Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 57

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 57 av 197 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 ... SisteSiste
Viser resultater 1,121 til 1,140 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Hei! Gjorde et lite søk og fant en nettside. Sendte de en mail og dette er svaret:

Hi Chris.

No PM2000s here. But, you may be interested in this: our former colleague
    is going to build a limited number of new EAD PowerMaster 8300 amplifiers.
    These are 8-channel amps, and are built on the same general architecture as
    the PM2000.

If interested, contact --

Frank Boelen
    Boelen Electronics Inc.
    frank@boelenelectronics.com
    (641) 470-0434

Rgds,

Thom

Thom Banks
    Noble Electronics, Inc.
    1973 155th St.
    Fairfield, IA 52556
    (641) 469-5092
    sales@nobleElectronics.net
    Noble Electronics, Audio Mods, High-end Modifications, EAD Service, Enlightened Audio Designs Service Center, Audio upgrades, Boelen Electronics, Audio tweaks, Audio enhancements, Boelen Electronics, TheaterMaster, PowerMaster, DSP7000, DSP-9000, DSP
    ----- Original Message -----
    From: <sannathx@hotmail.com>
    To: <sales@nobleelectronics.net>
    Sent: Monday, March 17, 2008 12:13 PM
    Subject: EAD Powermaster 2000

Vet ikke om dette er noe , men poster det hvis det skulle være interessant.
    Det er innteresant.

PM 8300 har noen holdbarhets problemer, og tror/vet ikke om noen har servise på de i Norge, og i USA er det bare Noble som har servisen på de. Ikke noe billig afære..

Vet hva en 8300 koster med norsk strøm konvertering?

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Det er innteresant.

PM 8300 har noen holdbarhets problemer, og tror/vet ikke om noen har servise på de i Norge, og i USA er det bare Noble som har servisen på de. Ikke noe billig afære..

Vet hva en 8300 koster med norsk strøm konvertering?

A.
    Høres ikke ut som noen bilig affære! Bare med tanke på bruktprisen på 2000 så er jo prisen på denne sikkert skremmende.
    Ulempen med å kjøpe noe sånt fra USA er jo service og det at man ike har hørt det. Vet ikke hvem som kunne utført service på denne? Kanskje Dahlens Elektronikservice hvis de får print tegningene vedlagt?
    Vet ikke noen priser. Kan maile de og spørre...

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Høres ikke ut som noen bilig affære! Bare med tanke på bruktprisen på 2000 så er jo prisen på denne sikkert skremmende.
    Ulempen med å kjøpe noe sånt fra USA er jo service og det at man ike har hørt det. Vet ikke hvem som kunne utført service på denne? Kanskje Dahlens Elektronikservice hvis de får print tegningene vedlagt?
    Vet ikke noen priser. Kan maile de og spørre...

Den reperasjon som ble gjort på 8300 kostet 900$ og tok hele 4mnd å få fikset!?

Tror jeg skal holde meg unna EAD en stund, iallefall til de er oppe å går som egen bedrift igjen. Litt synd, da det er "fantastisk" gode forsterkere.

Skal se om det er noe andre som frister.

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har mye bra, men det er vanskelig å finne brukt og i fem+ kanaler.

Leter en del på audiogon.

Får forresten Halcro SSP200 om en ukes tid.

Boys will be boys!!

A.
    Alternativt kan du jo bruke 3+2. ML 433 burde dekke behovet i front
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Alternativt kan du jo bruke 3+2. ML 433 burde dekke behovet i front

Kunne gjort det, men jeg er jo så minimalistisk at det vil bli for mange komponenter i kinoen. Ønsker å ha en fem eller syv kanaler ved Halcro`s side.

Du har vel testet noen gode produkter i den sjangeren!?

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På flerkanals trinn har jeg ikke fått testet så mye, og med det behovet du har for krefter og finish begerenser utvalget seg.
    Eneste trinnet jeg kommer på i farten er Arcam FMJ P7.
    Med denne 7-kanalern har du mulighet til å bi-ampe frontene

P7 flerkanals effektforsterkeren er konstruert og bygget for å levere likeverdige opplevelser til både musikk og film, og den vil trollbinde selv den mest erfarne og kresne lytter.
    P7 er en 7 kanals THX Ultra2 spesifisert effektforsterker, som er designet til å levere opptil 1.6kW forsterkereffekt av referanseklasse. Den er den ideelle partner til AV8 prosessoren, men vil også komplimentere ytelsen til andre høy kvalitets forforsterkere/prosessorer.
    Bortsett fra å være teknisk overlegen, har mye vekt blitt lagt på det estetiske designet, alt for å sørge for at dette produktet har en betagende effekt i en hvilken som helst installasjon.
    P7 representerer er tour-de-force i forsterkerdesign. Den er garantert å berike dine lyttopplevelser, med dens krefter og finesse posisjonerer Arcams seg stødig i en liten, men selektert gruppe av elite produsenter med P7.
    Pris 39998,-

Alternativt så har du jo Parasound A51, men jeg tror ikke den vil gi deg det store løftet fra 1095. Blir også ganske mainstreem
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På flerkanals trinn har jeg ikke fått testet så mye, og med det behovet du har for krefter og finish begerenser utvalget seg.
    Eneste trinnet jeg kommer på i farten er Arcam FMJ P7.
    Med denne 7-kanalern har du mulighet til å bi-ampe frontene

P7 flerkanals effektforsterkeren er konstruert og bygget for å levere likeverdige opplevelser til både musikk og film, og den vil trollbinde selv den mest erfarne og kresne lytter.
    P7 er en 7 kanals THX Ultra2 spesifisert effektforsterker, som er designet til å levere opptil 1.6kW forsterkereffekt av referanseklasse. Den er den ideelle partner til AV8 prosessoren, men vil også komplimentere ytelsen til andre høy kvalitets forforsterkere/prosessorer.
    Bortsett fra å være teknisk overlegen, har mye vekt blitt lagt på det estetiske designet, alt for å sørge for at dette produktet har en betagende effekt i en hvilken som helst installasjon.
    P7 representerer er tour-de-force i forsterkerdesign. Den er garantert å berike dine lyttopplevelser, med dens krefter og finesse posisjonerer Arcams seg stødig i en liten, men selektert gruppe av elite produsenter med P7.
    Pris 39998,-

Alternativt så har du jo Parasound A51, men jeg tror ikke den vil gi deg det store løftet fra 1095. Blir også ganske mainstreem

Denne kunne fakisk vært innteresant. Lurer på om en forhandler ville lånt en til meg for test? Noe jeg må sjekke!

Flott å se til, og strøm reserver så det holder. Kanskje jeg får mulighet til AB testing etter påske.

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kunne fakisk vært innteresant. Lurer på om en forhandler ville lånt en til meg for test? Noe jeg må sjekke!

Flott å se til, og strøm reserver så det holder. Kanskje jeg får mulighet til AB testing etter påske.

A.
    Si ifra så blir jeg med :razz:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si ifra så blir jeg med :razz:

Den er god.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm??

Vurderer å fjærne nåværende profil for å starte på ny frisk når nytt utstyr er i box.

Mange oppgraderinger har jeg vært igjenom siden profilen ble opprettet, og en strørre oppgradering er nå igang. Alt av oppgraderinger og testinger vil ta måneder før jeg er i havn, og profilen som står nå svarer ikke til utsyret og "møbleringen" som er der i dag.

Men for de som er litt over middels innteresert i hva som skjer i cinema Ambiance, kan følge med i tråden min. Her vil tester og bilder legges ut etter hvert som ting skjer. Noen ganger blir det mulighet med lyndemoer hvor noe forskjellig utstyr blir testet, en har allerede melt innteresse hvis/når Arcam FMJ P7 kommer i hus.

For meg er det svært betydningsfullt at profilen står i stil til utstyret, og føler det blir litt dumt å oppgradere sidene hver gang noe kommer inn, og når noe går ut. Noen har sikkert fått det med seg? Det aller meste i kinoen er pr dags dato lagt ut for salg. Noe ligger på auksjon, og noe ligger med fast pris på AVtorget.

De som skulle ha innteresse for noe av dette er det bare å ringe meg eller sende PM. Auksjon må gå til auksjonslutt.

En av de få tingene som blir stående er----
    Vedlegg 30836

MVH Ambiance

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva?? Kun Usherne? Rotel monsteret og Rotel hjernen går ut? Swans ut? Subene? PJ???

Noen som har det

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Hva?? Kun Usherne? Rotel monsteret og Rotel hjernen går ut? Swans ut? Subene? PJ???

Noen som har det
    Ja... Men ikke suber og fronter, svans,,har jeg ikke så den rykker på en smell.

A.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Senterkanalen??? Tenkte det var en Swans, mens jeg huska grundig feil der^^ USHERN DA!!? ^^

Har du noen planer da Ambiance? Noe vi kan hjelpe deg å brainstorme på?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Senterkanalen??? Tenkte det var en Swans, mens jeg huska grundig feil der^^ USHERN DA!!? ^^

Har du noen planer da Ambiance? Noe vi kan hjelpe deg å brainstorme på?

Her vil det nok bli et lite behov for flere ører og gode tips underveis.

Usher står sin prøve så langt.

Noe er allerede under veis til cinema ambiance, og noe skal bestilles..
    At det meste som kommer inn er et par hopp opp fra "dagens" oppsett er jeg ikke i tvil om. Men hvor mye bedre det vil bli er jeg ikke helt sikker på.

Det som kan bekreftes inn i løpet av uken, er jo Halcro SSP200 processoren som har HDMI 1.3 og ukomprimert lyd og bildet. STORE forventninger her!!

A.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her vil det nok bli et lite behov for flere ører og gode tips underveis.

Usher står sin prøve så langt.

Noe er allerede under veis til cinema ambiance, og noe skal bestilles..
    At det meste som kommer inn er et par hopp opp fra "dagens" oppsett er jeg ikke i tvil om. Men hvor mye bedre det vil bli er jeg ikke helt sikker på.

Det som kan bekreftes inn i løpet av uken, er jo Halcro SSP200 processoren som har HDMI 1.3 og ukomprimert lyd og bildet. STORE forventninger her!!

A.
    Whaaat, heerlig! Kanonmorsomt med oppgradering på elektronikkfronten! Men hva skal være kraftstasjonen til Usherne nå som Rotel blokka dro avgårde? Eller står den fortsatt selvom den er til salgs? Det gjelder kanskje for alt av utstyr? Link til produsent? Hørt om merket før, men ikke sett spesifikasjoner...

Gratulerer!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow ambiance :shock:

Dette blir spennende å følge med på Er utrolig spent på hva du går til anskaffelse av!

Får vi noen små hint? ops:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Whaaat, heerlig! Kanonmorsomt med oppgradering på elektronikkfronten! Men hva skal være kraftstasjonen til Usherne nå som Rotel blokka dro avgårde? Eller står den fortsatt selvom den er til salgs? Det gjelder kanskje for alt av utstyr? Link til produsent? Hørt om merket før, men ikke sett spesifikasjoner...

Gratulerer!

Ting blir stående til de blir sent til kjøper.

Ang link til produsent så hjelper ikke det så mye, de har enda ikke rukket å legge ut info ang deres siste produkter??

Link til forgjengeren.
    Halcro Logic - SSP100

Link fra en messe, og intro av SSP200.
    Halcro EC800 CD/DVD player and SSP200 processor (ISE 2008)

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Wow ambiance :shock:

Dette blir spennende å følge med på Er utrolig spent på hva du går til anskaffelse av!

Får vi noen små hint? ops:

Jepp.

Noen stikkere kommer under veis.

Se ovenfor.

A.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker vi import fra din side når vi snakker om Halcro prosessoren du har kjøpt Ambiance? Eller er det en forhandler som selger disse i Norge?

Forgjengeren så helt rå ut Du kan forøvrig mye om akustikk Ambiance? Tenker mye på plasseringen av CD skapene dine osv.. Uansett, hvis du ser på AV Rom forumet kan du se at jeg har laget en tråd om et lite problem jeg har for tiden.. Hadde satt pris på profesjonelle råd fra en entusiast som deg...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir spennende Ambiance! Regner med det blir snacks av høy klasse som kommer inn i heimen nå? Transistor eller rør du tenker mest på?

Side 57 av 197 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •