Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 61

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 61 av 197 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 ... SisteSiste
Viser resultater 1,201 til 1,220 av 3926
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Der var den ja. Utrolig lekkert produkt med et utseende i særklasse
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Der var den ja. Utrolig lekkert produkt med et utseende i særklasse

Det blir en litt annen liga over disse produktene, kontra det som var i kinoen før.
    Håper bare at denne svarer til forventningene.

A.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du Ambiance du Ambiance, vil tro du vil få en første plass på minhjemmekino nå gitt. Det er bare å vente å se, aldri hørt om den forsterkern du har kjøpt deg nå. Men den virket som ett råskinn av en forsterker, håper dette smeller på plass med rommet ditt. Det er vel ikke lenge til Usher'ne dine går ut også, ender vel opp med Dynaudio Evicence Master til den nette sum av 699995,-

High-End = Ran men deilig.....

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ohhh. Pass Labs ...

Vurderte denne selv da jeg skulle handle inn, men fant aldri et brukt eksemplar. Meget töft utseende.
    Kinoen din kommer til å bli bra drøy nå, ambiance.:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig lekkert Ambiance, dette blir råtøft! :-D

Men tror du Pass'en klarer å drive alle ht'ene optimalt?

Edit: Kanskje en slik i tillegg: Pass Lab X250.5 **Ny pris**

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Utrolig lekkert Ambiance, dette blir råtøft! :-D

Men tror du Pass'en klarer å drive alle ht'ene optimalt?

Edit: Kanskje en slik i tillegg: Pass Lab X250.5 **Ny pris**

Hehe.. Tror ikke den trengs. Pass labs har en bedre forsterker del en rotel 1095 som jeg hadde før. Selv om specs er noenlunde lik, så har X5 høyere forspenning på kondensatorene, og nesten 30000micro farad mere en 1095, dog har 1095 400va mere i trafo styrke en X5. Det som vil gjøre uttellingen her er nettopp condensator styrke, og forspenningen på de. Rotel bruker 12v, mens X5 bruker 20v, så hvis jeg har forstått skriften rett, så skal det mye til før kondensator batteriet på X5 tappes, noe som jeg ikke hadde problem med på 1095 heller, ørene tåler mindre en forsterkeriet.

Så jeg håper den strekker til... Får se i løpet av uken. :twisted:

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du Ambiance du Ambiance, vil tro du vil få en første plass på minhjemmekino nå gitt. Det er bare å vente å se, aldri hørt om den forsterkern du har kjøpt deg nå. Men den virket som ett råskinn av en forsterker, håper dette smeller på plass med rommet ditt. Det er vel ikke lenge til Usher'ne dine går ut også, ender vel opp med Dynaudio Evicence Master til den nette sum av 699995,-

High-End = Ran men deilig.....

Hmm... Kankskje noen nye høyttalere??? Brrr tørr ikke å tenke tanken en gang.
    For å være ærlig så er jeg meget fornøyd med 8871, de kler min spillestil godt.
    Og de har et utseende jeg kan leve med en stund framover. Jeg fikke bud på de for ikke så lengesiden, og da begynnte jeg panisk å lete etter Von Schweikert VR5 sr, men klarte ikke å gi fra meg Usherene.

Er man fornøyd, hvorfor bytte?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Ohhh. Pass Labs ...

Vurderte denne selv da jeg skulle handle inn, men fant aldri et brukt eksemplar. Meget töft utseende.
    Kinoen din kommer til å bli bra drøy nå, ambiance.:-D

Takk for det.

Har du testet pass labs?

A.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Takk for det.

Har du testet pass labs?

A.
    Har aldri fått testet noen, desverre. Ikke akkurat enkelt å få tak i, ihvertfall ikke her i Sverige. :cry:
    Jeg vurderte Pass labs ut fra reviews og anbefalinger (og selvsagt utseende).
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Tror ikke den trengs. Pass labs har en bedre forsterker del en rotel 1095 som jeg hadde før. Selv om specs er noenlunde lik, så har X5 høyere forspenning på kondensatorene, og nesten 30000micro farad mere en 1095, dog har 1095 400va mere i trafo styrke en X5. Det som vil gjøre uttellingen her er nettopp condensator styrke, og forspenningen på de. Rotel bruker 12v, mens X5 bruker 20v, så hvis jeg har forstått skriften rett, så skal det mye til før kondensator batteriet på X5 tappes, noe som jeg ikke hadde problem med på 1095 heller, ørene tåler mindre en forsterkeriet.

Så jeg håper den strekker til... Får se i løpet av uken. :twisted:

A.
    Lyden vil definitivt være i en HELT annen klasse :-D Jeg tenkte vel kun på om den vil kunne drive hele systemet optimalt. De 125W'ene per kanal er nok bunnsolide,og tenkte egentlig på hvordan dette ble med dine noe tungdrevne Ushere, men som du sier, time (and hearing) will tell, og ikke minst behov har en del å si. Blir utrolig spennende å følge med på dette her!

Bare av ren nysjerrighet; er det ikke bare 4000uF mer i lyttebanken da (4*31.000uF)?
    Er det 2kW trafo på den alså?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden vil definitivt være i en HELT annen klasse :-D Jeg tenkte vel kun på om den vil kunne drive hele systemet optimalt. De 125W'ene per kanal er nok bunnsolide,og tenkte egentlig på hvordan dette ble med dine noe tungdrevne Ushere, men som du sier, time (and hearing) will tell, og ikke minst behov har en del å si. Blir utrolig spennende å følge med på dette her!

Bare av ren nysjerrighet; er det ikke bare 4000uF mer i lyttebanken da (4*31.000uF)?
    Er det 2kW trafo på den alså?

Husket feil fra teksten der ja.

1800va trafo på X5, og fire x 31000uF. Når jeg leste det fikk jed det til å bli 5 x 31000uF??

Som du sier time will show.

A

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husket feil fra teksten der ja.

1800va trafo på X5, og fire x 31000uF. Når jeg leste det fikk jed det til å bli 5 x 31000uF??

Som du sier time will show.

A
    Absolutt, gleder meg til å høre hva du synes om denne ampen! :-D

Håper jeg ikke spolerte noe av gleden din nå ambiance, for dette blir jo bare helgromt! :twisted:

Spurte bare av ren nysjerrighet, kikker på Pass, Krell og Parasound + pre selv ops:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt, gleder meg til å høre hva du synes om denne ampen! :-D

Håper jeg ikke spolerte noe av gleden din nå ambiance, for dette blir jo bare helgromt! :twisted:

Spurte bare av ren nysjerrighet, kikker på Pass, Krell og Parasound + pre selv ops:

Ikke noe som er spolert her i gården.. Kanskje jeg skulle lest litt før jeg skrev om det.. Lenge siden jeg sammenlignet disse to, så tallene satt ikke så godt i husken.

Ahh spennende leting det der!! så her må du lure noe info ut, mens du prøver og leter!!

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe som er spolert her i gården.. Kanskje jeg skulle lest litt før jeg skrev om det.. Lenge siden jeg sammenlignet disse to, så tallene satt ikke så godt i husken.

Ahh spennende leting det der!! så her må du lure noe info ut, mens du prøver og leter!!

A.
    Ja er utrolig artig når man er på jakt :-D

Driver foreløpig å legger opp kapital, så får vi se hva som detter inn. Kommer til å starte en tråd om det da

Men nok om det, fokus på ditt og din jakt nå! Gleder meg til å høre om dine inntrykk av hvordan denne herlige kolossen låter! Må ikke glemme bilder ops:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har Ambiance en X5 på vei, og det er ikke BMW, men Pas Labs.

En ting som er feil med X5, og det er leverings tiden. 4-6 uker skal det ta, og den blir fraktet med fly fra USA??? Hvor er logiken, selve frakte prosessen tar 2 uker!!

Men, jeg må jo se på det positivet i denne sammenhengen, og det er at jeg får en meget kraftfull og detaljert effektforsterker i kinoen. 125W er villedende!

Hvordan dette spiller,kommer når alt er på plass i kinoen.

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøsses! Nå skjer det virkelig ting i denne kinoen
    Må si jeg ble nysgjerrig på hvilke fronthøytalere som skal inn? Prøvde å se på bruktbørsen hvilke du sikler på, men det blir jo bare gjetting.
    Hint?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende. Gleder meg til å få muligheten til å høre Pass hos deg, men jeg ser det ikke er sikkert at det skjer på Usher. Er det VR5 du vurderer igjen? Eller horn.....
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Jøsses! Nå skjer det virkelig ting i denne kinoen
    Må si jeg ble nysgjerrig på hvilke fronthøytalere som skal inn? Prøvde å se på bruktbørsen hvilke du sikler på, men det blir jo bare gjetting.
    Hint?

Ingen hint enda.. :twisted:

Hvis dette går i boks, så kan jeg gi hint. Men jeg kan ikke drømme om at jeg rekker å selge mine før de andre blir solgt.. Men det er oppgradering vi snakker om. Det kan jeg si.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Spennende. Gleder meg til å få muligheten til å høre Pass hos deg, men jeg ser det ikke er sikkert at det skjer på Usher. Er det VR5 du vurderer igjen? Eller horn.....

Har lite tro på at noen klarer å hoste opp slike summer på så kort tid. Men jeg kan jo håpe!! Den som venter får se.. hehe.. hemlighets full mann her.

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lite tro på at noen klarer å hoste opp slike summer på så kort tid. Men jeg kan jo håpe!! Den som venter får se.. hehe.. hemlighets full mann her.

A.
    He he. Er jo skatte og feriepengetid, så det finnes muligheter.
    Når jeg solgte mine lå interessen for dem hos de eldre herrer på hifisentralen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 61 av 197 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 57 58 59 60 61 62 63 64 65 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •