Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 72

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 72 av 197 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste
Viser resultater 1,421 til 1,440 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Skal du ikke fleske til med en gammel drøm da?
    En slik en?

Hehe.. De der blir for voldsomme til og med for meg.

Men hadde det vært VR5 SR til den prisen, da hadde jeg slitt med å holde meg unna..

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er da utrolig da, om jeg vil låne noe hjem fra Klubben i Moss her jeg bor er det ikke noe problem. De pleier å være veldig greie her i hvertfall, fått demoer og tilbud om hjemlån og hele pakka.

Hva med noe Vincent HDCD spillere? De har jo rør og hele pakka, ser ikke dumme ut heller synes jeg......
    Det er jo noe av det de selger på. La folk teste i privat oppsett og gjør opp sin egen mening. I T.berg må man legge ut fullt beløp, for så å ta med seg hjem, ønsker man ikke å beholde er det bare å levere tilbake igjen. Tungvint.

Vincent har jeg ikke testet hos meg, men hørt den hos en kamerat. Spiller bra den, og pen å se til.

A.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De var da ikke så service instilte på det området der gitt, men det er slik med folk når penga rår. Har de mulighet til innbytte og sånn der eller? Det er de flinke på her i Moss, ikke noe problem å ta inn ting man har kjøpt der. Så det er minste problemet...

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De var da ikke så service instilte på det området der gitt, men det er slik med folk når penga rår. Har de mulighet til innbytte og sånn der eller? Det er de flinke på her i Moss, ikke noe problem å ta inn ting man har kjøpt der. Så det er minste problemet...

Det stemmer..

Om de tar innbytte vet jeg ikke. har faktisk aldri handlet der.

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar de innbytte på klubben i Moss??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Posten i det molbolandet her, er jo helt rått hvor trege de er på TOLL og AVGIFTER!!

Nå har Vincentene mine ligget i fem dager på TOLL og AVGIFT beregninger å enda er de ikke ferdige?? Blir så lei av å vente på slikt tull!!

Hadde de vært sendt med DHL eller UPS så hadde toll regningen kommet i etterkant eller så hadde du fått mulighet til å forhånds betale avgiftene før pakken var kommet til landet. Men igjen da, så havner vi på molbolandet Norge.. Her MÅÅ alt gå trekt itilegg skal det koste flesk!! Blir så LEI..

Kunne nesten startet en debat eller spørreundersøkelse ang avgifter i Norge. Nå tar det jo helt av når det gjelder avgifter. Lønnstigning og avgift økning henger ikke i sammen, mange kommer til å slite med det som skjer nå.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Tar de innbytte på klubben i Moss??
    Ja faktisk, har da selv byttet inn ting der jeg så det var ikke no problem, topp folk som jobber der synes jeg. All respekt til de...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Posten i det molbolandet her, er jo helt rått hvor trege de er på TOLL og AVGIFTER!!

Nå har Vincentene mine ligget i fem dager på TOLL og AVGIFT beregninger å enda er de ikke ferdige?? Blir så lei av å vente på slikt tull!!

Hadde de vært sendt med DHL eller UPS så hadde toll regningen kommet i etterkant eller så hadde du fått mulighet til å forhånds betale avgiftene før pakken var kommet til landet. Men igjen da, så havner vi på molbolandet Norge.. Her MÅÅ alt gå trekt itilegg skal det koste flesk!! Blir så LEI..

Kunne nesten startet en debat eller spørreundersøkelse ang avgifter i Norge. Nå tar det jo helt av når det gjelder avgifter. Lønnstigning og avgift økning henger ikke i sammen, mange kommer til å slite med det som skjer nå.

A.
    Med dette lønns og avgiftsystemet i dette landet går det som forventet, rett vest spør du meg. Det er ingen ting som henger sammen med lønninger og slik lengre, så de som har store lån osv skal virkelig få merke det til slutt. Og da skal det virkelig svi, det er ingen fortjent med. Men så lenge vi stemmer på disse tullingene kan vi ikke vente annet heller, så det er bare slik vårt lille land er. Det er ikke noe som går på skinner utenom NSB lengre, er vel ikke lenge til staten selger togene der også.

Kjære lille Norge, landet som ga trygghet og tok igjen med kapitalisme....

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja faktisk, har da selv byttet inn ting der jeg så det var ikke no problem, topp folk som jobber der synes jeg. All respekt til de...

Det er meget bra gjort. For slik fungerer det ikke i T.berg, og heller ikke i Bodø.

Flott at de gjør det, øker muligens omsettningene der.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ganske fett at de har en slik løsning, så det skal de ha og det er topp service. De har hatt en del kunder innom der egentlig, så det har gått bra altså. Var en dude der og kjøpte Kimber kabler for 30k for litt siden, butikken har fått feste her i byen. Har skaffet dem noen kunder jeg også, så jeg har da fått ordna 80k til den butikken fra min "rekruttering".

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ganske fett at de har en slik løsning, så det skal de ha og det er topp service. De har hatt en del kunder innom der egentlig, så det har gått bra altså. Var en dude der og kjøpte Kimber kabler for 30k for litt siden, butikken har fått feste her i byen. Har skaffet dem noen kunder jeg også, så jeg har da fått ordna 80k til den butikken fra min "rekruttering".

Ikke værst nei! Flott at noen strekker det litt lengre en andre.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan det se ut til at det blir 250W til senter kanal også.

Acustic Realty Ear Two.
    Noe uvanlig utforming på kabinetet. Triangulert og med tilkoblinger på undersiden. Kult??

Den ser søt og liten ut, men den er faktisk ganske stor.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var sexy, er prisen like dan ? Du setter mange økonomiske farer til spille her...

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heftig sak det der. Aldri hørt om denne, men så jo veldig så lovende ut Litt utenom det vanlige.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. Igjen....:-D
    Mye spennende i hus nå Ambience, og lite av det er mainstreem produkter. Blir interessant å se hvordan Halcro syr sammen 3 forskjellige høyttalere med like mange forskjellige power
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. Igjen....:-D
    Mye spennende i hus nå Ambience, og lite av det er mainstreem produkter. Blir interessant å se hvordan Halcro syr sammen 3 forskjellige høyttalere med like mange forskjellige power

Takk takk folkens.

Ja dette blir spennende å se om jeg klarer å sy dette i sammen, men jeg tror dette kan funke. Kanskje hjelp fra en Djevel en gang ned i løypen kan la seg gjøre?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag har jeg vært å besøkt denne kinoen:

Vedlegg 34084

Etter ca 30 min med bil fra Stjørdal mot Tr.heim sentrum endte jeg opp hos denne karen.

Etter et kjapt hello til frøken i huset, så bar turen ned til noe av det flotteste av høyttalere jeg har sett. Utrolig pene detaljer og med noe sinsykt heftig tillegg utstyr pakket ned i polstret esker.

Vell nede i sofaen ble div musikk spillt. Til å begynne med var subwooferene med i stereo, men så switchet husverten over til ren stereo uten sub, og der kom B&W 800 fram til sin rett. Fin balanse mellom alle frq, og en herlig mellomtone og fylldig rask bass. Dette var et digg oppsett som fallt rett i smak hos meg. En hjemme hos reportasje her hadde gjort seg her!

Har desverre ikke tid til å skrive noe mere inngående om denne kinoen, noe som den absolutt er verdt.

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart jeg tar en tur. Vi skulle jo finne en dag for litt cd-spiller testing også.
    Hvordan spilte Nad på de gedigene 800 Signatur??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klart jeg tar en tur. Vi skulle jo finne en dag for litt cd-spiller testing også.
    Hvordan spilte Nad på de gedigene 800 Signatur??
    800 spillte fantastisk. En herlig høyttaler, med masse potensialet. Mulig Nad er begrensningen, men som sagt det spillte helt rått.

I morgen fyker SSP200 ut døren.. Den skal på service og få siste software innstalert. Ikke bare bare å sende slikt ut av landet, tollen må ha en del info, og følgebrev må sendes med.

Testet selvfølgelig SP996 i dag, og de spillte faktisk overaskende bra på frontene, men selvfølgelig ikke noe Pass Lab sammenligning.

Spenningen bygger seg opp til Acoustic Reality sin annkomst i kinoen. Venter i spenning. Regner med den kommer før SSP200 kommer tilbake. :evil:

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Halcro på tur til Ireland for service. Paddy på Halcro Europe mener denne skal være tilbake innen 14 dager. Jeg har min tvil da tollen alene tar fem virke dager. Kan vel tenkes 3-4 uker mere rimelig.

Det som blir gjort med den nå er garanti sak, og det inngår oppgradering av software, noen releer skal byttes ut og rensk av enhet. Det beste er at det er gratis!

Er det noen som kjører noen demoer fortiden? Lenge siden jeg har vært på farten her nede i sør.

A.

Side 72 av 197 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 68 69 70 71 72 73 74 75 76 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •