Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 124

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 124 av 197 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste
Viser resultater 2,461 til 2,480 av 3926
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Jeg bestilte oppdateringer på min, men jeg tror det går bare på sonefri. Skal høre om det er firmware oppdateringer klare også.

A.
    Det hadde vært fint for dette er en spiller jeg har sikla litt på selv, godt det er flere som velger denne her på forumet og det gjør det litt lettere for meg for et trygt kjøp. Etter det jeg har hørt skal det finnes fastvare til disse med tiden, værste fall kan man sende mail til denon om dette og få det bekreftet.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått`n heim no da ?

Høre du egentle e Ækte trønder ?

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Har du fått`n heim no da ?

Høre du egentle e Ækte trønder ?

Hehe..

Stemmer det ja. Fra ei bygd utafer Namsos som heite fer Bangsund.

Denon har jeg hjemme.. Meget fornøyd med den. Kalibrerte oppsettet i går på bildet og lyd. Betraktelig løft fra Samsungen jeg hadde før... Heldigvis!

A.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Godt å se at det er en fornuftig forklaring på hva som har skjedd her, men dette er likevel noe norsk importør burde være klar over og sjekke før de sender utstyr hjem til kundene. Mye frustrasjon for en filleting..... :evil:

Gratulerer med ny BD-spiller. Er storfornøyd med min 2500BT. Testet den opp mot en LX51 fra Pioneer for noen uker siden, men den kom ikke i nærheten av bildekvaliteten til Denon. Spesielt stor forskjell på SD materiale
    2500BT er nok et bra drivverk ja, men fytte grisen, får jo 10 hjerteinnfark og vondt inni meg når jeg skal laste en disk på dem da....

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar litt tid, men likevel bare halvparten av min gamle Samsung. Det går sakte men sikkert riktig vei for hver generasjon
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe..

Stemmer det ja. Fra ei bygd utafer Namsos som heite fer Bangsund.

Denon har jeg hjemme.. Meget fornøyd med den. Kalibrerte oppsettet i går på bildet og lyd. Betraktelig løft fra Samsungen jeg hadde før... Heldigvis!

A.
    Se her ja, så du kommer fra Bangsund. Der har jeg vært på fest.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Se her ja, så du kommer fra Bangsund. Der har jeg vært på fest.

Jassåå..

Hos hvem da?

A.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bangsund har æ faktisk verri, hælsikkes mange år sea men.

Va da på bænsinstajson å på besøk på anner sia hoved vei`n.
    Ingen anels om kæm da de va nå familie eller nå sånt tå ei x-dame.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jassåå..

Hos hvem da?

A.
    Nei, det husker jeg ikke. Var med søskenbarnet mitt dit, dessuten er det mange år siden. Har slekt i Namsos.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Bangsund har æ faktisk verri, hælsikkes mange år sea men.

Va da på bænsinstajson å på besøk på anner sia hoved vei`n.
    Ingen anels om kæm da de va nå familie eller nå sånt tå ei x-dame.

Hehe.. Det e no bærre ein bensinstasjon, og to brui også e du forbi.

Itj my som skjer der nei.. Storsett bærre rampen som vanke der, og ein å aina som kjøre forbi.

A.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Det e no bærre ein bensinstasjon, og to brui også e du forbi.

Itj my som skjer der nei.. Storsett bærre rampen som vanke der, og ein å aina som kjøre forbi.

A.
    Sjå der ja... har drage på trøndersken enda

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å tyggd en del på dette, og har mer eller mindre bestemt meg for å legge hele hjemmekino prosjektet opp til et annet nivå. De komponenter jeg vurderer blir sorte og det for å unngå at blir ruvende i rommet.

Sikkert sett at Ambiance står på mange brukt annonser på torget og sentralen. Rett og slett forde disse komponentene blir byttet ut til fordel til andre komponenter.

Bytte er i hovedsak for å få en annen lydsignatur i kinoen, nå som Von Schweikert viser sitt sanne jeg, kan jeg jobbe litt mere målrettet i valg av komponenter, og kraftpakken er et hakk opp fra Pass Labs 250.5 :twisted: Kilden blir også en komponent med anerledes lydsignatur som skal hjelpe meg i havn til mitt lille nirvana. Kilden skal handles på brukten, så jeg håper noen er innteresert i Ayon CD1 slik at dette blir mulig.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å tyggd en del på dette, og har mer eller mindre bestemt meg for å legge hele hjemmekino prosjektet opp til et annet nivå. De komponenter jeg vurderer blir sorte og det for å unngå at blir ruvende i rommet.

Sikkert sett at Ambiance står på mange brukt annonser på torget og sentralen. Rett og slett forde disse komponentene blir byttet ut til fordel til andre komponenter.

Bytte er i hovedsak for å få en annen lydsignatur i kinoen, nå som Von Schweikert viser sitt sanne jeg, kan jeg jobbe litt mere målrettet i valg av komponenter, og kraftpakken er et hakk opp fra Pass Labs 250.5 :twisted: Kilden blir også en komponent med anerledes lydsignatur som skal hjelpe meg i havn til mitt lille nirvana. Kilden skal handles på brukten, så jeg håper noen er innteresert i Ayon CD1.

A.
    Spennende planer dette Bjørn, ser frem til å se hva som skjer i kinoen din fremover nå. Virker som du har en del planer og håper du får fart på salget, da kan endelig ting begynne å gå mot ditt ønsket nirvana. Åssen funker Denonen etter litt test da, har du fått oppgradert firmware på den ?

Du har en del spennende prosjekter på plan i hus så jeg håper å få billett til å oppleve en ny demo igjen, nå er det muligheter med skikkelig Bluray testing også.

Føler med deg gamle ørn...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stadig noe spennende på gang i go`rommet ser jeg. Ett steg opp på effekt som i X350? Ser Audiofil skryter av gode priser på Pass i øyeblikket
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stadig noe spennende på gang i go`rommet ser jeg. Ett steg opp på effekt som i X350? Ser Audiofil skryter av gode priser på Pass i øyeblikket
    Skal du knekke ryggen hans ? Vi så jo disse beista på messen, pokker så spreke komponenter. SIKLE PÅ!

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den er i vurdering. Ronny på Audiofil skal sammenligne de to lydmessig. Jeg er ut etter en litt annen klang en det Pass 250.5 gir, så jeg får høre hva han mener er forskjeller... Har også noen andre godsaker på hånden... :twisted:

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Skal du knekke ryggen hans ? Vi så jo disse beista på messen, pokker så spreke komponenter. SIKLE PÅ!

Sikler er rette ordet, og det med å knekke ryggen gjelder de andre godsakene også. Nå ble det plutselig mange baller i luften her... Håper jeg kan legge en etter en ball til siden iløpet av kort tid.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikler er rette ordet, og det med å knekke ryggen gjelder de andre godsakene også. Nå ble det plutselig mange baller i luften her... Håper jeg kan legge en etter en ball til siden iløpet av kort tid.

A.
    Moro med mange baller i luften, tenk deg en kar som sjonglerer med baller og kun med 1 ball. Det hadde blitt forbanna kjedelig i lengden, men godt du kjører på og lykke til med salget av komponenter i hvertfall. Litt av et hav med krem du har for salg.

Newcomer gismo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mye på gang...

Bytte er i hovedsak for å få en annen lydsignatur i kinoen, nå som Von Schweikert viser sitt sanne jeg, kan jeg jobbe litt mere målrettet i valg av komponenter, og kraftpakken er et hakk opp fra Pass Labs 250.5 :twisted: Kilden blir også en komponent med anerledes lydsignatur som skal hjelpe meg i havn til mitt lille nirvana. Kilden skal handles på brukten, så jeg håper noen er innteresert i Ayon CD1 slik at dette blir mulig.

A.

Dette ser ut som en "hovedrengjøring" Bjørn? Du strør godt rundt deg med annonser om dagen ser jeg Blir spennede å følge med her, både på kino men også i stua, ser at ting er på vei ut der også?
    Mye "krem saker" du selger for tiden, også til hyggelige priser ser jeg, spesielt da ditt utstyr virker å være i "mint cond.":-D
    Lykke til med salg og innkjøp!!

Dag

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denon DBP 2010 Firmware

Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det hadde vært fint for dette er en spiller jeg har sikla litt på selv, godt det er flere som velger denne her på forumet og det gjør det litt lettere for meg for et trygt kjøp. Etter det jeg har hørt skal det finnes fastvare til disse med tiden, værste fall kan man sende mail til denon om dette og få det bekreftet.
    Da var Denon oppgradert og blitt sonefri. Desverre så er det slik at du må velge om du vil ha den kjappere til å lese plater eller om du vil ha den sonefri.
    Firmware for siste versjon og firmware for sonefriet går ikke hånd i hånd da de utvikles av forskjellige innstanser. For min del var valget ikke særlig vanskelig. Om jeg må vente noen sekunder lengre så gjør jeg heller det en å ikke kunne se alle filmene mine.

Jeg er da strålende fornøyd med spilleren. Den gjør en god jobb på bildet og lyd. Merket som sakt stor forskjell fra Samsung bdp 1600.

A.

Side 124 av 197 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •