nf's nattlige mini-anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nf's nattlige mini-anlegg

Som dere ser i signaturen min er det no' annet som jeg helst spiller på, men hva skal man gjøre som familiefar når resten av family'n legger seg så altfor tidlig.

Kjøpte meg nylig en Creative ZEN Vision:M (30GB) og kom på tanken å teste den sammen med en X-CAN v3 som jeg kjøpte ifjor, men som for det meste har samlet støv.

X-CAN'en var så fordømt detaljert, nøytral og stram - ikke slik myk og varm som forventingen min til en rørbasert hodetelefonforsterker var...

Nåvel, Creativen virker faktist litt mindre stram i sammenligning - veldig bra på MP3 spilling. Hmm, kanksje det kunne bli en match... som tenkt så gjort og en overgangskabel fra mini-jack til RCA koblet den til X-CAN'en.

Hei, hei, dette var saker! Her var bass, mellomtone og ikke minst diskant der jeg tror rørene viser litt av hva de er gode for med ørlite mer klang (eller var det "skimmer" det het ) Fortsatt veldig presist og nøytralt og detaljert fra X-CAN - der faktisk Creative'n gjør hele lyden litt mer "menneskelig".

Forskjellen for den som lurer - på å stappe pluggen direkte i Creative'n kontra via X-CAN er stålkontroll og følelsen av større rom og atmosfære - den har helt enkelt et stort kraftoverskudd i hodetelefon-sammenheng. Mer rom og mer musikk...

Nok snakk!

Her følger et bilde av hele mini-anlegget som må være midt i blinken for de som har sovende familie eller naboer man fortsatt vil være venner med. Her er det bare en X-CAN til 3.5K som er i tillegg til hodetelefoner og MP3 spiller som jeg likevel bruker.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skikkelig WAF og nabovennlig oppsett!:-D
    Moro med ting som plutselig kommer til sin rett igjen etter å ha samlet litt støv pga skuffende innsats sammen med annet utstyr.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •