Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 91

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 91 av 197 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 87 88 89 90 91 92 93 94 95 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 ... SisteSiste
Viser resultater 1,801 til 1,820 av 3926
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    He he. Hva er det med deg og demoer.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    He he. Hva er det med deg og demoer.........

Ikke vet jeg? Uflaks sa severin suveren... :twisted:

Var det bra hos Andreas21?

A.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen Bjørn

Har kommet meg hel hjem etter et meget hyggelig besøk hos deg og Scic, dette var en dag jeg har gledet meg til så det var en fryd å se rommet ditt i live for å si det sånn. Det gikk litt skjærings med disse Transformers sakene, men jeg hadde det kjempe topp med å lytte til masse deilig musikk. Vi fikk jo bass og dynamikk på Italiensk da på Transformers, er nesten sterkt bare det mener jeg.

Vil takke så mye for et kjempe hyggelig sammentreff med deg og dere andre som var der, jeg følte meg litt grønn til tider når dere snakket om all dette med lyder i hjemmekino. Jeg er jo en 2 kanalers freak så da gikk det utenfor min rekkevidde, men det er moro å møte så mange entusiaster med samme int og kinoen din var enda råere live altså. Jeg gleder meg til å lese litt skryteinfo når du får den nye Bluray spillern i hus, eneste som overraska meg i dag at du var trønder.

Takker nok engang for demoplatene vi fikk fra deg, de Seal og Bliss låtene var bare helt rå. Pokkers himmelsk lyd du har i heimen.. God damn, skal kaste anlegget mitt i elva jeg nå.....

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Hei igjen Bjørn

Har kommet meg hel hjem etter et meget hyggelig besøk hos deg og Scic, dette var en dag jeg har gledet meg til så det var en fryd å se rommet ditt i live for å si det sånn. Det gikk litt skjærings med disse Transformers sakene, men jeg hadde det kjempe topp med å lytte til masse deilig musikk. Vi fikk jo bass og dynamikk på Italiensk da på Transformers, er nesten sterkt bare det mener jeg.

Vil takke så mye for et kjempe hyggelig sammentreff med deg og dere andre som var der, jeg følte meg litt grønn til tider når dere snakket om all dette med lyder i hjemmekino. Jeg er jo en 2 kanalers freak så da gikk det utenfor min rekkevidde, men det er moro å møte så mange entusiaster med samme int og kinoen din var enda råere live altså. Jeg gleder meg til å lese litt skryteinfo når du får den nye Bluray spillern i hus, eneste som overraska meg i dag at du var trønder.

Takker nok engang for demoplatene vi fikk fra deg, de Seal og Bliss låtene var bare helt rå. Pokkers himmelsk lyd du har i heimen.. God damn, skal kaste anlegget mitt i elva jeg nå.....

Flott at du likte oppsettet, og håper det stod til forventningene!? :grin:

Det var veldig synd det med Pioneer spilleren, den blir levert tilbake på mandag, og håper de har en ny. Kanskje en rain check på DVD fronten??

Takker igjen for hyggelig besøk og samvær, morsomt å høre deres erfaringer rundt denne hobbyen. Møtes vel snart på en eller annen korsvei.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Flott at du likte oppsettet, og håper det stod til forventningene!? :grin:

Det var veldig synd det med Pioneer spilleren, den blir levert tilbake på mandag, og håper de har en ny. Kanskje en rain check på DVD fronten??

Takker igjen for hyggelig besøk og samvær, morsomt å høre deres erfaringer rundt denne hobbyen. Møtes vel snart på en eller annen korsvei.

A.
    Det skal jeg si deg gitt og jeg har fått dilla på Bliss etter jeg var hos deg, sinnsykt bra stemme på denne dama altså. Du har et utrolig flott rom og kanon komponenter, og det tror jeg fortalte deg et par ganger. Det må være en stor eierglede å ha noe sånt i hus, missunner deg det rommet altså. Virkelig koselig å bare å få lov til å komme på besøk, folk er ikke så gjestfrie lengre så dette var kjempe stas.

Håper du får drømmespillern din snart, tror den kommer til å løfte seg veldig godt opp fra den Samsungen du hadde. Den kler komponentene dine helt toppers, var så digg å høre disse stemmene i låtene bare fløt over i rommet. Snakker om å bli voldtatt av råskap.

Rain check?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke vet jeg? Uflaks sa severin suveren... :twisted:

Var det bra hos Andreas21?

A.
    Bilde ev denne kvaliteten kan ikke beskrives, men må oppleves. Jeg har hvertfall aldri opplevd noe lignende. Anbefaler på det sterkeste å ta seg en tur.
    Jeg er glad jeg ikke har pj lengre, ellers hadde jeg virkelig slitt med oppgraderingstvangstanker på det området 8)
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eneste som overraska meg i dag at du var trønder.
    Ja, et skår i gleden må det jo alltid være, men Bjørn har hvertfall ikke bart

Synd det skar seg på film, men du som uansett foretrekker 2 kanaler fikk oppleve anlegget innenfor dine preferanser. Hva imponerte deg mest? Anlegget, eller hva et dedikert rom kan gjøre med lyd??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo hos ambiance og Scic

Da fikk jeg endelig vært på demo hos ambiance og Scic

gode bilder kan si en del om de kino rommene, men langt fra alt.
    så det må bare oppleves, så det bare vente på nest mulighet til demo

selv de 2 rommen har forskjelig lyd karakter og egenskaper,
    så sitter man igjen med masse nytelse og velvære,
    mens tankene ruller og hode(tenk om jeg hadde ett sånn rom)

som nevt tidligere var musikk og film hos Bjørn først
    med gode vaffler og drikke til i pausen
    (husk og takk kjøkken sjefen for vafflene)
    så var over til filmen biten, og der var en blå-disk spiller som ikke hadde lyst på kjører demo.
    litt synd det ,,en for min del er sosiale like stort som selve demo`n.
    så den delen har jeg alt sett en svart strekk over

så var en kjører tur fra Bjørn til Atle, som vil si hadde utrolig morsom og tatt med motor sykkel på sommern(om jeg hadde hatt mc lappen)

og etter å sette på en dvd med ambra reise Alte og dukke opp igjen som
    pizza-bud med drikke
    før det var demo av musikk og film igjen, Hulken på blå-disk slår ikke feil

så var hjemme reisen da innom horten brygge med Roger Waters og kanjse
    med en god porson flaks da båten var vei inn da vi stoppet på brygga,

så bar det videre til kongsvinger igjen. og klokken kl ble 22.30 den jeg så kongsvinger by igjen
    reinskapet for turen ble ca
    bom penger - 150
    snop -60
    besin - 400
    og kjøre lenge ca 750km totalt på en dag

så jeg må gi en stor takk for gjest friheten hos Bjørn og Alte som har Demo

PS: Einar jeg var ikke først denne gangen ;-)
    Atle er huset stor nok
    FINN eiendom - Norges største eiendomsmarked. Søk blant hus og leiligheter, og finn din nye bolig.

Erik

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, et skår i gleden må det jo alltid være, men Bjørn har hvertfall ikke bart

Synd det skar seg på film, men du som uansett foretrekker 2 kanaler fikk oppleve anlegget innenfor dine preferanser. Hva imponerte deg mest? Anlegget, eller hva et dedikert rom kan gjøre med lyd??
    Dette anlegget og rommet overgikk alle forventninger jeg hadde i hvertfall, overrraskende bra hvor mye lyd det går ann å få i et rom. Alt passet overallt og lyden satt som et skudd om det var 2kanaler eller full range med surround. Vi fikk Italiensk lyd på surrounden ellers fikk vi "2ch downmix" på Engelsk tale. Det som var det mest morsomme var at han ikke hadde satt no spes med demping på rommet, er jo mange som vil dempe en masse med her var alt så strøkent så det trengs ikke så mye mer sa han. Hadde mange gode teorier hvor lite demping som egentlig måtte til i hans rom, var i hvertfall helt utrolig dette rommet hans altså. Jeg har beundret det siden jeg så det her på forumet første gang, fikk høre på mye fin musikk også samt jeg fikk sniki til meg en Pink Floyd låt... Da er jeg i mitt rette ess vet du.

Active Migen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

A.

Var det en LX91 dere skulle teste ?

Jeg har allerede byttet en LX91, da det var noe feil med de analoge utgangene på den jeg fikk. Den jeg har nå funker som bare fy !

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja så var det demoen da. Starter med vanlig rutine, litt om oppsettet også cd-plater i 45-50 min. Alt vel.. Så var det DVD og BLU RAY sin tur etter en liten kaffe og pepsi max pause. Pioneer ville ikke stort mere en halvveis inn i Tranformers hotteste scener før den streiket lydmessig. Tenkte først det var noe på oppsettet på spilleren, men det var det ikke. Jo mere vi letet etter feil i menyen, jo mindre funskjoner ble opperative fra spilleren, helt til den ikke ville sende bilde-informasjon i det store og hele. Nå vil den ikke la seg slåes på.. Er det noen gang feilfritt hos meg?

SCIC fikk overta der vi slapp hos meg, filmer og musikk ble spillt i allmass og med full overbevisning.

Ellers vil jeg takke til besøkende for tålmodigheten og samværet.. Det var hyggelig.

A
    Jeg vil også gjerne få takke for at vikk se og høre det flotte oppsettet ditt! Du var litt uheldig med Pioneeren din, men alt annet var veldig overbevisende!

Det var også veldig gøy å møte dere andre med likesinnede interresser og jeg som er relativt fersk lærer noe nytt hver gang!

Tusen takk!:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til Ambiance

Jeg så du ble meget skuffet over den spillern du hadde i hus, men den satt jeg også en strek over også. Det som var moro var å se rommet live og få høre åssen alle disse komponentene låt hver for seg, virkelig samkjørt alt sammen og du skal vite det at jeg er en stor fan av deg og ditt verk.

Ikke tenk noe mere på den spillern for vår del, alt var i perfekt harmoni uansett så jeg synes det var helt konge uansett åssen du så på det. Jeg sitter ikke med så mye teorier som dere "gutta", men jeg synes det er moro å høre på dere fra sidelinjen. Et dedikert rom hadde fristet veldig etter en slik opplevelse, det er i hvertfall show å få en sånn presentasjon. Ellers må du ikke være så sjenert pga skryt, du fortjener alle ord og jeg ble målløs etter flere låter i sweetspot.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilde ev denne kvaliteten kan ikke beskrives, men må oppleves. Jeg har hvertfall aldri opplevd noe lignende. Anbefaler på det sterkeste å ta seg en tur.
    Jeg er glad jeg ikke har pj lengre, ellers hadde jeg virkelig slitt med oppgraderingstvangstanker på det området 8)

Det er det som er saken.. Bildet er det som begrenser min kino mest. Og bildet er det som blir dyrest å gjøre noe med. Så det bi itje i år:
    Å besøke Andreas21 kan sette blod på tannen, og da kan det bli dyrt alt for dyrt.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så du ble meget skuffet over den spillern du hadde i hus, men den satt jeg også en strek over også. Det som var moro var å se rommet live og få høre åssen alle disse komponentene låt hver for seg, virkelig samkjørt alt sammen og du skal vite det at jeg er en stor fan av deg og ditt verk.

Ikke tenk noe mere på den spillern for vår del, alt var i perfekt harmoni uansett så jeg synes det var helt konge uansett åssen du så på det. Jeg sitter ikke med så mye teorier som dere "gutta", men jeg synes det er moro å høre på dere fra sidelinjen. Et dedikert rom hadde fristet veldig etter en slik opplevelse, det er i hvertfall show å få en sånn presentasjon. Ellers må du ikke være så sjenert pga skryt, du fortjener alle ord og jeg ble målløs etter flere låter i sweetspot.

Takker for flotte ord. Det gleder meg at dere likte det dere hørte av lyd hos meg , det bekrefter at strevet var verdt bryet. Lang lete tid for å finne matchen. Takk igjen.

Jeg ble veldig skuffet da DVDèn streiket. For de som er på kino fronten så kunne det vært en morsom avrunding på demoen.
    Men jeg har allerede planer om ny demo for dere, altså en "Rain check" i cinema Ambiance.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Jeg vil også gjerne få takke for at vikk se og høre det flotte oppsettet ditt! Du var litt uheldig med Pioneeren din, men alt annet var veldig overbevisende!

Det var også veldig gøy å møte dere andre med likesinnede interresser og jeg som er relativt fersk lærer noe nytt hver gang!

Tusen takk!:-D

Det var hyggelig å bli kjent med dere alle, og muligheten for en ny demo byr seg ganske snart.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Migen
    Var det en LX91 dere skulle teste ?

Jeg har allerede byttet en LX91, da det var noe feil med de analoge utgangene på den jeg fikk. Den jeg har nå funker som bare fy !

Morsomy med slike kvalitets tegn.. Håper jeg slipper mere tull på den fronten der.

Du var heldig som fikk ny da! Pioneer Norge er tomme på lageret!

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for flotte ord. Det gleder meg at dere likte det dere hørte av lyd hos meg , det bekrefter at strevet var verdt bryet. Lang lete tid for å finne matchen. Takk igjen.

Jeg ble veldig skuffet da DVDèn streiket. For de som er på kino fronten så kunne det vært en morsom avrunding på demoen.
    Men jeg har allerede planer om ny demo for dere, altså en "Rain check" i cinema Ambiance.

A.
    Det hadde vært morsomt å oppleve en skikkelig kino demo også, Ambra synes jeg var genial sak som vi fikk presentert hos Scic. Hadde vært knall å sett den på oppsettet ditt også, du har i hvertfall ikke noe utstyr å skamme deg over og det vi så likte vi veldig godt. Det er jo bare lovord fra oss som var der i går, alle fikk sine dose med moro og alle er glad. Take it as a man.

Lx91 må jeg nesten se når den tiden byr seg igjen, tror den har en god del å by en mann på.

Active Migen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsomy med slike kvalitets tegn.. Håper jeg slipper mere tull på den fronten der.

Du var heldig som fikk ny da! Pioneer Norge er tomme på lageret!

A.

Kjøpte min på Stereofil I Oslo, ringte dem og sa det var noe feil, dro inn, byttet til en ny noen dager senere. Alt i orden !
    Slik service gjør at man gjerne handler der igjen !

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært morsomt å oppleve en skikkelig kino demo også, Ambra synes jeg var genial sak som vi fikk presentert hos Scic. Hadde vært knall å sett den på oppsettet ditt også, du har i hvertfall ikke noe utstyr å skamme deg over og det vi så likte vi veldig godt. Det er jo bare lovord fra oss som var der i går, alle fikk sine dose med moro og alle er glad. Take it as a man.

Lx91 må jeg nesten se når den tiden byr seg igjen, tror den har en god del å by en mann på.

Du skal få beskjed når 91 kan fyres igang.

Fikk forresten liv i 51 i kveld uten å gjøre noe som helst. Den lot seg slåes på og spille DVD men ikke blu-ray? HDMI utgangen fungerer også.. Kan i allefall se på DVD om ikke annet.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal få beskjed når 91 kan fyres igang.

Fikk forresten liv i 51 i kveld uten å gjøre noe som helst. Den lot seg slåes på og spille DVD men ikke blu-ray? HDMI utgangen fungerer også.. Kan i allefall se på DVD om ikke annet.

A.
    Det er jo først nå ting skal virke lissom, men det er i hvertfall noe feil på den spillern og det er det ingen tvil om. Jeg spiller igjennom demoplatene dine, veldig mye bra på dem. Så kult at du har fått inn Porcupine Tree på dem, det er musikk som må frem i alle slags anlegg. De jobber med ny plate og evt en ny turne, så det er ikke så vanskelig hva som skal gjøres når dem kommer til Norge igjen.

Side 91 av 197 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 87 88 89 90 91 92 93 94 95 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •