Ambiance selger Franck Tchang Tango Red! - Side 115

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 115 av 197 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 111 112 113 114 115 116 117 118 119 125 135 145 155 165 175 185 195 ... SisteSiste
Viser resultater 2,281 til 2,300 av 3926
    Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    ambiance :
    Utrolig stilig, nesten som jeg fikk frysninger her Von Schweikert har forstått det meste, lekkre høytalere og involverendes kundeservice. Har ikke hørt Von Schweikert selv, men reiner med de låter like bra som di ser ut.

Kan tenke meg det frister med senter nå ja

devilej :
    Sukk, er vel ikke så mye annet å si en kondolerer...

Hadde vært gøy med riktig senterkanal ja.

Det virker som en seriøs bedrift og seriøs forhandler i Bergen.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Når man kjøper dyre ting så er serivicen på sin plass, men at du fikk snakke med selve Albert synes jeg var moro. Det er ikke hver dag man snakker med en av de store innenfor denne hobbyen, men godt det ordner seg med dette utstyret ditt og alt var en garantisak. Er vel ikke lenge til det blir no demo hos deg vel ? Må nesten få hørt disse herlighetene altså, ikke nok med de er herlig å se på men dem låter like moro også. Åssen ligger tankene rundt en center i samme merke da ? Det er jo state of the art alt du har så, dette setter bare prikken over i'en men den er vel ikke billig tenker jeg. Alt slikt koster en del kroner så det er jo bare å begynne å spare med det samme.

Jeg ble fryktelig glad da Roald ordnet det!
    Demo har jeg planer om, men lar den komme om noen uker.
    Senterhøyttaler i denne serien er ikke noe billig afære, det blir jo VISIUN høyttaleren som koster noe over 25k, men den han snakket om var en modefisert utgave som ville være med samme elementer og filter som frontene.... Tørr ikke tenke på prisen der. En annen sak er utseende på denne senterhøyttaleren som ser ut som et Stealth fly. Mange fordeler, men ikke særlig pent. Hadde jeg hatt penger hadde jeg handlet, men jeg må bare la det bero lang tid framover. :neutral:

A.

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig å se du "traff på" Albert selv på telefon. Det gir nok som du sier, eierfølelsen de ekstra par hakk bedre ja. Jeg var selv innom Roald i går faktisk. Utrolig hvor engasjert, hyggelig og serviceminded den mannen er. Du føler deg mer tatt vare på i denne butikken, enn noen andre butikker. Om du går ut fra butikken med eller uten varer, får man den samme positive opplevelsen uansett. Jeg har ikke vært innom butikken på flere år nå, og fikk en utrolig flott sightseeing denne gangen. Jeg fikk hørt på Avalon høyttaler som jeg har falt veldig for med tanke på utseende. Treverket i de lyse kabinettene er noe mine øyne aldri kan bli lei av. Lytteseansen var på Avalon NP serien. En høyttaler som ikke bare er pen å se på, men også et utrolig åpent, tilstedeværende og gjennomsiktig lydbilde. I tillegg har Roald Usher Dancer, Anthony Gallo, Avantgarde Duo og den enorme Avalon Isis.
    Men men, nok om det. Fantastisk den kinoen din nå Ambiance! :-)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Jeg ble fryktelig glad da Roald ordnet det!
    Demo har jeg planer om, men lar den komme om noen uker.
    Senterhøyttaler i denne serien er ikke noe billig afære, det blir jo VISIUN høyttaleren som koster noe over 25k, men den han snakket om var en modefisert utgave som ville være med samme elementer og filter som frontene.... Tørr ikke tenke på prisen der. En annen sak er utseende på denne senterhøyttaleren som ser ut som et Stealth fly. Mange fordeler, men ikke særlig pent. Hadde jeg hatt penger hadde jeg handlet, men jeg må bare la det bero lang tid framover. :neutral:

A.
    Det er moro med alt som er unnagjort og godt dem satser litt på kundene sine, er ikke alle som setter de i fokus. Er dem ikke int i sine kunder kan de like godt stenge døren, men godt det finnes seriøse aktører enda selv om folk gir ****.

Du må bare skrike ut når det blir en demo igjen, har ikke hørt disse høytalerne før selv så det kan bli spennende det der.

Stiv pris ja og det blir lett sånn når man sitter med høytalere til 140k, da hadde nok ikke jeg turt å tenke på en modifisert senter til dette oppsettet. Hadde vært kult om du fikk en full range av Von S.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Artig å se du "traff på" Albert selv på telefon. Det gir nok som du sier, eierfølelsen de ekstra par hakk bedre ja. Jeg var selv innom Roald i går faktisk. Utrolig hvor engasjert, hyggelig og serviceminded den mannen er. Du føler deg mer tatt vare på i denne butikken, enn noen andre butikker. Om du går ut fra butikken med eller uten varer, får man den samme positive opplevelsen uansett. Jeg har ikke vært innom butikken på flere år nå, og fikk en utrolig flott sightseeing denne gangen. Jeg fikk hørt på Avalon høyttaler som jeg har falt veldig for med tanke på utseende. Treverket i de lyse kabinettene er noe mine øyne aldri kan bli lei av. Lytteseansen var på Avalon NP serien. En høyttaler som ikke bare er pen å se på, men også et utrolig åpent, tilstedeværende og gjennomsiktig lydbilde. I tillegg har Roald Usher Dancer, Anthony Gallo, Avantgarde Duo og den enorme Avalon Isis.
    Men men, nok om det. Fantastisk den kinoen din nå Ambiance! :-)

Takker for det!

Det som økte eiergleden mest er nok hva som er gjort med høyttalerene og viljen til å tilfredsstille kunden helt.

Er 8871BEII som står hos Roald?

A.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det!

Det som økte eiergleden mest er nok hva som er gjort med høyttalerene og viljen til å tilfredsstille kunden helt.

Er 8871BEII som står hos Roald?

A.

Ja, det stemmer det er 8871BE som står der. Om det er MKI eller MKII har jeg dessverre ikke kunskap til å svare på. Han nevnte ikke det konkret hvilke det var.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Ja, det stemmer det er 8871BE som står der. Om det er MKI eller MKII har jeg dessverre ikke kunskap til å svare på. Han nevnte ikke det konkret hvilke det var.
    husker du hvor mye han skulle ha for de?↲
    A.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    husker du hvor mye han skulle ha for de?↲
    A.

Nei, dessverre. Han sa ikke noe om det.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er noen småe ting på tur inn i Cinema Ambiance.

Bertby DVD-skap skal monteres opp et på hver side av sideveggene bak eksisterende DVD-skap. Disse skal forhåpentligvis bryte opp bakre førsterefleksjon noe. Selvfølgelig skal DVD og CD få sin plass i disse.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er noen småe ting på tur inn i Cinema Ambiance.

Bertby DVD-skap skal monteres opp et på hver side av sideveggene bak eksisterende DVD-skap. Disse skal forhåpentligvis bryte opp bakre førsterefleksjon noe. Selvfølgelig skal DVD og CD få sin plass i disse.

A.

Jeg har 3 sånne selv men dem har slutta og selge de i svart, måtte ty til andre løsninger for å ikke bryte opp med fargen her i brakka.

Selv ente jeg opp med 3stk King fra Skeidar, en liten link som følger:

Skeidar.no - Søkeside

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Ja.. Nå fåes de bare i den trauste tre fargen, så hos meg blir det litt form og farging slik at de blir lik de som jeg har fra før.

A.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi kommet til det steget at vi vurderer å slutte med 476P TV i stuen. Vi tenker da å gå for full HD i budsjett klassen. Vi vurderer å handle LG eller Sharp fra net on net.

Noen som har noe formeninger om disse to?

LG 42LH3000

Sharp LC-46D65E

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi kommet til det steget at vi vurderer å slutte med 476P TV i stuen. Vi tenker da å gå for full HD i budsjett klassen. Vi vurderer å handle LG eller Sharp fra net on net.

Noen som har noe formeninger om disse to?

A.
    LCD eller Plasma som er tingen ?

Bror og dama kjøpte denne her:

Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40V5500 - MPX.no - Elektromarked

Selv er jeg grønn på slikt men denne tven var faktisk veldig bra til prisen.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    LCD eller Plasma som er tingen ?

Bror og dama kjøpte denne her:

Sony 40" Bravia LCD TV, KDL-40V5500 - MPX.no - Elektromarked

Selv er jeg grønn på slikt men denne tven var faktisk veldig bra til prisen.

Vi har sett mest på LCD mtp forbruk, og kontraster. Selv er jeg grønn på dette omerådet. Det er liksom lyd som er min greie. Vi fikk nettop Sony blu ray spiller i stuen, og er meget fornøyd med den. Men tvèn er det svakeste ledd her, og vi ønsker et bedre utbytte på dette omerådet.

Nå er frøken glad, en boks mindre i racket, og enklere å se på DVD og høre på musikk. Jeg er fornøyd med lyden så langt fra Sonyen, men venter spent på Spirit sin entre` i stuen.

A.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har sett mest på LCD mtp forbruk, og kontraster. Selv er jeg grønn på dette omerådet. Det er liksom lyd som er min greie. Vi fikk nettop Sony blu ray spiller i stuen, og er meget fornøyd med den. Men tvèn er det svakeste ledd her, og vi ønsker et bedre utbytte på dette omerådet.

Nå er frøken glad, en boks mindre i racket, og enklere å se på DVD og høre på musikk. Jeg er fornøyd med lyden så langt fra Sonyen, men venter spent på Spirit sin entre` i stuen.

A.
    LCD tror jeg Sony er meget gode og hvorfor ikke kjøre på med en, er vel noen tester og slik ute men det er en jungel som er et ******* å finne frem i. Samsung har jo en del budsjett tver de også, har en her som ligger på 1ste plass på kjøpslisten til Mpx.

Toppers at folket i huset er fornøyd og det er jo det viktigste, stemmer det... Du skal ha Ayon i stua og regner med det blir stas. Har du fått spilt inn frontene dine enda ?

Newcomer gismo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte begge disse to her nå i sommer og kan anbefale begge:-D
    Gode kjøp og meget rask levering fra Komplett.

Komplett.no - Samsung 40" LCD-TV LE40B535

Komplett.no - Philips 42" LCD-TV 42PFL5604H

Philipsen slår faktisk Samsung litt på bildekvalitet.

gismo

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gismo
    Kjøpte begge disse to her nå i sommer og kan anbefale begge:-D
    Gode kjøp og meget rask levering fra Komplett.

Komplett.no - Samsung 40" LCD-TV LE40B535

Komplett.no - Philips 42" LCD-TV 42PFL5604H

Philipsen slår faktisk Samsung litt på bildekvalitet.

gismo

Hva var grunnen til at du gikk for LCD tv?

Er innbrenning paa LCD like stort problem som paa plasma?

A.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lcd

Gikk for lcd da jeg ikke er noen utpreget filmmann.
    Ang innbrenning vet jeg ikke desverre, men tror vel kanskje det er noe større problem på plasma.
    But shit au..blir de så gamle da...

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gismo
    Gikk for lcd da jeg ikke er noen utpreget filmmann.
    Ang innbrenning vet jeg ikke desverre, men tror vel kanskje det er noe større problem på plasma.
    But shit au..blir de så gamle da...
    LCD er en god allround Tv iallefall ;-)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der røyk HD tv for vår del!!

Kom hjem fra ferie og der sto vår snart tre år gammle Audi A3! Den ville ikke starte, og alt av lys på dashbordet lyser meg mitt i ansiktet... 5998 kr senere er bilen ut av verksted og en ledning byttet. De påstår at en ledning var slitt av på motoren. Hva i alle dager?? Slitt av?? Ingen andre en merkeverkstedet har jobbet på bilen, og det var en service de gjorde! Skulle tro garantien dekker slikt? Må jo være produksjons feil på bilen!? Ikke sant!?

Vanvittig!

A(3).

Side 115 av 197 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 111 112 113 114 115 116 117 118 119 125 135 145 155 165 175 185 195 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •