Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 83

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 83 av 197 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 79 80 81 82 83 84 85 86 87 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 ... SisteSiste
Viser resultater 1,641 til 1,660 av 3926
    Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan gikk det her i går da? Full rulle etter demoen og, eller måtte du hjem til unger? Kanskje du får tid til å hjelpe meg med å teste ut nettverksspiller og, om jeg får mulighet til hjemlån :-). Og så må vi få satt dato for demo hos deg, men ser for meg nå at det blir i 2009

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Hvordan gikk det her i går da? Full rulle etter demoen og, eller måtte du hjem til unger? Kanskje du får tid til å hjelpe meg med å teste ut nettverksspiller og, om jeg får mulighet til hjemlån :-). Og så må vi få satt dato for demo hos deg, men ser for meg nå at det blir i 2009
    Det gikk noen PM mellom en del av oss på fredag. Her i huset endte tre av fem opp med omgangssyke inklusive meg, så jeg måtte avlyse for min del atter en gang.. Det var middels sakt flaut og avlyse en gang til.. Sykdom er vel slik at det ikke går og kontrolere men, kjedelig!.

Testing av nettverks spiller hadde vært gøy å være med på. Kan du si fra når du får en hjem? For meg passer det ofte på dagtid hos deg eller meg.

A.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Det gikk noen PM mellom en del av oss på fredag. Her i huset endte tre av fem opp med omgangssyke inklusive meg, så jeg måtte avlyse for min del atter en gang.. Det var middels sakt flaut og avlyse en gang til.. Sykdom er vel slik at det ikke går og kontrolere men, kjedelig!.

Testing av nettverks spiller hadde vært gøy å være med på. Kan du si fra når du får en hjem? For meg passer det ofte på dagtid hos deg eller meg.

A.
    Spraybasj både forran og bak hehe

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde samme kjøret forrige helg, men slapp unna med foran :-). Sendte mail til Kontrapunkt idag..så kanksje får svar i morgen.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Hadde samme kjøret forrige helg, men slapp unna med foran :-). Sendte mail til Kontrapunkt idag..så kanksje får svar i morgen.
    Hehe.. Her var det bare foran.

Send meg PM når det passer for deg. Som sagt får jeg noen timer ledig på dagtid.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Spraybasj både forran og bak hehe

Noe skikelig skitt.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse dagene med sykdom så får man tid til å tenke litt. Jeg er vel ikke noe anerledes en dere andre, så dagdrømmer har svevet fritt i den delen av hodet som har fungert i det siste. :roll:

Jeg har vurdert Pioneer BDP-LX91. Så langt er det ikke noen bruker info å finne om denne spilleren. Er den virkelig verdt prisen, og er den så mye bedre en lille bror LX71?

Help needed!

A.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer ULTIMATE player: BDP-LX91/Elite BDP-09FD - Blu-ray Forum ser ut som om det er en del aktivitet der.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.

Har lest mye slikt. Men skulle gjerne hatt noen som har den eller har testet den på lerret og ikke tv.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da her jeg fått samboer på glid ang Nintendo WII julegave til største barnet i huset. Og nei det er ikke meg det er snakk om men datteren i huset. Selv om muligens den aller største ungen blir å bruke mest. :twisted:

Noen som har noen ord å si om denne konsollen? Den er helt ukjent for meg.

A.

Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk morsomt, spesielt for store unger

Kansje ikkje den beste grafikken men fy kor kjekt det er.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg valgt en helt annen konsoll enn Wii, konsollen er både dyr, og gjenspeiler utdatert HW (480p component). Greit den har veivekontroll, men så langt er det nesten bare Nintendo som har sluppet de gode titlene til konsollen (BRAWL, Zelda, Mario) i tillegg til de som har solgt for godt; Wii Fit, Music og Sports.
    Den har riktignok et fåtall andre artige spill, Metroid Prime, Excite Truck, Resident Evil 4, World of Goo..

Vel, jeg følger ikke så veldig godt med på Wii, men føler den har solgt unaturlig godt i forhold til hva den gir til publikum.

Wii koster faktisk 2200,-. Da hadde jeg mye heller valgt X360 Premium (2000,- 60Gb inkl 2 spill i mange bundles, trådløse kontroller, kan legge inn spill på HDD, kan spille av DVD-filmer om det er viktig) samt et MYE større spillbibliotek enn Wii. PS3 er også en mulighet, men vil tro dette blir for dyrt.

Om du er ute etter billige spill, ville jeg tatt en turt bort til Gamestop og kjøpt brukte spill, der får en tak i masse gode spill til en billig penge. Det gjelder for alle konsollene.

Dette kunne også vært et produkt du også kunne brukt, Bjørn.
    PGR, Tomb Raider, Lost Odyssey, Gears of War, Braid, Forza, Dirt, Skate, Guitar Hero.. Listen er eksremt lang

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for utfyllende svar Lill-h.

Tanken har streifet meg, men en fordel har nintendo og det er den ikke bruker cd/dvd som kan ripes opp når noen små skal bruke det. Så er vel vurderingen når det skal spilles på stor-skjerm om den holder mål da... Neppe!

Kanskje et waste å handle den kontra 360??

A.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du opptatt av mange gode spill så er det et soleklart valg i dag: xbox360! Ingen av de andre konsollene har vel ikke mer enn halvparten så mange topratede spill som Xboxen har.

Men for de yngre så er nok Wii den mest intressante konsollen - men spillene er på dvd...

Er det jente det er snakk om så er det kanskje synging som gjelder? Der er det Xbox og PS3 som er klart best.

Selv har jeg gamle Xboxen, Gamecube, Wii og Xbox 360 - 11 år gamle datteren spiller faktisk mest på Gamecuben, der går det i Zelda, Super Mario osv..

Men det er konsoller - mest sitter hun og spiller Sims 2 på pcen sin
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en Wii til kona for et år siden. Det er nok den mest barnevennlige konsollen med morsomme spill som krever innlevelse og bevegelse. Ulempen er at lyd og grafikk ligger på nivå med PS1. Kan du leve med dette er den et godt og morsomt kjøp
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg kjøpte en Wii til kona for et år siden. Det er nok den mest barnevennlige konsollen med morsomme spill som krever innlevelse og bevegelse. Ulempen er at lyd og grafikk ligger på nivå med PS1. Kan du leve med dette er den et godt og morsomt kjøp
    Skjønner hva du mener - men å sammenligne Wii med PS1 blir helt feil - den parkerer uten problemer PS2, Xbox (gamle) og Gamecube. Det er bare å sette på Super Mario Galaxy - et herlig spill med en ganske imponerende grafikk. Selv om den ikke kan sammenlignes verken med PS3 eller Xbox 360 grafikk eller lydmessig så gjør den bra fra seg på en tv opp til 50".

Det er tross alt den overlegent mest solgte konsollen selv i disse HD tider - ikke uten grunn synes jeg.

Min overlegent beste spillopplevelse har jeg hatt med Resident Evil 4 - på nettopp Wii - selv om jeg har over 30 kanonspill på 360.....

Edit: Du må selvsagt kjøpe en komponentkabel - slik at du får muligheten til å velge 480p eller 576i.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har tatt opp disse tingene i familjerådet 8) , og bestemt oss for 360. Kanskje den er mest flerbruksmaskin!? Så er det vel å få tak i forskjellige kontrolere til den også med bevegelse styring?.

Wii bruker DVD/CD løsning også! Da er det vel det samme hvilken jeg velger mtp misshandling av spill...

Takker for tips og råd.

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Skjønner hva du mener - men å sammenligne Wii med PS1 blir helt feil - den parkerer uten problemer PS2, Xbox (gamle) og Gamecube. Det er bare å sette på Super Mario Galaxy - et herlig spill med en ganske imponerende grafikk. Selv om den ikke kan sammenlignes verken med PS3 eller Xbox 360 grafikk eller lydmessig så gjør den bra fra seg på en tv opp til 50".

Det er tross alt den overlegent mest solgte konsollen selv i disse HD tider - ikke uten grunn synes jeg.

Min overlegent beste spillopplevelse har jeg hatt med Resident Evil 4 - på nettopp Wii - selv om jeg har over 30 kanonspill på 360.....

Edit: Du må selvsagt kjøpe en komponentkabel - slik at du får muligheten til å velge 480p eller 576i.
    En liten overdrivelse, men jeg har litt anskelig for å forstå grunnen til at de har lagt seg på et så lavt nivå grafikkmessig i 2008.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    En liten overdrivelse, men jeg har litt anskelig for å forstå grunnen til at de har lagt seg på et så lavt nivå grafikkmessig i 2008.
    Ja den ligger jo langt etter de to andre i ytelse. Men med dette så har jo Nintendo slått fast at folk i gata ikke bryr seg særlig om grafikk.

Wii har jo solgt nesten like mye som de to andre konsollene tilsammen. Kan være greit å ha dette i bakhodet når man tenker på Blurays muligheter.

Men nå ble det 360 i denne tråden - et bra valg hvis man kun tenker på spill synes jeg! Det beste med konsollen er kanskje mulighetene til å finne billige spill. Flesteparten av mine +30 spill til xboxen er kjøpt på Play til under kr 200,- :-D De to andre konsollene har ikke i nærheten slike priser på tilsvarende mengde spill.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel noe de bevisst gjorde. De ville tilbake til kjernen av spilling. Det vil si når spillene var morsomme fordi de var morsomme og enkle i stedet for å kaste seg på grafikk racet.

I tillegg så mangler vel WII mye A/V funksjonalitet med samme begrunnelse.

Selv leste jeg dette som en utrolig dårlig unnskyldning for at de ikke maktet å henge på PS3 og Xbox 360 HW og konsollmessig. Ingen tvil om at WII har solgt mest, men årsaken til dette ligger nok spesielt på det asiatiske markedet og ikke i Europa/USA hvor jeg tror at konkurransen nok er jevnerere. Jeg kjenner i hvertfall veldig mange flere som eier PS3 og Xbox 360 enn WII, men det kan jo ha noe med aldersgruppen jeg menger meg med...
    Uansett så er det ingen grunn til at en konsoll skal kunne gjøre alt det som PS3 og Xbox gjør, men med "morsomme" og enkle spill i tillegg (med potensiale for skikkelig bra grafikk for de ikke fullt så simple spillene)

Side 83 av 197 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 79 80 81 82 83 84 85 86 87 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •