Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 112 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 2234
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mange her inne som har vært fornøyde med midgard på B&W har jeg sett
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Mange her inne som har vært fornøyde med midgard på B&W har jeg sett
    Sant det. Kunne vært artig å fått prøvd de ut. Men så kommer det til utseende da. Er ikke mye lekkert. Ser litt hjemmesnekra ut. Utseende er jo ikke alt, men det teller en del for meg.
    Kan hende jeg forandrer mening etter en prøvelytting

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Da har jeg bestemt meg. Kommer til å kjøpe B&W 703. Så var det et sluttrinn da. Har hatt både Rotel og Vincent på B&W, og det fungerte meget bra. Kunne vært morro å prøve noe annet. Noen som har andre forslag?
    Det har vel ikke blitt nevnt i tråden; har du vurdert å kjøpe brukt? Det er jo av og til brukte ht i 800-serien på markedet. Du vil jo gjøre et bedre kjøp her enn om du går for splitter nye 703...

Et eks.:
    Hifisentralen - B&W 804S selges

Her kommer selvfølgelig design etc. inn også, men jeg ville definitivt ha gått for 800-serien om det var et alternativ.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant det. Kunne vært artig å fått prøvd de ut. Men så kommer det til utseende da. Er ikke mye lekkert. Ser litt hjemmesnekra ut. Utseende er jo ikke alt, men det teller en del for meg.
    Kan hende jeg forandrer mening etter en prøvelytting
    Synes faktisk de er lekre jeg! Stilrene og enkle med kul logo! :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Det har vel ikke blitt nevnt i tråden; har du vurdert å kjøpe brukt? Det er jo av og til brukte ht i 800-serien på markedet. Du vil jo gjøre et bedre kjøp her enn om du går for splitter nye 703...

Et eks.:
    Hifisentralen - B&W 804S selges

Her kommer selvfølgelig design etc. inn også, men jeg ville definitivt ha gått for 800-serien om det var et alternativ.
    Kan jo være en mulighet. Men kjipt å sitte å vente på at noen skal dukke opp da. Er vel kanskje litt utolmodig

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Synes faktisk de er lekre jeg! Stilrene og enkle med kul logo! :-D
    Skal få hørt på dem da. Lars (MR MYAGI/PASSATVR6) hadde kanskje mulighet for å kunne låne et par. 4.1 burde vel holde. Men det er ikke store prisforskjellen på 4.1 og 6.1 heller.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile B&w HTM7 Vs HTM4S

Noe som har noen formening om hva jeg skal velg. Skal handle 703 snart. Trenger da en senter i oppsettet mitt. Tenkte først på HTM3S. Men fy så dyrt, pluss at jeg får oppsigelsen av kona hvis jeg kjøper denne. Valget står vel mellom HTM7 og HTM4S. Vill HTM4S passe bedre til 703 enn HTM7 vil gjøre?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tonemessig er disse ganske like. Spiller du mye musikk-dvd og sacd i 5 kanaler bør valget falle på HTM4 da denne har et bedre kabinett og ikke minst bedre elementer.
    Er det kun film det handler om for centerns del, tror jeg nok ikke du vil finne det verd å doble prisen fra HTM7
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe som har noen formening om hva jeg skal velg. Skal handle 703 snart. Trenger da en senter i oppsettet mitt. Tenkte først på HTM3S. Men fy så dyrt, pluss at jeg får oppsigelsen av kona hvis jeg kjøper denne. Valget står vel mellom HTM7 og HTM4S. Vill HTM4S passe bedre til 703 enn HTM7 vil gjøre?
    70x og 80xs har ulik lydsignatur (særlig diskant) og passer ikke sammen. Har Htm4s og har tidligere hatt Htm7. Til høyttalere i 7-serien bør en velge Htm7.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av RS
    70x og 80xs har ulik lydsignatur (særlig diskant) og passer ikke sammen. Har Htm4s og har tidligere hatt Htm7. Til høyttalere i 7-serien bør en velge Htm7.
    Men mellomtonen i 703 og HTM7 er jo ikke like. HTM7 og 704 har jo samme mellomtone. Hører noe musikk i flerkanal. Bør jeg ikke da tenke på HTM4S? Vet at 7 serien har samme diskant men har lest på forumet at lydsignaturen ikke er lik mellom HTM7 og 703.
    Takk for svar

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir et valg du må ta!
    Helt likt blir det uansett ikke. Men 7 serien til B&W har lys og til tider hissig diskant mens S serien er avrundet. Den beste løsningen for deg hadde kankje vært Nautilus senter, men den er tilnærmet umulig å få fått på.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv hatt komboen 703 og HTM7 og syntes de fungerte bra sammen. Merket ikke noe til forskjell i lydsignatur på vanlig film, men den kan merkes på musikk. Årsaken er FST mellomtonen i 703, men skal du ha FST mellomtone i senter fra B&W må du opp i HTM3S..og om du er villig til å betale 20K vil nok dette fungere utmerket. Har hørt en del på forumet som bruker denne kombinasjonen og de er meget fornøyd.

Du skulle vært tidligere ute, så kunne du kjøpt 703 og HTM7 brukt av meg for en god pris.....men desverre er du 1 uke for sen

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av hibtone
    Har selv hatt komboen 703 og HTM7 og syntes de fungerte bra sammen. Merket ikke noe til forskjell i lydsignatur på vanlig film, men den kan merkes på musikk. Årsaken er FST mellomtonen i 703, men skal du ha FST mellomtone i senter fra B&W må du opp i HTM3S..og om du er villig til å betale 20K vil nok dette fungere utmerket. Har hørt en del på forumet som bruker denne kombinasjonen og de er meget fornøyd.

Du skulle vært tidligere ute, så kunne du kjøpt 703 og HTM7 brukt av meg for en god pris.....men desverre er du 1 uke for sen
    Feil farge. Så annonsen. Men kommer til å satse på HTM4S. Hører en del musikk i flerkanal og ser en del musikk DVD. Musikken er viktig for meg. Men det skal fungerer opptimalt på film også. Men takk for svar folkens

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feil farge. Så annonsen. Men kommer til å satse på HTM4S. Hører en del musikk i flerkanal og ser en del musikk DVD. Musikken er viktig for meg. Men det skal fungerer opptimalt på film også. Men takk for svar folkens
    Isåfall tror jeg 4S er et veldig bra valg. Gjør en bedre jobb på vokal i center
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal også ha 703 på nyåret. Men finnes det andre senterhøytallere enn B&W sine som vil fungere bra mot 703? Jeg prioriterer film, musikk går mest i stereo.

Hos meg går nok grense til en senter høytaller på ca 10.000,-, men gjerne litt mindre. Den burte heller ikke være mer enn 25-30 CM høy fa den skal så oppå rack, men under TV på veggen.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Jeg skal også ha 703 på nyåret. Men finnes det andre senterhøytallere enn B&W sine som vil fungere bra mot 703? Jeg prioriterer film, musikk går mest i stereo.

Hos meg går nok grense til en senter høytaller på ca 10.000,-, men gjerne litt mindre. Den burte heller ikke være mer enn 25-30 CM høy fa den skal så oppå rack, men under TV på veggen.
    Jeg vet at mange har vært fornøyd med centere fra JMlab sammen med B&W fronter, men dette har vært med burillium diskant.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg vet at mange har vært fornøyd med centere fra JMlab sammen med B&W fronter, men dette har vært med burillium diskant.
    Hvor finner jeg nettsider med JMLab på?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Hvor finner jeg nettsider med JMLab på?
    HI-FI Huset AS :

Ville heller satset på en HTM4S til 703 enn JM lab.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller HTM3S

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Her er starten på min nye hjemmekino. 29.12.06. Oppgraderinger på gang. Det ble ikke 703 som var planlagt en god stund. Men de ble B&W Nautilus 804 istedenfor. Tror det blir bedre enn 703. Har ikke fått testet de enda. Har ikke noe sluttrinn lenger da jeg byttet bort Rotel RB 1090 min med Globe her på forumet. Fikk en 1070 og en 1080 i bytte. Skal da bruke 1070 på ny senter. Kommer vel om kort tid regner jeg med. Etter mye om og men så blir det en HTMS3 på meg. Det bar vel HTMS4 som var i tankene en god stund. Men så klarte jeg ikke å dy meg. Skal vel bestille denne til neste uke. Gleder meg som en unge til¨å få denne hjem
    Har lagt ut noen dårlige bilder av mine nye N804. Nye bilder og mer info kommer snart.

Side 3 av 112 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •