæret skriker i kroppen! Vi får se om det kan stilles om ikke så lenge...
    Det er bare å "få hjem" Har du fått sett Sharp XV-Z21000? Dersom du skal opp i den prisklassen er den også verdt en kikk om du har mulighet til det.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må iallefall gi beskjed når du har en "fri" kvell så det er mulig å oppleve herligheten:wink:

Newcomer ashild sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Som dere ser så tar famillie livet litt litt overhand for tiden, men jeg fikk meg en opptur her på torsdag ...
    Hmmm..... Må vel si jeg synes det er litt deprimerende at familielivet tydeligvis er en nedtur sett i forhold til hva den JVC'en kan tilby. Jeg får kjøpe en til deg og låse deg inn i kinoen til du blir lei av den og kanskje begynner å savne oss en smule selv om vi selvfølgelig varierer litt mer i billedkvalitet og prestasjoner. Men lydnivået i heimen er det i alle fall ingen ting å si på :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ashild
    Hmmm..... Må vel si jeg synes det er litt deprimerende at familielivet tydeligvis er en nedtur sett i forhold til hva den JVC'en kan tilby. Jeg får kjøpe en til deg og låse deg inn i kinoen til du blir lei av den og kanskje begynner å savne oss en smule selv om vi selvfølgelig varierer litt mer i billedkvalitet og prestasjoner. Men lydnivået i heimen er det i alle fall ingen ting å si på :-D
    Litt irritert sånn på natterstid?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Litt irritert sånn på natterstid?
    Neida kjære, ikke på natterstid. Her begynner dagen lenge før 0745.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ashild
    Neida kjære, ikke på natterstid. Her begynner dagen lenge før 0745.
    Ha..ha...Har hørt at det er bra med gode kommunikasjons 'kanaler' i familie livet, men er litt usikker på om denne kategorien her er tatt i betraktning...

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når man begynner med normal hjemmedialog via AV-forum da har det tatt litt av - har sett tilfeller av dette herinne før - LOL

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    når man begynner med normal hjemmedialog via AV-forum da har det tatt litt av - har sett tilfeller av dette herinne før - LOL
    Tja, hva kan jeg si- AVFORUM kan brukes til det meste :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke verst at fruen er på nettet og telefon med US for å bestille inn en RS1 (prisforhandlinger på gang). Det må vel være det en kaller en drømme dame.... Dere andre på forumet kan være misunnelige ; - )

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ikke vet jeg hvordan du fikk lurt meg til å sette i gang med dette, det må være den berømte ammetåka som har slått inn og fått meg til fullstendig å glemme at ny projektor ifølge vår nøye forhandlede kontrakt først stod på programmet i 2008........

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes denne tråden er morsomt lesestoff (spesielt etter fruens inntreden...), og samtidig er det jo en strålende kino som stadig forbedres!

Damer med interesse for lyd og bilde er det vel ikke alt for mange av, men noen er det jo heldigvis...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Synes denne tråden er morsomt lesestoff (spesielt etter fruens inntreden...), og samtidig er det jo en strålende kino som stadig forbedres!
    Takk, fint å høre at jeg høyner underholdningsverdien! Men jeg må innrømme at jeg innimellom er litt usikker på om Henning egentlig er så glad for at jeg også er blitt en AVF'er :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var litt morsomt i førsten, men til tider synes jeg det heller mot patetisk..... Jeg synes du burde holde deg til barnimagen.com o.l

Greit nok at kona er "snill" og nytt utstyr kan handles. Så lenge de andre regningene betales er det vel ingen problemer antar jeg......

Bare mine to rubler....

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Det var litt morsomt i førsten, men til tider synes jeg det heller mot patetisk..... Jeg synes du burde holde deg til barnimagen.com o.l
    Tja Konrad, personlig tror jeg du vil både trives og passe godt inn på dinbaby.com. Der er det mange som liker å komme med uttalelser og meninger om andre og det de skriver - samt gi mer eller mindre treffende personkarakteristikker. Tror du vil få mange venner der :-)

Selv har jeg siden jeg for mange år siden brukte første lønna på et stereoanlegg jeg absolutt ikke hadde råd til faktisk vært genuint opptatt av lyd- og senere bilde og film. Den interessen kommer jeg til å fortsette å hygge meg med, også via AV Forum 8)

Side 12 av 49 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •