Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 112 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 2234
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Da var B&W HTM3S bestilt. Bilr nok laaaaange dager fram til denne er i hus. Skal kanskje få låne en av HFK i mellomtiden. Gleder meg enormt

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Da var B&W HTM3S bestilt. Bilr nok laaaaange dager fram til denne er i hus. Skal kanskje få låne en av HFK i mellomtiden. Gleder meg enormt
    HTM3S ja!!! Det er i alle fall en dugandes senter! :-D Det begynner å bli en heftig kino dette da-ty@online.no. Blir spennende å se bilder og høre inntrykkene dine framover. :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    HTM3S ja!!! Det er i alle fall en dugandes senter! :-D Det begynner å bli en heftig kino dette da-ty@online.no. Blir spennende å se bilder og høre inntrykkene dine framover. :-D
    Takk for det. Gleder meg enormt til denne kommer. Er meget fornøyd med mine N804. Har bare fått testet de ut med Denon 3806. Får Rotel RB 1080 i posten i morgen. De kommer til å våkne opp da. Tror HTM3S blir en god match i dette oppsettet.

Newcomer bsk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe som har noen formening om hva jeg skal velg. Skal handle 703 snart. Trenger da en senter i oppsettet mitt. Tenkte først på HTM3S. Men fy så dyrt, pluss at jeg får oppsigelsen av kona hvis jeg kjøper denne. Valget står vel mellom HTM7 og HTM4S. Vill HTM4S passe bedre til 703 enn HTM7 vil gjøre?
    Så nå er du sagt opp? Eller bare permittert?? hehe :-D
    Dette blir jammen et dugelig oppsett. Grattis!!:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av bsk
    Så nå er du sagt opp? Eller bare permittert?? hehe :-D
    Dette blir jammen et dugelig oppsett. Grattis!!:-D
    Ha ha Det var alle overtidspengene som røk. Blir jeg permitert eller sagt opp får du en PM med billig B&W utstyr Nei da. Fikk lov av kona. Ikke galt bare det.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er status da-ty? Antar du er fornøyd med 804'ne?
    hmmm...er jo ikke så langt fra Sand til Kløfta...hvilke muligheter...:wink: :-D
    Vet du når du får senter'n?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Hvordan er status da-ty? Antar du er fornøyd med 804'ne?
    hmmm...er jo ikke så langt fra Sand til Kløfta...hvilke muligheter...:wink: :-D
    Vet du når du får senter'n?
    Status er ok Er en glad mann om dagen. 804 spiller meget godt. Stor fornøyd. Stort løft fra 604 kan man si. Senteren ja 4 uker leveringstid. Var innom HFK i dag og fikk bekreftet bestilingen, og fikk låne en LCR 600 i samme slengen. Så jeg skal vel overleve. Som du skriver, er ikke lange veien fra Sand nei. Bare å komme innom

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Ny estimert tid på levering av HTM3S. Leveringsdato 15.02.07. Bestilte denne 29.12.06. Skulle først komme 29.01.07. Men nei da. Hele seks uker leveringstid? Kan ikke fatte hvorfor. Bør jo ha denne på lager i England. Noen andre her med samme erfaring?

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, kjipt. Alltid dritt å måtte vente ekstra lenge på en ting man gleder seg skikkelig til... Blir uansett fett å se resultatet. Blir vel kjapt blant topp 10 dette. :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Ahh, kjipt. Alltid dritt å måtte vente ekstra lenge på en ting man gleder seg skikkelig til... Blir uansett fett å se resultatet. Blir vel kjapt blant topp 10 dette. :-D
    Takk for det magnuswb Får smøre meg med tolmodighet. Har tross alt fått låne en LCR 600S3. Får jo sett film da

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe annet med meg som har kjøpt Reciever (også fra HFK) og IKKE kan se film i ventetida :-(.....waiting........:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Det er noe annet med meg som har kjøpt Reciever (også fra HFK) og IKKE kan se film i ventetida :-(.....waiting........:-D
    Faktisk værre. Kjipt med ventetid.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faktisk værre. Kjipt med ventetid.

Javisst, fikk beskjed fra HFK i går om at det vil ta ytterligere tid. Nå er det fredag 2.2.07 som gjelder. Har startet oppussing igjen i ventetida :-), samt bestilt endel SACD, og noen nye filmer fra CDON.

Vurderer nå å gå til innkjøp av en HD DVD spiller. Har du vurdert dette?...eller er det 3930 som skal inn i racket først? ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Javisst, fikk beskjed fra HFK i går om at det vil ta ytterligere tid. Nå er det fredag 2.2.07 som gjelder. Har startet oppussing igjen i ventetida :-), samt bestilt endel SACD, og noen nye filmer fra CDON.

Vurderer nå å gå til innkjøp av en HD DVD spiller. Har du vurdert dette?...eller er det 3930 som skal inn i racket først? ;-)
    Skal vel satse på 3930 om en stund. Men gleder meg først og fremst til å få senteren i hus. Skal vel nyte den en stund. Litt tomt på sparekonto`n nå, så 3930 kommer etterhvert.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vel satse på 3930 om en stund. Men gleder meg først og fremst til å få senteren i hus. Skal vel nyte den en stund. Litt tomt på sparekonto`n nå, så 3930 kommer etterhvert.
    Vi som følger kinoen din gleder oss også til du får den nye senteren i hus......venter med deg :-)

Newcomer b&w hjemmekino sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ærsj DA.....

Jeg som hadde gleda meg til å se bildene av den nye kinoen din nå i helgen.
    Men jeg får vente jeg au da.
    Jeg vurderer selv å kjøpe ny cd spiller og kanskje dvd spiller, men har kunn råd til en av dem hvis jeg må kjøpe nytt.
    Jeg kan jo vente til du kjøper 3930 da-ty.
    vet ikke om dere har noen forslag til cd spiller og dvd spiller, dere som også er B&W folk.
    tenkte på dere -------> globe og da-ty.
    Selv har jeg foreløpig kikka på Denon dcd 2000AE cd spiller, koster katta da.
    god kveld, skal kikke på "needful things" nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b&w hjemmekino
    Jeg vurderer selv å kjøpe ny cd spiller og kanskje dvd spiller, men har kunn råd til en av dem hvis jeg må kjøpe nytt.
    vet ikke om dere har noen forslag til cd spiller og dvd spiller, dere som også er B&W folk.
    HIFI = ventetid på utstyr en ønsker seg!
    Selv må jeg vente med å handle B&W HTM2D senter høyttaler til Denon's nye surround processor preamp kommer ut dette året. Når den er i hus blir endelig bestilling av senteren sendt og da må jeg belage meg på enda mere ventetid +++

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b&w hjemmekino

Nå kjenner jeg ikke til om du har "feinschmecker-ører" (positivt sagt og ment) men i mine ører spiller 3910 musikk-CD svært tilfredsstillende. Så innen dine valgmuligheter ville jeg ha gått for 3910 som kombispiller CD og DVD, eller da 3930 for å benytte i samme komb. Jeg blir ikke å skille mellom DVD og CD spiller lengre da en kvalitets DVD-spiller takler mine CD-musikkrav fullt ut! :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjenner jeg ikke til om du har "feinschmecker-ører" (positivt sagt og ment) men i mine ører spiller 3910 musikk-CD svært tilfredsstillende. Så innen dine valgmuligheter ville jeg ha gått for 3910 som kombispiller CD og DVD, eller da 3930 for å benytte i samme komb. Jeg blir ikke å skille mellom DVD og CD spiller lengre da en kvalitets DVD-spiller takler mine CD-musikkrav fullt ut! :-)
    Er litt enig her men tror nok Denon dcd 2000AE er en bedre musikkformidler enn 3910 og 3930. Men selv tror jeg heller ville satset på en Denon DVD-A1XVA enn 3930 og Denon dcd 2000AE hvis jeg hadde ca 25K jeg kunne bruke

Newcomer b&w hjemmekino sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Okei.

Er litt enig her men tror nok Denon dcd 2000AE er en bedre musikkformidler enn 3910 og 3930. Men selv tror jeg heller ville satset på en Denon DVD-A1XVA enn 3930 og Denon dcd 2000AE hvis jeg hadde ca 25K jeg kunne bruke
    Her komm det faktisk ting som gjorde meg litt klokere, kan nok hende jeg går får en bra dvd spiller og bruker den til film og musikk.
    men den Denon DVD-A1XVA til 28.000 blir nok for dyr.
    Men skal vurdere 3910 eller 3930.
    forskjellen på disse har jeg ikke lest om.
    men mulig dere vet/har hørt hovedforskjellen på disse.
    Jeg setter fin lyd i stereo som det viktigste her, siden jeg foreløpig har en "liten" tv som har et bra bilde uansett.
    Eneste måten å finne ut hva som er best for meg er nok å låne en bra cd spiller og en bra dvd spiller fra hifiklubben og kjøre en test.

Side 4 av 112 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •