Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 134

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 134 av 197 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 130 131 132 133 134 135 136 137 138 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste
Viser resultater 2,661 til 2,680 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Det stemmer som leifen sier. Resonans har ett demopar av 8011AM inne. Viss jeg ikke tuller fælt nå, så ryker disse for 65k.

Jeg har vært kontakt med flere i den siste uken ang MBL, og nå ser det ut til å gå veien. De som jeg skulle kjøpe hadde en merkelig frontplate, ikke lik som bildene på hjemmesiden til MBL. Det viste seg at disse ble produsert i seks mnd for så å gå tilbake til opprinelige designet. Nå blir det MBL i kinoen, men ikke med eloksert front. MBLène vil bli sendt fra butikk ila neste uke med høyglans front og kromet logo. Perfekt! :twisted:

A.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du snakker om flotte saker som faller i hus a du, virkelig morsomt valg av komponenter og utsyr i heimen din nå.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kinoen trenger en facelift, og i den anledning har vi bestemt oss for å innvestere i ny sofa. Har da lagt rekliner med pall ut for salg på AVtorget.

Innteresert? Send meg PM eller ring meg.

Vedlegg 57029

Vedlegg 57030

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen tanker om hvilken sofa som skal inn?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Noen tanker om hvilken sofa som skal inn?

Ja. Har lyst på stoff sofa med sjeselong til venstre når du sitter sofaen. Så blir det et kaffebord istedet for pall. Ønsket er også å få nakkestøtte på sofaen som kan taes av og settes på etter ønske.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er kino sofaen og pall hentet av nye eiere.

En navnebror med kone kom fra Lillestrøm i 11 tiden for å se på sofaen. De tok e med seg i samme slengen.

Siden da har jeg sett litt mere inntensivt på sofar som kunne falle i smak.. Jeg fant en med Italiensk design, og bord har jeg tegnet selv som en møbelsnekker skal snekkre sammen for meg om det ikke blir for dyrt.

Stereobenken har jeg også tegnet og skal la møbelsnekkeren sette opp et tilbud på den også.

Det er duket til forandringer i cinema Ambiance. Ferdig til Jul??? :-?

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Da er kino sofaen og pall hentet av nye eiere.

En navnebror med kone kom fra Lillestrøm i 11 tiden for å se på sofaen. De tok e med seg i samme slengen.

Siden da har jeg sett litt mere inntensivt på sofar som kunne falle i smak.. Jeg fant en med Italiensk design, og bord har jeg tegnet selv som en møbelsnekker skal snekkre sammen for meg om det ikke blir for dyrt.

Stereobenken har jeg også tegnet og skal la møbelsnekkeren sette opp et tilbud på den også.

Det er duket til forandringer i cinema Ambiance. Ferdig til Jul??? :-?

A.
    Moses....... Her skjer det ting og gledelige nyheter skjønner jeg.

Nå har jeg hatt Denon 2010 spillern på hjemlån, pokkers god spiller som skal i mitt hjem også og det er det ingen tvil om.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Moses....... Her skjer det ting og gledelige nyheter skjønner jeg.

Nå har jeg hatt Denon 2010 spillern på hjemlån, pokkers god spiller som skal i mitt hjem også og det er det ingen tvil om.

Hvordan synes du den er på DVD plater?

Sofaen har blitt hentet, men den jeg hadde lyst skulle inn i kinoen blir vel dyr med frakt kostnader og alt.. Skal sende de et nytt bud for å prøve å få ned prisen litt så kanskje det blir sofa til Jul.

A.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2010 skal vist være veldig god på dvd i følge Lyd og Bilde. Det blir nok min neste spiller også:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan synes du den er på DVD plater?

Sofaen har blitt hentet, men den jeg hadde lyst skulle inn i kinoen blir vel dyr med frakt kostnader og alt.. Skal sende de et nytt bud for å prøve å få ned prisen litt så kanskje det blir sofa til Jul.

A.
    Jeg synes den er bra på det området også, men det er jo lyden som forbauset meg mest på denne spillern. Den er god på lydbiten i hvertfall og bluray gav masse gode detaljer og stabilt bilde, merka ikke noe forskjell fra min Marantz DV 7001. Hva synes du om spillern sånn generellt? Jeg savner bedre dvdbilder men det er jo ikke laget for HD tver, må nesten tilbake til en CRT for å få frem dybde og detaljer der.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    2010 skal vist være veldig god på dvd i følge Lyd og Bilde. Det blir nok min neste spiller også:-D
    Det er noen som sier at nye Philips 9500 skal være et scoop til prisen, tror den vil helle på rundt 4-5k et sted og skal være meget bra. Hva skal man si?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg synes den er bra på det området også, men det er jo lyden som forbauset meg mest på denne spillern. Den er god på lydbiten i hvertfall og bluray gav masse gode detaljer og stabilt bilde, merka ikke noe forskjell fra min Marantz DV 7001. Hva synes du om spillern sånn generellt? Jeg savner bedre dvdbilder men det er jo ikke laget for HD tver, må nesten tilbake til en CRT for å få frem dybde og detaljer der.

Jeg synes den faller litt igjenom på DVD avspilling. Store forskjeller på BD og DVD hos meg iallefall. Mister en del av dybbden, og alt virker mye flatere i lyden..

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes den faller litt igjenom på DVD avspilling. Store forskjeller på BD og DVD hos meg iallefall. Mister en del av dybbden, og alt virker mye flatere i lyden..

A.
    Blu Ray Player Synthetic and Real World Tests Comparisons - AVS Forum

Om du ser her så skal den være veldig god på dvd, kanskje det er en eller annen innstilling for å forbedre dette på. Jeg har prøvd med min gamle dvdspiller og bilde var like dan her også fra den gamle til Denon'en. Jeg fikk solgt min gamle Marantz nå og skal kjøpe Denon 2010 spillern selv til uken engang. Du blir ikke alene om å ha en slik spiller Bjørn.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå starter jakten på forsterker(e) på nytt.

Fikk sett på MBL 8011 og de var virkelig småe. Rakk ikke å høre på de, men de har fått meget godt rykte på seg lydmessig verden over.
    Jeg for min del ble noe reservert når jeg så størelsen på de, men skal alikevel så snart som mulig prøve å få en demo på de slik at jeg får et bedre grunnlag til å gå videre med forsterker handel.

The hunt goes on!

A.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du tenker i de baner at "bigger is better" så er det vel nesten ingen vei utenom Krell MRA:

Dette er jo en monoblokk, så du må ha to (eller tre)...

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke satse på noe som du må leie folk til å få inn i kinoen? MBL 9011 for eksempel.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva? The hunt goes on?

Nå er jeg litt forvirret. Sa du ikke at pengene var overført å alt i boks? Du bare ventet på blokkene?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva? The hunt goes on?

Nå er jeg litt forvirret. Sa du ikke at pengene var overført å alt i boks? Du bare ventet på blokkene?

Jepp.. Men jeg angret på det kjøpet 8011 er småe, de kom ikke hjem til meg engang før jeg avbestilte de. :/

A.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.. Men jeg angret på det kjøpet 8011 er småe, de kom ikke hjem til meg engang før jeg avbestilte de. :/

A.
    Okei, men da skjønner jeg!

Men, uansett.. Hvorfor skremmer størrelsen deg? Viss de får skryt å låter bra, så er det vel ikke så farlig om de veier 25kg eller 50kg?

Synd det ikke ble MBL blokker på deg, jeg hadde gledet meg til tilbakemeldingene. Hva ser du for deg nå da? Blir det noe større Pass Labs? Eller kanskje McIntosh? Mener du har nevnt MC501 noen ganger..

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, men da skjønner jeg!

Men, uansett.. Hvorfor skremmer størrelsen deg? Viss de får skryt å låter bra, så er det vel ikke så farlig om de veier 25kg eller 50kg?

Synd det ikke ble MBL blokker på deg, jeg hadde gledet meg til tilbakemeldingene. Hva ser du for deg nå da? Blir det noe større Pass Labs? Eller kanskje McIntosh? Mener du har nevnt MC501 noen ganger..

Ja.. Mc 501 er jo fine, har fortsatt lyst til å teste de hjemme for å danne meg fullgodt inntrykk. Den fysiske størelsen synes jeg ikke er i samsvar med ytelsen de oppgir.. Skulle vel vært testet først de også.

Vi får se.

A.

Side 134 av 197 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 130 131 132 133 134 135 136 137 138 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •