Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 112 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 2234
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så bra! Gratiis mye nye effektrinn! :-D

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Så da er det bare en myte at det er en ulykkesdag da... det handles godlyd jevnt nedpå Kløfta og det begynner vel å bli (for å være moderat) grei lyd nå eller hva? :-D Og vi venter som alltid på bilder ja. :-D
    Det er bare en myte ja Vil si jeg er fornøyd nå. Så nå skal det nytes i lang tid framover

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Så bra! Gratiis mye nye effektrinn! :-D
    Takk for det du

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner jeg må synliggjøre mine gratulasjoner her inne jeg også. Det ble noe kort tid innom på søndag, men du rakk ihvertfall å demonstrere hvordan en SVS skal trykke, og det er jo en grei referanse for meg å ha, som nybakt SVS-eier. Og jeg må si det igjen, etter å ha tatt din nye senterHT i selvsyn,
    HTM3S er et flott "beist" av en senter. Gruer meg nesten til å komme hjem og lytte på min LCR-600 :-)

Spent på å høre dine lydinntrykk etter at du har blitt noe kjent med lydbildet fra de nye Lyngdorfene!.....ja og la oss se noen oppdaterte bilder da :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Kjenner jeg må synliggjøre mine gratulasjoner her inne jeg også. Det ble noe kort tid innom på søndag, men du rakk ihvertfall å demonstrere hvordan en SVS skal trykke, og det er jo en grei referanse for meg å ha, som nybakt SVS-eier. Og jeg må si det igjen, etter å ha tatt din nye senterHT i selvsyn,
    HTM3S er et flott "beist" av en senter. Gruer meg nesten til å komme hjem og lytte på min LCR-600 :-)

Spent på å høre dine lydinntrykk etter at du har blitt noe kjent med lydbildet fra de nye Lyngdorfene!.....ja og la oss se noen oppdaterte bilder da :-)
    Takk for det Globe. Vi får ta oss bedre tid neste gang. Alltid hyggelig med besøk fra Trondheimen. Skal si vi får liv i SVS`n din. Fikser slikt over tlf om det må til. Det sitter vel også en del kompetente folk her på AVF også. Så hjelp får du. Skal si Lyngdorfene løftet lyden opp noen hakk. Har vært litt jobbing i det siste, men skal nok få tid til lytting de nærmeste dagene.
    Kommer med flere inntrykk da.

Newcomer b&w hjemmekino sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye effekttrinn.
    Alltid morro med nye ting, spesielt når man hører at investeringene gjorde store forandringer.

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Sikkert godt å få de i hus etter den lange ventetiden. Kino'en din ser virkelig strøken ut nå.

btw, ligger ikke denne tråden i feil kategori?

Newcomer b&w hjemmekino sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Grattis Sikkert godt å få de i hus etter den lange ventetiden. Kino'en din ser virkelig strøken ut nå.

btw, ligger ikke denne tråden i feil kategori?
    Tråden startet med diskusjon av høytalere om jeg ikke tar feil. åsså har det utvikla seg til noe mer, så sånn er det.

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b&w hjemmekino
    Tråden startet med diskusjon av høytalere om jeg ikke tar feil. åsså har det utvikla seg til noe mer, så sånn er det.
    Klar over det, men jeg leter alltid etter denne tråden i feil kategori, derfor tenkte jeg en flytting kunne gjort seg Dette er uansett opp til moderatorer så skal ikke kaste bort mer av tråden på dette.

Over og ut!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Takker for gode tilbakemeldinger. Slikt blir man glad for. Godt at ventetiden nå er over.
    Ser dere nevner at tråden ligger i feil kategori. Vet dere åssen jeg flytter den over til foreksempel minHjemmekino.no? Er vel der den skal ligge siden tråden har endret seg bort fra høyttaler diskusjonen.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo sende en pm til lygren og be ham flytte den til "hvilket utstyr har...." kategorien...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Du kan jo sende en pm til lygren og be ham flytte den til "hvilket utstyr har...." kategorien...
    Takk for info

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan opplever du Lyngdorf-forsterkerne relativt til Vincent SP-991? Og har du bi-ampet senteren med den ene Lyngdorfen?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Hvordan opplever du Lyngdorf-forsterkerne relativt til Vincent SP-991? Og har du bi-ampet senteren med den ene Lyngdorfen?
    Har du lyst på de som ligger på torget Hellnoob?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, har egentlig det jeg trenger av forsterkerkraft (hvis det går an...). Men trodde signaturen i disse to forsterkerne var veldig forskjellige, så det kunne vært interessant å høre Danny boys erfaringer :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei. Vanskelig å sammenligne Lyngdorf med Vincent da jeg ikke hadde de på samme høyttaler. Hadde Vincent på 604S3. Spilte meget bra, Varm og behagelig lyd. Spesielt diskanten. Men måtte desverre bytte de ut pga varmeutvikling. De blir ekstremt varme, og trekker masse strøm. Håpløse å slå på om du ikke har en C 16A. Men mye forsterker for en rimlig penge. Angrer litt til tider Lyngdorfen er biampet på senteren ja. Kommer nok en til i hus om ikke lenge. Skal ha en til hver HT. Bra kombo med Nautilus serien.
    Hadde Rotel 1080 og 1070 på frontrekka en stund. Kan si det var skjærings. (masete diskant) Synes Lyngdorf for frem godlyden. Faktisk meget fornøyd.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir Lyngdorfene varme, eller er de like kalde temperaturmessig som f.eks. Oberon?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Blir Lyngdorfene varme, eller er de like kalde temperaturmessig som f.eks. Oberon?
    Blir nok litt varmere enn Oberon. Man kjenner det så vidt hvis man tar på dem. Men temeraturen forandrer seg ikke under belastning.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da var siste Lyngdorf SDA 2175 kjøpt. Handlet den av Biffig her på AVF. Skal bli stas og få en til hver HT. Senteren har vært bortskjemt i det siste, så nå var det på tide med ekstra futt til frontene

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Da var den siste Lyngdorf forsterkeren på plass. Så nå har hver HT i frontrekka sin egen SDA 2175. Regner med at det burde holde for en stund. Har selvfølgelig ingen kabler da. Ingen signal eller HT kabel. Får vel handle inn på mandag. Så nå står den å godgjør seg på plassen sin Ser fram til å få testet ut litt til uka. Takker Biffig for god handel

Side 8 av 112 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •