Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 197 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 3926
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Liten teaser; Typhon blir sendt fra Østerike allerede mandag 14 januar, Bjørn... :twisted:

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Liten teaser; Typhon blir sendt fra Østerike allerede mandag 14 januar, Bjørn... :twisted:

You DAWG!!

Blir det Jul denne vinteren også. :twisted:

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke småting du kjøper deg ambiance Blir spennende å høre hva du synes om Typhoon når den kommer

Har dog snust litt på EAR'en din, hvordan tror du denne kommer til å være sammen med RF-7?
    Har en god følelse når det kommer til ren lydkvalitet og disse to som kombinasjon, men har en bang anelse siden RF-7 liker seg med godt med power, og er usikker på hvordan EAR'en klarer seg der (?)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Ikke småting du kjøper deg ambiance Blir spennende å høre hva du synes om Typhoon når den kommer

Har dog snust litt på EAR'en din, hvordan tror du denne kommer til å være sammen med RF-7?
    Har en god følelse når det kommer til ren lydkvalitet og disse to som kombinasjon, men har en bang anelse siden RF-7 liker seg med godt med power, og er usikker på hvordan EAR'en klarer seg der (?)
    For meg blir det litt vanskelig å si om det spiller bra eller dårlig, forde jeg aldri har testet den med RF-7, og ikke helt sikker på din smak. Men den har vært prøvd på RF-82, og det spillte med en litt "rokka" spille stil. Det jeg savnet på RF-82 var bassen som jeg hadde i VR4ene, den dype bassen som setter bukse beina i bevegelse..
    Mellomtonen var noe mere laid back kontra vr4, men diskanten var super detaljert uten å bli skjerende, ingenting er mere ireterende en skjerende diskant. Det var ikke noe stort problem å dra rf82 opp i volume, det spillte så høyt at det ikke gikk å snakke med hverandre uten å rope. Kilden var denne gangen en Vincent rør basert cd spiller, som absolutt ikke var en dårlig spiller.

Det beste som du kunne gjøre var å ta deg en tur opp hit, slik at du kunne høre denne på Usher. Det ville nok overbevist de fleste... tror jeg.

Bor du langt unna Flesland??

Edit: Tror ikke SA15 er noe dårlig spiller i denne sammenhengen!

A.

Newcomer Score sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tur til Devilej høres veldig fint ut. Har lenge hatt lyst til å oppleve kinoen og ikke minst det nye oppsettet i stuen Så er det plass henger jeg meg gjerne på en tur over fjorden. Må si de nye monoblokkene du skal ha på test nå snart virker fristende. Er nesten nødt til å snike meg til en lytt på de en gang også

Når det gjelder EAR forsterkern, så er det veldig mye lyd for pengene. En utrolig
    flott forsterker. Må jo være leit å selge den, så kondolerer Ambiance :twisted:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Score
    Tur til Devilej høres veldig fint ut. Har lenge hatt lyst til å oppleve kinoen og ikke minst det nye oppsettet i stuen Så er det plass henger jeg meg gjerne på en tur over fjorden. Må si de nye monoblokkene du skal ha på test nå snart virker fristende. Er nesten nødt til å snike meg til en lytt på de en gang også

Når det gjelder EAR forsterkern, så er det veldig mye lyd for pengene. En utrolig
    flott forsterker. Må jo være leit å selge den, så kondolerer Ambiance :twisted:
    Flott.. Da får vi vente litt på svar fra the devil ang dato osv.

Du er hjertelig velkommen hit for en Typhon lytt.
    Sender deg PM når ting begynner å falle på plass.

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Flott.. Da får vi vente litt på svar fra the devil ang dato osv.

Du er hjertelig velkommen hit for en Typhon lytt.
    Sender deg PM når ting begynner å falle på plass.

A.
    Jeg tar nok også en svipptur over fjorden for å få oppleve disse blokkene før du sender dem avgårde igjen.
    Jeg skal sjekke kalenderen og finne en lørdag som passer. Kan jo være greit å komme igang litt tidlig da siste ferge går 2400, og det er ca 1 time til Moss
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg tar nok også en svipptur over fjorden for å få oppleve disse blokkene før du sender dem avgårde igjen.
    Jeg skal sjekke kalenderen og finne en lørdag som passer. Kan jo være greit å komme igang litt tidlig da siste ferge går 2400, og det er ca 1 time til Moss

Ja.. kan sende deg PM også, så kan dere begge komme. :-D

Erfarings messig, flyr tiden i fra oss, så ja, tror det er lurt å komme seg i gang tidlig på dagen. 12-13 tiden kanskje??

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Erfarings messig, flyr tiden i fra oss, så ja, tror det er lurt å komme seg i gang tidlig på dagen. 12-13 tiden kanskje??

A.
    Høres fornuftig ut.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg blir det litt vanskelig å si om det spiller bra eller dårlig, forde jeg aldri har testet den med RF-7, og ikke helt sikker på din smak. Men den har vært prøvd på RF-82, og det spillte med en litt "rokka" spille stil. Det jeg savnet på RF-82 var bassen som jeg hadde i VR4ene, den dype bassen som setter bukse beina i bevegelse..
    Mellomtonen var noe mere laid back kontra vr4, men diskanten var super detaljert uten å bli skjerende, ingenting er mere ireterende en skjerende diskant. Det var ikke noe stort problem å dra rf82 opp i volume, det spillte så høyt at det ikke gikk å snakke med hverandre uten å rope. Kilden var denne gangen en Vincent rør basert cd spiller, som absolutt ikke var en dårlig spiller.

Det beste som du kunne gjøre var å ta deg en tur opp hit, slik at du kunne høre denne på Usher. Det ville nok overbevist de fleste... tror jeg.

Bor du langt unna Flesland??

Edit: Tror ikke SA15 er noe dårlig spiller i denne sammenhengen!

A.
    Takk for svar ambiance!

Virket sikkert som et teit spørsmål, og forventet ikke noe konkret. Fisket bare etter evt synspunkter på komboen

Bor 10-15min fra Flesland, alt etter hastighet og trafikk, hva tenkte du på?

Det hadde vært utrolig artig å fått prøvd skikkelig rørutstyr, og valget tror jeg står mellom en Pathos Logos på HFS og din EAR, men samtidig så er jeg ikke sikker hehe. Er ikke lett dette ops:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar ambiance!

Virket sikkert som et teit spørsmål, og forventet ikke noe konkret. Fisket bare etter evt synspunkter på komboen

Bor 10-15min fra Flesland, alt etter hastighet og trafikk, hva tenkte du på?

Det hadde vært utrolig artig å fått prøvd skikkelig rørutstyr, og valget tror jeg står mellom en Pathos Logos på HFS og din EAR, men samtidig så er jeg ikke sikker hehe. Er ikke lett dette ops:
    Jeg er på tur til Bergen/Flesland for å jobbe i tre dager. Tenkte egentlig bare å ta med forsterkeren slik at vi kunne testet den i et par timer eller noe mens jeg var der. Får se hvor god tid jeg får før jeg reiser av gårde.. Kanskje jeg tar den med som spesial bagasje.

A.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er på tur til Bergen/Flesland for å jobbe i tre dager. Tenkte egentlig bare å ta med forsterkeren slik at vi kunne testet den i et par timer eller noe mens jeg var der. Får se hvor god tid jeg får før jeg reiser av gårde.. Kanskje jeg tar den med som spesial bagasje.

A.
    Oi! Makan til servicenivå! Du må ikke tenke på det ambiance, det er tross alt en forsterker til over 50k ops:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi! Makan til servicenivå! Du må ikke tenke på det ambiance, det er tross alt en forsterker til over 50k ops:
    Det ble en del stress i morges da jeg skulle reise, så jeg fikk ikke tid til å hente esken som ligger oppe på kvisten hos oss. Men før du handler vil jeg annbefale å prøve den først. Jeg tar gjerne en dags tur til BGO. Men nå er det en i Oslo som har lyst til å teste den, jag lovte han og ta kontakt når jeg kommer tilbake til fjorden.

Bare sende PM når du har lyst til å teste, så kan jeg pakke den ned å sende den som spesial bagasje. Jeg legger den selv i flyet etter security kontroll og reiser med selv også

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja... Hva kommer nå??

Den 16 Februar har Scic, Sound Man og meg tenkt å fyre i gang en demolag.:twisted:

De som vil komme må bare sette seg på listen. Det kan høres litt rart ut, men det er plass til kun tre stk for denne litt spesielle formen for demo... Men vi har en plan.

Første mann ut for denne demoen er Sound Man, starter hos han kl1200, og vil ha en varighet på ca tre timer. Etter det blir det en liten kaffe og lunsj nede i hval byen, for så å fortsette ca tre timer oppe i Cinema Ambiance, med etter følgende hval pizza (eller noe) nede i hval byen.
    Avrunder det hele hos Scic hvor det vil være mulighet for overnatting og noen.... vet ikke helt... PILS! Etter showet.

Synd det blir så begrensett med plasser, men så er ståa. :evil:

Ønsker de påmeldte hjertelig velkommen, og håper denne formen for demo vil gi mersmak.

Mere info kommer senere.

Sound Man: http://avforum.no/minhifi/show.php/Sound%20man

Scic: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Scic

Undertegnedes: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/ambiance

A.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette vil jeg helt klart være med på. Utrolig godt tiltak :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjertlig velkommen, så sees vi da.

På meldte:

-Devilej.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette vil jeg være med på. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow...
    Godt å se at det er noen som tar de forum-treff-greiene helt ut
    Hadde vært utrolig morsomt med noen sånt, menmen...

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanvittig, tenk om jeg klarte å ordne meg fri, da hadde jeg møtt opp i god tid med campingstol og alt annet man trenger for å stå i kø.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjertlig velkommen, så sees vi da.

På meldte:

-Devilej.
    -Eksu
    .

Side 47 av 197 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •