Kva er flaskehalsen i mitt oppsett skal tru?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kva er flaskehalsen i mitt oppsett skal tru?

Ja, no lurer eg på erfaringer frå folket her. Sitt altså her og lurer på om nokon av komponentane burde vore bytta ut for å få full utnyttelse av andre komponentar. Feks så lurer eg på om dvd-spelaren min, panasonic s97, kunne vore bytta ut med fordel, for å få bedre bilde med hitachi pj tx200? Lurer også på om ein dedikert cd-spelar kunne gjort seg i oppsettet her? Vil ein dedikert cd-spelar vere ei stor oppgradering lydmessig?

Og berre for å seie det, på høgtaler-fronten er det ikkje vits å i foreslå noko ferdigvarer Her er eg heilt dedikert til DIY. Derfor er planen å oppgradere heile frontrekka til Bel xl og senter xl med tida.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Erfaringen jeg har så langt er det att på lcd prosjektorer så er det en god del å hente med en god dvd spiller eks marantz 7600 bildene blir skarpere,bedre farger og dybde i bildet..så langt det er mulig med en lcd prosjektor..

Marantz er også en habil cd avspilller,men det vil fortsatt være noe å hente på å ha en dedikert cd spiller... jeg kjenner ikke til din panasonic så der kan jeg ikke uttale meg.

Jeg har i allefall testet flere dvdspillere den seneste tiden og fant til slutt en som ga meg ett akseptabelt bilde, det som er viktig er å kalibrere prosjektorene skikkelig, der er det endel å hente for tiotalopplevelsen .

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He faktisk tenkt litt på akkurat marantz 7600, grunna av den skal vere god som cd-spelar også. Ellers hadde eg tenkt på feks dvd2910 som dvd-spelar og ein shengya cd-spelar. Er jo litt gadgetfreak så dess fleir, dess bedre

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •