Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 92

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 92 av 197 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 88 89 90 91 92 93 94 95 96 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste
Viser resultater 1,821 til 1,840 av 3926
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er jo først nå ting skal virke lissom, men det er i hvertfall noe feil på den spillern og det er det ingen tvil om. Jeg spiller igjennom demoplatene dine, veldig mye bra på dem. Så kult at du har fått inn Porcupine Tree på dem, det er musikk som må frem i alle slags anlegg. De jobber med ny plate og evt en ny turne, så det er ikke så vanskelig hva som skal gjøres når dem kommer til Norge igjen.
    Hvis en av dere kunne ta litt tid til å fortelle hva slags musikk du har på demoplatene dine så hadde det vært topp. Alltid på jakt etter ny musikk og det finnes ofte mye bra på demoplatene

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Hvis en av dere kunne ta litt tid til å fortelle hva slags musikk du har på demoplatene dine så hadde det vært topp. Alltid på jakt etter ny musikk og det finnes ofte mye bra på demoplatene
    Jeg har desverre ikke noen trackliste her, men det er noe fra Porcupine Tree, Infected Muchroom, Bliss, Seal og noe annet jeg ikke vet navnet på. Ellers er jeg i gang med planlegging av en democd selv. Den er ikke slik som alle andre med mye kontrabass og sånne ting, mer gode sanger som passer inn i de forskjellige anledningene da. Har en del på lista mi og jeg kan sikkert paste deg en liste eller sende deg et eksemplar om du vil via nett eller post. Det velger du selv.

Det gjelder for deg også Ambiance og har stor tro på denne cden, her er det en del snadder skal jeg si deg. Prøvd å være litt "annerledes" enn mye annet som blir presentert.

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har desverre ikke noen trackliste her, men det er noe fra Porcupine Tree, Infected Muchroom, Bliss, Seal og noe annet jeg ikke vet navnet på. Ellers er jeg i gang med planlegging av en democd selv. Den er ikke slik som alle andre med mye kontrabass og sånne ting, mer gode sanger som passer inn i de forskjellige anledningene da. Har en del på lista mi og jeg kan sikkert paste deg en liste eller sende deg et eksemplar om du vil via nett eller post. Det velger du selv.

Det gjelder for deg også Ambiance og har stor tro på denne cden, her er det en del snadder skal jeg si deg. Prøvd å være litt "annerledes" enn mye annet som blir presentert.

Hmm.. Tar gjerne en CD jeg også. Adressen har du? Så... Pink Floyd er ikke på denne CDèn?

Vet at blackfield, Intro sangen til pirats of the caribien er der, Delaware, A perfect circle, massive attack, Yello, southwest jhonny, Commitments, Richard Bona, Foo Figters mm

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Hmm.. Tar gjerne en CD jeg også. Adressen har du? Så... Pink Floyd er ikke på denne CDèn?

Vet at blackfield, Intro sangen til pirats of the caribien er der, Delaware, A perfect circle, massive attack, Yello, southwest jhonny, Commitments, Richard Bona, Foo Figters mm

A.
    Jeg har drevet og plukket låter til cdene, det blir 2-3 stk som jeg skal ha litt alternative forhold til masse andre test plater. Mine baserer seg litt mer på bass, dynamikk, vokal, akustisk og lett blanding. Det ikke sånn "referanse" som mange kaller disse platene, her får du musikk du kjenner og litt anna snacks på toppen. Jeg orker ikke å lage plater med drit jeg ikke liker, så her er det noe for enhver smak og tror den er mere enn god nok.

Sender deg en trackliste på PM, så kan du se selv hva de kommer til å inneholde og skal prøve å holde meg litt i normale normer. Tracklisten blir sortert, men jeg har bare plukka låter etter tips og hva jeg kjenner til selv.

Som sagt så får du se tracklisten, da kan du se om platene vil være noe for deg. Jeg sender seff 3stk om det totale blir på det med tanke på sangene jeg har plukka ut, det kommer kanskje mer låter og kanskje noen utskiftninger.

Du kan komme tilbake med en liten tanke om låtvalget, jeg er ikke den "audiofile" typen, her er det musikk rett fra levra.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kan sikker lagen en backup av de cdene til Bjørn som jeg fikk på lørdag og svinge ned om løpet av uka, om jeg får lov pga © da

Erik

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Troeen
    kan sikker lagen en backup av de cdene til Bjørn som jeg fikk på lørdag og svinge ned om løpet av uka, om jeg får lov pga © da

Erik
    Ja gjerne Jeg har vært veldig opptatt i de siste ukene (månedene?) men vi burde møte en dag når det passer for oss to.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Troeen

Erik
    Her er det bare å kjøre på for min del..Håper musikken er likende?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har drevet og plukket låter til cdene, det blir 2-3 stk som jeg skal ha litt alternative forhold til masse andre test plater. Mine baserer seg litt mer på bass, dynamikk, vokal, akustisk og lett blanding. Det ikke sånn "referanse" som mange kaller disse platene, her får du musikk du kjenner og litt anna snacks på toppen. Jeg orker ikke å lage plater med drit jeg ikke liker, så her er det noe for enhver smak og tror den er mere enn god nok.

Sender deg en trackliste på PM, så kan du se selv hva de kommer til å inneholde og skal prøve å holde meg litt i normale normer. Tracklisten blir sortert, men jeg har bare plukka låter etter tips og hva jeg kjenner til selv.

Som sagt så får du se tracklisten, da kan du se om platene vil være noe for deg. Jeg sender seff 3stk om det totale blir på det med tanke på sangene jeg har plukka ut, det kommer kanskje mer låter og kanskje noen utskiftninger.

Du kan komme tilbake med en liten tanke om låtvalget, jeg er ikke den "audiofile" typen, her er det musikk rett fra levra.
    Dette ver jo et spennende sammensyrium av musikk.. Skulle dekke en hver manns behov.. Prøver å lage demo/backup plate av musikk jeg selv liker, slik at en ikke sitter å gjesper når man spiller noe. 08 platen er det mere fart i og for å få litt variasjon så ble 09 roligere.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ver jo et spennende sammensyrium av musikk.. Skulle dekke en hver manns behov.. Prøver å lage demo/backup plate av musikk jeg selv liker, slik at en ikke sitter å gjesper når man spiller noe. 08 platen er det mere fart i og for å få litt variasjon så ble 09 roligere.

A.
    Jeg likte veldig godt begge platene jeg, var jo noe ukjent men det var ikke dårlig av den grunn. Det er jo kjempe bra plater du har smukka sammen, mine vil variere fra 192-320 og noe FLAC. Jeg prøver å holde kvaliteten oppe av det jeg fikk tak på her, skal prøve å sette dem sammen systematisk så man ikke får helt sjokk av tracklisten.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når jeg skal sette sammen en sånn cd kan jeg bruke opp til 3mnd før jeg finner alle låtene jeg vil ha med.
    og de samler jeg i egen mappe som jeg igjen hører igjen igjen igjen og igjen om siler ut det som ikke passer.

Tips.
    er prøve og unngå at samme låten(e) går igjen på flere cder om du vil lage flere demo cder da.(er mitt tips)

og prøve og sette track listen sånn at det eks er rolig låter først og øker etter vært som du kommer ut over i cden,
    det sliter jeg selv en del med selv

men det viktigeste er at det dine låter som du vil hører på en og samme cd
    og at om andre liker det de hører er stor bonus

den cden dere fikk en smake bit av er som jeg nevte ikke ferdig og det er over
    50 låter totalt igjen og den skal ned til 15/16 innen av-treffen, håper jeg da.

for min del spiller kvalitet ikke så stor inn om låten er god, sjansen er stører for kjøper den selv for finn ut hvor gåd låter er bra kvaltet er støre da.
    jeg bruker nero burning rom og med normaliser alle lyd filer, for få samme volum høyde på cden, men taper kansje litt på kvalieten, men det værd det
    een måtte skru opp og ned volum på ann vær låt på cden.

Troeen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for demoplatene nok engang, kunne ikke gjøre annet enn å gå til innkjøp av Blackfield 1 og 2 platene samt live NYC dvd. Det er kongemusikk altså, Steven Wilson er bare helt rå....

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan du sende meg tracklistene på PM hvis det er greit med deg? Jeg trenger desperat å høre på noe nytt og bra :twisted:

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du sende meg tracklistene på PM hvis det er greit med deg? Jeg trenger desperat å høre på noe nytt og bra :twisted:
    Det skal la seg gjøre det og kan hende at jeg fjerner noen av sangene her og noen nye falle inn, er litt tidlig i prosessen enda men det er låter som er bra og ikke blir kjedelige som mye andre referanse plater.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for demoplatene nok engang, kunne ikke gjøre annet enn å gå til innkjøp av Blackfield 1 og 2 platene samt live NYC dvd. Det er kongemusikk altså, Steven Wilson er bare helt rå....
    Gått til innkjøp av soloalbummet hans?
    Insurgentes, kan preordres. Han er en syk, syk mann, i positiv forstand! Blir spennende med det nye albummet til PT, selv om det nok kommer sent i år. De jobber i allefall med det.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tugron
    Gått til innkjøp av soloalbummet hans?
    Insurgentes, kan preordres. Han er en syk, syk mann, i positiv forstand! Blir spennende med det nye albummet til PT, selv om det nok kommer sent i år. De jobber i allefall med det.
    Jeg har ikke kommet så langt enda men jeg skal kjøpe det fort det for salg, synes musikken deres er helt rå. Er så fett på Blackfield - Cloudy now når det rolige partiet kommer... We are a Fucked Up Generation bryter dem ut... Digger det...

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke kommet så langt enda men jeg skal kjøpe det fort det for salg, synes musikken deres er helt rå. Er så fett på Blackfield - Cloudy now når det rolige partiet kommer... We are a Fucked Up Generation bryter dem ut... Digger det...

Det som jeg synes er veldig morsomt. De som jeg inntroduserer Steven Wilson`s musikk for, ender opp med innkjøp og konsert med gutta.

Selv har jeg enda tilgode å dra på konsert... Det SKAL jeg få til i år. :twisted:

Kanskje dra på konsert med noen av S.W. fan på forumet her?
    Tugron, Roger Waters??

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som jeg synes er veldig morsomt. De som jeg inntroduserer Steven Wilson`s musikk for, ender opp med innkjøp og konsert med gutta.

Selv har jeg enda tilgode å dra på konsert... Det SKAL jeg få til i år. :twisted:

Tugron, Roger Waters??

A.
    Jeg måtte bare bestille dvd og de 2 platene, ble helt solgt etter å ha hørt det. Det blir nok konsert på meg også så det er ikke noe problem, joiner gjerne med deg Bjørn og andre som er hypp. Jeg skal pokker i meg kjøpe plata til steven wilson når dem kommer i mars. God damn, men samlingen min er litt liten enda.

Fear of a blank planet
    Deadwing
    Arriving somewhere dvd

Samt Blackfield 1 og 2 m/ Live NYC som kommer i løpet av kort tid.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tugron, Roger Waters??

A.
    Jeg er med! AVforums S.W.-fangruppe må stille opp!

Ser at turneplaner er fra september i år, regner da nesten med at de tar turen hit da. De må jo bli ferdig med den nye plata først

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg måtte bare bestille dvd og de 2 platene, ble helt solgt etter å ha hørt det. Det blir nok konsert på meg også så det er ikke noe problem, joiner gjerne med deg Bjørn og andre som er hypp. Jeg skal pokker i meg kjøpe plata til steven wilson når dem kommer i mars. God damn, men samlingen min er litt liten enda.

Fear of a blank planet
    Deadwing
    Arriving somewhere dvd

Samt Blackfield 1 og 2 m/ Live NYC som kommer i løpet av kort tid.
    Der har du noe å bygge på

Andre godbiter er In Absentia, The Sky Moves Sideways, Metanoia osv. Kjøp likegjerne alt
    Bestiller du Insurgentes NU, får du lasta ned plata i 256kbps MP3-kvalitet mens du venter, uten tillegg i prisen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tugron
    Der har du noe å bygge på

Andre godbiter er In Absentia, The Sky Moves Sideways, Metanoia osv. Kjøp likegjerne alt
    Bestiller du Insurgentes NU, får du lasta ned plata i 256kbps MP3-kvalitet mens du venter, uten tillegg i prisen
    Jeg har alt dem har gitt ut på mp3 men cd'er skal det inn mere av her, er av den typen som liker ting best på en sølvplate så det er det ikke noe å si på.

Har hørt igjennom en del av det fra før så det er mye bra, er i farta så det er ikke noe problem.

Side 92 av 197 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 88 89 90 91 92 93 94 95 96 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •