Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 40

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 40 av 112 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 50 60 70 80 90 100 110 ... SisteSiste
Viser resultater 781 til 800 av 2234
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Jeg driver selv å vurderer kjøp av Z7 om dagen.Hovedgrunnen til at jeg gikk for Onkyo 875 ved forrige recieverbytte var den meget gode pre-delen som sitter i denne.Den spiller meget godt i stereo kontra konkurentene i prisklassen.
    Så om jeg skal bytte til Z7 så må den fungere minst like godt som 875 som stereopre.

Jeg har ikke testet Z7 selv ennå,men jeg snakket med Andre' på Hifihuset og ifølge han så er Z7 og Z11 identiske i pre-delen,og det lover jo bra!Ifølge han så er Z7 bare en nedskalert Z11..hva nå enn det betyr.

Noen som vet hvordan Z7 presterer som pre?
    Det låter jo positivt. Er vel lite info ang Z7. Er spes pre-amp delen jeg også lurer på.

Intermediate MrMyagi sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det heller Arcam C31.
    Men vil helst ikke ha flere komponenter nå. mulig det blir en Z7

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal ha deg Arcam eller? Det er produkter jeg aldri har hørt før, er forbanna at klubben skal kun kjøre på solo serien. Det er jo kjempe produkter som fortjener litt show & tell, dem har mye å by på og han Gizo på forumet har en slik så du kan jo evt melde han litt om hva han synes om den?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan selge Parasound settet til meg og kjøpe ny 5-kanaler

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrMyagi
    Du kan selge Parasound settet til meg og kjøpe ny 5-kanaler
    Både A21 og A23? Vi får vel prøve det ut hjemme hos deg en dag. Skal bare bli ferdig med å spy.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du skal ha deg Arcam eller? Det er produkter jeg aldri har hørt før, er forbanna at klubben skal kun kjøre på solo serien. Det er jo kjempe produkter som fortjener litt show & tell, dem har mye å by på og han Gizo på forumet har en slik så du kan jo evt melde han litt om hva han synes om den?
    De har masse gode produkter ja. Det med at HFK har bare solo produktene inne har vel noe med de andre leverandørene å gjøre. Denon, Nad og Cambridge har jo noe de skulle ha sagt når det er nye aktører som kommer inn på banen.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    De har masse gode produkter ja. Det med at HFK har bare solo produktene inne har vel noe med de andre leverandørene å gjøre. Denon, Nad og Cambridge har jo noe de skulle ha sagt når det er nye aktører som kommer inn på banen.
    Når dem skulle ta over Arcam her i Norge håpet jeg de kunne satse videre på å vise de i butikken, det er vel for å ikke ødelegge for dem andre. Synd dem skal kjøre sånn nazi politikk, heller kjøpt arcam enn det andre de selger for å si det sånn. Arcam er kvalitet hele veien, bare les anmeldelsene til Whathifi, de elsker det merket der nede i england.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    664
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ordner Yamahamaha til deg

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble presset for stort for meg gitt så en Z7 er nå i bestilling.Skal gi deg tilbakemelding på hva jeg synes om den når den er i hus.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble presset for stort for meg gitt så en Z7 er nå i bestilling.Skal gi deg tilbakemelding på hva jeg synes om den når den er i hus.
    Må få noen til å presse meg også Har veldig lyst på denne selv. Blir fint med litt tilbakemeldinger ang Z7.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så gøy. Skal ikke se bort ifra at jeg banker på døren din en dag med 3800 under armen for en sammenligning
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så forbanna bra noen kjører litt hardere enn de "vanlige" receiverne, gleder oss til en liten lyttetest fra deg her på tråden din. Takk Daniel for at du satser litt på det harde materialet.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Så forbanna bra noen kjører litt hardere enn de "vanlige" receiverne, gleder oss til en liten lyttetest fra deg her på tråden din. Takk Daniel for at du satser litt på det harde materialet.
    Har ikke kjøpt noen Z7 enda

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Har ikke kjøpt noen Z7 enda
    Jeg trygler deg til å kjøpe en slik, du vil få det herlig i kinorommet ditt og den tar seg meget godt ut med andre luksusen du har i racket ditt fra før.

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Så gøy. Skal ikke se bort ifra at jeg banker på døren din en dag med 3800 under armen for en sammenligning
    Hjertlig velkommen skal du være devilej.Om trådeieren vil komme å vurdere den selv også,så er du også mer enn velkommen.

Andre' på hifihuset sa at den blir sendt fra sverige i morgen så da er det vel håp om at den er i hus før helgen:-D
    Har jo ikke fått testet den selv før jeg handlet,så jeg bare håper at den er ett steg opp som stereopre i forhold til Onkyo 875.På film så er jeg rimelig sikker på at den er en real oppgradering!

Leverte nettopp fra meg 875'en til en hyggelig fyr fra forumet så nå venter jeg fælt på Z7!!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjertlig velkommen skal du være.Om trådeieren vil komme å vurdere den selv så er du også mer enn velkommen.

Andre' på hifihuset sa at den blir sendt fra sverige i morgen så da er det vel håp om at den er i hus før helgen:-D
    Har jo ikke fått testet den selv før jeg handlet,så jeg bare håper at den er ett steg opp som stereopre i forhold til Onkyo 875.På film så er jeg rimelig sikker på at den er en real oppgradering!
    Takk som byr

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å høre din meningen på den, jeg har også lurt endel på denne! Blir spennende og høre hva Devilej og Daniel synes også (hvis de får seg en lytt).

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjertlig velkommen skal du være devilej.Om trådeieren vil komme å vurdere den selv også,så er du også mer enn velkommen.

Leverte nettopp fra meg 875'en til en hyggelig fyr fra forumet så nå venter jeg fælt på Z7!!
    Ha ha da er du uten lyd du også velkommen til klubben

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Halloys

Med litt stor dose griseflax kan det hende det vanker en z11 her og da får du gjerne komme på kaffe,brus,øl os:-D
    Er på driverk bytte stien selv om dagen.

Side 40 av 112 FørsteFørste ... 10 20 30 36 37 38 39 40 41 42 43 44 50 60 70 80 90 100 110 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •