Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 73

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 73 av 197 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 69 70 71 72 73 74 75 76 77 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 ... SisteSiste
Viser resultater 1,441 til 1,460 av 3926
    Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hallo A.

Har du lyst på en Oslo-tur i morgen, så skal Homecinema med en kompis på besøk fra ca. 13 til 18. Får besøk etter det, så det blir ikke en full demokveld men ihvertfall noen timer.

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mor10
    Hallo A.

Har du lyst på en Oslo-tur i morgen, så skal Homecinema med en kompis på besøk fra ca. 13 til 18. Får besøk etter det, så det blir ikke en full demokveld men ihvertfall noen timer.

Det hørtes morro ut! Det er selvfølgelig et men her. Jeg monterer ny verandadør i leiligheten, og det tat mye lengre tid en hva jeg regnet med. Tror ikke jeg rekker det i dag.

Har du planer om ny demo?

A.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Jeg har min tvil da tollen alene tar fem virke dager.

Jeez, hvem har du sendt den med? Dette er besynderlig nok langt over normert tid. Kanskje samlast ULD'er er det som tar tid og ikke tollbehandlingen?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Jeez, hvem har du sendt den med? Dette er besynderlig nok langt over normert tid. Kanskje samlast ULD'er er det som tar tid og ikke tollbehandlingen?

Ja.. Sist gang jeg fikk noe, da kom det med posten.se, og da lå den fem dager, mandag til fredag til fortolling her i Norge.

Slik sendte jeg Processoren til Irland, og da regner jeg med fem dager på returen også.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig var den siste delen på plass.

Effekt forsterkeren til senterkanalen er kommet. Nå går jeg bare å venter på at Halcroen skal komme fra service.

Acousticen var penere en jeg hadde ventet, så det er nesten en skam å hjemme den bort bak hifi racket. Desverre synes ikke jeg den passer inn i mellom Halcro og Pass Lab, så det er derfor jeg hjemmer den.

Spennende å høre hvordan dette spilller. Som jeg har sagt tidligere er jeg noe reservert for Digital effekt forsterkere, emn iom denne skal kun jobbe med noe rundt 80HZ og oppover, skal det nok ikke by på noe problemer.

Ikke noe mulighet for banan plugger. Men bi-wiering er mulig, to sett med høyttaler tilkobling i hver plugg.

Vedlegg 34555

Vedlegg 34556

A.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snodig sak der der.
    Men låter sikkert krem.
    Kan tenke meg at X-616 får det den fortjener av effekt nå.
    Gratulerer.

Edit: Er ikke Speacon tilslutninger litt uvanlig på hifi utstyr?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Snodig sak der der.
    Men låter sikkert krem.
    Kan tenke meg at X-616 får det den fortjener av effekt nå.
    Gratulerer.

Edit: Er ikke Speacon tilslutninger litt uvanlig på hifi utstyr?

Takk.

Speacon brukes gjerne i musikk oppsett til konserter osv. Men Aoustic foretrekker disse?!

A.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg vet. Brukes i PA og slikt.
    Har også sett det i enkelte biler.

Gir en solid tilkobling iallefall.
    Kanskje noe for andre produsenter å tenke på.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig etter fire uker i posten har SSP 200 ankommet Halcro Europe.

De startet jobbingen på den i dag, og hardware oppgraderingen blir de ferdige med i morgen, men software må jeg vente noen uker før den er helt ferdig (software under produksjon). Her blir det bla 1080/24fp capabilitet og noen nye lyd formater. Det er vel verdt ventingen?? :twisted:

A.

Newcomer Whitedmon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Software...

De startet jobbingen på den i dag, og hardware oppgraderingen blir de ferdige med i morgen, men software må jeg vente noen uker før den er helt ferdig (software under produksjon). Her blir det bla 1080/24fp capabilitet og noen nye lyd formater. Det er vel verdt ventingen?? :twisted:

A.
    Vi får håpe at det ikke tar lengre tid med softwaren, har jo vært borti slikt før.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

A.
    Ikke for å rippe opp i gamle sår og slik, men husker du jeg nevnte dette med laang servicetid og deadlines som ikke holdes når du tenkte på Halcro?
    Jeg håper du får et state of the art produkt der alt virker som det skal når du endelig får tilbake prosessoren, kjiipt å ha så fett utstyr å ikke kunne få brukt det på flere måneder.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whitedmon
    Vi får håpe at det ikke tar lengre tid med softwaren, har jo vært borti slikt før.
    Softwaren tar ikke lange tiden, men det er den postgangen som tar tid. :evil:
    5 dager i toll på turen dit!

Men men.. I disse dager er ikke kinoen prioritet... For fint vær. :-D

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Ikke for å rippe opp i gamle sår og slik, men husker du jeg nevnte dette med laang servicetid og deadlines som ikke holdes når du tenkte på Halcro?
    Jeg håper du får et state of the art produkt der alt virker som det skal når du endelig får tilbake prosessoren, kjiipt å ha så fett utstyr å ikke kunne få brukt det på flere måneder.

Heldigvis så er det rette årstiden for service av kino utstyr. Hadde dette vært kommende høst hadde nok ikke fattningen vært så rolig som nå. Å ja du nevnte det ang Halcro service. Men de står på for å få ting gjort, det som sinker er faktisk posten. Den var bare en dag på rep hos Halcro Europe, software update, og statisk støy på en bakkanal tar par dager på fabrikken.

De bytter ut software og hardware, for å muligjøre siste HD formater. Det blir morsomt å teste.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som om ting skal komme tilbake til cinema Ambiance!! Processoren befinner seg i Finland av alle plasser, og ventes her ila neste uke. I denne sammenhengen er følgende filmer er bestil på blå disk: 10.000 BC og Hitman. Disse filmene har jeg på følelsen er så som så, men kanskje morsome bilde å lyd effekter selv om filmene er på lavmål.

Noen som har forslag til nyutgivelser å se på, gjerne blå disk med god lyd/bildet og story??

A.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som om ting skal komme tilbake til cinema Ambiance!! Processoren befinner seg i Finland av alle plasser, og ventes her ila neste uke. I denne sammenhengen er følgende filmer er bestil på blå disk: 10.000 BC og Hitman. Disse filmene har jeg på følelsen er så som så, men kanskje morsome bilde å lyd effekter selv om filmene er på lavmål.

Noen som har forslag til nyutgivelser å se på, gjerne blå disk med god lyd/bildet og story??

A.
    Jumper har upåklagelig lyd/bilde, og imo en orginal og morsom story.
    For å teste uttyret er den perfekt i hvertfall.

Hitman synes jeg var kul.
    Har ikke sett den på Blu-Ray, så kan ikke si så mye om kvaliteten, men en knall film var det!

Apocalypto er også en film som virkelig viser hva god bildekvalitet betyr.
    Men hvis man liker filmer med masse action og eksplosjoner, så kan den bli litt kjedelig(?). Jeg synes dog den bra.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sikker misset dette, man hva er kombiløsningen du nevner i overskriften?
    Gøy at tingene snart er på plass. Gleder meg til å få hørt hele oppsettet etter alle oppgraderingene du har gjort
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg har sikker misset dette, man hva er kombiløsningen du nevner i overskriften?
    Gøy at tingene snart er på plass. Gleder meg til å få hørt hele oppsettet etter alle oppgraderingene du har gjort

Som du vet gikk jo for-rommet føyken, så for å få i pose å sekk i kinoen, så ser det ut til at det blir DVD spiller og CD spiller der igjen, og det er det som er kombi løsningen min. Film å musikk i ett å samme rom.:twisted:

Gleder meg forøvrig til CD1 skal testes på dette oppsettet. håper tilbudet står ved lag enda?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harald25
    Jumper har upåklagelig lyd/bilde, og imo en orginal og morsom story.
    For å teste uttyret er den perfekt i hvertfall.

Hitman synes jeg var kul.
    Har ikke sett den på Blu-Ray, så kan ikke si så mye om kvaliteten, men en knall film var det!

Apocalypto er også en film som virkelig viser hva god bildekvalitet betyr.
    Men hvis man liker filmer med masse action og eksplosjoner, så kan den bli litt kjedelig(?). Jeg synes dog den bra.

Takk for tips.

Apocalypto tror jeg ikke har sett, så den skal bestilles.

Jumper synes jeg manglet klimaks, men den så jeg på tv oppe, så det blir ikke det samme som å se den på stor skjerm og god lyd. Mulig jeg tester den en gang senere.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om du har sett Transformers? Den skal dunke og bråke godt når robotene er i full krig med hverandre. Så den er en god testfilm til dette oppsettet ditt.

Hmm, er musikkrommet ditt nedlagt? Det ser ut som det er fler som går Devilej sin vei her, kombo er fint som pokkern det med kinoene deres. Skal du på Hifimessa i Horten når den tid kommer? Soundplanet kommer jo med med flotte testvarer dit, skal nok dit selv også.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gleder meg forøvrig til CD1 skal testes på dette oppsettet. håper tilbudet står ved lag enda?

A.
    Klart. Tenkte å sjekke om vi kunne få låne en YBA-spiller i samme slengen da denne har en litt annen lydsignatur. Kunne vært gøy å teste disse opp mot hverandre på Usherne
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 73 av 197 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 69 70 71 72 73 74 75 76 77 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •