Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 55

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 55 av 197 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 ... SisteSiste
Viser resultater 1,081 til 1,100 av 3926
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Ikke enda. Men Meridian 861V4 har kort som kommer med HDMI 1.3 Like så Krell mener jeg? Stort set alle de i skiktet der kommer med oppgraderinger, men det er prisen på oppgraderinger som må måles opp mot kjøp salg av en ferdig procsessor.

Til og med min Rotel 1098 kommer med oppgraderinger til HDMI..

A.
    Jeg kan visstnok sende min Krell til USA og få den oppgradert, men tipper det koster såpass at det finnes bedre og billigere løsninger. Orker ikke å være foruten i månedsvis heller.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .........Stort set alle de i skiktet der kommer med oppgraderinger.....
    Gjelder dette Halo C1 også tro?

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av offpist
    Gjelder dette Halo C1 også tro?
    Parasound er ikke så flinke til og informere om oppgraderinger på forhånd, men det er vel ikke helt umulig at de en gang kommer med noe slikt. Skulle tro de var like inneresert i å holde markeds innteresen oppe for å ikke miste tilhengere.

A.

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=ambiance]Det som er litt rart, er at de ikke har noe på hjemmesiden ang denne nye utgaven?? Noe som de burde reklamere for, da alle barne sykdomer er borte![QUOTE]

Grattis! Dette blir knall!

Sjekk link.

Halcro EC800 CD/DVD player and SSP200 processor (ISE 2008)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for linken.

Det var stort set det jeg fant om den også. Det står en del om den på avsforum, men man må lete en del.

A.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så masse for demoen i din lekre kino i går. Rommet ditt er et imponerende skue, og er et av få rom som jeg synes er større i virkeligheten enn på bilder. Fullt av lekre detaljer og ikke minst; mye lekkert utstyr!

Også deilig å endelig finne ut av hva som forårsaket netbrum-problemene dine. Nettkabler uten jord har med hell blitt benyttet i andre HIFI-rom og ryddet også opp hos deg. Godt at det ikke var elektronikkens feil.

Må også få lov til å si meg særs enig i både dine og andres lytteinntrykk i den uhøytidelige "transistor vs rør-testen". Med rør i kjeden låt det helt klart bedre og med god margin. Morro å få det demonstert i et annet oppsett...

Fortsatt lykke til med Cinema Ambience.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Takker så masse for demoen i din lekre kino i går. Rommet ditt er et imponerende skue, og er et av få rom som jeg synes er større i virkeligheten enn på bilder. Fullt av lekre detaljer og ikke minst; mye lekkert utstyr!

Også deilig å endelig finne ut av hva som forårsaket netbrum-problemene dine. Nettkabler uten jord har med hell blitt benyttet i andre HIFI-rom og ryddet også opp hos deg. Godt at det ikke var elektronikkens feil.

Må også få lov til å si meg særs enig i både dine og andres lytteinntrykk i den uhøytidelige "transistor vs rør-testen". Med rør i kjeden låt det helt klart bedre og med god margin. Morro å få det demonstert i et annet oppsett...

Fortsatt lykke til med Cinema Ambience.

Takker så mye!

Det er for meg veldig vannskelig å forklare alle de forskjellene som forekommer ved AB testing mellom AYON og Rotel, jeg prøvde, men et (lyd)bildet forteller mer en 1000 ord. Derfor bra du endelig fikk muligheten til å ta turen.

Det var meget gledelig å få "feilen" ut av verden, brum som det der kan være nervepriende til tider, men når Devilejs nettkabler ble kobblet til var det stille som i graven. Lettelse!!

Ellers går jeg bare å gleder meg til logistiken kommer i orden.

Takker for besøket, så snakkes vi snart igjen.

A.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg spent Ambiance.
    Lydkvaliteten har du jo allerede nevnt at overgår din tidligere Rotel, men hva synes du om oppsett og menyer?
    Er skjermen på SSP200 bedre enn den som sitter i SSP100?
    At det tar lang tid å skifte mellom HDMI kilder er ikke eksklusivt for Halcro, til og med min Denon AVR-4308 bruker tid på dette, jeg tror det har noe å gjøre med HDCP protokollen.
    Har du testet True HD og DTS Master enda?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Nå er jeg spent Ambiance.
    Lydkvaliteten har du jo allerede nevnt at overgår din tidligere Rotel, men hva synes du om oppsett og menyer?
    Er skjermen på SSP200 bedre enn den som sitter i SSP100?
    At det tar lang tid å skifte mellom HDMI kilder er ikke eksklusivt for Halcro, til og med min Denon AVR-4308 bruker tid på dette, jeg tror det har noe å gjøre med HDCP protokollen.
    Har du testet True HD og DTS Master enda?

Vet ikke enda, men når jeg får den skal jeg selvfølgelig forske noe rundt det.

Får den vel i slutten av uken.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vente tiden på den nye processoren blir en god del lengre... Det kan ta to uker + før den kommer..

Får håpe ikke noe av hjemmekino oppsettet blir solgt så alt for tidlig i denne sammenhengen.

Helt klart at denne kinoen kommer til nye høyder med en slik enhet. Her blir bildet og lyd ukomprimert og selvfølgelig full HD. Dette har jeg muligens alt forstore forventninger til, det aller meste på denne processoren øker ytelsen med det dobbelte + litt til. Bare bassmanagment er en klasse for seg, det er bare for meg å skjønne alt, og gjøre det riktig!

Denne gangen skulle jeg vel hatt hjelp av noen som er mer eller mindre utsjekket på et så avansert system... Men er det noen som er det??

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny vurdering!!

Jeg er noenlunde skeptisk til klasse D forsterkere, alle jeg har lest om har manglet noe i bunn, og har forvrengt på en noe spesiell måte i forhold til AB forsterkere. Jeg skal selvfølgelig drive 8871 under film.
    Hva skal en satse på, og hva holder mål?

Jeg har luktet på Theta Dreanaught 5 kanaler, men kjenner ingen som har testet den! Har/gjør du?

Vedlegg 30521

A.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har luktet på Theta Dreanaught 5 kanaler, men kjenner ingen som har testet den! Har/gjør du?
    A.
    Mener wotg her inne har testet denne, og muligens også kjøpt den.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Mener wotg her inne har testet denne, og muligens også kjøpt den.
    Edit: han har den i signaturen iallefall, og her er link til en post han skrev i en annen tråd: http://avforum.no/forum/receivere-fo...tml#post798279

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne 5 kanals effekten skulle passe din pre utmerket:

AudiogoN ForSale: Halcro MC50

De fleste Halcro'er har multivoltage så det er store muligheter for rimelig import at kostbare effekter.

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny vurdering!!

Jeg er noenlunde skeptisk til klasse D forsterkere, alle jeg har lest om har manglet noe i bunn, og har forvrengt på en noe spesiell måte i forhold til AB forsterkere. Jeg skal selvfølgelig drive 8871 under film.

Vedlegg 30521

A.
    Spectron er ute med nye flerkanals klasse D amper som er hyggelig priset. Spectron Premiere i 5 og 7 kanals. (alle kanaler i 500W) Spectron The Musician 3 Signature er vell en av få klasse D amper som virkelig er hyllet blant de "store" gutta. Spectron har kontstruert sine amper selv og ikke kjøpt komponentene hos andre som de fleste produsentene av klasse D gjør. Sjekk ulike utenlandske forum om denne Musician 3, det er flere med pre amper, kilde og høytalere i mange hundretusenkronersklassen som benytter denne ampen.

Har aldri hørt den selv men det frister virkelig å sette en på prøve.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny vurdering!!

Vedlegg 30521

A.
    Men Ambiance da, følger du ikke med? jeg har en slik
    Fantastisk forsterker, veldig få andre multikanalsforsterkere kan levere den fleksibiliteten, lydkvaliteten, eller eiergleden som Theta Dreadnaught.
    Min er fortiden satt opp med 3x200W moduler, jeg bruker Denonen til bakkanalene, men får en 2x100W modul i løpet av april.
    Du må gjærne komme på besøk for å sjekke ut monsteret om du ønsker.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøsseball, her snakker vi spennende oppgraderinger!:shock:
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SunZeeker
    Denne 5 kanals effekten skulle passe din pre utmerket:

AudiogoN ForSale: Halcro MC50

De fleste Halcro'er har multivoltage så det er store muligheter for rimelig import at kostbare effekter.
    Ja.. Det er disse to jeg vurderer, men begge får litt blandet review. Disse blir sammenlignet med AB forsterkeri fra krell, ml, og de store gutta. Mange mener disse digitale taper seg i bunn, og ikke klarer å lever den tyngde som skulle være mulig. Effekt i klasse D, trenger heller ikke å være så ærlig, men det kommer ann på produsenten.

La oss si det står kun mellom Theta og Halcro. Hvilken er best og hvorfor?

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må takke Mr FLateng for en snar vissit i kveld!

Hyggelig å få besøk, og morsomt å høre dine erfaringer med div utstyr.

Får ta turen innover til gutta som er i omerådet ditt en gang også for en demo!

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig gøy å følge med i tråden din om dagen Ambience. Fler og fler spennende produkter på gang :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Side 55 av 197 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •