Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 87

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 87 av 197 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 ... SisteSiste
Viser resultater 1,721 til 1,740 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Dæven så sprek den kinoen til han Scic er, dette er Sandefjords store konger innenfor området. Kongen av campingplassen...
    Ja! Den er sprek på mange måter.. Du får ta fergen over til fjorden, og ta med vognen om du må.

A.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    På tide at du kommer deg ut av hulen og får deg en skikkelig kino opplevelse. Er jo bare å hoppe på fergen RW
    Det er sant men jeg kjører ikke bil så det blir litt begrenset hvor jeg kommer, men det er jo bussmuligheter men det er så pes. Jeg har skikkelig lyst til å oppleve kinoene til kongene her inne, uten tvil og det ville nok vært en stor opplevelse altså.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant men jeg kjører ikke bil så det blir litt begrenset hvor jeg kommer, men det er jo bussmuligheter men det er så pes. Jeg har skikkelig lyst til å oppleve kinoene til kongene her inne, uten tvil og det ville nok vært en stor opplevelse altså.

Kan kanskje ordne henting i Horten om det gjør det lettere for deg?

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Kan kanskje ordne henting i Horten om det gjør det lettere for deg?

A.
    Hvis det er fullt mulig så er jo saken en annen med engang, uten bil så blir man litt hemmet for å si det slik. Men om det er mulighet for at noen kan hente meg så er det kjempe fint, hadde gjerne kommet på besøk om det er lov med Mossinger på gjestelisten.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe You bet! Skulle kjøpe PT Lightbulb sun i dag, men de hadde den ikke, så det ble Radiohead In Rainbow istedet. Faktisk lett å lytte til.

A.
    Hehe. Høres ikke dum ut den. Hva er det du har av PT da? Kjøpte meg Ayreon og Rush i dag, har brukt dagen til å blir mer kjent med det. Særlig Rush, som jeg har hørt veldig lite av fra før.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tugron
    Hehe. Høres ikke dum ut den. Hva er det du har av PT da? Kjøpte meg Ayreon og Rush i dag, har brukt dagen til å blir mer kjent med det. Særlig Rush, som jeg har hørt veldig lite av fra før.
    Mye bra der - både Ayreon og Rush har noen centimeter i min samling...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Mye bra der - både Ayreon og Rush har noen centimeter i min samling...
    Ayreon har jeg hørt på en stund. Blir mer og mer glad i det. Måtte bestille opp 2112 og Moving Pictures i tillegg den jeg kjøpte i går, Permanent Waves.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ayreon har jeg hørt på en stund. Blir mer og mer glad i det. Måtte bestille opp 2112 og Moving Pictures i tillegg den jeg kjøpte i går, Permanent Waves.

Var å hørte om de hadde Ayreon Human equation også, men utsolgt. Noe som var synd forde jeg hadde lyst til å høre noe musikk jeg ikke har vært borti før.
    Når det kommer til PT, så er det ikke så mange plater jeg har der, er vel de tre siste, et Black field II album , en PT dobbel LP Stupid dream ( MEGET bra ) og til slutt No Man Speak mener jeg det var. Har nok gått glipp av mye her. Til og med den aller siste PT som bare fåes på MP3 format.

Kom med det som mangler.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er fullt mulig så er jo saken en annen med engang, uten bil så blir man litt hemmet for å si det slik. Men om det er mulighet for at noen kan hente meg så er det kjempe fint, hadde gjerne kommet på besøk om det er lov med Mossinger på gjestelisten.

Skal høre med SCIC om vi kan ordne noe. Hvis du klarer å være i Horten til kl 0930 så kan jeg hente deg. Blir det noe senere en det, så kan det krasje med de andre besøkende, slik at de kommer til tomt hus.

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var å hørte om de hadde Ayreon Human equation også, men utsolgt. Noe som var synd forde jeg hadde lyst til å høre noe musikk jeg ikke har vært borti før.
    Når det kommer til PT, så er det ikke så mange plater jeg har der, er vel de tre siste, et Black field II album , en PT dobbel LP Stupid dream ( MEGET bra ) og til slutt No Man Speak mener jeg det var. Har nok gått glipp av mye her. Til og med den aller siste PT som bare fåes på MP3 format.

Kom med det som mangler.

A.
    Hehe Jeg trur ejg ville brukt porcupinetree.com, discography'en der. Jeg liker egentlig alt de har gitt ut, selv om det er stor forskjell på mye av det. De beholder på en måte grunn-sounden, og du skjønner med en gang at det er PT. Vil kanskje anbefale deg å høre på noen sanger fra de CD'an du ikke har, og bestemme deg ut fra det. Blackfield har jo også det første albumet sitt, og det er absolutt ikke dårlig. No-man er det jeg hører mest på for tiden, hva synes du om det du har hørt der?

PS: Tenker du på Steven Wilson - Insurgentes? Der du kan preordre og få albummet i mp3 mens du venter? Da har du noe å glede deg til iallefall Nydelig musikk derfra, og DVD'n er også meget spesiell

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe Jeg trur ejg ville brukt porcupinetree.com, discography'en der. Jeg liker egentlig alt de har gitt ut, selv om det er stor forskjell på mye av det. De beholder på en måte grunn-sounden, og du skjønner med en gang at det er PT. Vil kanskje anbefale deg å høre på noen sanger fra de CD'an du ikke har, og bestemme deg ut fra det. Blackfield har jo også det første albumet sitt, og det er absolutt ikke dårlig. No-man er det jeg hører mest på for tiden, hva synes du om det du har hørt der?

PS: Tenker du på Steven Wilson - Insurgentes? Der du kan preordre og få albummet i mp3 mens du venter? Da har du noe å glede deg til iallefall Nydelig musikk derfra, og DVD'n er også meget spesiell

Stemmer Insurgents var det. Må nok ta en titt på pt.com. Mye jeg har lyst på der. I det siste har det gått i blu-ray bestillinger, musikken har ikke vært prioritet.

Du skulle tatt deg en tur til fjorden, hadde vært gøy å høre din preferanse musikk. Kanskje jeg hadde plukket opp noe nytt der. Det er det som er så genialt med demo runder får høre så mye forskjellig musikk.

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer Insurgents var det. Må nok ta en titt på pt.com. Mye jeg har lyst på der. I det siste har det gått i blu-ray bestillinger, musikken har ikke vært prioritet.

Du skulle tatt deg en tur til fjorden, hadde vært gøy å høre din preferanse musikk. Kanskje jeg hadde plukket opp noe nytt der. Det er det som er så genialt med demo runder får høre så mye forskjellig musikk.

A.
    Insurgentes er absolutt noe å glede seg til. Boken som fulgte med LE-versjonen er full av bilder. De skal vel også slenge med DVD'n med 5.1 og 24bit stereo på retailversjonen, så vidt jeg husker.

Hadde vært moro det. Må jo prøve på det en gang, må si jeg blir litt satt ut hver gang jeg ser oppsettet ditt. Og det går vel andre veien og, jeg er egentlig veldig snever i musikksmaken(ennå). Men det finnes så mye bra der ute, hadde en bare hatt penga til det, så..

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Insurgentes er absolutt noe å glede seg til. Boken som fulgte med LE-versjonen er full av bilder. De skal vel også slenge med DVD'n med 5.1 og 24bit stereo på retailversjonen, så vidt jeg husker.

Hadde vært moro det. Må jo prøve på det en gang, må si jeg blir litt satt ut hver gang jeg ser oppsettet ditt. Og det går vel andre veien og, jeg er egentlig veldig snever i musikksmaken(ennå). Men det finnes så mye bra der ute, hadde en bare hatt penga til det, så..

Du er i allefall hjertlig velkommen.

Tror jeg skal vente til Insurgent kommer i butikken, morsomt med DVDèn også.

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er i allefall hjertlig velkommen.

Tror jeg skal vente til Insurgent kommer i butikken, morsomt med DVDèn også.

A.
    Tusen takk

Jeg har forhåndsbestilt fra burningshed, de sender også med DVD'n,trur jeg. Og som sagt, du får hele CD'n som mp3 mens du venter på posten.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal høre med SCIC om vi kan ordne noe. Hvis du klarer å være i Horten til kl 0930 så kan jeg hente deg. Blir det noe senere en det, så kan det krasje med de andre besøkende, slik at de kommer til tomt hus.

A.
    Seff kan jeg være i Horten til da, ikke noe problem så du kan skrive meg opp på besøkslisten din.

Det var kjempesnillt å gjøre det, nå begynner jeg å glede meg ja.

Mvh

Raymond

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seff kan jeg være i Horten til da, ikke noe problem så du kan skrive meg opp på besøkslisten din.

Det var kjempesnillt å gjøre det, nå begynner jeg å glede meg ja.

Mvh

Raymond

Da er det fullt på demoen.

Listen for påmeldte:

-Troeen
    -BoGGis
    -Roger Waters

Velkommen skal dere være... Må helsen være i behold denne gangen..

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det fullt på demoen.

Listen for påmeldte:

-Troeen
    -BoGGis
    -Roger Waters

Velkommen skal dere være... Må helsen være i behold denne gangen..

A.
    Tusen takk, da stiller jeg opp i hvertfall. Dette ser jeg frem til

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk, da stiller jeg opp i hvertfall. Dette ser jeg frem til

siden du alt fått til transport til demo`n,
    kan jeg gi deg transport tilbake i liten rød bil med mye "god lyd"
    om vi ikke har fått nok i løpet av dagen/kvelden

Troeen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Troeen
    siden du alt fått til transport til demo`n,
    kan jeg gi deg transport tilbake i liten rød bil med mye "god lyd"
    om vi ikke har fått nok i løpet av dagen/kvelden

Troeen
    Det hadde vært kjempe knall om det hadde latt seg gjøre, tror faktisk dette kommer til å bli en minneverdig dag. Gud bedre som jeg har forgudet den kinoen til han Ambiance.

Thanks in advance....

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært kjempe knall om det hadde latt seg gjøre, tror faktisk dette kommer til å bli en minneverdig dag. Gud bedre som jeg har forgudet den kinoen til han Ambiance.

Thanks in advance....

det rommet til SCIC er ikke noe dårligere. så det 2 konge bra rom som besøkes
    får X-fingre for Ambiance holder frisk denne gang

og jeg håper at jeg får madegaskar 2 til demo`n

Troeen

Side 87 av 197 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •