Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000! + Alcons CR1! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 25 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 488
    Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    SP 991 er reine varmeovnane ja. Kjekt på vinteren men ubrukelig på sommaren om ikkje du ha kjøleanlegg i rommet da. Har 2 stk i kinoen min.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du sier ubrukelig så mener du at de hever romtemperaturen til uakseptable nivåer? Hvis det er 20 grader ute så får man liksom nesten 30 klamme i kinoen?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du fort 30+ med pj i gang ja. ;-) Trekker nesten 300w på "tomgang" meinar eg.

Driver det meste da. Er kjemefornøyd med mine.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Jepp. En koster 3596 + mva. Men det kan altså være snakk om to forskjellige modeller. Det er derfor jeg er litt opptatt av å få klarhet i dette. Jeg ba om tilbud på 2 stk av de enkleste dørene med 40dB demping. Ser at din er mørk. Har du malt den selv, eller var den mørk fra fabrikk? Dette kan jo være fordyrende i såfall.
    Det viser seg at de har tatt betalt for karmen to ganger. Den var inne i prisen for døra men også lagt til en gang til på fakturaen. Prisen på min dør ble da 6157,50 inklusive mva. Det er et pristillegg og ventetid for sort farge.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Godt du fikk ordnet opp i det da. Du kan sette halvparten av det du sparte inn på konto: 6921xxxxxxx

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe I owe you one!

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som om effektforsterkeren er i boks. Valget falt på en Earthquake Cinénova Grande Seven-Channel Amplifier.

Home Theater: Earthquake Cinénova Grande Seven-Channel Amplifier

Håper det blir en god match!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser fet ut, den der! :-) Importert selv, eller kjøpt i Norge?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den skal jeg kjøpe brukt fra en annen forumbruker her inne.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har jeg og min malerkompis fått tapetsert og malt et strøk i taket. Vel det var vel kanskje mest han da. Må ha to strøk i taket ser det ut og det gikk med rundt 3 liter av denne matt sorte Tak/Vegg 03-varianten fra Jotun. Skal visst være beregnet på slike rom og skal også brukes på vegg innblandet litt hvit 02.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan synes du selv denne ser ut i taket? Jeg tenker da spesielt i forhold til at den er ganske matt... Det er jo umulig å ta bilder av noe sånt.

Jeg har selv prøvd å male en større flate av en maling som hadde så lite glans som mulig (0 eller 1). Synes ikke den ble spesielt pen. Hva er din subjektive vurdering av denne som du har brukt?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er veldig vanskelig å vurdere etter et strøk og i det sterke lyset fra byggelampa. Får se i morgen etter andre strøket har tørket. Det viktigste for meg er at rommet "forsvinner" når filmen snurrer.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del synes matt maling på jevne takflater er fint, jeg. :-)

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde det holdt med 2 strøk i taket men det gjør det ikke visst. Kan se tydelig med byggelampa at det er ujevn dekkning. Det har gått med 10 liter sort og litt hvit maling til nå med et strøk på veggene også. Tror kanskje jeg bør blande inn litt mer hvit i veggmalingen. Den ble jo nesten like mørk som taket. Bør vel ligge på mindre enn 85 % sort. Jeg vil at den skal se mørke mørke grå ut ikke helt sort når jeg setter lampa mot veggen. Hvor langt ned må jeg? 70%?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant å se hva du finner ut. Har selv planer om å male deler av veggen og taket i stuen grått/svart. Denne tråden er god inspirasjon.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er den lille tassen i hus!

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monterte dørvrideren i dag. Den ble tight og fin. Litt tråkk å lukke den døren, men det er vel bare et tegn på at den tetter godt rundt med lister.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle bytte ut strømkabelen som fulgte med min nye Cinenova. Forrige eier hadde klippt av den engelske kontakten og satt på en ny. Jeg har imidlertid aldri sett den varianten som sitter på den siden som skal inn i forsterkeren. Jeg får kanskje ikke kjøpt en kabel som passer der? Kanskje jeg må nøje meg med å bytte ut den som skal i veggkontakten? Noen tips?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er 3. strøk i taket og 2. på veggen malt. Jeg valgte å blande opp den sorte malingen med enda litt mer hvit ( ca. 9 liter sort og ca. 3,5 liter hvit). Syntes at den første blandingen ble nesten helt sort. Jeg vil gjerne kunne ane såvidt nyanseforskjellen mellom det sorte taket og gråe veggen i det mørke rommet. Nå blir det jo serdeles uhøytidelig å vurdere bildene jeg har tatt med mitt kompaktkamera i forskjellige lys med og uten blitz. Det kan endog kanskje gi noen der ute en liten pekepinn. Vet det er mange som sitter og lurer på fargevalg for det gjorde ihvertfall jeg.

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0963-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0965-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0966-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0967-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0968-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0969-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0970-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0973-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0975-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0976-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0981-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0982-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0986-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0988-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0989-jpg

Spoonfeedme's Hjemmekino - Rullestilaslerretramme HD 2000!  + Alcons CR1!-cimg0990-jpg

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde absolutt bli mørkt nok, dette. :-)

Side 8 av 25 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •