Hjemme hos Daniel. Tester Piega Coax 70.2 - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 112 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 73 83 93 103 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 2234
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Det som gjør at det låter lyst og spinkelt til tider er nok receiveren din. Denon er glad i lyd med mye fres i toppen og lite fylde og kropp i mellomtonen. Bytt ut denne med en skikkelig dedikert stereoforforsterker så blir det nok bedre.

Det beste vil selvfølgelig være å slenge på et par EC effekttrinn og forforsterker, og det sier jeg ikke bare fordi jeg har det selv

Det fungerer rett og slett grisebra på B&W, og du kan sannsynligvis si takk og farvel til pinglete lyd for alltid!
    EC hadde vært stas Men det blir for dyrt ja. Skal få lånt meg en slik NewClassic 2100. Få teste ut om det blir noe bedre.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ja ja. Måtte jo kjøpe en julegave til meg selv. Klarte ikke å la være jeg da. Fikk sent i går kveld inn en PS Halo A21. Stor og en MEGET flott sak. Har ikke blitt den store testingen enda, men regner med at det blir tid til det i morgen. Førsteinntrykket er meget bra. Litt mer driv i bassen og litt varmere diskant kontra Lyngdorf. Flere inntrykk kommer vel i løpet av morgendagen. Var ikke store jobben å kvitte seg med Lyngdorf trinnene heller. Ti timer, og alle tre var borte. Ikke værst Er nå foreløpig uten sluttrinn til senter HT. Får vel satse på at det blir en Halo A23 når lønna kommer.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer!! Meget kompetent sak du har anskaffet deg der

Blir det source da?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Gratulerer!! Meget kompetent sak du har anskaffet deg der

Blir det source da?
    Takk takk du. Blir nok ikke Source nå nei. Er litt sær jeg da. Senter i samme serien som source er ikke særlig å skryte av. Vil nok ikke matche HTM3S. Bilr å beholde HT mine.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke sært, du er bare litt nøye

Source kunne jeg tenkt meg selv faktisk, blir vel ved neste bytte. Nå er det på tide å roe ned en liten stund.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Er ikke sært, du er bare litt nøye

Source kunne jeg tenkt meg selv faktisk, blir vel ved neste bytte. Nå er det på tide å roe ned en liten stund.
    Enig i det. Skal ha en Halo A23 til senteren, så er det pause for en stund. Da skal Parasound nytes

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Enig i det. Skal ha en Halo A23 til senteren, så er det pause for en stund. Da skal Parasound nytes

:-D......ROE NED??...PAUSE??...Yeah, Right!!.....:-D....

Grattis med Halo, ikke bare lyder den helt sikker fantastisk, den er jo også er RÅTASS å se til. Gleder meg til å få en lytt på dette da-ty!

Grattis igjen!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattiss med Halo. Men hvor blir det av bildene?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    :-D......ROE NED??...PAUSE??...Yeah, Right!!.....:-D....

Grattis med Halo, ikke bare lyder den helt sikker fantastisk, den er jo også er RÅTASS å se til. Gleder meg til å få en lytt på dette da-ty!

Grattis igjen!
    Blir vel en lien lyttetime den 15 des vel. Både kaffen og Halo`n står og venter

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Grattiss med Halo. Men hvor blir det av bildene?
    Takker så mye. Bilder kommer når det siste trinnet annkommer heimen. Blir vel neste mnd en gang. Skal laste opp et bilde av frontrekka senere i kveld. Er vel greit å ha et bilde under profilen sin

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir vel en lien lyttetime den 15 des vel. Både kaffen og Halo`n står og venter

Flott, det er deilig med adventstid :-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Litt Halo nytt fra min hjemmekino. Da har jeg hatt A21 en ukes tid. Masser av inntrykk. Vil vel med hånden på hjertet si dette var et meget bra løft. Som sagt leverer Parasound noe mer i det nedre registeret. Men fy å mye bedre sammenheng det har blitt. Spes bass og nedre mellomtone har mye mer energi nå. Henger mye bedre sammen enn før. Diskanten har blitt mye varmere også. Alt dette skulle vel bare mangle med tanke på prisenforskjellen fra Lyngdorf. Er en fryd for øret. Viste ikke at PS og B&W spilte så bra sammen. Kommer en Halo A23 rett over nyttår. Må jo ha guffe til senteren også. Så film i stereo i går, ikke helt den samme kino følelsen.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt Halo nytt fra min hjemmekino. Da har jeg hatt A21 en ukes tid. Masser av inntrykk. Vil vel med hånden på hjertet si dette var et meget bra løft. Som sagt leverer Parasound noe mer i det nedre registeret. Men fy å mye bedre sammenheng det har blitt. Spes bass og nedre mellomtone har mye mer energi nå. Henger mye bedre sammen enn før. Diskanten har blitt mye varmere også. Alt dette skulle vel bare mangle med tanke på prisenforskjellen fra Lyngdorf. Er en fryd for øret. Viste ikke at PS og B&W spilte så bra sammen. Kommer en Halo A21 rett over nyttår. Må jo ha guffe til senteren også. Så film i stereo i går, ikke helt den samme kino følelsen.
    Du får kjøre frontene i PhantomMode, det vil hjelpe en god del til film. Gleder meg til å høre PS og B&W.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Du får kjøre frontene i PhantomMode, det vil hjelpe en god del til film. Gleder meg til å høre PS og B&W.
    Det går jo ann om man ser film alene.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye med en ny kraftklump i heimen :-) Gode inntrykk også! Dette var da vel ingen dårlig start på julen Daniel? :-D

Måtte ha en julegave til meg selv jeg også, men ble 3 gitt
    Ble en ny laptop rikere, Xbox 360 og nye HT kabler ;-)

Hadde igrunn vært veldig gøy å kommet å hørt på oppsettet ditt. Kanskje det kan bli en mulighet til neste år nærmere høsten?

Mest sannsynelig har jeg lappen da også, så da blir alt mye mer lettvindt :-)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med knallgod forsterker. Har denne selv og brukte den på frontene et par uker og syntes den låt meget bra. Og designet er ikke akkurat noe drawback ...
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Gratulerer så mye med en ny kraftklump i heimen :-) Gode inntrykk også! Dette var da vel ingen dårlig start på julen Daniel? :-D

Måtte ha en julegave til meg selv jeg også, men ble 3 gitt
    Ble en ny laptop rikere, Xbox 360 og nye HT kabler ;-)

Hadde igrunn vært veldig gøy å kommet å hørt på oppsettet ditt. Kanskje det kan bli en mulighet til neste år nærmere høsten?

Mest sannsynelig har jeg lappen da også, så da blir alt mye mer lettvindt :-)
    Hei Thomas Takk takk. Må jo handle noe til seg selv vet du. Kan vel ikke regne med å finne hifi fra kona under juletreet. Hadde vært hyggelig med besøk ja. Bare å ta turen

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Gratulerer med knallgod forsterker. Har denne selv og brukte den på frontene et par uker og syntes den låt meget bra. Og designet er ikke akkurat noe drawback ...
    Takker Andre Halo serien er supre forsterkere. Over all forventning. Spiller meget godt. Ser bare fram til å få A23 nå. Kjipt uten effekt til senter HT.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

God jul alle sammen Tenkte jeg skulle slenge meg på denne HD bølgen. Har bestemt meg for HD spiller, å valget falt på Toshiba EP35. Dette er da i favør MrMyagi da han har bestilt en han ikke har bruk for. Heldige meg
    Men må jo ha en reciver som spiller av de nyeste lydformatene også. Er ikke avhengig av masse HDMI inn og utganger. Reciveren skal bare drive 3 bakkanaler. Har tittet litt på Onkyo TX-SR805 og Denon AVR 2808. Ryktene sier at Onkyo`n spiller meget bra på musikk. Og det er et stort pluss. Har jo hatt mange Denon recivere og er vant til menyer og fjernkontroller etc. Meget glad i Denon. Vanskelig å vende seg til noe nytt Hvordan er 2808 i forhold til 3806 i 2 kanals stereo? Og 2808 i forhold til TX805? Vil 2808 matche TX-SR805 på lyden? Er ikke helt sikker på utseende til Onkyo heller. Men men. Er vel lyden som teller. Grunnen til at jeg lurer på disse to modellene er at jeg får begge til en gunstig pris. Noen som har erfaring med disse to reciverne?

Kan forresten en moderator flytte denne tråden fra høyttaler til minhjemmekino?
    Ligger vel egentlig i feil kategori

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan forresten en moderator flytte denne tråden fra høyttaler til minhjemmekino?
    Ligger vel egentlig i feil kategori
    Done!

Side 13 av 112 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 73 83 93 103 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •