Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 26 av 112 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 2234
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Gratulerer Daniel. Blir spennende dette her. Hvordan trives du i din nye jobb? Du skal ikke bytte ut på elektronikken vel?
    Går supert i den nye jobben. Meget bra milijø og hyggelige folk. Ingen planer om å byttet ut noe elektronikk enda. Har bare hørt Helicon/Euphonia på Nad M25. Men etter masse lytting med M25 og Parasound på B&W så har ikke disse så ulik lydsignatur. Punch i bassen og en varm og behagelig diskant/mellomtone. Dette blir nok bra. Hvis ikke så blir det vel muligens Nad da

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er godt du trives. Det må være befriende å ha en jobb som du også interesserer deg for på fritiden.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Gratulerer Daniel. Blir spennende dette her. Hvordan trives du i din nye jobb? Du skal ikke bytte ut på elektronikken vel?
    Hvorfor selge Classè spilleren?

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker den mindre og mindre og vurderer om det er forsvarlig å ha den i benken i det hele tatt. Jeg har sett litt på muligheten for å kjøpe en DAC og dermed benytte meg av mediasenteret. Vil helst ha vekk komponentene fra benken og stappe alt inni - og denne tar mye plass til å ikke bli brukt ofte.

Det er fortsatt høyst usikkert at jeg selger den, for det er en meget god spiller. Har du noen innspill, så setter jeg pris på det

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Takk takk. Har ikke hørt MK1 versjonen av Helicon, men desto mer av MK2. Spiller MEGET bra. Veldig mye fokus på mellomtonen. Ekstremt bra etter min mening.
    Mellomtonen er utrolig bra, men det er jaggu bassen også!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Mellomtonen er utrolig bra, men det er jaggu bassen også!
    Jepp. En komplett HT

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med handel! Euphonia er virkelig lekre høyttalere med deilig lyd også
    Er det nytt eller brukt, forresten?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Gratulerer med handel! Euphonia er virkelig lekre høyttalere med deilig lyd også
    Er det nytt eller brukt, forresten?
    Takk takk. Det er nytt.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da falt valget på Dali. Det blir Euphonia MS4 fronter og CS4 senter på meg. Blir morro og prøve noe nytt. Har hørt mye Dali i det siste og synes lydsignaturen passer meg veldig bra. Super flott HT med MEGET bra lyd, og ikke minst ett rått utseende. Noe annerledes enn B&W, men det blir stas å prøve noen ny HT.
    Aiaiaiai, gratulerer med kjempevalg av høytalere ! Euphonia er fantastiske høytalere

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått de nye høyttalerne dine ennå Daniel? Skal du selge B&W?

Kjørte forbi Kløfta i går, uten å si ifra til deg

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Har du fått de nye høyttalerne dine ennå Daniel? Skal du selge B&W?

Kjørte forbi Kløfta i går, uten å si ifra til deg
    Hei du. Har ikke fått de enda. Har antaglivis solgt B&W og Parasound. Blir vel hentet av en herremann her på AVF om noen uker om jeg ikke tar feil. Ble pappa til lille Simen på fredag, så det blir ikke noen nye HT før om ca tre ukers tid. Kom hjem fra sykehuset i går, tviler på at kona hadde satt pris på hifi besøk da. 3 døgn uten søvn så kødder du ikke med kona mi LOL Men det er bare å ta turen innom nestegang du kjører forbi.
    Skal også ha en NAD M25 samt nye bak HT. Blir Ikon 2 og Ikon Vokal 2. Blir jo stas det.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du. Har ikke fått de enda. Har antaglivis solgt B&W og Parasound. Blir vel hentet av en herremann her på AVF om noen uker om jeg ikke tar feil. Ble pappa til lille Simen på fredag, så det blir ikke noen nye HT før om ca tre ukers tid. Kom hjem fra sykehuset i går, tviler på at kona hadde satt pris på hifi besøk da. 3 døgn uten søvn så kødder du ikke med kona mi LOL Men det er bare å ta turen innom nestegang du kjører forbi.
    Skal også ha en NAD M25 samt nye bak HT. Blir Ikon 2 og Ikon Vokal 2. Blir jo stas det.
    Gratulerer med den største oppgraderingen av alle
    Regner med du ikke er den som tenker mest på lyd og bilde akkurat nå ?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med alt sammen.

Du kommer til å ELSKE MS4, CS4 sammen med M25. Det er sjefskombo. Et par gode subber så blir det digg. Jeg kjører Mentor 2 bak. Det er et stort løft fra Ikon, og også en bedre match lydmessig, og utseendemessig. Skal du kjøre Denon som pre?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gratulerer med den største oppgraderingen av alle
    Regner med du ikke er den som tenker mest på lyd og bilde akkurat nå ?
    Tusen takk for det. Det er nok helt klart at lyd & bilde er skjøvet noe til side nå. Det er en sinnsyk god følelse dette å få barn. Spes da dette er nr 1. Regner vel med at fokus på L&B er straks tilbake når en kommer til hverdagen og dette har roet seg ned litt

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Gratulerer med alt sammen.

Du kommer til å ELSKE MS4, CS4 sammen med M25. Det er sjefskombo. Et par gode subber så blir det digg. Jeg kjører Mentor 2 bak. Det er et stort løft fra Ikon, og også en bedre match lydmessig, og utseendemessig. Skal du kjøre Denon som pre?
    Takk for det. Gleder meg til å få Dali i hus. Blir bra å prøve noe annet en B&W. Skal bruke Denon som pre-amp fram til den nye Nad prosessoren kommer.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye Daniel. Det er en fantastisk tid du går i møte, og det beste er at alt bare blir bedre og bedre (gitt at du og kona får sove om natten da). Hjemmekino vil nok spille "andrefiolin" i tiden fremover. :-D
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Gratulerer så mye Daniel. Det er en fantastisk tid du går i møte, og det beste er at alt bare blir bedre og bedre (gitt at du og kona får sove om natten da). Hjemmekino vil nok spille "andrefiolin" i tiden fremover. :-D
    Tusen takk for det Gorm. Hjemmekino og andre hobbyer får nok vente litt ja. Dårlig med søvn i natt på mor og far, men junior har faktisk fått sove litt, Puster han??? Det var vel fokuset i hele natt

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye!! Håper rommet er godt isolert, så du får nyte hobbyen, mens både kona og barnet får fred! Først spennende jobb, så nye oppgraderinger, og nå har du blitt pappa - heldiggris! Du lever godt om dagen skjønner jeg.

Jeg kommer helt sikkert til å kjøre forbi igjen snart. Av ren nysgjerrighet, hvor mye gikk fronthøyttalerne for?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, pass på at han ligger på rygg, og at han ikke har noen "stor tykk dyne" som kan kvele ham. Er en våken i forhold til dette, er det stort sett bare å slappe av i forhold til pustingen. Jeg kjenner meg forøvrig godt igjen i forhold til det å ligge i sengen å tenke "hmmm, har ikke hørt noe på en stund, puster han?" Du blir relativt avslappet i forhold til dette etter hvert. Slipp skulderne ned, og bare nyt stundene. :-D
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min første for en tre ukers tid siden jeg også.
    Hun sover som en stein om natta, så det blir like mye søvn som før. Hun sover stort sett med støy hele dagen (tv på eller noe anna) og har dermed ingen problemer med å sove gjennom de verste action sekvenser på film, selv om jeg av ren og skjær samvittighet må inrømme at jeg nok ser på film en 6-7db lavere nå enn før.

Side 26 av 112 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 86 96 106 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •