Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 141

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 141 av 197 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 137 138 139 140 141 142 143 144 145 151 161 171 181 191 ... SisteSiste
Viser resultater 2,801 til 2,820 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Definitivt!

Jeg er enda litt i forbauselse etter å ha spillt musikk og sett film med de nye forsterkerene. Selv om de ikke er innspilt enda, så spiller de fletta av Pass Labs 250.5 Dette er definitivt den største oppgraderingen i cinema Ambiance. Første inntrykket er overveldene morsomt, det spilles med autoritet i kinoen på et annet nivå en tidligere. Hva som vil skje de neste 200 til 300 innspillingstimene skal bli spennende, men mye skal skje.

Jeg har ikke hatt mulighet til noe fin lytting, og tror heller ikke det er noe poeng i det enda, så det må komme etterhvert.

Da ble det Jul likevel. :twisted:

A.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Jeg er enda litt i forbauselse etter å ha spillt musikk og sett film med de nye forsterkerene. Selv om de ikke er innspilt enda, så spiller de fletta av Pass Labs 250.5 Dette er definitivt den største oppgraderingen i cinema Ambiance. Første inntrykket er overveldene morsomt, det spilles med autoritet i kinoen på et annet nivå en tidligere. Hva som vil skje de neste 200 til 300 innspillingstimene skal bli spennende, men mye skal skje.

Jeg har ikke hatt mulighet til noe fin lytting, og tror heller ikke det er noe poeng i det enda, så det må komme etterhvert.

Da ble det Jul likevel. :twisted:

A.
    Gratulerer nok engang, spiller fletta ta pass labs også ja. Da er kommer vel ikke du ut av huset for en stund tenker jeg, dette må jo man se nærmere på og dette er skikkelig jålete da.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skjer det ikke så mye mere under innspillingsfasen til MBL, Classe og Von Schweikert produktene. Det meste spiller som forventet, alt er med knusende ro og behagelig å lytte til. Det som er mest imponerende er mellomtone til øvrebass omerådet som er som et godt rør oppsett. Holografisk og dynamisk men aldri skjerende og ut av "kontrol". Nå føler jeg at kinoen er klar for en demo om kort tid, og at noen med gode hifiører vil komme for en lytt.

Vedlegg 59783

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Namenam

Rimelig bøst oppsett du har nå!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yummu, what a great MBL.

Dette begynner å gå over til sykt bra Bjørn og vi gleder oss til en demo i fremtiden, har jo blitt helt sjukt dette her siden vi var der sist men det er ikke annet å gjøre enn å gratulere så mye med alt.

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så usansynlig lekker den MBL'en var da!
    Grattis!

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er MBL 9007 du har fått i hus, ikke sant?

SYK sak, gratulerer :shock:

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker gutter.

Jo.. Det er to stk MBL 9007, og to stk SVSpc12-plus. Masse moro til film med SVS, men synes ikke de er så musikkalske som det har vært hevdet på div tester.. For min del spiller ikke det noen rolle da jeg ikke bruker de til musikk. MBL takler VS på en fin måte, begrensningen ligger i rommet og høyttalerkonstruksjonen. Jeg har lært at det alltid vil være et kompromiss, og div tweaks kan jeg ta med tiden. Hadde lyst å gjøre noe med rommet ganske umidelbart, men sektbilen vår fikk ødelagt gearkassen, og jakten på ny bil har startet. Kanskje noen her har erfaringer rundt Tuoran 2,0 TDI??

A.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekkert :-D
    Blir litt støvtørking fremover tenker jeg.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Lekkert :-D
    Blir litt støvtørking fremover tenker jeg.......
    Swiffer sweeper er her og den tar jobben på strak arm.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Hadde lyst å gjøre noe med rommet ganske umidelbart, men sektbilen vår fikk ødelagt gearkassen, og jakten på ny bil har startet. Kanskje noen her har erfaringer rundt Tuoran 2,0 TDI??
    A.
    Jepp - jeg har en del erfaring med Touran... Kjøp den med DSG - en vanvittig gearkasse - gearer kjapt og drar ikke mye mer drivstoff. Eneste ulempen er at den er litt nølende fra 0, men det er en vanesak. Når vi først var inne på gearkasser... Hadde Touran som firmabil en periode, kjørte bl.a forbi dine gamle trakter annenhver dag... På grønne skilt blir det trangt i framsetene hvis du har min høyde(185). Hvis du er lovlydig og ikke flytter skilleveggen. Uten baksetene er det også en del romlestøy fra bakre hjulbuer. Som firmabil er 1,9TDi å foretrekke syns jeg, drar mindre diesel og er nok motor så lenge bilen ikke er tungt lastet. Skal du fylle bilen med folk og bagasje er 2,0TDi på 140hk å foretrekke. 2,0TDi på 170hk går fælt, men sporer veldig. Kjørte på vinterprogram på gearkassen hvis det var vått på veien. Dessuten drar 170hken ganske mye diesel. Touran er også glad i framdekk... Men det gjelder jo alle dieselbiler med framhjulstrekk og store hjul egentlig.

Bilen er veldig lettkjørt og oversiktlig og som Executive med sportsunderstell og 17" ligger den kjempebra på veien, men er litt stump over dumper. Kanonlett å lukeparkere - et hjul i hvert hjørne. Bilene er også relativt bra utstyrte og det er lett å utnytte bagasjerommet. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men bilen er hvertfall kjempelett å gå ut og inn av grunnet store dører og høyden...

Uansett, det er en fin bil, selv om jeg syns den er dyr nok. Fordelen er at den antakelig vil bli ettertraktet brukt og vil holde seg i pris. Ford S-Max er også en fin bil i det segmentet. Er en del større hvis du har bruk for plassen.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Jepp - jeg har en del erfaring med Touran... Kjøp den med DSG - en vanvittig gearkasse - gearer kjapt og drar ikke mye mer drivstoff. Eneste ulempen er at den er litt nølende fra 0, men det er en vanesak. Når vi først var inne på gearkasser... Hadde Touran som firmabil en periode, kjørte bl.a forbi dine gamle trakter annenhver dag... På grønne skilt blir det trangt i framsetene hvis du har min høyde(185). Hvis du er lovlydig og ikke flytter skilleveggen. Uten baksetene er det også en del romlestøy fra bakre hjulbuer. Som firmabil er 1,9TDi å foretrekke syns jeg, drar mindre diesel og er nok motor så lenge bilen ikke er tungt lastet. Skal du fylle bilen med folk og bagasje er 2,0TDi på 140hk å foretrekke. 2,0TDi på 170hk går fælt, men sporer veldig. Kjørte på vinterprogram på gearkassen hvis det var vått på veien. Dessuten drar 170hken ganske mye diesel. Touran er også glad i framdekk... Men det gjelder jo alle dieselbiler med framhjulstrekk og store hjul egentlig.

Bilen er veldig lettkjørt og oversiktlig og som Executive med sportsunderstell og 17" ligger den kjempebra på veien, men er litt stump over dumper. Kanonlett å lukeparkere - et hjul i hvert hjørne. Bilene er også relativt bra utstyrte og det er lett å utnytte bagasjerommet. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men bilen er hvertfall kjempelett å gå ut og inn av grunnet store dører og høyden...

Uansett, det er en fin bil, selv om jeg syns den er dyr nok. Fordelen er at den antakelig vil bli ettertraktet brukt og vil holde seg i pris. Ford S-Max er også en fin bil i det segmentet. Er en del større hvis du har bruk for plassen.
    Takker for godt svar. Mulig jeg blir å gå for 1,9L mtp at vi driver nesten bare med små kjøring. Og vi har bruk for en bil med fleksibelt 6 og 7 seter for å få med alle sammen den gangen i året det blir en lang tur med bilen.

A.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderte Touran veldig sterkt da jeg skulle ha bil, men etter å ha prøvekjørt et par av den så opplevde jeg den som en stor-småbil og nokså stump i fjæringen, men det er jo naturlig da det i bunn og grunn er en supersizet Golf. Sittestillingen likte jeg godt og kunne godt ha hatt en slik bil, men så snakket jeg med en kar jeg kjenner som jobber på en butikk som selger bildeler og fikk forklart at hvis ikke Volkswagen hadde laget biler kunne de lagt ned virksomheten så da tok jeg hintet.

Ellers må jeg si du må ikke være redd for litt flere bilder av MBL

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg vurderte Touran veldig sterkt da jeg skulle ha bil, men etter å ha prøvekjørt et par av den så opplevde jeg den som en stor-småbil og nokså stump i fjæringen, men det er jo naturlig da det i bunn og grunn er en supersizet Golf. Sittestillingen likte jeg godt og kunne godt ha hatt en slik bil, men så snakket jeg med en kar jeg kjenner som jobber på en butikk som selger bildeler og fikk forklart at hvis ikke Volkswagen hadde laget biler kunne de lagt ned virksomheten så da tok jeg hintet.

Ellers må jeg si du må ikke være redd for litt flere bilder av MBL
    Deler til brukt bil må jeg regne med, men delene på VW og Audi er dyre så jeg håper den ikke feiler på de første to årene. Fikk heldigvis ordnet gearkassen på sektbilen i dag, så da trenger vi ikke å stresse med nytt bil kjøp, men vi skal handle ny bil, men nå har vi tid til å finne en "god" deal.

Bilder skal komme, men jeg må få ordnet opp litt i racket før jeg legger ut bilder. Jeg trives ikke med utseende på elektroniken nå, så der må jeg gjøre noe fornuftig før jeg tar bilder av det nye utstyret og det "nye" rommet.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kinoen så langt. Ikke helt som ønskelig i front, skal prøve å få tak i mørkere glass foran DVD og processor slik at de nesten ikke synes. Vel nok snakk, her er bildene.

Vedlegg 59931

Vedlegg 59932

Vedlegg 59933

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noe så sykt griselekkert!! Gratulerer Mr.A!

Nå er det irriterende å bo på Hitra, alt for langt unna til en demo..

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bynne å ta sæ opp i den sørlige trønderbula no ja :-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bjørn... Jeg digger verket ditt, dette er bare helt rått.

Grattis og alt er sabla pent og det er nok ikke lenge til Atle fra hjemmekino ringer deg, dette fortjener all heder og ære så kan si missunnelsen ble litt høy her...

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget pent oppsett!
    Regner med det låter like bra som det ser ut!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke annet enn å si meg enig med de andre her. Det er rett og slett nydelig! Gratulerer!

Side 141 av 197 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 137 138 139 140 141 142 143 144 145 151 161 171 181 191 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •