Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 112 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 2234
    Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer Daniel! "Oppgraderinger" på mange plan for tiden. Noen oppgraderinger kan prissettes, mens andre er priceless! Det blir vel èn av hver for dere nå :-D Nå er det bare å nyte tiden framover. De forskjellige fasene er over før du aner det og plutselig er han på skolen...

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    hehe, pass på at han ligger på rygg, og at han ikke har noen "stor tykk dyne" som kan kvele ham. Er en våken i forhold til dette, er det stort sett bare å slappe av i forhold til pustingen. Jeg kjenner meg forøvrig godt igjen i forhold til det å ligge i sengen å tenke "hmmm, har ikke hørt noe på en stund, puster han?" Du blir relativt avslappet i forhold til dette etter hvert. Slipp skulderne ned, og bare nyt stundene. :-D
    Skal passe på. Skal nyte hvert sekund

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Gratulerer så mye!! Håper rommet er godt isolert, så du får nyte hobbyen, mens både kona og barnet får fred! Først spennende jobb, så nye oppgraderinger, og nå har du blitt pappa - heldiggris! Du lever godt om dagen skjønner jeg.

Jeg kommer helt sikkert til å kjøre forbi igjen snart. Av ren nysgjerrighet, hvor mye gikk fronthøyttalerne for?
    Takk takk Gunnar. ca 30k for 804 og HTM3S

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Fikk min første for en tre ukers tid siden jeg også.
    Hun sover som en stein om natta, så det blir like mye søvn som før. Hun sover stort sett med støy hele dagen (tv på eller noe anna) og har dermed ingen problemer med å sove gjennom de verste action sekvenser på film, selv om jeg av ren og skjær samvittighet må inrømme at jeg nok ser på film en 6-7db lavere nå enn før.
    Gratulerer så mye til deg også. Det er vel like greit å la de venne seg til litt støy. Tror ikke det blir noe problem her

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Gratulerer Daniel! "Oppgraderinger" på mange plan for tiden. Noen oppgraderinger kan prissettes, mens andre er priceless! Det blir vel èn av hver for dere nå :-D Nå er det bare å nyte tiden framover. De forskjellige fasene er over før du aner det og plutselig er han på skolen...
    Takk for det Ja denne oppgraderingen er priceless ja. Dette er meget stort Men skal ikke si jeg ikke gleder meg til å få nye HT i hus
    Får håpe han har egene høyttalere når han begynner på skolen.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høyttaleren hans hører du vel hver gang han er sulten. ;-)
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    høyttaleren hans hører du vel hver gang han er sulten. ;-)
    Skal si den høyttaleren ikke har særlig bra lyd. Men høyt spiller den

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Cerwin Vega-høyttaler uten basselementer?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Cerwin Vega-høyttaler uten basselementer?
    Vil vel si junior låter bedre

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, stolt far! Det er bra det.

Newcomer bart24 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisannn og grattis med nye høytalere!

bare lurer på en ting jeg.. så du vurderte helicon 400 først. ville ikke dette vært en nedgradering iforhold til nautilusene dine?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av bart24
    heisannn og grattis med nye høytalere!

bare lurer på en ting jeg.. så du vurderte helicon 400 først. ville ikke dette vært en nedgradering iforhold til nautilusene dine?
    Jo takk for det. Vil vel ikke si at det er nedgradering hvis jeg hadde valgt Helicon 400mk2 kontra 804 som jeg hadde. Disse var også den gamle modellen N og ikke S. Synes Dali har en bra lydsignatur som passer meg meget bra. Prismessig er jo også Helicon dyrere enn B&W 804S.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med junior! Du har virkelig mye å se frem til - litt lite som skjer for oss menn de første to månedene var mitt inntrykk, men det kan være annereldes for deg? Var selvsagt kjempestas når han ble født, men når tilbakemeldingene i form av feks smil begynte å kommer går kurven bratt oppover synes jeg - da skjer det mye med en selv. Når skravla begynner å gå, litt småleking på gulvet og slikt er helt topp! Junior hjemme er 14 måneder nå og fikk i går sitt første skrubbsår i panna - må si han har fått mer trykk i høytaleren i det siste...

Har du fått de nye Dali'ene i hus enda? Spennende kjøp! Bare husk å gjør rommet utilgjengelig for junior - dem klår så f***** mye... he he

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Grattis med junior! Du har virkelig mye å se frem til - litt lite som skjer for oss menn de første to månedene var mitt inntrykk, men det kan være annereldes for deg? Var selvsagt kjempestas når han ble født, men når tilbakemeldingene i form av feks smil begynte å kommer går kurven bratt oppover synes jeg - da skjer det mye med en selv. Når skravla begynner å gå, litt småleking på gulvet og slikt er helt topp! Junior hjemme er 14 måneder nå og fikk i går sitt første skrubbsår i panna - må si han har fått mer trykk i høytaleren i det siste...

Har du fått de nye Dali'ene i hus enda? Spennende kjøp! Bare husk å gjør rommet utilgjengelig for junior - dem klår så f***** mye... he he
    Hallo du Stas med junior ja. Masse inntrykk både for mor, far og ikke minst han lille Simen. Tror dette blir en fin tid. De nye HT har ikke ankommet enda, Regner med at de er på plass innen et par uker. Kan love deg junior IKKE får taffset på godsakene til far Døra blir låst og nøkkelen gjemt.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo du Stas med junior ja. Masse inntrykk både for mor, far og ikke minst han lille Simen. Tror dette blir en fin tid.
    Det blir garantert en fin tid!

De nye HT har ikke ankommet enda, Regner med at de er på plass innen et par uker. Kan love deg junior IKKE får taffset på godsakene til far Døra blir låst og nøkkelen gjemt.
    Det er fordelen med eget rom... Benken min står som et eldorado i stua. I går lyste den i øya på junior av glede når han kasta fjernkontrollen til tv'en i gulvet... Blir vel et eget rom på far med tida tenker jeg, men først må det flere barn til så vi ta i bruk kjelleren selv og kvitte oss med leieboeren (60k i året skattefritt er grunn nok til ikke å ta i bruk kjelleren selv før vi må).

Mulig du har skrevet og jeg har oversett det, men hva er det av effekttrinn som skal drive de nye godsakene? Så du solgte unna de du hadde.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det blir garantert en fin tid!

Det er fordelen med eget rom... Benken min står som et eldorado i stua. I går lyste den i øya på junior av glede når han kasta fjernkontrollen til tv'en i gulvet... Blir vel et eget rom på far med tida tenker jeg, men først må det flere barn til så vi ta i bruk kjelleren selv og kvitte oss med leieboeren (60k i året skattefritt er grunn nok til ikke å ta i bruk kjelleren selv før vi må).

Mulig du har skrevet og jeg har oversett det, men hva er det av effekttrinn som skal drive de nye godsakene? Så du solgte unna de du hadde.
    60k skattefritt veier opp noe det ja. Venter litt med salget av Parasound. Tenkte å teste de ut med de nye HT før eventuelt et salg. Halo A21 til front og A23 til senter. Blir dette en dårlig match så kjøper jeg en NAD M25.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver å ser etter center ht om dagen så jeg har et lite spørsmål.
    Hvordan synes du HTM3S fungerte?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Driver å ser etter center ht om dagen så jeg har et lite spørsmål.
    Hvordan synes du HTM3S fungerte?
    Hei. Den fungerte meget bra den. Krever noe effekt for å oppnå godlyden da. Har jeg hatt sluttrinn både fra Rotel, Lyngdorf og Parasound på senteren, men det var sistnevnte som passet best. Synes spes at dialoger kommer godt frem med god dybde. Spiller også sinnsykt høyt da. Annbefales. Hva skal du bruke sammen med eventuelt en slik en?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte 805s siden de ofte finnes på bruktmarkedet. I begynnelsen blir det kanskje DM683 en stund. HTM4S blir liksom for pinglete samtidig som den er stygg. Spiller alltid med sub uansett størrelse på høyttalere så jeg tenkte jeg for en gangs skyld faktisk skulle ta høyde for dette med en stativhøyttaler i stedet for en høyttaler med påkostet basseksjon som ikke blir brukt til sitt fulle potensiale.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jammen ble det ny projektor på meg i dag Full HD å greier.
    PJ er en Sanyo PLV-Z2000. Kan vel si det ble et STORT løft fra Z4. Konge bilde. Et annet pluss er at den er meget stillegående. 19db om jeg ikke tar feil. Så nå håper jeg Dali høyttalerne kommer snart. Klar for film som bare det.

Side 27 av 112 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 87 97 107 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •