Kokkens "slowfood" kino & 2Ch *** Shanling SLM-A40 MkII / 50W klasse A - Side 54

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 54 av 106 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 ... SisteSiste
Viser resultater 1,061 til 1,080 av 2103
    Newcomer Orchard sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dewalt garanti!! 6 mnd.

Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Det er ikke butikken som sier ja eller nei til reklamasjonen, det er et annet firma ("merke"-verksted) som bestemmer utfallet. Men det går å appelere til butikken når den kommer tilbake ferdig fikset. Drillen var gave fra slekta i fjor til panikkdagen min (40 års) så da går saken egentlig via brodern, ettersom han sitter på kvitteringen. Og han og hans venner har kjøpt MYE DeWalt via nevnte butikk og kanskje litt misnøye kan hjelpe...

Og drillen er spinndyr i forhold til billigdrillene jeg har hatt før. Og dem går jeg IKKE tilbake til! Det er merkbart bedre presisjon og ytelse, og når en først har hatt noe med god ytelse - da kvier en seg for å gå tilbake (ref det vi egentlig burde diskutere her: Høyttalere, forsterkere og slikt ;-) )
    Du har min fulle forståelse Kokken.
    Kjøpte meg kapp og gjerdingssag fra Dewalt for 2 år siden, skulle bytte sagblad til et med flere tenner for saging i lister og låsetappen for motoren knakk ( dvs. huset sprakk og tappen kila seg fast der inne). Dette skjedde når jeg skulle løsne skruen som holder sagbladet fast. Fikk ikke den på garantien heller. Når dette skjedde var saga 13 mnd, og regninga var på 1365,-

Merkeverksted sa man måtte presse sagbladet ned i en planke for å låse motoren og ikke bruke den orginale låsetappen. Garanti ifølge merkeverksted er 6mnd.

Dewalt Ruuler!!!:evil:

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan Orchard, takk for sist - AVForumtreffet.

En liten oppdatering på drillen er at jeg har fått den igjen for en liten stund siden, med beskjed om at en faktura skulle sendes i posten, men så langt (bak i bordet) har ingen faktura blitt mottatt. Banker i bordet hver gang jeg bruker den ;-)

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Faktura

Hallo Kokken, takk det samme.
    Hadde vært kult om DE hadde "glemt" den fakturaen.

Er nok redd for at jeg snart ryker på en ny projektor snart, må bare få fiksa opp stue og kjøkken etter vannlekasje her om dagen. Kom hjem fra jobb og det sto vann utover hele kjøkkengulvet og halve stua.
    Forsikringa har vært her og sier de må opp med hele kjøkken-stuegulvet og er vi heldige slipper vi gangen. Leiligheten blir ubeboelig i 1 mnd.
    Flytter inn i leiligheten til svogeren min da han var så snill å låne oss den. Han jobber i forsvaret og er bare hjemme hver andre helg, da kunne han "kræsje" hos sviger's. SNILLT GJORT!!!ops:

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Orchard
    Hallo Kokken, takk det samme.
    Hadde vært kult om DE hadde "glemt" den fakturaen.

Er nok redd for at jeg snart ryker på en ny projektor snart, må bare få fiksa opp stue og kjøkken etter vannlekasje her om dagen. Kom hjem fra jobb og det sto vann utover hele kjøkkengulvet og halve stua.
    Forsikringa har vært her og sier de må opp med hele kjøkken-stuegulvet og er vi heldige slipper vi gangen. Leiligheten blir ubeboelig i 1 mnd.
    Flytter inn i leiligheten til svogeren min da han var så snill å låne oss den. Han jobber i forsvaret og er bare hjemme hver andre helg, da kunne han "kræsje" hos sviger's. SNILLT GJORT!!!ops:
    Det hørtes ikke bra ut. Godt at man har familie som stiller opp.

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Vannlekasje

Sitat Opprinnelig postet av paalab
    Det hørtes ikke bra ut. Godt at man har familie som stiller opp.
    Man får se det positive i det, det blir jo nytt og mørkt gulv på stua. Det han jo ikke være negativt.
    Håndtverker kommer og skal se på jobben i morra, og avtale starttidspunkt.

Har no rydda bort mesteparten av møblan i stua, det ble EKKOOOOO!!!!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vann på feil plasser er noe skit, så jeg håper det ordner seg og det ikke blir noen permanente skader/verdiforringelser! :-| Uansett er det en situasjon som spiser av tid og ressurser når en ellers skulle ha holdt på med noe helt annet - f.eks. god film og god musikk.... Lykke til i reperasjonene!

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke så ille!

Vann på feil plasser er noe skit, så jeg håper det ordner seg og det ikke blir noen permanente skader/verdiforringelser! :-| Uansett er det en situasjon som spiser av tid og ressurser når en ellers skulle ha holdt på med noe helt annet - f.eks. god film og god musikk.... Lykke til i reperasjonene!
    Det skal nok gå bra, Svoger'n min har hjemmekino han også så vi skal nok overleve. Eneste bakdel er at han bor i 4 etg. og jeg i u.etg. Blir en prøvelse alle disse trappene.:-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HJELP KOKKEN! Jeg kom vist til å poste på feil sted (dvs din tråd), men nå er alt borte!
    Finnes det noen "angreknapp"?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DrErling fikset saken!
    Tråden Min virker som den skal igjen :-D
    Det skal aldri gjenta seg (Håper jeg da )

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du hjemme i påska?
    Skal Besøke HOJ i palmehelgen...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paalab
    Er du hjemme i påska?
    Skal Besøke HOJ i palmehelgen...
    Tror det skal gå ganske så bra. Svarte på en PM til Helge for en stund siden og regner med han har videreformidlet den, eller ...?.

Sitter i Skottland akkurat nå (*) og har en uke igjen med arbeid før jeg kommer hjemover. Ser foreløpig ut som om jeg kan klare å holde meg hjemme i påsketider.

* På ei rotten internetlinje - hvis dette innlegget kommer gjennom, så har jeg brukt mer enn 20 minutter på å lese innlegg og svare...:evil:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det skal gå ganske så bra. Svarte på en PM til Helge for en stund siden og regner med han har videreformidlet den, eller ...?.

Sitter i Skottland akkurat nå (*) og har en uke igjen med arbeid før jeg kommer hjemover. Ser foreløpig ut som om jeg kan klare å holde meg hjemme i påsketider.

* På ei rotten internetlinje - hvis dette innlegget kommer gjennom, så har jeg brukt mer enn 20 minutter på å lese innlegg og svare...:evil:
    Da er det jo ikke umulig at vi kan svippe innom å ta en titt i kinoen

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden det skjedde stort i Kokkens sorte gryte, men nå er våren kommet og jeg kjenner arbeidslysten kommer krypende. Men ta det med ro, jeg er en mester i undertrykkelse av følelser, jeg er da trass alt MANN!

Men noe er i emninga: Siden jeg skal ha asfaltpåsche i år (takk og lov) så må jeg ha litt påskekrim. Følgelig var jeg en tur innom pusheren og satte ny senter i bestilling. Så påsche-krimmen i år blir å finne ut om en KEF XQ50c kan dominere to etablerte B&W CC6...8) Dette blir skummelt..

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om Kef'n kan levere like mye som de to B&W du nå har vet jeg ikke, men at du vil få et bedre lydbilde er det vel ikke noe tvil om. Det var jo senteren som skilte seg ut når jeg var hos deg sist.

Gratulerer så mye med kjøpet. Ser ut som at jeg må få tatt en tur til deg snart. (Muligens neste helg, hvis det passer - da jeg får besøk av Paalab)
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så påsche-krimmen i år blir å finne ut om en KEF XQ50c kan dominere to etablerte B&W CC6...8)
    Om den ikke kan det - så blir det vel to XQ50c 8)

Gratulerer!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Om Kef'n kan levere like mye som de to B&W du nå har vet jeg ikke, men at du vil få et bedre lydbilde er det vel ikke noe tvil om. Det var jo senteren som skilte seg ut når jeg var hos deg sist.

Gratulerer så mye med kjøpet. Ser ut som at jeg må få tatt en tur til deg snart. (Muligens neste helg, hvis det passer - da jeg får besøk av Paalab)
    Hvordan var det sist du var hos meg? Hadde jeg en eller to sentere da? Da jeg gikk fra en til to, da ble det et stort løft dynamisk som passet bedre mot XQ'ene. Men jeg har i enkelte filmer opplevd at disse to B&W'ene ikke er helt "i vater" lydmessig sammenlignet med XQ'ene. Enkelte filmer blir dialogen litt for mye "dead center" samt at skrikende jenter blir veldig(!) - skrikende ;-). Det er der jeg håper en XQ50 vil rette opp, samt selvfølgelig gi bedre homogenitet i lydsignatur. Det er disse spørsmålene som gnager i hjernebarken, og jeg bare må få svar på...

Den er nok på plass til neste helg, men kanskje ikke helt innspillt. Regner med å hente den tirsdag/onsdag.

Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Om den ikke kan det - så blir det vel to XQ50c 8)
    Ikke ifølge skattefuten. Han ville ha litt vel mye penger i år også...:evil:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Før jeg spretter eska, så må jeg finne frem de hvite silkehanskene ;-) Pianolakk og svette fingermerker henger ikke sammen!

Kokkens "slowfood" kino & 2Ch *** Shanling SLM-A40 MkII / 50W klasse A-xq50c_1-jpg

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig Kokken !

Nærmer deg seg treff igjen :-D ?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Silkehanskene er hentet frem fra møllposen med Serviceuniformen...

Kokkens "slowfood" kino & 2Ch *** Shanling SLM-A40 MkII / 50W klasse A-xq50c-hansker-jpg

og da er det på tide å friske opp animeringene igjen... ;-)

Kokkens "slowfood" kino & 2Ch *** Shanling SLM-A40 MkII / 50W klasse A-xq50c_unpack-gif

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekker :-D

Side 54 av 106 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •