G|zO´s HiFi - Er i gang i budsjett modus! :) - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 26 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 519
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Velkommen til Moss!
    Måtte en tur til dyrlegen på Jeløya på søndag. På vei hjem stoppet vi innom parken ved Mossehallen siden det var så fint vær. For et fantastisk fint område. Jeg har aldri vært spesielt tilhenger av Moss som by, men er villig til å revurdere dette etter å ha sett mer enn sentrum
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Måtte en tur til dyrlegen på Jeløya på søndag. På vei hjem stoppet vi innom parken ved Mossehallen siden det var så fint vær. For et fantastisk fint område. Jeg har aldri vært spesielt tilhenger av Moss som by, men er villig til å revurdere dette etter å ha sett mer enn sentrum
    Hyggelig å høre

Nesparken (som du var i) er et flott sted, helt klart...
    Går du over brua kan du gå langt innover, med dyrelivet i og over vansjø som eneste vitner..

Ellers er Jeløya etter min mening det flotteste vi har å tilby av tur, bade og fiske muligheter...

Jeg bor jeg rett ovenfor kanalbrua, det store byggefeltet du så på venstre side rett etter kanalbrua...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herre min hatt! Den Usher kladden der var jaggu meg svær . Gratulerer enda engang. Også kvitte seg med Parasound agitt .

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Herre min hatt! Den Usher kladden der var jaggu meg svær . Gratulerer enda engang. Også kvitte seg med Parasound agitt .
    Hehe, om den ser stor ut skulle du prøvd å løfte den :shock:
    Takk igjen, og det var strengt tatt ikke no særlig hardt å skille lag med Parasound

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel vel....
    En voldsom måned på jobben og en god slump fra kremmern fører med seg nye morsomheter!

Smakebiter :

Dette MÅ bare bli bra....!
    Jeg digga 10´ern, gleder meg utrolig til 15"´ern!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spent på hvordan det blir med 3.1 og SPL1500R - tenker jo i samme baner selv når Visakortet får landet på alle 4 igjen...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis! Dette bør jaggu meg bli bra!
    Et slikt oppsett du besitter nå tror jeg vil tilfredstille selv de mest kresne entusiaster

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir stadig forbausa over disse Gallo´ene og Usher elektronikken, for et velspillende oppsett!

Gallo Reference 3.1 er rett og slett et røverkjøp om man handler over dammen! Samme er Usher elektronikken, jeg savner faktisk ingenting i dette oppsettet nå, ganske fantastisk med tanke på bytte frekvensen som har vært her over en periode....Du har virkelig noe å se frem til cybervision_

Har et håp om at Velodynen skal løfte bassen et par hakk, jeg har et bassetende rom som ødlegger en god del av lytte opplevelsen.

Kan det faktisk være at en kommer i mål ?

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det faktisk være at en kommer i mål ? [/QUOTE]

Nope

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    Blir stadig forbausa over disse Gallo´ene og Usher elektronikken, for et velspillende oppsett!

Gallo Reference 3.1 er rett og slett et røverkjøp om man handler over dammen! Samme er Usher elektronikken, jeg savner faktisk ingenting i dette oppsettet nå, ganske fantastisk med tanke på bytte frekvensen som har vært her over en periode....Du har virkelig noe å se frem til cybervision_

Har et håp om at Velodynen skal løfte bassen et par hakk, jeg har et bassetende rom som ødlegger en god del av lytte opplevelsen.

Kan det faktisk være at en kommer i mål ?
    Jeg tror jeg kommer til å lande på disse og de blir nok stående - har sagt det før, men jeg vet ikke hva jeg innenfor økonomiske rammer skulle kjøpt som hadde vært bedre for min situasjo. Fikk resten av Abrahamsen i hus idag også og har sendt v3.0 til oppgradering og overhaling mest pga litt sus på RCA-ut, men de har visst tunet enda litt mer go`lyd ut av den så jeg får oppgradert til siste versjon. Blir spennende å høre hvordan komboen spiller, men jeg tror matchen kan bli god, Abrahamsen er nok kneppet varmere i lyden enn Bladelius jeg hørte dem på og jeg tror det kan være bra. Som han på NAT fortalte: "De er ikke akkurat noen tilslørte bondepiker, men de vokser på deg etterhvert."

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er som Morten sier, veldig nøytrale til kilden. Her males det ikke med bred pensel for å si det sånn.. Jeg har trua på Abrahamsen, blir morro å høre hva du erfarer! Husk at den diskanten her er ganske rar med tanke på innspilling..høres god ut med engang, så skjer det noe rart...men brått så sitter den som et skudd igjen! Mine har spilt mange timer nå, og nå er det så lekent og luftig i toppen at det er en fryd for øret!

Ser også ut til at det kommer en Velodyne DD12 sammen med SPL1500R, blir en artig sammenligning og en erfaring rikere... Jeg har aldri testet eller hørt noe fra DD serien, så dette skal bli veldig spennende..

Det blir i allefall mulig å kjøpe en "ny" velodyne spl1500r eller en DD12 for en svært hyggelig penge etterhvert!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ja, diskanten er jo helt fantastisk, men jeg opplevde den som snever verticalt, mens den var svært sjenerøs horisontalt.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hmm, ja, diskanten er jo helt fantastisk, men jeg opplevde den som snever verticalt, mens den var svært sjenerøs horisontalt.

Det kan nok stemme bra...
    Tjener mye på å justere høyden riktig i forhold til lytte posisjon..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søttern!

Da var det innbrudd på lageret Velodynen sto lagra i, 220v utgave og alt var klart til sending

Vel vel...en får vel finne på noe annet, kanskje man bare skulle nøye seg meg Gallo TR-2 subwoofere?
    Noen som har erfaring med disse?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig bittert da! Du kan ikke ordne en til?

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda godt det ikke skjedde hos deg da....
    Husker jeg leste en test av lillebroren til TR2... Fin liten sak til 4200 som fikk en hederlig omtale. Så hederlig at jeg vurderte den til brodern som er på jakt etter en "liten en".

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest litt rundt på nettet og til musikk sammen med Gallo er den visst meget grei, men Velodyne og lignende er visst en god del vassere når det gjelder lydtrykk osv...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm....
    Nå har jeg brukt et par dager på å fordøye dette, og det er helt greit egentlig...
    Jeg priser sommern så langt det lar seg gjøre, og HiFi kjøp har alltid vært fobeholdt høsten\vinter, forutenom denne sommern...

Så i dag har jeg vært å skodd bilen med ny gummy, 2x225\40-18 og 2x255\35-18 koster fort litt når man skal ha god kvalitet, har samtidig bestilt opp endel fiskeutstyr Bare der forsvant det glatt en SPL1500R

Da var subwoofer helt ute av bilde for en liten stud og HiFi´en er tilbake til "ground zero" og er på ingen måte subsonic "ready"

Vel vel, fortsatt GOD sommer alle sammen!:shock: :?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God sommer ja .

Selv har jeg litt problemer med å få kjærringa med på å kjøpe en ny rimelig forsterker itl stue anlegget... så jeg får igjen mitt :P. Men er sommer, så nyter den da.. Har forresten fått kjøpt meg BW 603s3 til stua da :P. Så mine 703 er MINE igjen!! . Dumme er dog at elektronikken min sitterfast i stua inntil videre :S.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Side 13 av 26 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste