Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 80

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 80 av 197 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 ... SisteSiste
Viser resultater 1,581 til 1,600 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    BDP1400 er ikke sonefri, og det var ikke det som ble oppdatert på den, men den manglet firmware for å takle de siste Blu-ray platene som innehoder profil 2.0. Etter tips fra Troeen fant jeg firmware og instalasjon manual på Samsung.com/no. Selve oppgraderingen tok ca40 min, og man må følge det som står til punkt å prikke, og bruk god CD+R til å brenne programet ned på.

Nå kan jeg se på Iron man

Søkeresultat SAMSUNG

A.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Passet på å ta oppgraderingen nå, jeg også.
    Skulle nemlig se Cloverfield i går, og DET gikk ikke, nei... ;-)

Imidlertid tok det 6 minutter (sjekk) +7 minutter (oppgradering) +3 minutter (skuff inn og videre oppgradering), hvilket totalt blir 16 minutter.

Hvorfor tok det 40 minutter hos deg, mon tro?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Passet på å ta oppgraderingen nå, jeg også.
    Skulle nemlig se Cloverfield i går, og DET gikk ikke, nei... ;-)

Imidlertid tok det 6 minutter (sjekk) +7 minutter (oppgradering) +3 minutter (skuff inn og videre oppgradering), hvilket totalt blir 16 minutter.

Hvorfor tok det 40 minutter hos deg, mon tro?

Jeg er jaggu ikke sikker. Leste at det var den tiden det skulle ta, men så skjedde det noe da skuffen gikk inn av seg selv, og DVD-spilleren låste seg?? Lot den stå på, da det stod ikke slå av strømmen under oppdatering. Ca 15 min senere slo den seg av selv. 3 min etter det var den klar for film. Alt i alt ble det ca 40 min.

Akurat ferdig med Iron man nå, og den var meget underholdene.

A.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Jeg er jaggu ikke sikker. Leste at det var den tiden det skulle ta, men så skjedde det noe da skuffen gikk inn av seg selv, og DVD-spilleren låste seg?? Lot den stå på, da det stod ikke slå av strømmen under oppdatering. Ca 15 min senere slo den seg av selv. 3 min etter det var den klar for film. Alt i alt ble det ca 40 min.

Akkurat ferdig med Iron man nå, og den var meget underholdene.

A.

hvis det mangler en oppgradring eller 2 så vil ta lenger tid.
    gikk vel rundt 30-40 min hos meg også (har kabel rett 1400)
    men det spiller ingen rolle for min del. bare det virker til slutt og man får sett film med litt høyt volum

Troeen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Troeen
    hvis det mangler en oppgradring eller 2 så vil ta lenger tid.
    gikk vel rundt 30-40 min hos meg også (har kabel rett 1400)
    men det spiller ingen rolle for min del. bare det virker til slutt og man får sett film med litt høyt volum

Troeen
    Kabel rett 1400? Hva mener du?

A.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kabel rett 1400? Hva mener du?

A.

sorry : nettverkskabel

Troeen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått lagt opp noen bilder av kinoen på første innlegget av denne tråden. Her har jeg tenkt å følge på med flere bilder av tidligere hifi/kino oppsett jeg har hatt. Må bare finne bilder. :???:

A.

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hver gang jeg er inne å ser på profilen din, blir jeg i godt humør. Du har uten tvil min favorittkino her inne!
    Det er så forfriskende at noen tenker utenfor boksen mtp utstyrsvalg, og at rommet er utrolig gjennomført gjør det komplett

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jeg nevnte på din kinoside så er jeg veldig fasinert av kinoen din. Kanskje lettere for deg å svare her i tråden din om hvordan du opplever Usher. Du har jo et par fantastiske eksemplarer som jeg dessverre ikke har hørt. Men det er noe med utseendet og helhetsinntrykket som ville gitt meg en gedigen skuffelse om de ikke låt tipp toppers

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Som jeg nevnte på din kinoside så er jeg veldig fasinert av kinoen din. Kanskje lettere for deg å svare her i tråden din om hvordan du opplever Usher. Du har jo et par fantastiske eksemplarer som jeg dessverre ikke har hørt. Men det er noe med utseendet og helhetsinntrykket som ville gitt meg en gedigen skuffelse om de ikke låt tipp toppers
    De er i mine ører en fullkommen høyttaler. Jeg liker å høre så langt ned i registeret som mulig, og likeså opp i registeret. Det må heller ikke være mangel på mellomtone og de detaljer som bor der.
    8871 BE før jeg byttet elektronik hadde skjerende/"S"er og"T"er som gjordet til at en nesten grein med øyne når det slo til. En annen ting er overlappingen mellombass til bass som ikke var helt sømløs. Litt værre er 8571 kontra disse. Med rør så henter man inn mye av disse "skavanker" og får en fullgod høyttaler med dybde, punch, detalje rikdom. Jeg vil absolutt si utseende og ytlse henger i sammen.
    Når jeg virkelig lytter til musikk, så slår jeg av lyset og den enorme holografien forfører meg. Her er det ikke problem å plassere instrumentene, vokalisten står oppe på senen, og ligger ikke å synger.
    Det har vært mye leting for å finne det som skulle til for å få en god match, og denne kombinasjon har båret frukter.

Du er hjertelig velkommen for en lytt. Jeg synes det er morsomt med likesinnende på besøk. Send meg en PM.

Mvh A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Hver gang jeg er inne å ser på profilen din, blir jeg i godt humør. Du har uten tvil min favorittkino her inne!
    Det er så forfriskende at noen tenker utenfor boksen mtp utstyrsvalg, og at rommet er utrolig gjennomført gjør det komplett

Gledelig å høre.

Morsomt å gi den innvirkningen på noen. :-D

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lodder stemningen for demo hos meg lørdag eller søndag 8 eller 9 november.
    Med visse forbehold. Må se ann skiftplan og evnt andre planer for den helgen.

A.

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bam, count me in :-)

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lodder stemningen for demo hos meg lørdag eller søndag 8 eller 9 november.
    Med visse forbehold. Må se ann skiftplan og evnt andre planer for den helgen.

A.
    Hei igjen!

Blir gjerne med jeg også, men hvis det er andre som ikke har vært hos deg før så la dem komme før meg.

Kan jo også ha en dobbelt demo, så kan de komme hit etterpå. Eller hit først og spare det beste til slutt :-)

Skal prøve å få oppdatert profilen min. Er en del gamle bilder av utstyr som holder dagens mål der.

Mvh Scic

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scic
    Hei igjen!

Blir gjerne med jeg også, men hvis det er andre som ikke har vært hos deg før så la dem komme før meg.

Kan jo også ha en dobbelt demo, så kan de komme hit etterpå. Eller hit først og spare det beste til slutt :-)

Skal prøve å få oppdatert profilen min. Er en del gamle bilder av utstyr som holder dagens mål der.

Mvh Scic
    Spennende saker dette her. Kanskje jeg kunne tatt en tur også =) Kanskje jeg kunne blitt med deg Scic? Hehe. Siden jeg var hos deg nå på søndag^^

Var forresten veldig koselig å komme på besøk og det var lærerikt. Har allerede brukt mye av det du fortalte! og tuna anlegget mitt etter sånn jeg hørte det hos deg når jeg prøvde ut litt musikk.

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Spennende saker dette her. Kanskje jeg kunne tatt en tur også =) Kanskje jeg kunne blitt med deg Scic? Hehe. Siden jeg var hos deg nå på søndag^^

Var forresten veldig koselig å komme på besøk og det var lærerikt. Har allerede brukt mye av det du fortalte! og tuna anlegget mitt etter sånn jeg hørte det hos deg når jeg prøvde ut litt musikk.
    Hei igjen BoGGis!

En tur i kinoen til Ambiance er virkelig verdt et besøk. Vi får høre hva som skjer med demoen her senere. Godt å høre at du fikk litt utbytte av demoen hos meg.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen!

Mvh Scic
    En dobbel høres fint ut! Meg først og til deg etterpå? Tenker på de minste som skal i seng.

Skal sjekke litt i rundt når det skulle passe for frøken og andre planer osv.

Påmeldte:
    Hanspf
    Scic
    Boggis
    En til?

Mvh A.

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En dobbel høres fint ut! Meg først og til deg etterpå? Tenker på de minste som skal i seng.

Skal sjekke litt i rundt når det skulle passe for frøken og andre planer osv.

Påmeldte:
    Hanspf
    Scic
    Boggis
    En til?

Mvh A.
    Det er helt i orden. Bare se hvordan det passer for deg, så innretter jeg meg etter det.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt i orden. Bare se hvordan det passer for deg, så innretter jeg meg etter det.
    Fleksibel som alltid du.

Da har vi en plan.

A.

Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fleksibel som alltid du.

Da har vi en plan.

A.

kan jeg kan ta med tur, om det legdig plass enda 8)

det 2 kino rom jeg begge har lyst tilbesøke lenge

Troeen

Side 80 av 197 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •