Jan S's hjemmekino - en sped start

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face Jan S's hjemmekino - en sped start

Jeg står foreløpig uten så mye som en høytaler, men tenkte kanskje likevel at dette kunne være en en god start for tips og veiledning fra AVforums mer erfarne medlemmer.

Man skal jo begynne et sted og da er det greit å ha selve rommet på plass. Har planlagt en liten rundtur i Oslo regionen til helgen for å lytte på forskjellige løsninger.

Har lagt ut noen bilder av mitt prosjekt så langt. Ta gjerne en titt og gi meg tilbakemeldinger.

AVforum.no - Jan S's hjemmekino

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny garasje!:-D
    Flere andre her har også tilsvarende løsninger, og skråtak er slett ikke noen ulempe med tanke på akustikken (litt usikker på karnappet...).
    Blir nok veldig bra dette, med mulighet for å planlegge slik at det meste av kabler etc. blir skjult.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har mange interessante timer foran deg med utprøving av forskjellig utstyr. Ta en titt på Arcam også. AVR350 har fått mye skryt
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Du har mange interessante timer foran deg med utprøving av forskjellig utstyr. Ta en titt på Arcam også. AVR350 har fått mye skryt
    Takk for tipset! AVR350 ser ut som en meget bra reciever, men den blir noe dyrere enn hva jeg hadde tenkt meg. Etter et raskt søk ser det ut som jeg må opp i snaue 20k. Hadde tenkt å legge ca. 10k i recieveren ettersom jeg trenger alt det andre også... Jeg tror også det er en fordel for meg med automatisk romkorreksjon på min første reciever. Eller hva?

Fins det butikker i Oslo regionen som har Arcam slik at man kan se og høre på den?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan S
    Fins det butikker i Oslo regionen som har Arcam slik at man kan se og høre på den?

Forhandlere Arcam

Arcam AVR350 kan anbefales på det sterkeste. Ikke et overdrevent behov etter effektforsterker med denne i racket... ;-)

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det skikkelig potensiale! Her kan det bli virkelig bra

Er det noe spesielt du ser etter? Kan anbefale Denon 2807/3806 i den prisklassen. Pioneer har jo også fått gode omtaler, og spesielt bra om romkorreksjonen. Verdt å titte på! I tillegg har du Marantz, H/K osv somg ode kandidater Ta deg en rundtur i butikker i helgen og lytt

Hvilke høytalere ser du etter?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •